Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    meteen handde fles de andere typen nu ..

wegebruiken sab simplexvoorde krampjes.. voor heteerst dat wehet vandaag niet meergebruiken na debv en toen gebruikten weandere fv.. nu zijn we over op normaal.. maartoch heeft ieer noglast van.. echtzielig..

whaaa nijn grappig alle3zwanger!!! zal dedirecteur blij meezijn hahaha :)

oh ff fles normaal geven.. :)

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hetisbestlastiglezen,aldiewoordenaanelkaar... haha ;)

Neem maar lekker de tijd voor de fles, dan ga ik een beetje poetsen en strijken...
    En ook wat rusten. ben best wel moe en heb wat hoofdpijn....

to straks!!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje ons kind wil niet meer slapen! hij is al wakker vanaf 9 uur :S is dat normaal? :S
    hij huilt nu niet meer na de laatste fles.. tenminste tot nu toe....

gelukkig komt papa nu ook naar huis :):) die zal er over 30 minuutjes zijn en kan mama even in bad :)
    geweldig he, dat je elkaar nu mama en papa noemt.. en ook dat gaat helemaal vanzelf :) mijn man blijft echt de liefste.. hij is zo druk met alles.. staat als ie even tijd heeft weer muffins te bakken met blauwe glazuur en zilveren muisjes..
    wilde eigenlijk straks naar prenatal.. lijkt me helemaal leuk een babyboek.. helaas had ik ook een zwboek gekregen van mannie bij de 1e zwangerschap.. maar toen niks ingevuld.. en bij de 2de zw ook niet.. en bij de 3de zw ook niet.. ook toen ik de 12w grens overging.. toen geloofde ik echt nog niet dat het misschien wel eens goed zou kunnen gaan.. en vanaf een week of 16 voelde me ik me al slecht en begon de bi en de slapeloze nachten. en daarna geen puf meer gehad en vond ik het te tegenstrijdig om een leuk boek bij te houden terwijl ik me zo voelde.. achteraf misschien wel jammer.. maar ik weet dat ik er echt geen puf voor had.. daarom nu wel een babyboek! ook al denkt hij later wat moet ik ermee haha. je weet nooit wat er met je gebeurd en is hij blij dat hij toch nog terug kan kijken op de tijd van nu.. of praat ik nu weer teveel onzin?

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Lekker toch?? Geen huilende baby??
    Lekker badje gehad? Want je zult inmiddels al wel uit bad zijn, denk ik...

Wat een lieve man heb je toch!! ;)
    De mijne vannacht, toen ik wat moeite had met omdraaien "moet ik je even helpen?" zeker net als een walvis terug in de zee duwen, haha. Was wel grappig, maar uiteindelijk heb ik mezelf omgedraaid... :D

Ik heb wel een 9 maanden boek bij gehouden, al ben ik er pas na 12-13 weken in gaan schrijven. Tot die tijd hield ik wel een dagboekje bij (net zoals bij de 1e zw schap), dus daar kon ik veel uit overnemen.

Ik wil ook voor de visite een gastenboekje hebben. Ik heb een hele leuke gezien, alleen weet ik de titel niet meer... handig....
    Verder wil ik inderdaad ook ee babyboek bij gaan houden. Alleen zo ver ben ik nog niet...

Alle was voor mini Nijn is gestreken en hangt netjes in de kast... Alleen heb ik nu toch wel erg veel last van mn rug, dus zo de bank maar eens onveilig maken. Vanavond ben ik hier niet, maar morgen ben ik weer present!! haha
    Wel raar op een donderdag...

Doeiiiiii

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Hahah elegance moest lachen om je berichtjes om vol te kunnen houden tot vanacht. Die onderbrekingen in de nacht zijn best vermoeiend he. Maar ja allemaal voor een goed doel.
    Mooie foto heb je gemaakt van Herbie op de arm, heb het mannetje laten zien en deze wil nu ook zo'n foto maken van Yarno. Thanks voor het idee.

Nijntje: toch nog even op de klassenfoto, toch leuk. 3 juffen zwanger van de 4. Gefeliciteerd met de uitloting voor jullie nieuwe huis, spannende periode. Ben zo nieuwsgierig naar wat jij en je man krijgen een jochie of een meisje. Wat denk je zelf?

Marianne; fijn dat Esther zo heeft genoten, idd het eerste jaar begrijpen ze er echt nog niets van maar nu met de tweede verjaardag wel. Leuk he. Enne je hebt echt mooi weer gehad.

Smokey: oh wat ga jij ook ineens hard met je zwangerschap zeg, heerlijk. Ben ook wel een beetje jaloers op je, jij kunt straks pronken met je mooie dikke buik. Bij mij zat deze verstopt in de jas. Kreeg zelfs gisteren te horen, oh we wisten niet eens dat je zwanger was, door de vlaggetjes buiten werd het pas bekend. jaja de overburen.

Marleen: hoe is het verder met je? hoe bevalt het gastouder gezin voor jens? ben je ook inmiddels weer helemaal hersteld van de griep?

Yaraah: zal ook eens een bloedtest doen, het is toch allemaal wel vaag dat je zulke valse positieve testen hebt. Lijkt me erg emo allemaal voor je. Je hoopt er tenslotte ook op.

Yarno heeft vandaag met mij gedoucht, heerlijk vond hij het. Badje en emmer was namelijk niet echt een succes. Dus nu eens onder de douche en meneer genoot en mama dus ook.
    Yarno blijft netjes om de 3 a 3,5 uur komen voor de voeding. Heb vandaag de ene poepluier naar de ander enne de eerste spuitluier is er ook geweest. Alles zat er uiteindelijk onder doordat je hem moet uitkleden. Zo sneu.
    Verder heb ik zowat de hele morgen geslapen, was echt moe.
    Vanacht gevoed om 01:00 uur, 04:15 uur. Hoe lang zijn jullie bezig met voeden?

Yarno zit zo'n 20 min aan de borst en dan luierverschoning en dan weer 20 min aan de borst. Dus ben toch wel 45 min bezig en dan heb ik ongeveer 2 uur slaap en dan begint het weer. Is best zwaar.

Ben benieuwd wanneer de tijden voor de nacht beter gaan worden want ik ben echt wel moe en nu kan ik nog slapen omdat de kraamhulp er is, maar na volgende week woensdag sta ik er echt alleen voor op harry na dan, maar ja die moet ook straks weer hele dagen werken.

Marianne zag net je onderschrift, weet je dat melissa en Yarna even zwaar en even lang waren bij de geboorte? Apart he.

Zal straks nog even proberen een foto te plaatsen, zit nu namelijk op de laptop en de foto's staan op de andere computer.
    Hij is echt zo lief.

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Samantha kan me voorstellen dat je zo moe bent, hoop dat de nachten snel iets beter worden:) Borstvoeding zo klinkt inderdaad wel zwaar zoals jij het verteld. Ben wel benieuwd naar de foto's van Yarno laat maar komen...

Hier net terug van de vk alles was goed, hartje weer goed gehoord gevoeld en alles was prima:) helemaal gelukkig weer.

babyboek klinkt leuk wil ik ook wel, maar duurt voor mij helemaal nog even:) Ele van dat zwboek herken ik helemaal heb hem ook liggen maar durf er niet in te schrijven stom he.

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

samantha: Leuk he?! Even lang en zwaar.Denk dat de jouwe wel harder gaat groeien, omdat het een jongen is.:D:D:D
    Maar hier geen mooi weer hoor gister, regenen en hard waaien, vandaag weer en zelfs hagel.

Ele: leuk typen he?heb ik ook 1 keer gedaan laatst, maar best onhandig.heb het geduld er ook niet voor om zo langzaam te typen.
    Je hebt echt een schat van een man!:D:D

Nijn: hahaha 3 juffen zwanger, dus niet alleen dit topic is vruchtbaar, maar ook de school?!:D:D

Smokey: Fijn dat alles goed is!:D:D

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    he meiden, wat een leuk geklets hier over zwanger zijn, zwangere buiken, je kleintje voelen, je kleintje in je armen kunnen houden, de klachtjes van je kleintje...

oja hier nog een foto van mijn testje van deze ochtend:

Bekijk bijlage 67033

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    voeden snachts.. duurt hier een uur hoor.. makkelijk.. want mannetje moet nog boeren en dat gaat niet zo heel snel en als we hemterug leggen gaat hij hikken en raakt hij in paniek.. dus al met al iedere keer een uur.. soms zelfs iets langer..

en wat slaap betreft.. de eerste 2 nachtend at we thuis waren sliep hij van 1 -6.. en daarna is het 12 uur 4 uur( dan begint hij vaak om 3 uur al met sputteren en jengelen) en om 6 of 7 uur.. hier dus ook niet veel slaap.. en dat duurt al 2,5 week :) overdag kan ik dus ook niet slapen.. zelfs niet in bad geweest.. voor ik het wist was ik weer met andere dingen bezig.. al wilde mijn man dat ik toch echt even ging liggen.. maar helaas de tijd ging sneller en we wilden ook nog naar de prenatal.. vanalles gekocht en ook een nieuwe babyfoon.. we hebben een webcam staan, maar die moet in de stroom dus is niet handig.. wel voro snachts zo kunnen we zien of zijn dekentjes nog opliggen etc... maar een nieuw leuk speledingetje zeg.. je kan er echt veel mee! volgens mij maken we de baby gewoon heel druk hahaha..ligt aan ligt uit.. allemaal vanuit ons bed hahaha.. liedje aan liedje uit :) nou ja :) hij vond het wel ok geloof ik :)

maar wat ons meer zorgen baart sinds de laatste keer osteopaat lijkt hij weer helemaal terug bij af te zijn.. zijn voorkeur naar rechts is weer helemaal terug en naar links kijken lijkt weer zoals voorheen te blokkeren.. :S volgende week woensdag terug, maar als ik morgen nog merk dat het verslechterd bel ik morgen al.. of mischien vanmiddag..

yaraah, als ik heel goed kijk lijkt hetnet alsof ik een inniemini streep zie staan klopt dat? zoals iedereen zegt en ik ook al vaker, ik zou voor een bloedtest gaan...

nijn, haha, dus je begint ook het gevoel van de walvis te krijgen!! :):) gaat nu op het einde heel snel vind je niet? het dikker worden en het in de weg zitten van de buik bedoel ik dan he :) morgen alweer 35 weken.. over 3 weken zou ik dan al bijna gaan bevallen... een ding he.. ik begreep nooit als ze zeiden slaap nu maar voor... maar dit is sirieussjit :) sinds de bevalling nergens "normaal"geslapen allemaal korte slaapjes en als je ze optelt is het nog steeds minder dan een normale nacht slaap.. al is het voor mij nu wel veel meer als de zw.. het is toch best slopend :) dus zoveel mogelijk slapen! :p

smokey, gefeliciteerd vandaag met je 23 weken! jeetje, ik was 23 weken met de kerst en die tijd is zo snel gegaan zeg!! hoe gaat het verder met je? de kwaaltjes en klachten? :)

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Yaraah, ik denk ook een heel inie minie streepje te zien hoor.... :) En dat dacht ik al, voordat Ele het zei... alleen wel super onzeker allemaal zeg... :(
    Hoe voel je je zelf??

Samantha, over het voeden kan ik nog weinig zeggen, maar wel super dat jullie lekker samen in de douche gegaan zijn. :D Maar is dat niet eng?? Zo'n klein mannetje wordt dan toch glibberig? Ik zou weer bang zijn hem/haar te laten vallen.... ;)

Marianne, hier hagelde het gister ook heel even... Jammer, ik heb juist mooi weer besteld in mn verlof ;)
    Hoe gaat het verder met je en je 2 meiden??

Ele, wij hebben al veel gekletst vanmorgen, haha
    Spelen met de babyfoon? Dadelijk kan Herbie niet meer slapen, haha
    En nog gebeld naar de osteopaat?
    Maar veel slapen, ga ik zeker proberen. Morgen ga ik uitslapen!! Denk ik....

Smokey, proficiat met je 23 weken. :D :D Wete je nog dat ik je feliciteerde met je 3 weken zwangerschap?? Lijkt nog zo kort geleden, maar dat is inmiddels al weer 20 weken (een halve zwangerschap) geleden...
    Hoe voel je je verder? Fijn dat je weer gerustgesteld bent bij de VK. Leuk, leuk, leuk!

Geslacht, ik heb geen idee. In het begin dacht ik een jongen, rond 17 weken werd dat een meisje, daarna had ik echt geen idee mee en als ik nu moet kiezen, kies ik een meisje.... spannend hoor...

All, vannacht even geschrokken. Ik werd wakker en voelde wat lopen. Ging naar de wc en heel mn onderbroek kletsnat... Dit zal die beruchte heel waterige afscheiding wel zijn. Op mn vuist blazen, heb ik al gedaan en er kwam niks...
    Maar toen besefte ik ineens dat het zo maar kan, dat mn vliezen breken... oei, dan komt het echt dichtbij....

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen,

Ele: als ik jou was zou ik gewoon de osteopaat bellen hoor!

Yaraah: ik zie ook een klein inniminie streepje hoor. ZOu gewoon aan de huisarts een bloedtest vragen want dit onzekere is ook slopend.

SMokey: alweer 23 weken!!!

Nijn: heb dat ook een keer gehad dat ik ineens een natte broek had dus ook afscheiding haha

Hier bedacht Jens vanmorgen om 05.45 dat hij klaar was met slapen en heeft liggen kletsen in zijn bed tot 07.00 toen heb ik hem eruit gehaald vond dat vroeg genoeg. Maar daar had hij geen problemen mee want lag vrolijk te kletsen in zijn bed haha

Om 12.20 moeten we weer naar het cb ben benieuwd Jens krijgt dan zijn 2e prikjes als hij het net zo doet als de vorige keer dan kotm het goed. Bij de 1e prik niet gehuild zelfs gelachen en bij de 2e spuit een kik en het was weer goed en meteen lachen.

Sorry verder wel gelezen maar niet onthouden.

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    marianne: heb je nog iets van nutricia gehoord?

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, veel succes vanmiddag bij het CB.
    Wat fijn dat Jens zich zo goed kan vermaken... Leuk zeg. :D :D Misschien opnemen op video of zo, leuk voor later, vinden wij. Of Jens daar dan ook zo over denkt.... ;)

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ah mijn moeder heeft zojuist weer het hele huis gezogen.. zo fijn.. ik krijg het nog niet voor elkaar.. de rest doe ik wel al zelf.. maar we hebben een dyson... hij zuigt goed, maar wat een onding.. die is zo zwaar!.. zommeteen mijn mannetje in bad doen.. blijft nog wel een beetje eng.. ik zou ook niet met hemin de douche gaan.. :S hoe doe je dat dan samantha?

mag ik iets heeeeel ranzigs vertellen.. dit gaat echt verder dan alle andere dingen :S nou komt het :)
    zoals gezegd heb ik dus die problemen met de hectingen gehad.. en sinds gisteren deed het weer meer pijn en ik ging vanmorgen plassen een ik dacht ehct ik word gek.. zo'n pijn weer alsof het een open wond was.. dus ik heb het eindelijk nog eens aangedurfd om naar de hechtingen te kijken en zi eik dat waar de knoop dus is teruggeschoten de huis open staat.. en toen ik eraan kwam kwam er gigantisch veel etter of pus uit..
    sorry voor de details.. maar is dat normaal? het staat ook eenbeetje open :S en het doet zo'n pijn alweer :S

marleen hoe was het op het cb? klinkt zo lief als jens nu al aan het babbelen is he.. wat is mama zijn toch mooi... :):)
    hier is er ook een aant spoken in bed.. :):)

gebruiken jullie ook een babyboek? wilde er een bestellen via bol.com maar dan zie ik de binnenkant niet.. gisteren bij de prenatal hadden ze geen enkele meer... :S

15. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: dat klinkt niet erg lekker en klinkt ook erg pijnlijk, lijkt wel een ontsteking.Zou er dan zeker ook even naar laten kijken.
    als je zelf met de kleine onder de douche wil, kleed je je eerst zelf uit, dan zet je de douche aan, kleed de kleine uit, dan lekker onder de douche.Na de tijd kun je óf eerst de kleine afdrogen en aankleden, kun je zelf een badjas aan doen ofzo óf je droogt eerst jezelf af en wikkelt de kleine lekker in een grote handdoek.

Smokey: Gefeliciteerd met je 23 weken!
    Schiet al aardig op zo.:D:D

Nijn: Als je dat weer besteld hebt, moet het goed komen. :D:D:D

Yaraah: idd wat de meiden zeggen,een bloedtest laten doen.
    Je kan ook niet ongesteld worden, doordat je er zo mee bezig bent.

Marleen: Nijn had dat ook al gevraagd maar ben vergeten te reageren, sorry.
    Nutricia is maandag al geweest.Ze dachten dat het kwam doordat er tijdens het spoelen water is achter gebleven.Hier horen we nog meer over.
    We hebben een knuffel gekregen, 4 potjes fruit, 6 lepels en 6 potjes groente is een koeltas.

Samantha en Anouk: Hoe gaat het met jullie en jullie kroost?

Wie weet of het kan dat ze een sprongetje hebben bij gecorriceerd 13 weken?Ze is vanaf vorige week vrijdag steeds best op tijd wakker.meestal al voor 6 uur.En hoelang kan zo'n sprongetje duren?

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, ik zou er ook even naar laten kijken. Het klinkt niet echt lekker...

Marianne, sprongetjes...sorry, daar kan ik je nog niet mee helpen... Maar regelmaat is wel goed, al is het vroeg...
    Nutricia al geweest. Nu weer een nieuwe voorraad... :D

Meiden, ik ga even strijken, en dan weer even plat... Ben zooooo moe... en computeren (of zitten in het algemeen) gaat niet meer echt goed... krijg dan ontzettend last van mn rug...

Tot strakjes!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sprongetjes

watben ik slecht :) ik zou bezoek krijgen en dacht dan kan ik vanmiddag na het bezoek gaan slapen.. was het zo gezellig dat ik mijn eigen schema vergat.. bah.. :)

ik zit trouwens weer ergens mee.. jullie kennen mijn verhalen al van toen ik zwanger was van schoonouders.. maar nu zijn er weer nieuwe dingen waar ik best graag jullie mening eens over zou willen horen..

nml.. zoals ik eerder heb verteld hebben ze de hele "kinderkamer" al klaar sinds het begin van mijn zwangerschap.. zelf vind ik het geen prettig idee dat ze een kinderkamer hebben gemaakt.. ik noem het eerder logeerkamer.. maar nu zag ik gisteren dat ze ook een naamplaatje hebben laten maken voor op de slaapkamer deur.. euh.. hij heeft zijn kamertje thuis toch? en dat oma oppas oma wordt ok.. maar de nachten slaapt ie thuis.. of we moeten echt eens een avond je niet kunnen.. maar meer ook niet.. ( of hij moet ouder zijn en zelf aangeven bij opa en oma te willen slapen) vind het dus alweer veel te ver gaan.. en wil erook iets van zeggen.. wat vinden jullie? het gewoon heel lief is of misschien toch ook wel wat ver gaan, vooral omdat ze iedere keer wel aangeven als we ze zien dat we best onze rust kunnen nemen hoor.. ze passen wel op... *zucht*
    en het tweede wat me dwars zit.. gisteren gingen we bij ze langs en ik gaf hem de fles.. en ik was nog niet klaar, hij viel in slaap tijdens de fles en dan zegt oma mag ik hem even vatshouden.. ik was zo verbaasd.. dat ik hem meteen gaf.. later dacht ik.. ik ben bezig met de fles.. toen gingen we eten en wilde oma hem zelfs vasthouden en later eten??? ik had echt zoiets van euhhh dat gaat echt niet gebeuren.. dat heb ik dan ook aangegeven dat we allemaal gingen eten en dat hij even in de maxi cosi kan liggen.. later gaf ze me wel gelijk.. maar goed het idee gewoon.. vond het dus goed van mezelf dat ik daar nee op zei..
    maar nog een ander ding waar ik ook graag jullie mening zou willen horen is, dat opa met hem aan het knuffelen was.. en wat me opviel is dat hij heel veel kusjes gaf... is dat normaal? ik schrok er wel van.. ik geef zelfs nog niet zoveel kusjes waar anderen bij zijn.. en dan van opa... is dat raar? ik vind zelf dat opa en oma een kusje kunnen geven als hij binnenkomt en gaat.. maar om zo te knuffelen weet niet kreeg er gewoon geen goed gevoel van.. ik weet dat ze zo gek op hem zijn.. en ik weet ook zoals ik zovaak zeg dat het echt lieve mensen zijn.. maar pff.. ze blijven me benauwen en ik heb het nu best wel even gehad.. zo komen gelukkig al niet zomaar langs omdat ik aangegeven heb dat ook echt niet te willen, vandaar dat we liever zelf langsgaan.. maar dan loop ik hier weer tegenaan.. misschien is het mijn laatste resje hormonen die me nog van streek maken :) maar denk er de hele dag al aan!

zo dat ben ik kwijt :)

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Je eigen schema, doe vanavond dan maar rustig aan, hihi

Souders, mijn souders hebben ook een babykamer gemaakt. Ik vind het ook wel wat overdreven, maar ik loop er niet zo tegenaan als jij.
    Je merkt wel dat als je aangeeft dat je iets niet prettig vindt, ze er rekening mee houden. Ik denk dus dat je het gisteren goed gezegd hebt (over het knuffelen ipv eten). Ik denk dat je souders het goed bedoelen, maar in hun goede bedoelingen een beetje doorslaan.
    Hoe vaak opa's de kleine een kusje geven, dat weet ik niet... Maar als je het vervelend vindt, probeer het tactisch te brengen met lage weerstand enz...

Ik ben nl bang dat opa's en oma's (en andere visite) bij mini Nijn de vinger in de mond gaan stoppen (zuigbehoefte), maar dat wil ik niet, ik vind het geen smakelijk idee. Ik heb dat al met mannetje besproken en hij vindt dat ook geen goed idee. Maar ben benieuwd hoe ik ga reageren als het daadwerkelijk zo ver is... Laat ik het toe of ben ik dan een watje...

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Zo vanmorgen met Jens naar het cb geweest. Hij woog daar ook 6450 gram en was 65,5 cm lang. Ze zeiden ze op het cb dat zijn lengte erg goed was maar in vergelijking met lengte mocht hij zwaarder zijn :$ En dat terwijl hij boven de bovenste curve lijn zit. Nu mag hij dus al rijstebloem door de fles 's avonds. En mogen we alle flessen ophogen naar 210 water + 7 schepjes forte voeding. En we mogen zelfs al starten met fruithapjes. Zodat hij extra calorieen binnen krijgt. Hihi en al bezoek wat komt zegt meteen wat een bolle wangen heeft Jens gekregen zeg. Maar volgens het cb mag hij dus dikker worden haha. Sorry maar had dit juist niet verwacht hihi.

Dus op naar de rijstebloem en van het weekend beginnen we met fruithapjes.
    Ook heeft hij weer prikjes gehad. En het ging weer hetzelfde als de eerste keer. De eerste prik lag hij gewoon te lachen en bij de tweede gaf hij een kik totdat de naald eruit was en toen begon hij weer te lachen.

Ele: ik heb zoiets van als jij je eraan ergerd van je schoonouders zou ik het gewoon zeggen. Het is jullie kind en jullie bepalen wat daarmee gebeurt. Dus als je je er niet lekker bij voelt gewoon eerlijk aangegeven anders blijft het knagen.

Butterfly: netjes van nutricia toch? En dat van het sprongetje ik merk dat eigenlijk nooit aan Jens wanneer hij een sprongetje heeft ben er ook eigenlijk niet mee bezig maar merk aan Jens niets. Dus kan je niet helpen.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Fijn marleen, dat Jens het zo goed doet bij de prikjes!!
    En hij mag nog wat aankomen, apart om te horen... haha
    Maar lekker beginnen aan de fruithapjes en de rijstebloem. En dan zeggen ze de volgende keer, "maar mevr... fruithapjes, rijstebloem, dat is veel te vroeg" haha

Deel Deze Pagina