Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nu ga ik echt eten voordat ik denk dat ik in mezelf gesprekken zit te voeren hiero :):)

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ele:Dank je wel!!!
    En wat een mooie kat hebben jullie zeg!Wat een lieverd.
    Ik ga er snel weer vandoor, esther is ook beneden.

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, smakelijk eten!! En met je scriptie bezig!! Goed hoor!!!
    Op de foto waar de kat nog klein is, vind ik hem wel een stuk liever hoor (een hele mooie foto trouwens). Katten hebben altijd zo'n grote ogen...

En hormonen... tja, afgelopen zaterdag (zal het aan de zaterdag liggen) zag ik het allemaal niet meer zitten. Was veel te moe, moest nog hartstikke veel doen en we hebben zo veel afspraken in het vooruitzicht.... Heb ook even flink gebruld.... Ik hoef niet naar al die afspraken toe, want als ik geen zin heb, ga ik gewoon niet, maar alleen het vooruitzicht al... Dat is wel echt een vervelend iets van een druk sociaal leven....

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden, ik ben zo naar de fysio. Misschien tot vanavond (vanavond moet ik mn nagels weer laten bijwerken) anders tot morgenvroeg nadat ik bij de gyn geweest ben.

Liefs

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    succes bij ed fysio nijn!

ben gelukkig niet de enige die zo stom zit te brullen :)

nog een andere vraag, doen jullie aan doopsuikers oftewel geboortebedankjes?
    ik heb echt super leuke gezien, oranje nijntje :) maar vraag me af of het eigenlijk nog wel gedaan wordt.. :S

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn als ik je niet meer spreek, ook heel veel succes bij de gyno!
    altijd weer even fijn die controle :)

ik had zojiust gebeld voor de uitslag van de urine die ik moest inleveren vrijdag.. vorige keer zei ze gelijk dat ie goed was.. en nu zei ze, ik moet eerst even overleggen bele je zo terug.. slik.. denk dan gelijk weer het ergste :)

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    pff ze belde net terug.. ze zien wel eiwit.. niet goed dus..
    ik moet terug voor nieuwe urine en dan wil ze zeker weten hoeveel.. ook omdta ik zo'n pijn heb in samenwerking met het eiwit.. pff... ik durf niet zo goed... wilde eigenlijk morgen gaan, maar misschien toch beter als ik nu ga, dan ben ik er wel vanaf... zucht..

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ele: dat is minder zeg van dat eiwit, ik zou direct weer heen gaan, dan heb je iig zekerheid en zit je ook niet zolang in twijfel.
    Hele dikke knuffel.

nijn: als ik je niet meer spreek, heel veel succes en plezier bij de gyn morgen!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ja doe ik idd ook.. maar krijg mannetje niet aan de tel.. en bah wat voel ik me nu echt zo bleh..
    het gata mij er ook om dat ik die pijn heb.. ik zei nog zaterdag, nu zijn we bij de gyno geweest en neemt de pijn alleen toe.. stiekem hoopte ik echt alleen op een irritatie nu denk ik dus echt dat het door het eiwit komt.. zucht.. en alles wat daramee te maken heeft... ik vraag ook of ze mijn bloeddruk willen opmeten gewoon voor mijn rust.. hoop dat ze dat doen...

tot zo en bedankt voor je knuffel!!!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ben weer terug, maar toch echt niet blij.. ben benieuwd wat de uitslag nu zal zijn..

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Drukke dag weer gehad op het werk dus niet kunnen kijken hier, maar jullie hebben weer genoeg gekletst:)

Wat fijn dat het met marleen en jens zo goed gaat! ze houdt ons inderdaad goed op de hoogte leuk hoor:)

Anouk hoe gaat het eigenlijk met jou en de kleine alles goed?

Bij butterfly loopt ook alles op rolletjes heerlijk toch:)

Nijn heel veel suc6 bij de gyno, komt vast goed, mijn mannetje kan volgende week niet mee met de nekplooimeting dat vind ik echt heel erg, ga denk ik mijn moeder mee vragen durf niet alleen nog. Mannetje kan zowieso niet altijd mee helaas.

Ele wat een dotje dat jou kat die is echt niet eng hoor:D een schatje, wat balen dat je urine niet goed is, wanneer krijg je nu de uitslag weer, morgen?

Hier gaat alles wel ok eigenlijk, moe en af en toe nog steeds misselijk dus dat is toch nog niet over:) Ik wil het graag tegen iedereen gaan vertellen maar moet echt nog even geduld hebben pff word steeds moeilijker.
    Collega en daar schoonzus van is vorige week opgenomen (is ook zwanger) morgen 33 weken en zei heeft zw vergiftiging nu gaan ze vandaag de kleine al halen omdat het toch niet goed is allemaal.
    het was nog maar 1700 gr wel reuze spannend hoor.

Ga even eten is klaar kom zo nog even terug:)

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik heb nog een vraag naast de vraag van de geboortebedankjes of jullie dat wel of niet doen..
    hebben jullie de hele zwangerschap gespannend en gevoelige borsten gehad of alleen in het begin en aan het einde?
    ik vraag me dat af omdat ik dat in het begin een beetje had en daarna niet meer en nu nog steeds niet.. alleen mijn tepels zijn gevoeliger dan voor de zw :)

wanneer wil je het gaan vertellen smokey na de nekplooimeting?
    leuk hoor als je het gaat vertellen! :):)
    jammer dat je mannetje niet altijd mee kan, maar :) alles gaat nu helemaal goed en je zult steeds meer vertrouwen krijgen in minismokey ;) met de 12w echo zie je hem ook al heel duidelijk met alle ledemaatjes al spartelend en zwemmend :):)

Ik ben ook zo bang dat ik zwvergiftinging krijg, heeft mijn nichtje ook gehad en de kleine is ook al heel vroeg gehaald.. ze zet net oop het randje of ze haar in leven wilde houden of niet.. ze heeft nu erg te kampen met haar luchtwegen, heeft al heel veel operaties gehad en ze kunnen nu zelfs niks meer voor haar doen als ze weer aanvallen krijgt.. ze is ondertussen 6 jaar en nog zoveel problemen.. bleh, maar niet aan denken.. zip it.. zip it..

13. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Nijntje: hoe was het bij de fysio?

Butterfly: je hebt echt een mooi prinsjes gekregen, heerlijk dat de voeding goed gaat. Moeheid hoort er nog even bij, ga je wel zelf even liggen als de meiden op bed liggen, als je de mogelijkheid hebt gewoon doen hoor, je bent tenslotte nog maar kort geleden bevallen.

Marleen: Jens is echt een mooie naam, als iemand het geboortekaartje heeft, wil diegene hem dan scannen en plaatsen?

Smokey: spannend zo'n nekplooimeting, waarom wil je deze eigenlijk ? Is geen aanval hoor maar ben benieuwd, zelf niet gedaan.

Ele: Zelf heb ik tijdens de eerste zwangerschap ook van 28 wk zo'n pijn van onderen gehad, dacht toen aan een blaasontsteking, dus urine ingeleverd. Zat ook eiwit en teveel leuco's in ( weet niet hoe je het spelt) was geen blaasontsteking. Dit bleek te komen van de bekkenbodem en bloedlichaampjes niveau kreeg een licht kuurtje mee, maar was verder niet om iets zorgen om te maken. Al doe je dat wel. Eiwit zit altijd wel iets in je urine als je zwanger bent, als de samenstelling eiwit en leuco's etc samen goed is, is er niets aan de hand heb ik me laten vertellen. Maar wel fijn dat ze het opnieuw gaan controleren.
    Ben je al bijna klaar met scriptie of schiet je goed op?

Vandaag naar een beurs geweest in nieuwegein, was wel leuk.
    Daarna zijn we naar het reisbureau geweest en hebben toch geboekt.

We gaan het als volgt doen: We hebben een speciale reiswieg gehuurd,( kreeg een link toegezonden van iemand van zw pagina) die volgens de europese richtlijnen in de auto mag. Zo kan het kindje gewoon liggen en kunnen dit afwisselen met de maxi cosi die we dan ook meenemen.

Rijden eerst 6,0 uur en voldoende pauzes daargaan we op een tussencamping overnachten in een caravan en een dagje staan om de omgeving te bekijken en relaxen. Zo hebben we een dag dat we niet hoeven te rijden. De dag erna rijden we verder ongeveer nog 4,5 uur.Dan staan we 11 nachten op de geboekte camping, we hebben gekozen voor een luxe stacaravan. Terug weg gaan we hetzelfde doen. Ook hebben we een camping waar een goede ziekenhuis in de buurt is, 6 km vanaf de camping.

Een heel verhaal geworden.

Gr Samantha

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Toch nog even snel achter de comuter gekropen...

Ele, balen van die eiwitten. Ik zou me ook meteen zorgen gaan maken (niet echt opbeurend)weer de uitslag?
    Probeer toch wat te ontspannen, stress/spanning is ook niet goed voor je bloeddruk....

Geboortesuikers/bedankjes, daa doen wij niet aan. Tenminste, ik denk het niet.

Smokey, spannend de nekplooimeting.
    Ik durf eigenlijk ook nog niet zo goed alleen, maar als we dadelijk vaker naar de gyn moeten en mannetje moet elke keer mee... Dus morgen maar eens proberen. Heb wel afgesproken dat ik hem meteen bel als ik thuis ben/in de auto zit.
    Wanneer willen jullie het aan de buitenwereld gaan vertellen? Wel stoer, want dan ben je al best een tijdje zwanger!!

Samantha, leuk de vakantie boeken. En ik denk dat jullie het heel slim gedaan hebben zo. Lekker gaan genieten daar in Frankrijk (toch?)

Fysio, ze had het al over misschien halve dagen werken als ik het niet meer trok, lichamelijk. Nu moet ik gewoon verder gaan met mn oefeningen en de volgende keer wil ze me misschien gaan masseren. Dit geeft bij sommige vrouwen verlichting.

Morgen dus naar de gyn. Ik zal zsm laten weten hoe het was. Zal denk ik rond 10.30u-11.00u zijn.

Fijne avond!!

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele jeetje dat is wel minder ja, het blijft bij jou vast goed gaan hoor:)wat houdt dat precies in eigenlijk zw vergiftiging wat gebeurt er dan, weet ik eigenlijk niet:( dom misschien maar ja..
    Ja ele hoe gaat het met je scriptie??

Samantha klinkt goed hoor je vakantie lekker:) ik ken genoeg mensen die al vroeg met de kleintjes op vakantie gingen, volgens mijn is het ook maar niet hoe je er zelf mee omgaat. Gewoon lekker rustig heen rijden en voldoende pauze komt helemaal goed:)
    Nekplooimeting wij willen het graag weten voor zover als dat kan, mocht blijken dat het echt niet goed is breken wij de zw schap daardoor misschien wel af. Klinkt voor sommige mensen heel hard maar zo denken wij er nu allebei over. Maar je kan het nooit 100% weten ook niet met die test. En op het moment dat je zoiets hoort weet ik niet hoe je er dan over denkt misschien wel heel anders dat kan je denk ik niet weten als je het zelf niet meemaakt.
    Ook heb ik een zwaar dieet heb ik aan de andere meiden al wel eens uitgelegd, en als mijn waardes niet goed zijn heb ik verhoogd kans op een kindje met (hart)afwijking(en) mijn waardes zijn gelukkig goed, maar alle echo's die er zijn willen we graag doen. Wij krijgen ook bij/ipv de 20 weken echo een artikel echo, had er ook nooit eerder van gehoord maar het schijnt dat ze daar alles nog duidelijker op kunnen zien.

heel verhaal geworden :)

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Geboortesuikers/bedankjes had er nooit van gehoord, maar dat doe ik niet vind een beetje onzin eigenlijk:)

Nijntje ik ga het na de 12 weken bekend maken, super spannend:) vraag mijn af of collega's niks zien, elke x denk ik volgens mijn zien ze het stom he, maar ik draag allemaal lange vesten het is toch koud en dan zie je het niet goed. Mijn buik is echt wel wat boller als normaal, maar ik werk met allemaal kerels dus dien zien dat toch niet zo snel:D Heel veel suc6 morgen! en gewoon je mannetje meteen bellen in de auto:)

ga zo lekker slapen tot morgen allemaal

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    even kort, ben nml via phone...
    Nijn heel veel succes bij gyno.. Maak je niet te druk, ik heb gemerkt dat sinds de 20w echo ze soms alleen willen weten hoe het met je gaat, dan sta je sneller buiten dan gedacht.... Ervaarde het wel als fijn.. Morgenvroeg reageer ik op iedereeen :D

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, weer een kl#te nacht gehad??
    De vorige keer stonden we ook binnen 5 minuten weer buiten en dat was incl echo... We zullen zien. Ik weet de weg inmiddels erg goed in het ziekenhuis en ook de mensen ken ik daar inmiddels, haha Komt allemaal goed. Gisteravond hebben we weer gelachen met mini Nijn, hij/zij was weer erg druk...

Smokey, ik vind het echt knap dat je kunt wachten tot de 12 weken! En inderdaad mannen letten er niet zo erg op, of ze zeggen er in ieder geval niks van...

Marianne, hoe is het met jou en de meiden-clan?

Marleen, mag vandaag, als het goed is, lekker naar huis. Marleen kennende zal ze nog wel een smsje sturen. Wij houden jullie op de hoogte!

Tot strakjes!!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jup, ik word echt saai als ik zeg dat ik weer slecht geslapen heb.. ik baal er behoorlijk van, maar ja wat doen we eraan.. ik was ook wel een beetje onrustig aangezien het urine onderzoek.. straks maar even bellen naar het zh..

ik kan na 10 uur niet meer reageren, ik ga naar schoonmoeder, we gaan de gordijnen naaien en het boxkleed :)

ben ook heel benieuwd naar marleen, maar ook naar anouk, ze is erg stil :) volgens mij optimaal aan het genieten :)

nijn nogmaals succes!! :):)

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wij zijn weer helemaal goedgekeurd door de gyn. En van een grote voorsprong qua groei spreken ze in het 2e/3e trimester pas vanaf 14 dagen. Mini Nijn groeit gewoon goed, dus!
    Helaas, deze keer geen echo gekregen. Het hartje was wel super duidelijk!! Ook van de verklevingen is niets meer te merken, ik ben dus gepromoveerd naar een gewone, gezonde zwangerschap.

Ele, veel plezier bij schoonmoeder!!
    Ben zo benieuwd als jullie kamertje dadelijk af is...

Heb Marleen net gesmst, maar nog niks terug gehad. Als ik iets weet, meld ik het hier!

Anouk, is natuurlijk ook super aan het genieten! Groot gelijk, zou ik ook doen!! haha

Deel Deze Pagina