Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by marleentje26, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Iedereen lekker aan het genieten van het zonnetje!!
    Vanmorgen voetbal gekeken en wat is het warm... Dadelijk krijgen we visite en dan gaan we weer lekker buiten zitten.

Het huis, daar gaan ze na de bouwvak aan beginnen en dan is het, als het goed is, voor de bouwvak 2011 klaar. Dus over ruim een jaar. Heb er helemaal zin in!!

Ele, wat goed dat je je zo goed voelt ondanks de pijn. Lekker even gewandeld en je mannetje geshowd!! Leuk!!
    En ja, ze worden erg snel groot...

Marianne, wat een drukke dag achter de rug. Maar gelukkig waren je zusje en moeder er om je te helpen. Gezellig!! Vandaag were lekker in de tuin?
    En tja, wat moet ik zeggen over Melissa, het wordt saai, maar wat een lieverd zeg en wat wordt ze al groot!

Yaraah, al duidelijkheid??

Smokey, wat leuk die buik ban jou!! Je begint hem nu echt heel duidelijk te zien!!
    Hoe gaat het verder?? Nog flink geshopt? hihi... Het is er vandaag heerlijk weer voor...

Marleen, hoe gaat het met jullie?

Anti conceptie... nog geen idee. Iig niet aan de pil, want het duurde wel een maand of 4 voordat mijn cyclus weer normaal was toen ik er mee stopte... En waarschijnlijk willen we niet al te lang wachten met de 2e, dus dan is dat niet handig....
    Maar eerst dit tot een goed einde brengen...

Fijne, zonnige dag allemaal!!

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ik heb laatst een klacht ingediend via de mail bij nutricia.

had voor mijn oudste dochter een potje boerenkoolstampot van olvarit gekocht en na het openen en opwarme bleek deze enorm dun te zijn.(het leek wel een soep)
    Ik dacht.......hmmmmmmm oke, misschien is dit vernieuwd ofzo.
    Dus gewoon gegeven.
    maar even later kreeg ze wel buikpijn, was ook na een tijdje wel weer over, maar toch.

Nu belden ze net terug (ja......op zondag) en wouden de nummers op het dekseltje weten, dus die gegeven.
    Ze vroeg ook nog of ik het eten had bewaard.......nou nee!!!
    Maar goed, er zou een collega terug bellen en terwijl ik dit aan typen was belde hij al.
    Hij komt dus het dekseltje ophalen en krijg dan wat nieuwe producten aangeboden.
    Weet niet of ik dat moet kopen of dat ik het krijg, maar dat zien we wel.
    Misschien dat jullie dat weten.
    Ook word er nagekeken of er meerdere potjes zo zijn en hierover word ik op de hoogte gehouden.

Normaal doe ik dit nooit, maar dit keer wel, het gaat wel om mijn dochter.

3. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    hoi meiden, ff snel laten weten dat ik nog niet ongi ben

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goed gedaan, Marianne.
    Wij hebben wel eens een klacht naar de over M&m's gehad en kregen toen van Mars een hele doos met van alles er in... Dus wie weet.... Voor hun ene kleine moeite, maar voor jou weer een goedmaker.... Ook fijn dat ze zo snel reageren, zelfs op zondag...

Yaraah, toch blijft het spannend... En ik blijf zeker voor je duimen!!!

5. butterfly1984

Nijntje, moesten jullie toen ook de zak daarvan bewaren?
    Wat was er mis met de m&ms als ik vragen mag.

Het is vandaag echt rustig hier zeg!
    Iedereen is óf/en genieten van de zon of genieten van de kleine.

Hier liggen ze lekker weer op bed, heb alles al weer opgeruimd, dus nu lekker bankhangen.Ben echt moe!:D:D
    Vanmorgen naar mijn ouders geweest, vanmiddag lekker stukje gelopen en daarna hele tijd buiten gezeten, ook melissa is nog even achterthuis geweest.
    Toen visite gehad, mijn broertje en zijn vriendin en ze hebben wat te eten besteld en dus hebben we heerlijk gegeten.
    Wat een verwennerij!!!:D:D
    Melissa heeft weer veel liggen spugen, we zaten er beide onder.
    Hopelijk gebeurt het niet te vaak.
    Zij lacht daarna vrolijk weer verder.:D:D
    Ze is ook altijd vrolijk, eerlijk waar.

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    groot gelijk heb je marianne.. zou ik ook doen helemaal als het om je kind gaat.. en wie weet help je er ook andere ouders mee :)

Yaraah, voor jou is het dus weer spannend deze maand.. meid wat slopend iedere maand die onzekerheid. ik hoop zo dat je verrast wordt met een dikke posi test deze week!

Helaas niet heel veel zon gezien vandaag.. ik was zo moe.. en vanmorgen natuurlijk nog kraamvisite :) ze vinden hem allemaal nog heeel klein terwijl wij hem al echt zien groeien! :):)
    vanmiddag wel eindelijk anderhalf uur kunnen slapen.. wat fijn als papa thuis is dus :) maar ons mannetje wil maar moeilijk slapen.. hij is soms zo druk..
    ook hebben we nog wat foto's gemaakt vanmiddag.. heel stom, maar toen ik de eerste mk had en zat te wachten in de wachtkamer op de kraamzorgafdeling hing er een hele grote foto op canvas.. ik heb altijd gezegd..als ik ooit mama mag worden wil ik ook zo'n foto.. vandaag dus die foto gemaakt.. en ik vind hem zo mooi.. word er ook helemaal emo van als ik ernaar kijk.. zal hem hier wel even posten :)

ik ben ook zo verliefd op hem!

7. butterfly1984

Ele: Wat een droppie!!!Echt super leuke foto!
    Wat vind de kraamvisite ervan op wie hij lijkt?
    Dat melissa ook zo klein is geweest zeg!, dat kun je je nu al bijna niet meer voorstellen.
    De tijd gaat soms echt veel te hard.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!!

Ele, wat een mooie foto!! Is het alleen niet eng om Herbie zo op één arm vast te houden?? Dat lijkt mij namelijk....
    Jammer dat je niet veel zon gezien hebt, maar even bijtanken is nu wel heel belangrijk!! En de zon, die zien we, hopelijk, nog heel vaak deze lente/zomer.

Marianne, het leek of er toen van dat witte-handschoen-plastic aan de m&m zat. De fabriek zei dat het geklonterde suiker was, maar het was flexibel, dus dat lijkt me sterk... We hebben toen de M&M en de verpakking opgestuurd en kregen toen een doos vol lekkers teruggestuurd...
    Wat een drukke dag heb je gehad zeg. Maar het klinkt wel lekker, op het spugen van Melissa na.

Wij gaan deze week een mooi buikfoto-reportage proberen te maken... Ik heb al wat voorbeelden, nu kijken of wij het ook voor elkaar krijgen, haha
    Verder begin ik nu te klagen... sorry...
    Zei ik vorige week nog dat het goed ging, nu al 2 nachten achter elkaar bijna elk uur op de klok gezien. Daarnaast ontzettend last van maagzuur, dus help.... Dadelijk maar snel naar de etos...

9. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    oh balen nijn, dat het nu toch zwaarder gaat worden... ik gebruikte maalox en antagel.. beide werkten op het einde niet meer goed.. al was er voor heel even verlichting en dat luchtte voor mij al op..

herbie hahah, klinkt nu nog gek, aangezien we de naam natuurlijk thuis gebruiken en herbie voor ons opeens heel ver weg lijkt :)
    maar op een hand houden vond ik ook heel eng, maar ik hou hem 10 cm boven ons bed.. zou hij onverwachts gek doen.. en met mijn 2de hand heb ik natuurlijk zijn kontje vast ;) maar alleenb al op zijn buik draaien vond ik eng :) maar hoe dan ook ik zou en moest die foto maken! :):) en ben er nog steeds su[per blij mee

om half 10 komt er een vrouw.. ik weet echt niet meer waarvoor.. zijn hoortest is 2 keer mislukt omdat hij geluiden maakte en dan komt er standaard een andere hoortest thuis met plakkertjes.. of de vrouw van het consultatiebureau komt nu langs... ik weet het ook gewoon niet.. heb wel de tijd onthouden maar niet waarom.. we hebben nu ook zovel afspraken.. ligt eraan wie zometeen komt anders morgen om half 11 die vrouw die vandaag niet komt, het gehoor of consultatiebureau.. en smorgens osteopaat... dan nog naar het amc zh en ook nognaar ons eigen zh.. en dan ook nog naar de gyno.. ik weet het allemaal niet meer! :)
    maar gooed ze zal er zo zijn en ga nog even snel eten :)
    echt super dat jullie die foto ook leuk vinden! :) stom he ik heb gewoon anderhalf jaar die foto in mijn hoofd gehad en nu heb ik hem van mijn lieve mannetje! :)

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, ik ben benieuwd welke mevrouw geweest is, haha
    Maar volgens mij leef je nu ook van afspraak naar afspraak en word je ook nog wel geleefd hoor.

Dit tip over de foto ga ik onthouden. Ik vind het nl ook zoooooo mooi. Hopelijk is mini Nijn ook zo fotogeniek...

11. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    nijn hoe bevalt het uitzicht van deze week... nie werken? :p

ik ga levi voor het eerst nu alleen in bad doen.. best eng nog allemaal.. maar hij geniet erzo van dat ik het echt leuk vind :)

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, het is zeker een mooi uitzicht om deze hele week niet te werken, en die week daarna niet, en die weerk daarna en daarna en daarna enz.... tot aan december!!

Heel veel plezier met het in bad doen van Levi!!

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Ele wat een super mooie foto!!! Ik zag op je hyves ook al zon leuk filmpje dat je herbie in bad deed geweldig:)

Nijn lekker met verlof super je hebt er maar mooi weer bij:)

yaraah nog steeds niet ongi?

vanavond weer naar yoga, probeer morgen wat uitgebreider te reageren maar moet dan ook werken, uit mijn werk meteen etentje moeder is jarig:) dus misschien tot morgen anders woendag.

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, alvast gefeliciteerd met je moeder!! En niet te veel eten he? ;)

15. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    #1735 marleentje26, Apr 19, 2010
    Last edited: Apr 19, 2010
    Hoi Dames,

Zo ben ik weer even. We hebben hier een druk weekend gehad. Zaterdag nog wat thuis rond gehangen en in bed ivm mijn griepje. 's avonds nog visite gehad.
    Zondag lekker gaan wandelen en hebben we weer visite gehad.
    Maar al met al een gezellig weekend.

Vanmorgen moest Jens naar de Fysio en ze vond hem erg vooruit gegaan! Dus goed nieuws. Hij kan steeds beter zijn hoofd optillen als hij op zijn buik ligt. Gaat nog niet helemaal zoals het hoort maar het gaat steeds beter. Helaas is dit allemaal door de bult in zijn hals.

Vanmiddag op controle geweest bij de KA voor de bult in zijn hals. Ook die was tevreden en moeten doorgaan met de Fysio. Ze willen het goed in de gaten houden en nu moeten we 1 juni weer terug komen.
    Jens is alweer 65 cm en weegt 6450 gram!!

Ik ga zo even al jullie verhalen teruglezen en proberen te reageren als ik het allemaal kan onthouden haha

Foto van Jens in zijn nieuwe bloom fresco kinderstoel:

16. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Wat een lol in je nieuwe stoel!

17. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    @ Sam: fijn dat Yarno het zo goed doet! En bedankt voor het mooie kaartje!!! Bevalt de kraamzorg?

@ Ele: hoe is jullie eerste weekend met zijn drieën bevallen?
    Niezen: het is normaal dat baby’s veel niezen in het begin. Dit omdat ze alleen vruchtwater gewend zijn en nu in aanraking komen met allemaal stofjes enz dit prikkelt de slijmvliezen maar is normaal. Gaat vanzelf weer over.
    Mooie foto zeg wow!
    Lekker even de stad in he! Je hebt het er maar druk mee. Wie stond er nu vanmorgen aan de deur?

@ Butterfly: balen dat je alweer ongi bent. Hier helaas maar 1 keer ongi geweest en sindsdien niet meer. Helaas ook niet zwanger haha Leuke foto’s weer!
    Maar van mij mag ik wel weer ongi worden zodat mijn cyclus weer een beetje op orde komt.
    Dank je voor de tip van de ui. Maar helaas heeft het geen effect op Jens ik zet dat eigenlijk altijd standaard bij Jens op zijn kamer als hij verkouden is maar hij blijft snotteren. Moet zeggen het komt nu wel goed los en gebruik neusspray en smeer Luuf.
    Goed van je dat van nutricia. Waarschijnlijk krijg je gewoon een pakket met gartis producten aangeboden. Dat is vrij standaard na een klacht.
    De lach foto’s van Jens had ik toevallig al geplaats haha

@ Smokey: weer lekker geshopt! Heerlijk is dat al die spulletje helemaal nu je gericht kunt gaan kopen. Maat 50 is goed hoor om mee te starten. Kleiner kun je altijd nog halen mocht dat nodig zijn maar de meeste passen gewoon in maat 50. Ik zou noppies gewoon de maat kopen die je nodig hebt, Jens heeft ook nog gewoon van noppies maat 50 aangehad en die was groot.
    Mooie buikfoto wat gaat het hard he ineens.

@ Yaraah: hoe gaat het nu met je? Nog getest?

@ Nijn: joepie ingeloot voor dat mooie huis! Super gefeliciteerd!
    Nijn leuk zeg dat jullie ook graag 2 kids wat korter op elkaar willen. Wie weet zijn we wel weer tegelijk zwanger met nummer 2 zou leuk zijn haha

Hoop dat ik alles een beetje onthouden heb. Ben ik iets vergeten bij voorbaat sorry!

18. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    hey meiden, nog geen ongi hier, wel wittige afscheiding, vaker plassen en rare smaak in mijn mond... ik ga pas woensdagochtend weer testen hoor

19. butterfly1984

Sms van Samantha:

Hoi, ik wil even zeggen dat ik niet online kom omdat ik in het ziekenhuis lig.Mijn hormoon huishouding is in de war waardoor ik zelf niet voldoende kan eten en drinken.
    Krijg nu infuus zodat ik Yarno kan blijven voeden.

Dit had ze gisteravond gesmst, maar heb nu pas de tijd om het er op te zetten.

Zo, ben erg druk, dus ook geen tijd om te reageren.
    Wou jullie alleen dit even laten weten, is toch erg belangrijk.
    Als ik weer meer tijd heb, kom ik even weer.

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Jeetje samantha ik schrik daar wel van zeg, hele dikke knuffel en hopen dat je snel weer naar huis mag.

Yaraah wat super spannend, en je sypthomen klinken wel goed hoor:) zou ik ook doen tot morgen wachten ben reuze benieuwd mijn duimen draaien weer overuren;)

Marleentje ik ga vrijdag weer met een vriendin shoppen:D leuk he ga dan even op pad voor echte leuke pakjes voor als ze net geboren is noppies ofzo inderdaad.

Voel de kleine trouwens steeds meer herrie maken in mijn buik heerlijk:) gister yoga gehad moet zeggen dat was ook erg lekker en bevalt me goed. Vanmorgen werd ik wakker had net een nieuwe pyama/nachttopje aan hebben mijn tieten gelekt....:( zo vroeg al is dat wel normaal?? dus kan ik het topje meteen wassen daar baal ik wel van.
    Ga nu weer even hard werken haha misschien tot later en anders tot morgen oh ja morgen weer naar de vk ook prettig:)

Share This Page