Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Jeetje, Samantha, heel veel sterkte! En knap maar snel op!!

Smokey, bij mij begon het met 23 weken precies te lekker... Dus het kan echt zo vroeg al beginnen... Heel fijn...
    Vrijdag weer lekker shoppen!! :D:D

Marleen, fijn dat het bij de fysio zo goed gaat met Jens. En ook fijn dat zijn verkoudheid los begint te komen. Dat van die ui deed mijn moeder ook altijd bij ons. Ruikt alles zo lekker naar ui, not...
    En over een 2e. Zo denk ik er nu over, maar wie weet hoe ik er over denk als mini Nijn er is...

Marianne, druk, druk, druk... Al iets gehoord van Nutricia?

Yaraah, spannend hoor. Het klinkt wel goed...

Ele, hoe is de afgelopen nacht gegaan??

All, vannacht heerlijk geslapen en geen last gehad van maagzuur!! Leve de gaviscon....
    Wel ben ik weer een beetje onzeker. Ik voel mini Nijn wel bewegen, maar het is de laatste dagen zo veel rustiger...
    Met mannetje afgesproken dat als mini Nijn morgen nog zo is, ik de gyn ga bellen. Hoef er volg week nl pas weer heen....

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nieuwe buikfoto's geplaatst

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Deze foto hebben mannetje en ik gister gemaakt. Best goed gelukt, toch?

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijntje wat een prachtige foto mooi hoor:) dat je mini nijn minder voelt is wel balen zou ik ook onzeker van worden.
    Maar is het niet normaal dat je de kleine nu wat minder gaat voelen doordat hij/zij steeds meer ruimte krijgt?? Je bent ook al bijna 35 weken he......Ben natuurlijk niet ervaren maar dacht het wel eens gelezen te hebben.
    Wat is het hier rustig vandaag zeg niet te geloven.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, het is hier heel rustig....
    Het klopt dat je rond de 34e week de kleine wat minder goed gaat voelen, maar toch...
    Aan het einde van de ochtend heeft mini Nijn het weer goed gemaakt, ik was weer aan het buikdansen, hihi

Jij al weer bijna 23 weken. Ik weet wel dat mijn buik vanaf toen flink is gaan groeien! Gister met mannetje de buikfoto's teruggekeken. Ik dacht dat ik met 20 weken al een aardige buik had, maar dat valt best wel mee... haha

De babywas hangt nu trouwens te drogen!
    Nu nog was dingetjes strijken en er kan weer iets afgevinkt worden van het lijstje!!

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hoi meiden, heb net getest en weer negatief :(

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    samantha ik heb er nog nooit van gehoord.. hormonen in de war? wat zijn de symptomen dan? ik wens je heel veel beterschap toe! hopelijk mag je weer snel naar huis!

nijn, ik wilde al zeggen tegen je dat ik ook veel minder voelde aan het einde.. het ging op en af.. weet niet meer of je het weet? dan voelde ik hem een week heel goed en dan opeens 2 dagen minder.. maar gelukkig was mininijn me al voor en is je onrust weer afgenomen :)

smokey, mijn borsten lekten pas na de bevalling :) maar ik hoor inderdaad vaker dat het al vroeg in de zw kan beginnen..

Super mooie foto nijn! maar je hebt ook een hele mooie buik! geweldig dat je geen straie hebt!! ik heb ongeveer dezelfde foto, maar durf hem niet te showen ivm striae.. die overigens nu echt heel duidelijk zichtbaar is nu mijn buik aan het minderen is....

gisteren kwam overigens de vrouw van de hoortest.. we kregen een extra test omdat de eerste 2 keer niet gelukt was.. hij maakte teveel smekgeluidjes hihihi.. maar hij is helemaal goed gekeurd..
    vanmorgen naar de osteopaat.. ze denkt dat het nu al voor 95% goed is omdat we er all zo vroeg bij waren.. misschien hoeft hij niet meer terug, dat moet ik zelf even aankijken voor volgende week..
    en daarna kwam de vrouw van het consultatiebureau.. ik had me er een beetje op voorbereid dat ze nogal bemoeizuchtig etc zijn.. maar deze vrouw was heel erg leuk.. hopelijk lijken ze allemaal een beetje op haar.. :)

en daarna naar de winkel... dus vandaag 2 keer helemaal alleen met de auto met hem weggeweest.. eigenlijk veel te veel.. ik heb weer zo'n pijn dat ik net weer zat te janken.. maar ik vind het zo leuk dat ik dan over mijn eigen grenzen heen ga... nu ga ik ook proberen tte slapen als hij ook een beetje meewerkt :) ik hoor hem nml nog steeds huilen :S

ik denk dat het dat wel zo'n beetje was. erg druk ddus en nu hem troosten en proberen een uurtje te slapen..

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh leuk he nijn die babywasjes :) tot je ze moet wassen hahahaha.. dan lijkt net alsof er geen einde aan komt.. en ik was ze pas zelf een week ofzo ahahhahaa.. ;)

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    nijntje een hele mooie buikfoto hoor

Samantha beterschap hoor

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Yaraah, hoe kan dat nou?? Weer een negatieve test?? :( :(
    Wanneer werpt dit vruchtbare topic nou eens zijn vruchten voor je af??

Ele, ik kan me nog wel herinneren idd dat jij Herbie/Levi ook wat minder voelde af en toe... grrr, die onzekerheid... ;)
    Die babywasjes zijn nu idd leuk en het strijken ook :D :D (doet normaal mannetje altijd), maar ik kan me voorstellen als iets moet, dat het dan een heel stuk minder is....
    Gelukkig was de hoor-test goed. :D Levi kan dus goed horen en hij kan dat later dus niet als excuus gebruiken ;)
    En super dat de vrouw van het CB zo aardig was! :D Je hoort idd heel vaak negatieve verhalen, maar niet iedereen is hetzelfde, blijkt nu maar weer.
    Denk je wel aan jezelf?? Nu even goed uitrusten, dus!!

Huilen, ik had net ook tranen in mn ogen. Ik besefte ineens dat mini Nijn er echt gaat komen!!! Zo onwerkelijk, maar steeds werkelijker.... Ik voel me zo happy :D :D

Thnx, meiden voor jullie reacties op de foto. Ik heb idd geen strepen en dat vind ik helemaal niet erg, haha Wel op mn bovenbenen, maar die zitten er al heel lang....

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja Nijntje :(:(:( ... dacht echt dat het positief zou zijn nu, moet echt veel en vaker plassen (terwijl ik echt niet veel drink) en had vandaag zelfs zure oprisping... oja en het belangrijkste van allemaal, ben overtijd!!!

heb trouwens witte vlokken in mijn urine...

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    en je hebt getest met??
    Anders toch even langs de ha gaan... Gewoon voor de duidelijkheid... Onzekerheid/stress is zeker niet goed. En niet voor je ongi en zeker ook niet voor je zwangerschap mocht het zo ver zijn

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ik heb getest met kv 2 vr 5, niet met ochtendurine en had wel al paar keer weest plassen, maar weet niet of dat er iets mee kan te maken hebben...

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Heb je veel gedronken vandaag? Het zou verdund kunnen zijn, met de nadruk op "zou kunnen zijn".
    Anders morgenvroeg met echte ochtendurine misschien een testje doen...

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Yaraah, ik zie net een topic over witte vlokjes in de urine....
    Onder het kopje Zwanger, dus wie weet

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Nijntje, ja ik heb het topic ook gezien

En ik had 2 koppen koffie gedronken, maar wel al 3 keer weest plassen voor ik testte (dat wel allemaal tussen 7u en 9u gespreid hé dan)

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    tjee wat kletsen jullie veel haha

Yaraah: ik zou gewoon morgen met ochtend urine testen want dat is beter geconcentreerd dus zit er meer hcg in. Hoop dat je dan een knal test hebt!

Sam: wat houd dat precies in hormonen in de war?
    Ik ken het ook niet vanuit de kraamzorg.
    In ieder geval beterschap en hopenlijk morgen jullie snel weer naar huis.

ele: gefeliciteerd met de goede uitslag van de gehoortest!

Nijn: super he dat jij toch echt de volgende bent! En leuk zo die babywas wassen en strijken. Normaal baal ik altijd van de strijkwas maar met babywas is het ineens helemaal niet erg meer haha En wat een mooie foto zeg! En inderdaad zonder striae! Hier sta ik helemaal onder lijk wel een zebra op mijn buik. Gelukkig alleen maar op mijn buik verder nergens.
    Nijn: voel je de kleine al wat meer? Het is trouwens wel normaal rond deze tijd dat je de uk midner voelt. Die krijgt ook steeds minder plaats om echt veel te bewegen.

Butterfly en anouk: hoe gaat het met jullie?

18. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Heb nog niet alles bijgelezen, probeer ik zo snel mogelijk te doen.

Zoals jullie weten heb ik de laatste weken van de zwangerschap veel emotionele buien gehad, daaruit kwam toen naar voren dat ik last had van paniekaanvallen. Deze paniekaanvallen werden vooroorzaakt door alles rondom de vorige bevalling van Damian.
    Zoals mislukken van de bv, 4 kraamhulpen, navelstreng scheuring en uiteindelijk ook de angst om mijn man te verliezen terwijl ik dan met een kleintje achterblijf. ( mijn vader is overleden toen ik 10 jaar was en mijn moeder toen volledig is ingestort en toen een half jaar op de paasafdeling heeft gelegen in het ziekenhuis)
    Dus kortom beide ouders moeten missen.

Nou ben ik bevallen en nu gaat de bv super, voel me supergelukkig.
    Alleen heb ik ook paniekaanvallen gekregen op dag 2 en 3. Was super bang om Yarno kwijt te raken ( volgens vk kan dat komen door de miskraam) Ook voelde ik de hormonen helemaal gieren in mijn lichaam en had allerlei klachten waardoor ik weinig kon. Kan het niet precies uitleggen wat het is. Dus ik ben door de vk en kraamhulp doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar ben ik onderzocht en ik door alles dus ook door mijn geestelijke gesteldheid van afgelopen weken en een zeer snelle bevalling kan mijn lichaam het dus niet echt aan. In het ziekenhuis noemen ze dat hormoonhuishouding in de war. Kon niet eten en drinken, zo'n brok. Maar omdat ik absoluut de bv goed wilde houden, hebben ze infuus gedaan zodat ik bv kon blijven geven. Gelukkig is het goed aangeslagen. Ben nu thuis en heb nu hormoon medicatie meegekregen die met de bv kan.

Inmiddels voel ik me redelijk goed, merk echt dat de medicatie aanslaat en dat is heerlijk. Het is een beetje een korte uitleg anders ben ik nog heel lang aan het typen.

Maar kortom voel me nu dus redelijk goed weer en heb nu dan ook 14 uur kraamzorg erbij gekregen. Dus een negende en tiende dag.
    Ben hier wel blij mee omdat ik afgelopen dagen Yarno helemaal zelf nog niet kon aankleden of in bad doen. Dus ik kan daar hopelijk morgen mee beginnen. Verder slaapt hij goed, hij komt tussen de 3 a 3,5 uur voor de voeding. Damian reageert ook goed op Yarno, zo lief is hij voor zijn broertje. Ook is hij gek met de kraamhulp Joke.
    Ze is echt heel lief en zorgt goed voor ons allemaal. Joke is donderdagmiddag voor het laatst en voor dag 9 en 10 krijg ik een andere hulp, maar dat is dan ook niet erg.

Heb al veel foto's laten maken van Yarno en ons, zodra ik even meer tijd heb zal ik even spammen.

Hoop zo een beetje duidelijkheid te hebben gegeven.

Meiden ik ben zo verliefd op Yarno en Damian, niet te geloven zeg.
    Mijn man vertroeteld ons allemaal en ik geniet dan ook enorm.

Morgen ga ik jullie verhalen bijlezen en dan ga ik nijntje heel goed in de gaten houden, want ohjee wat gaat de tijd hard, voor we weten is zij ook bevallen.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje samantha, klinkt ook niet echt lekker zeg.,. maar gelukkig gaat het nu weer redelijk goed met je en doet yarno en damian het beide super goed.. geniet maar van jullie mannetjes.. ik zie nu al wat een ukkie in 2 weken kan veranderen! morgen alweer 2,5 week.. wat gaat het snel he?

maar marianne, ik heb je vandaag helemaal niet gefeliciteerd met Esther! ze is toch 2 geworden he? ik was ook zo druk met alle afspraken, gatsie.. ik hoop dat het voorlopig iets rustiger wordt.. de volgende afspraak is pas volgende week weer.. gelukkig..
    maar hebben jullie een leuke verjaardag gehad? hoe vond ze hetzelf?

Yaraah, succes morgem met testen! anders idd even langs de ha gaan.. wie weet kunnen ze je bloed even controleren.. dit is alles behalve prettig lijkt me.. ik ga in iedergeval heel hard duimen voor je!

gezellig nijn dat je morgen niet hoeft te werken! :) meestal was de woensdag een stuk rustiger als je werken was.. misschien morgen dus niet :)
    morgen is overigens mamamazzal dagen bij prenatal voor diegene die nog zin hebben om te shoppen :) 20 % Altijd meegenomen :)

ik denk dat ik eens wakker blijf tot half 12 - 12 uur om de laatste voeding te doen.. meestal blijft mijn mannie wakker en doe ik de voeiding om 4 uur.. en dan die om 7 -8 uur... maar mijn mannie is zo moe.. hij moet ook elke dag weer om 6 op en wordt sowieso wakker om 4 uur als hij begint te huilen.. gelukkig bijna meivakantie!!! al denk ik dan weer bah dan issie weer 2 weken ouder hihih.. vandaag heeft hij voor de laatste keer zijn pakje aangehad wat hij als eerste pakje aanhad maat 50.. en hij is alweer zo veranderd in zijn gezicht.. soms als hij geslapen heeft en ik haal hem uit zijn bedje moet ik echt even naar hem kijken hoe hij in die korte tijd kan veranderen.. hij lijkt overigens echt op mijn man..
    ( ik praat de tijd gewoon vol tot 12 uur als het moet he :p)
    en ik vind het echt super dat hij op mijn man lijkt, zo ben ik verliefd op beide :) weet niet of ik verliefs op minime zou worden hahaha.. nee grapje natuurlijk.. pff.. nijn en smokey er staat jullie echt nog zo iets moois te wachten.. het duurde even dat ik hem leerde kennen en verliefd op hem werd.. maar echt iedere dag een beetje meer.. al is dat beetje heel veel.. het bijzondere vind ik ook dat hij me overal zoekt met zijn ogen als ik ergens ben en aan het praten ben.. hij reageert zo op mijn stem.. en dat vind ik nog zo gek.. dan is het weer even jij en ik, toen jij nog in mijn buik,... ze krijgen dus echt veel meer mee in onze buik dan we echt beseffen denk ik.. ook luisterde ik altijd naar een nummer en als ik die nu opzet zie je hem gewoon denken alsof hij echt iets herbeleefd zeg maar.. maar dan in babytaal hahaha..
    is het al 12 uur? :p

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nou dan ga ik gewoon nog even door met blaten :)

wat ook grappig is, toen de dokter op bezoek kwam de eerste week, moest meneer een grote boodschap doen op het moment dat de dokter zijn luier afdeed..
    en vandaag was de vrouw er van het cb en de luier gaat af en.. picalilly! en met als ze het aan het schoonmaken is.. en bijna klaar is.. en dus ook de luier al dichtegklapt heeft. joehoe picalilly circus! :) en ja serieus.. toen dat bijna opgeveegd was.. dacht meneer 3 keer is scheepsrecht <;) het was dus echt circus tijd! en die vrouw maar boenen! :) uiteindelijk maar een schone luier aangetrokken en gewacht tot meneer echt klaar was :) en wat denk je.. krijgthij ook weer zo'n heerlijk lachstuipje..
    die heeft hij nu ook al een week ofzo.. dat hij na de fles zijn mondje allerlei hoeken uittrekt.. en zo ook dus lachjes kan toveren en word ik soms zo verrast met een lachbekje al weet hij het zelf niet :)

nog geen 12 uur hahaha...
    nu weet ik pas wat mijn man bedoeld dat hij het echt moeilijk heeft om wakker te blijven tot 12 uur.. al ben ik nu al van plan om het echt half 12 te maken :)

volgen jullie het nog? hoeft niet he, het is toch maar geblaat! :)

nou ik denk toch dat ik hem eens de luier ga verschonen en zijn flesje ga warmen.. dan is het zo weer 12 uur toch? :)

slaap lekker allemaal! :p

Deel Deze Pagina