Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by marleentje26, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    nou ok dan nog even nu.nl checken :)

2. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Dagwodovrzazo
    Zonkans3070706040
    Neerslagkans5010101020
    Minimumtemperatuur310-14
    Maximumtemperatuur912131518

dit ziet er overdreven heerlijk uit nietwaar?\

in het weekend 18 graden joehoe! wandelweer joehoe! :)

3. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ok nu ben ik eg eg weg! :p

4. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    Belgiƫ
    Goedemorgen dames,

Hier deze ochtend weer een negatieve test van kv 2 vr 5

ik plaats ff een foto van mijn cb+ testje van 14 april met middagurine:

View attachment 66876

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Marianne, wat stom van me. Ik ben je ook helemaal vergeten te feliciteren met Esther :( Ik dacht er maandag nog aan, maar gister dus niet meer, sorry.
    Maar bij deze nog hartelijk gefeliciteerd met Esther! Hebben jullie een leuke dag gehad??

Samantha, dat klinkt heftig zeg. Het is ook niet niks wat je de laatste tijd allemaal hebt meegemaakt... Gelukkig ben je helemaal verliefd op je jongens!!
    En bij mij duurt het nog wel even hoor ;) Dinsdag weer naar de gyn...

Ele, en heb je het gered tot 0.00u? Is inderdaad wel erg laat...
    Ik moest wel lachen om je berichtjes... En in het weekend wordt het super weer!! Zelfs meer dan 20 graden, ook op maandag nog. Jippiee, ik ben blij dat ik verlof heb!

Marleen, wij kletsen niet echt veel hoor. Nou ja, ik heb gister in mn eentje gekletst, haha

Yaraah, je zou toch zeggen dat die CB wel licht positief is, maar wel heel vreemd dat de KV dan negatief is... Ik zou de testjes bewaren en ze eens mee naar de ha nemen.... Het kan toch niet zijn dat je elke maand een vmk krijgt? En als dat wel zo is, dan moet daar naar gekeken worden.

All, vandaag mn eerste verlofdag. Anders had ik nu moeten werken... Maar dadelijk ga ik nog wel even naar school, omdat de schoolfotograaf komt en dan sta ik wel nog op de groepsfoto.
    Mini Nijn is trouwens weer helemaal op en top aanwezig. Mannetje vanmorgen toen ik vertelde dat het vannacht weer feest was "en jij maakte je zorgen?" Ik heb maar gezegd dat ik voortaan alle vertrouwen in mini Nijn blijf houden.
    Wel heb ik nu dagelijks last van een flinke bloedneus. Ik ga de deur dus niet meer uit zonder zakdoekjes, haha

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik begon goed met de smiley's, alleen vergeet ik ze wel eens... :D :) :( :$ ;) ;)

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier ben ik weer!
    Esther is nu even lekker aan het spelen en de wereld van k3 aan het kijken!
    Melissa ligt alweer op bed.

Meiden die eraan hebben gedacht, hartstikke bedankt voor de felicitaties.
    Samantha, jij bedankt voor je sms!

Esther is goed verwend gisteren en ze heeft dan ook de hele dag genoten.
    We hadden slingers opgehangen maandagavond, dus gistermorgen toen ze beneden kwam allemaal slingers en ballonen.
    Dat vond ze echt heel erg leuk.
    En toen zag ze al die cadeautjes op tafel liggen..........vond ze ook erg leuk en interessant.
    Vorig jaar had ze nog niet zovee besef met uitpakken, maar nu wel, en ze vond het super om alles uit te mogen pakken en dat dat allemaal voor haar was.
    Je zag haar helemaal stralen en trots zijn!!!:D:D
    Was toch wel even emo hoor, je kleine meid alweer 2 jaar!:D:D
    Dan word je even weer met de neus op de feiten gedrukt dat de tijd Ʃcht hard gaat.
    Vond het ook echt emo dat ze de deur opendeed en zo opgewekt was van al die slingers en balonnen.je had haar moeten horen en zien.Geweldig.:D:D

Met Melissa ben ik begonnen met het toevoegen van rijstebloem aan de laatste fles, omdat ze steeds vroeger wakker werd.
    Tot nu toe gaat dat goed, ze spuugt er niet meer door.
    Ook meng ik de voeding al een tijdje niet meer,gebruik nu alleen nog forte, dus geen comfort meer(tegen spugen).

Heb niet alles meer terug gelezen, sorry.

Samantha: Klinkt heel erg heftig zeg, maar gelukkig gaat het nu steeds beter.
    Jij 2 jongens en ik 2 meiden!:D:D

Ele: Las laatst dat je het niet meer over herbie had maar over Levi en ook had je een geweldige foto geplaatst.
    Mogen we hem nu ook gewoon Levi noemen?
    De tijd gaat echt snel he?!
    Heb je lekker kunnen slapen?
    Wanneer mag je voor het eerst naar het CB?

Nijn: Heerlijk he dat het zulk mooi weer word en je dan verlof hebt?
    Ook voor jou schiet het al erg op.

Smokey: Ik zie dat je online bent en hier ook bent.:D:D.
    Zie ik staan onderaan de pagina.:D:D
    Wat fijn dat je de kleine steeds beter voelt.
    Ga je ook nog een 3d/4d echo laten doen?

Anouk en Marleen, hoe gaat het jullie?

8. butterfly1984

Ik vergeet je helemaal Yaraah!!
    het lijkt wel of die clear blue testen niet helemaal lekker zijn, deze gaven vorige maand ook al licht posi aan terwijl dit niet zo was.
    Misschien eens een totaal andere test proberen????

9. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ik maakte een foutje om de naam te gebruiken.. ;S

daarna ook niet meer gedaan hihihi :)

wat een nacht weer... dus om half 12.. half 4.. en om 6 uur!!!! we konden om 6 uur ook niks anders dan weer een fles te geven, hij was echt aan het krijsen.. en speen hielp nniet.. :S
    en nu is ie langzaam aan het wakker worden...
    dus ben best wel moe :)

yaraah ik zou echt naar de ha gaan..

marianne wat leuk dat esther het zo leuk heeft gehad gisteren.. en idd emo, lijkt me zo gek als ze al 2 worden... het gata nu al zo snel.... :S

nijn geniet van je vrije dag en het goede weer natuurlijk! :)

hoi smokey, :p ik zie je ook onderaan de pagina :)

10. butterfly1984

Nijn: Je hebt weer supermooi buikfoto's geplaatst.:D:D

11. butterfly1984

Ele: Oke, dan zal ik Herbie ook niet meer bij zijn naam noemen.:D:D

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    vanmiddag naar prenatal, toch een babyboek kopen.. :):):)

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Morgen meiden,

Ele ik moet zo om jou lachen haha en je gebabbel gisteren, je hebt het i.i.g. tot 12 uur vol gehouden of niet??:)

Samantha wat fijn dat het nu weer beter met je gaat en je weer thuis bent, erg heftig allemaal maar super dat je zo aan het genieten bent van je mannen:)

Yaraah ik snap niks van je testen, op de foto lijk je echt wel wat te zien. Net wat nijn zegt misschien toch eens langs de dokter gaan?

Nijntje je bent heerlijk thuis wat lekker niet meer werken:) voor mij duurt dat nog even helaas.

Butterfly dat weet ik nog niet precies ik denk het niet, maar de ene x denk ik wel en de andere keer denk ik niet. je kan dan al zoveel zien, en ik weet niet of ik dat al wel wil. En vind het ook niet echt heel erg mooi, vind het net kleine alians soms ;) haha En inderdaad alsnog gefeliciteerd met je kleine meid:)

Hier vannacht slecht geslapen pff kramp in mijn kuiten elke keer waardeloos, maar ja. Nu weer op het werk laatste lange dagje van de week weer, morgen en overmorgen tot 12 uur heerlijk:) En we krijgen super weer van het weekend geweldig lekker hoor

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, thnx voor je reactie bij mn buikfoto. Het gaat nu echt hard. mannetje zegt zelfs dat het lijkt of ie elke dag groeit....
    Esther al weer twee. Dan gaan ze het echt beseffen en worden ze echt al groot. :D Maar dan komen ze ook in de "nee-fase", succes Marianne!! :D

Ele, ik gebruikte in een berichtje Herbie en zag dat jij daarvoor zijn echte naam gebruikte. Ik gebruikte dus ook zijn echte naam, sorry...

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    we zitten nu met z'n 4-en te kleppen, dan gaat het weer snel met de berichtjes, maar wel gezellig :D :D

Smokey, zo'n 3d echo vond ik in het begin ook niet zo mooi (heb er even aan moeten wennen), maar als je richting de 30 weken gaat zie je echt al een mensje. En niet zo'n dun kindje...
    Anders misschien een 2d echo, die blijf ik ook nog steeds erg mooi vinden...

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    en meteen viel het weer stil :)

Maar ik ben er even vandoor. Even een klein beetje strijken, dan naar school en dan weer terug naar ZP. Tot straks meiden!!

17. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    nijn waar blijf je? ik mis je! nee grapje :) veel plezier met de foto vandaag! :)

mannetje heeft denk ik krampjes.. hij huilt om de 5 minuten en dan is ie weer even stil.. en dan gaat ie weer los :S
    zo zielig...

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier ben ik.... :D :D :D

Ik sta hartstikke mooi op de foto. De kids vonden het wel leuk dat ik even op school was. Daarna nog even naar de AH en de bakker geweest, dus vandaar mn afwezigheid ;)

Krampjes zijn altijd erg zielig.... :( Je kunt het misschien wel herkennen. Komt de ervaringsdeskundige ;) Ze trekken dan hun beentjes op en als je over het buikje aait/wrijft wordt het minder... Tenminste dit is wat ik gehoord heb....

19. butterfly1984

ele: en ook dat ze een rood hoofd hebben van het huilen en ze huilen dan met ogen dicht.
    Infacol kun je daarvoor halen.

Nijn: wat leuk zeg, dat je toch op de schoolfoto staat...........met een dikke buik.:D:D

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, er stonden 4 juffen op de foto. De eigenlijke juffen (ik en mn duo), allebei zwanger, mijn statgiaire en mijn invalster. Blijkt ook de invalster zwanger te zijn (Maar bij haar zie je het nog niet). Dus 3 van de 4 juffen zijn zwanger op de foto... Lachen of niet?

Share This Page