ach ik reageer ik niet altijd op iedereen. Soms schiet er gewoon iemand bij in en dat is dan niet eens bewust. En soms lees ik te snel er overheen en vergeet zo iemand.
hoi meiden, Marleen: wat een geweldige mooie foto's. Toen ik ze zag, dacht ik even dat is Damian. Ze lijken op elkaar, als ik beneden achter de pc kan zitten dan zal ik eens foto''s van die leeftijd opzoeken om te laten zien. Veel beterschap, hoop dat je er gauw doorheen komt. Nijntje: Yes je hebt verlof. Tijd vliegt op zich wel voorbij, alleen nu heb je echt hele dagen vrij en geen echte verplichtingen meer. Uitslapen werd dus nu al tegengehouden, haha. Denk dat je een mooie meid gaat krijgen. Vind je ook echt een meiden mama, voor het gevoel die ik bij je heb. Meid geniet ervan, want voor je weet ben je mama. Smokey: Hoe gaat het met de kinderkamer? Je hebt idd verteld van het trouwen. Dat je gevraagd bent in Disney. Maar je trouwdatum is dus volgend jaar mei. Mooie maand om te trouwen. Dus jij geniet dus van alles, trouwvoorbereidingen, baby op komst. Jou tijd moet bijna voorbij vliegen. Vandaag toch half dagje werken? Elegance: Geen maagzuur en kwalen meer, heerlijk. Ja vandaag was je bevallingsdatum, idd je zei dat je die wel overschrijden zal, maar zo zie je maar weer. Wij zijn beide bevallen op 38 wk en 2 dagen. Vreemd he. Zelf heb ik nu wel ook dat ik het allemaal niet kan bevatten, heb ook echt even er tijd voor nodig. Maar oh wat heerlijk, geen harde buik meer die vreselijk in de weg zat. Meid geniet van je mannetje, als iemand het verdiend ben jij het ook zeker. Ben heel blij voor je. Marianne: Hoe is het verder met jouw meiden en met jouw zelf? Al een beetje druk met voorbereiden verjaardag Esther? Ga je dat aankomend weekend vieren of de dag zelf? Leuke verjaardagscadeaus gaat ze krijgen. Bedankt dat je de meiden hier hebt laten weten dat ik bevallen ben, heel fijn. Moest ook gelijk aan jullie denken toen ik bevallen was, mannetje zei al moet ik de laptop pakken, hihihih. Yaraah: begint het weer met die vaage streepjes, misschien echt even niet testen, je wordt er zo onzeker van. Al is dat heel moeilijk. Jij gaat echt ook een mooi kindje in de toekomst krijgen. Ik ga even weg, huisarts komt zo. Tot zo
Zo, de kleine ligt weer in bed! Wat jammer dat het zonnetje weg is zeg! Nijn: Joepie! Je hebt nu echt heeeeeeeeeeeel lang vrij! En wat een leuk woord zeg: Baby-vakantie. Kun je je al een voorstelling maken dat je écht zolang vrij bent? Smokey: Dus weer heerlijk met de kinderkamer bezig?! vandaag mocht je toch de maxi-cosi en nog wat dingetjes ophalen toch? marleen: Balen dat je ziek bent, hopelijk snel weer beter. Yaraah: Hopelijk toch snel duidelijkere testen, zo is het ook alleen maar onzeker. heb je al andere testen geprobeerd. Samantha: Hoe gaat het met jullie? Alles goed met yarno? Anouk: Wanneer moest jij ook alweer naar het CB? Hier dus geen wespennest, maar metselbijen! Daar kun je niets aan doen. Ze kruipen in ieder gaatje en daar leggen ze een eitje. Maar ze kruipen dus ook door de gaten naar binnen en komen zo bij melissa op de kamer.Gelukkig kunnen ze niet steken, maar ik vind het echt een akelig en naar idee. Die vliegen op zolder zijn clustervliegen, kom je niet vanaf en je doet er ook niets aan. En het zijn erg veel vliegen niet normaal!!! De enigste optie is om echt alle gaten en kieren dicht te maken in heel het huis aan de buitenkant. Ja zegt hij: "jullie hebben een goed bewoond huis". Heb nu echt het gevoel dat we in een gatenkaas wonen.
Samantha: Wij vieren haar verjaardag op de dag zelf. Mannetje moet vandaag, morgen en overmorgen werken! Tuurlijk stel ik ze hier op de hoogte. Grappig van je mannetje dat hij vroeg om de laptop te pakken. Geniet lekker van jullie gezinnetje!!!En je weet het uit eigen ervaring, ze zijn zo weer groot.
samantha: grappig dat Jens en Damian zo op elkaar lijken. Ben benieuwd naar een babyfoto van damian. Heerlijk zeg dat je al bevallen bent. En dat overtijd lopen is niets ik pas met 40 en 6 dagen. Na dan ben je het helemaal beu. Gelukkig is je dat bespaard gebleven. Butterlfy: gelukkig geen wespennest. Maar wel balen dat ze hier niets aan kunnen doen! haha gatenkaas hihi daar lijkt het wel op ja. Maar zonder gekheid het is natuurlijk kei vervelend hopenlijk vinden ze snel de weg naar buiten zodat jullie er geen last meer van hebben. Heb je trouwens de foto's van Jens gezien?
hoi meiden, Vriendinnetje is weer weg en jullie kletsen meteen zo veel... Marianne, wat een ellende met al die vliegende dieren.. Ik krijg er al de kriebels van als ik het lees, laat staan als ik het zie.... Gelukkig steken de bijen niet, maar een fijn idee is anders... Dinsdag lekker feest, leuk!!! Ele, je banner!! Super!! En inderdaad jij en Samantha zijn beiden met 38+2 bevallen. Dat zou inhouden dat het voor mij nog maar 4 weken duurt... En Marianne was jij was ook 38+2 toch of 38+3? Samantha, lief dat je zo aan ons denkt! En grappig van je mannetje om meteen de laptop te pakken. En grappig dat Damian en Jens zo veel op elkaar lijken... Dus Marleen, dan weet je al hoe Jens er over een tijdje uitziet, haha Duik trouwens eens snel je bed in!! Smokey, je hebt bijna weekend!!! En dan ga je weer allemaal leuke baby-dingetjes doen!!
marleen: Foto's gezien, jij laatst ook van melissa? Op blz 154.Bijna niemand heeft erop gereageerd volgens mij. Mooi foto's weer en erg lief! Laat je ook nog foto zien waarop hij lacht???Vind ik ook zo super. Melissa is echt een lachbekkie, dus zij staat vaak lachend op de foto. Nijn: Ik ben bevallen bij 38+5, dus een paar dagen later als samantha en ele. Vind tegenwoordig wel dat ze sneller ingrijpen dan eerder, hier om mij heen ook, laatst een nichtje zelfs met 37 weken ingeleid, omdat ze last had van haar bekken. Bij esther ben ik bevallen( een ks) bij 40+4weken.
Ik lees net bij de mei mama's dat de eerste baby geboren is... slik.... Ik wist dat je idd met 38 weken bevallen bent. In dit topic is het dus, of je gata over de 40 weken heen, of je haalt de 39 niet... Dan ga ik toch voor de tweede optie, hihi Al is dat wel erg snel....
Nijn, hahaha, ja dan hoef je nog maar iets meer dan 4 weken! Nog van harte met je 34 weken, zie het nu pas aan je banner. Gaat het echt hard zeg! Hoe gaat het met het 1e mei kindje?
Ja, het gaat nu echt snel... Met het eerste mei-kindje gaat het goed. Hij ligt lekker te slapen. Vanochtend had de moeder 4 cm en rond 12.00u is de kleine geboren. Precies met 37 weken geboren... We hebben de deal dat er niemand voor de 37 weken gaat bevallen, dus aar heeft ze zich goed aan gehouden....
joepie ons eerste weekend is van start gegaan met z'n 3tjes! even langs de ha.. en dan de apotheek.. weeer aan de pil he en dan naar opa en oma!!! :0 gek he! nooit meer alleen met z'n 2tjes.. zo leuk! sam, je klinkt behoorlik opgewekt voor iemand die gisteren bevallen is.. natuurlijk niet te vergelijken met mij die nu in hget zh was met die operatie.. maar dit kjlinkt echt goed!! jij ook heerlijk genieten! en ik ben ook heel benieuwd hoe damian gereageerd heeft! mannetje is klaar met de fles dus we gaan ervandoor!!! doeiii meiden!
Ele, jij klinkt ook zo opgewekt! En meteen weer aan de pil... En inderdaad nooit met even met z'n 2-en naar je ouders/schoonouders... Heel veel plezier!! Ik kreeg trouwens net voor de 2e keer de felicitas doos binnen... Ach, alles wat je gratis krijgt, aanpakken! We blijven tenslotte Hollanders
gelukkig is het kletsen van jullie bij te houden. Ja ben op zich opgewekt alleen best ook wel emotioneel. Van tjee ben nu al mama. Damian en de andere jongens reageerde heel goed bij de eerste kennismaking, damian was er even helemaal stil van en gelijk van mama geen dikke buik meer, hhaha Verder geef ik Damian ook veel aandacht om jaloerse acties te voorkomen. Yarno komt om de 2,5 a 3 uur voor de borst, gaat tot nu toe nog heel goed. Ook de eerste nacht ging goed. Heb toch even megaborsten zeg, pamela anderson zou jaloers op me zijn, hahahah Als hij zo goed blijft drinken ben ik echt blij, verder is de tempel iets gevoelig maar absoluut nog niet pijnlijk. Bij elke aanlegging heb ik ook de kraamhulp erbij die het goed in de gaten houdt. Ohja heb 10 uur extra hulp erbij gekregen, door alle ellende van afgelopen weken vond de vk dat dit moest. Dus ik vind het prima. Heb nu dus elke dag hulp van 08:00 uur tot 16:00 uur en donderdag is laatste dag. Ik ga nu zo voor het eerst naar beneden. Even avondeten en dan daarna de borst geven. Later
Samantha, goed dat je Damian er zo goed bij betrekt! En nog 10 uur extra kraamzorg, lekker hoor. Of denk je dat het een beetje overbodig is en dat je liever met je eigen gezinnetje wilt zijn? Het kletsen valt wel mee he? Komt omdat ik me nog niet verveel ,haha Anders ga ik gewoon in mezelf kletsen... Smokey, je hebt weekend!!! Yaraah, als je nog nieuws hebt, houd je ons op de hoogte he?? Fijne avond allemaal!!
Nijn: Hoe voel jij nu je eigenlijk, ik bedoel , je bent nu ook al 34 weken zwanger, zit je buik al in de weg, begin je er al beetje zat van te worden, noem maar op? Heb jij alles al in huis voor de kleine? Samantha: Dat emotionele herken ik heel goed. Ik vond het erg emotioneel omdat ik het zo zielig vond dat esther wat in moest leveren,dan bedoel ik dat ze iets minder aandacht zou krijgen, dan idee vond ik erg moelijk en pijnlijk. Dus haar ook veel aandacht gegeven en nu merk ik dat ik me voor niets druk heb gemaakt, want ze krijgt meer dan genoeg aandacht. 10 uur extra kraamzorg, klinkt wel heel erg lekker, maar ik was eigenlijk ook wel blij dat ze weer weg was. Maar super dat de bv zo goed gaat, ben helemaal jaloers. Bij mij 2 keer niet gelukt, omdat ik geen goede begeleiding had, heb het daar heel erg moeilijk mee gehad.
Heb me toch een buikpijn!!!! Ik heb ook beetje bloedverlies, dus ben blijkbaar weer ongesteld. Hoop dat het wel weer overgaat en dit niet telkens gebeurd, anders kan ik staafje er weer uitlaten halen. Ben 3 weken geleden net ongesteld geweest. ohhhhhh heb echt buikpijn...........en rugpijn Marleen: Leg een hele gesneden ui op een schoteltje naast het ledikantje van jens bij het hoofdeinde!! Dat helpt echt reuze goed. Heb het bij melissa laatst ook gedaan en het werkt echt zo goed. Het stinkt wel, maar je kindje heeft er zeker baat bij.
Nou heb weer wat spulletjes in huis!! leuk hoor. Nijntje jeetje het 1e mei beebje al dat gaat snel, ja meid nog even en dan kan het maar zo snel gaan Butterfly balen dat je ongi bent, moet zeggen dat ik dat niet mis haha Samantha wat fijn dat het allemaal zo goed gaat, en dat je nog wat extra kraamzorg uurtjes krijgt heerlijk lekker van genieten Ben lekker x factor aan het kijken, heb het rijk alleen mannetje is een avond uit
smokey: hier ook het rijk alleen, mannetje heeft 3 late diensten en dit is de 1e vanavond, dus hierna nog 2 avonden het rijk alleen.
Weet niet of ik het prettig vind dat ze er meer is, maar wanneer het toch nodig is, dan zul je altijd zien dat ze dan niet uitkomen in de planning. Kan haar altijd 2 uurtjes eerder naar huis sturen. Dus ik neem er gewoon van, betaal jaarlijks genoeg aan zorgpremie,haha. Merk nu ook dat ik wel moe ben, niet suf ofzo maar gewoon moe. Yarno is nu eigenlijk al wakker vanaf de laatste keer voeding, moet zo weer, dus verwacht dat ik zo de eerste uurtjes lekker kan slapen. Morgen gaan we kijken hoe ik moet kolven. Willen namelijk om de moeheid voor te blijven één fles kolven zodat Harry die kan geven voor de nacht. Zo kan ik op tijd naar bed en slapen tot de nachtvoeding. Harry kan dan slapen na de fles bv tot de ochtend, zo blijft hij ook fit. Dan hebben we allebei zo'n 6 uur slaap achter melkaar, harry iets meer, maar ik kan overdag rusten. Dit is ons opzet plan, of het wil of het werkt, weten we niet, zien het wel. Nou ik ga voeden en dan lekker slapen tot morgenochtend.