bah marianne, de buikpijn al over? misschien duurt het even voor het hormoon in het staafje vrijkomt.. dat had ik ook met het spiraaltje, pas na een paar maanden werd ik niet meer ongi.. morgen begin ik dus weer met de pil.. slik.. zo raar.. wat een mooi schema sam.. en idd het is zo belangrijk welke begeleiding je krijgt met bv.. voorheen begreep ik het niet.. nu dus wel begin er steeds minder moeite mee te krijgen omdat een flesje geven wel reuze handig is.. en ik misschien toch niet zo;n bv moeder ben.. (denk ik dan, ik vond het bv geweldig maar het kolven vetrschrikkelijk) hihi voelde met net een koe die werd leeggemolken.. Maar ja het mooie gevoel je eigen kind te kunnen voeden met je eigen meld heb ik dus niet mogen meemaken, misschien had dat zwaarder gewogen dan me een koe te voelen gelukkig maar dat ik het nu zo zie.. al vind ik het wel moeilijjk dat er nauwelijks nog melk uitkomt en er dus defenitief een hoofdstuk wordt afgesloten.. Sinds gisteren is ons mannetje heel erg aan het niezen :S lijkt ook alsof zijn neusje ietsje verstopt zit, maar we zien niks zitten... kan iemand me zeggen wat te doen? moeten we dan al naar de dokter omdat hij zo klein is? hij blijft maar niezen... :S en hoe kunnen we de nachten langer trekken, of de morgen.. met speen lukt ook niet... nu komt hij om 12.. 4 en zojuist om 7:20.. en toen had ie zich bepast en gepoept.. dus schone luier.. maar ben nie van plan hem na2,5 uur al een fles te geven.. of wel doen.. pf... van slapen dus weer niet veel terecht gekomen... oh die vragen over voeden hahah.. ik weet nog dat ik 2 weken geleden zei.. geen flauw idee hahahaha.. en nu kom ik zelf met zulke vragen! pff.. ik ben moehoe... smokey, ben niet nieuwsgierig, maar wat heb je allemaal geshopt? nijn, gek he als het eerste kindje geboren wordt.. vond ik toen ook.. en toen duurde het weer even voor de 2de kwam.. maar opeens ging het snel.. en ik dacht nog, die zijn allemaal al 40w, ik moet nog wel even.. maar voor je het weet ik vind het al super dat ik hoor dat je nog zo kunt genieten.. al wordt het wat zwaarder.. maar rond dat termijn verging ik van de pijn en kon ik niks meer.. dus dubbelop voor jou dinsdag komt de nieuwe buikfoto? hij blijft huilen.. :S
Ele: Baby's moeten nou eenmaal hun energie kwijt en dat kunnen ze alleen doen door te gaan huilen, dus het huilen hoeft niet altijd wat te betekenen. Hoeveel krijgt hij nu in de fles?Hoeveel weegt hij nu? Melissa sliep ook niet direct door, zij liet er 4 uur tussen zitten snachts.Als ze weleens eerder kwam, maar dat kwam bijna niet voor, dan legde ik haar bij me in bed neer en gaf ik mijn pinkie. Melissa heeft ook veel geniest en leek ook dat haar neusje helemaal dichtzat, maar het schijnt dat ze zelf zo'n geluid kunnen maken, terwijl de neus helemaal niet verstopt zit. Ze mogen in ieder geval 1 keer per dag neusspray. En als je het echt niet vertrouwd dan bel je gewoon de ha. Samantha: Ik hoop dat jullie aanpak werkt, dat zou voor jullie erg fijn zijn.gelukkig gaat de bv erg goed. Melissa besloot vanmorgen al om 05:40 te gaan jengelen, kon het niet langer rekken dan 05:55, dus toen de fles maar gegeven. Gelukkig was esther er niet wakker van geworden.Zij sliep tot half 8.Vandaag de tijden maar heel ietsje oprekken. Ze zal echt wel honger hebben gehad, normaal doet ze dit niet. Heb niet meer gebloed, maar nog wel wat buikpijn en rugpijn. Hoop dat je gelijk hebt ele en dat het naar een paar maanden echt goed werkt.
Goedemorgen meiden, Ele zo jij was er al vroeg bij, sorry maar ik kan je helaas niet helpen met de voedings verhalen ik weet alleen uit ervaring van de kleintjes van mijn broer dat als ze huilde vaak nog honger hadden en zei gaf dan vaak gewoon een fles meer. Het niezen daar zou ik gewoon even over bellen, weet niet wie je moet bellen ha of iemand anders maar dan heb je gewoon meteen antwoord ook omdat hij idd nog zo klein is, gewoon doen bellen kan nooit kwaad en misschien ben je dan wel gerustgesteld en anders blijf je het hele weekend zo rondlopen. Bevalt het zo gezellig met zijn 3-en dit weekend? Ik heb gister de maxi cosi gehaald klamboe dekbedje en de dekentjes gekocht. Donderdag bij de hema nog rompertjes en leuke kleertjes. Hebben jullie veel in maat 50 of kleiner gekocht? Heb nu wel al wat 50/56 maar was eigenlijk niet van plan om kleiner te kopen of moet ik dat wel doen?? Zo haal ik elke keer wat zo leuk Maar ben helemaal benieuwd hoe het kamertje gaat worden dat vind ik helemaal geweldig maar daar moet ik nog even geduld voor hebben. Vandaag drukke planning moet cadeau voor moeder kopen boodschappen doen gras maaien plantjes voor in de tuin nog halen wasjes draaien paardje doen dus druk druk maar het is heerlijk weer dus dat is een voordeel en verder dit weekend helemaal niks geen familie bezoekjes andere verplichtingen heeeeeerlijk Ele ik ga ook fv geven hoeveel flesjes heb jij in huis stuk of 4???? Zo een heel verhaal. Hoe gaat het met de rest van de meiden?? Yaraah al weer een testje gedaan?? ik hoop het zo voor je meid mijn duimen blijven voor je draaien
Butterfly jij was er dan ook al vroeg bij met de fles gelukkig dat Esther niet wakker is geworden. Samantha julli plan klinkt goed hoop dat het werkt dat zou helemaal geweldig zijn. Trouwens de kleintjes van mijn broer sliepen misschien met een jaar pas een keer de nacht door, die hadden wat dat betreft pech met allebei, het zijn dan ook 2 echt donderstralen haha Ga nu even wat doen misschien tot later anders tot vanavond denk ik.
Smokey: Ik zou zeker niet kleiner dan maat 50 kopen. Mocht het toch iets te groot zijn kun je het altijd een keer omslaan. 4 flessen???Zoveel heb ik niet hoor, hoort dat zo dan? heerlijk weer idd.
smokey: weet je wat het is, oke esther sliep direct vanaf dag 1 door thuis, dus dat was een weelde. met melissa heb ik haar gewoon een keer bij mij in bed gelegd tot ik vond dat ze de fles mocht hebben smorgens, was 06:00 of 06:30 toen.Daarna sliep ze gewoon door.
Oh wat lijkt me dat heerlijk dan heb je echt geluk ik ken hier echt hele andere verhalen over doorslapen haha lekker genieten? Nee over de flessen ik heb geen idee daarom vraag ik het, 4 is dus belachelijk veel? ga nu echt wat doen hoor, tot later,.
Goedemorgen meiden, Wat zijn jullie er allemaal vroeg bij Yaraah, wat balen... En vreemd dat je toch steeds van die vage testjes hebt . Is het misschien een idee om de testjes te bewaren en ze eens mee te nemen naar de HA? Hele dikke knuffel meid!! Ele, ja, je bent ervaringsdeskundige aan het worden Over een aantal weekjes stel ik die vragen en dan verwacht ik van jou een antwoord, haha Samantha, wat een goed plan wat betreft jullie nachtrust. Hopelijk gaat het lukken!! Mannetje en ik hebben daarom gekozen voor FV. Ook omdat ik met mn CVS zit... We kunnen de nachten dan afwisselen... Super fijn om te lezen dat het zo goed gaat!! En ook al zo'n mooie banner!! Smokey, ik heb 2 kleine flesjes in huis. Mijn vriendin zei dat dat genoeg is. Ook omdat je niet zeker weet of de kleine die fles wel pakt en je misschien nog andere flesjes moet halen... Lastig dat je dat van te voren allemaal niet al weet, ook qua grootte, geboortedatum enz Verder heb ik een aantal dingen in maat 50 en 56. Nog niet heel veel omdat wij nog niet weten of het een hij of een zij is.... Leuk al die dingetjes kopen!! Daar kan ik nu ook echt van genieten, alleen heb ik bijna alles al... Veel plezier vandaag, maar denk je wel aan jezelf?? Marianne, het gaat eigenlijk nog best goed. Al merk ik wel dat ik nu veel sneller moe ben. Ook heb ik de laatste week wat meer last van hoofdpijn en begin in olifantenpootjes te krijgen... Maar ik ben het zwanger zijn zeker nog niet beu hoor!! Verder is alles eigenlijk wel klaar. Ik ga aankomende week de kleertjes en spulletjes wassen en dan is ook dat gedaan.... All, het gaat hier dus eigenlijk allemaal best goed. Wel heb ik al voor de 2e dag op een rij een flinke bloedneus... Heel de zwangerschap nog niet gehad... Verder weinig plannen voor vandaag. Misshcien straks lekker het zonnetje in, maar eerst een beetje poetsen en stofzuigen.... Vanavond denk ik even naar mn zusje en dan morgenvroeg voetbal kijken bij mn mannetje en 's middags krijgen we visite. Een druk schema dus, maar wel met genoeg rustmomenten, gelukkig....
joehoe! bedankt voor de antwoorden misschien idd even aankijken of het is omdat hij nog geen neusharen heeft of idd verkouden is.. wat beetreft de fles, wij hebben er 2.. difrax, die vond ik altijd het mooist we hadden een heleboel avent flesjes van mijn schoonzus, maar toen ik overstapte op de fles wilde ik ook difrax.. 2 is net genoeg.. je moet ze dan welk meteen afwassen na het flesje.. maar goed later drinkt hij ook minder vaak en heb je zeker genoeg aan die 2.. maat 50 hahaha.. misschien kan iemand zich herinneren dat ik dacht dat we een reuze baby zouden krijgen als je mijn buik zou zien? ik had dus alleen maat 56 en van noppies maat 62.. ( die vallen kleiner) toevallig dat ik nog de laatste week een pakje maat 50 gekocht heb bij prenatal.. andere maat 50 shirtjes waren ook al te groot.. zo zijn de oma's nog even wat kleine shirtjes gaan halen.. en broekjes.. een heelleuk setje nog van noppies gekregen maat 50.. en nu merken we al dat hij heel langzaam groter wordt en de kleinste rompertjes die hij bij de geboorte aanhad aan de kleine kant zijn.. heel jammer.. maar goed dat hij groeit natuurlijk! wat ook erg is.. hoe hard ik ook riep ik wil er maar een.. nu al denk ik soms.. nooit meer zwanger en dit meemaken?hmmmm... erg ben ik he? :S nijn ik heb een bloedneus gehad ergens in mijn zw en verder nog nooit gehad.. gek he wat het met je lichaam doet.. doe maar lekker rustig aan..wie weet jullie voor, voor voorlaatste weekend alleen oh ja het is 3 uur geleden dat hij de fles kreeg en check... hij huilt echt precies om de 3 uur.. het is dan niet jengelen maar schreeuwen alsof zijn leven ervanaf hangt :S ben er dus vanddoor ... knuffeltijd!
Marianne, ik vergeet helemaal op je te reageren. Vervelend dat je nu al weer ongi bent... Ik moet zeggen dat, toen ik het niet werd door de verklevingen, ik baalde, want het was wel nodig, maar toen ik één dag ongi was, was ik het al weer helemaal beu... Ik heb zeker niet te klagen (dadelijk ik 1,5 jaar tijd maar 2x ongi), maar missen doe ik het niet... Ele, goed van Herbie dat hij precies na 3 uur weer huilt!! En nu de eerste rompertjes al niet meer aan? Hij groeit echt als kool, en dat is maar goed ook. Extra goed genieten dus! Buikfoto komt dinsdag inderdaad weer (dan plaats ik ook die van 2 weken geleden, want die staat nog steeds op mn toestel...). De vorige zw-schap heb ik met 8-9 weken een bloedneus gehad. Nu nergens last van... dacht ik... vanochtend zei ik inderdaad ook tegen mannetje "waarschijnlijk nog niet, maar elke weekend kan vanaf volg week of zo ons laatste weekend samen zijn".... Laat mini Nijn maar komen, wij zijn er bijna klaar voor, haha
Samantha, thnx voor het kaartje!! Super mooi!! All, ik vertelde jullie van de week over de huizen waar we voor ingeschreven hebben en we zijn ingeloot!!! Vrijdag gesprek bij de makelaar en daarna bij de bank, jippieeee!!
oh nijntje wat leuk zeg spannend allemaal bij ons moeten de tekeningen schetsontwerpen voor de welstand komen dus ook wel spannend maar dat duurt nog wel een aantal weken eer dat we daar de uitslag van hebben. Als we geluk hebben start na de bouwvak de bouw. Moeten ze die huizen bij jullie nog gaan bouwen of zijn ze er al mee bezig. Echt zo leuk om mee bezig te zijn ook Hier had ik een hele drukke planning dat is gelukt tot 12 uur daarna gegeten even naar karwei plantjes gehaald toen bijna 2 uur geslapen op de bank was kapot daarna heerlijk in de tuin in de zon wat een zaligheid hier heb ik op gewacht Ele van noppies kan ik dus beter een pakje in maat 62 kopen? Whahah jij denkt al weer over een volgende zw schap grappig hoor.Ik zeg ook als ik 1 gezond kind mag krijgen dan ben ik de hemel te rijk en tevreden ben benieuwd of ik er ook andere ideeen over krijg.Maar vorolopig ga je eerst weer lekker aan de pil Dat is voor mij nu zeker al 1,5 jaar geleden dat zal weer heel raar zijn inderdaad. Ga weer even lekker de tuin in genieten van de zon
Gaaf nijn!!! joehoe spannend!!! ben benieuwd hoe het verder gaat.. en idd zijn ze al aan het bouwen of moet het nog beginnen? super hoor! ik wet niet of ik je noppies 62 aanraad, haha, hier is het iig nog veel te groot.. en noppies maat 50 past precies.. zal wel niet voor heel lang zijn.. maar goed.. ik zou dus zeker twee leuke setjes maat 50 nemen.. nou ja.. voorr hetzelfde geld krijg je grote baby en kun je ze helemaal niet aan.. wat weet ik nou ook eigenlijk van dit alles hahaha ben ook nog maar aan het uitzoeken hoe en wat maar we zijn de stad ingelopen vanmiddag!!!! met kinderwagen.. whaaaa.. nu denk ik had ik maar niet zover...mijn bekken... pff.. ik was iets te optimistisch,.. en mijn onderkant.... kon geen stap meer zetten en weer janken van de pijn... gelukkig nog pijnstillers in huis.. maar.. ik ben zoooooo blij dat ik er toch even ben uitgeweest.. en ik kon al vanaf de kerst niet meer naar de stad lopen, al wonen we er vlak naast.. en nu kon het wel, al zit ik nu op de blaren.. het voelt letterlijk zo hahahaha.. en zo'n leuke reacties gehad! vooral dat iedereen hem wel heeel erg klein vind.. hahaha..dan besef ik me ook weer, dat is ie ook!! al is ie echt al veel gegroeid!! nu ga ik proberen een dutje te doen.. oh ja smokey, heb jij ook nog nieuwe buikfoto?
ele: Wat super dat je nog zo positief klinkt ondanks je giga pijn. Petje af voor je! Ik weet idd nog dat ze dat ook wel over melissa zeiden dat ze zo'n klein poppetje was. Iemand vatte dat een beetje te erg op en dacht dat ze echt heel klein was en kreeg dus als kraamcadeau prematuur luiers.Die gaan tot 2,5 kg!Die paste ze dus echt niet he?! ZO klein was ze nou ook weer niet. Moet Herbie nog terug komen voor controle doordat hij is geopereerd? Was het een ernstigs iets dan waarvoor hij geopereerd is? Smokey: Wat een mooi foto zeg!Je groeit ook heel goed hoor, je buik dan he?! Samantha: Bedankt voor je super mooie kaart! Heb direct een kaartje terug gestuurd. Hoe gaat het nu? Marleen: Hoe is het met je? Heb je mijn tip nog gelezen voor Jens? En de foto's nog gezien? Yaraah: Balen zeg van die test. anouk: Hoe gaat het met jullie? Wederom weer hele mooie super foto's op je hyves. Nijn: Gelukkig dat je je wel goed voelt, op de ups en downs na. Bloedneus, dat heb ik alleen bij ester gehad, niet bij melissa. Hier ook heerlijk genoten van het weer. Vanmiddag met de meiden wezen lopen naar de rommelmarkt samen met mijn zusje. Daarna melissa op bed gedaan en lekker achterthuis gezeten, esther lekker aan het spelen geweest en in de zandbak geweest. Mijn moeder is hier eten komen koken, dus dat was ook erg makkelijk. Mannetje is aan werk, dus ik was alleen met de meiden, vind het dan wel erg gezellig als mijn moeder en zusje over de vloer komen. Daarna met esther onder de douche geweest en in tussen tijd heeft mijn zusje melissa de fles gedaan, en even later heb ik ze tegelijk naar bed gebracht en liggen nu heerlijk te slapen. Ik heb toen de was nog even aangezet en alles achterthuis opgeruimd.O ja, ook nog de katten eten gegeven. Nu zit ik net lekker op de bank achter de pc..........heerlijk!
joehoe je gaat het al goed zien smokey!! leuk leuk leuk!! krijg je al leuke reacties op je buik? leuke foto van melissa.. nu weet ik dat het niet leuk is om te zeggen ,wat is ze al gegroeid hahaa.. liever dat ze altijd zo klein blijven tenminste dat vind ik hihihi.. al had ik dat noooooit gedacht.. wat kan zo;n kleintje je veranderen zeg en dat in 2 weken.. en ja het is weer de time.. ik hou van holland.. pff,.. niet te bevatten alweer 2 weken.. al lijkt het nu wel heel lang geleden dat de vliezen braken.. jouw dag klinkt ook heel gezellig marianne.. snap echt soms niet hoe jullie het doen met 2 kids.. nu ook samantha... wij zitten nu al met onze handen in het haar hahaa.. kei moe.. alle 2 een chronisch slaap tekort en ik merk we hebben nog zoveel adrenaline dat we gewoon niet kunnen slapen... morgen krijgen we weer kraambezoek al houden we het allemaal nog een beetje af.. dat ook omdat we gewoon moe zijn hahaha.. maar idd ook omdat ze in het zh aanraadde het rustig aan te doen met hem omdat zijn weerstand natuurlijk iets minder is.. marianne we moeten idd nog terug naar het zh.. liever ga ik er niet op in waarvoor.. dat ligt gewoon nog te gevoelig.. als ik eraan denk hoe ik de uren na de bevalling ervaren heb wordt ik er niet vrolijker van.. ben ook weer verder tv kijken! weer even terugdenken aan 2 weken geleden
Ele: Dank je wel!!! Tuurlijk hoef je het er nog niet over te hebben, kan me heel erg goed voorstellen dat het nog gevoelig ligt, dat zal wellicht de 1e tijd ook nog wel blijven.Doet het lekker rustig aan en vertel het wanneer jij eraan toe bent. Groeien doen ze echt hard he?Soms gewoon té hard. Zo zitten ze nog in mijn buik en zo is ze alweer 3,5 maand.
O ja, ben net weer wakker, was op de bank in slaap gevallen. Ben ook zo moe!Ga zo lekker de fles klaarmaken en in bed melissa de fles geven en dan lekker slapen.