hahaha nijn, ja dat is een goeie, ik zie ze dat ook al echt zeggen. Met rijstebloem mag je tegenwoordig al heel vroeg beginnen, zelfs de kraamhulp zei dat ik dat destijds al met een paar week mocht doen Esther en melissa zijn ook beiden lange dames, en het klopt ze zijn in vergelijking met hun lengte dan extra gewicht nodig, niet echt nodig maar het mag. Maar dat vind ik juist leuk bij meiden, wel wat langer en niet echt mollig.Wel een beetje hoor, vind dat melissa echt bolle wangetjes krijgt en de bovenbeentjes zijn ook mollig.
nijn: haha zo zal het wel zijn denk ik ja. Cb zijn soms zo vaag. Maar goed we gaan ermee aan de slag. Maar mijn mond viel echt open dat hij wel zwaarder mocht zijn in vergelijking met lengte. Jeroen vroeg meteen of ze wel goed keek in de grafiek haha Want die kon zich er ook niets bij voorstellen haha Maar fruithapjes geven lijkt me ook wel weer erg leuk.
butterfly: is ook zeker mooi lekker lang. Dat vind ik bij Jens ook maar vind het juist helemaal niet dun. Hij is ook niet dik hoor maar begint nu net een beetje babyvet op zijn benen te krijgen die waren altijd zo mager haha. Maar op naar de calorieen voor Jens. Dat ze dat maar eens tegen mij zeggen je mag meer eten haha. Helaas gaan we volgende week proberen te gaan lijnen is echt nodig.
Helaas zeggen ze tegen ons nooit dat we meer moeten eten.... Ik vind babytjes met babyvet altijd wel schattig, al moet dat babyvet rond de 2,5 jaar wel verdwenen zijn.... Meiden, ik heb vanmiddag een dutje gedaan en voel me nu super. Ik ga zo dus nog even naar de tennisclub, even naar mn dubbeltje kijken. Tot morgenvroeg!! Oja, dan ga ik proberen uit te slapen en 's middags hebben we gesprek bij de makelaar en de bank over ons toekomstige huisje!! En dan is het weekend en wordt het super mooi weer!! Ben helemaal vrolijk!!
hoi meiden, Sorry dat ik nagenoeg niet online ben, als ik even mijn handen vrij heb dan ben ik echt even aan het rusten of met Damian bezig'. Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en heb daar mijn behandel schema gekregen voor mijn buien. Ze noemen het de baby blues en ik moet leren om het rationele boven het emotionele te laten gelden. Verder voel ik me nu echt al weer echt mezelf, heb genoeg mensen om me heen die ik nu ingeschakeld heb over hoe en zijn wat en heb dus echt een vangnet. Verder gaat het heerlijk, ben zo aan het genieten. Morgen komt de huisarts nog even en mannetje gaat morgen bespreken om te kijken wanneer hij gesterriliseerd kan worden. Ga zo even alles bijlezen en jullie de eerste foto's laten zien van Yarno.
Wat een lief mannetje Samantha! Dat hebben jullie goed gedaan!! Fijn dat het weer wat beter gaat. En als je verschillende mensen inlicht, kunnen ze er rekening mee houden. Goed gedaan! Hoe is het met de andere meiden? Ik had het plan om vandaag uit te slapen, helaas mislukt... Om 6.50u moest ik naar de wc en om 7.15u ging de wekker van mannetje... Morgen nieuwe poging. Gisteravond weer naar het tennis geweest, was hartstikke gezellig! Al krijg ik dan weer helemaal zin om te gaan tennissen. Nu ben ik een beetje aan het poetsen, pauze houden, stofzuigen, pauze enz... Dus ik kom hier vanochtend nog af en toe binnenvallen.
vertelde ik hier gister nog dat ik dacht dat melissa een sprongetje had, nou moest ik melissa vanmorgen wakker maken iets na 7 uur. Esther was om kwart voor 6 even wakker, ze huilde want ze lag met hoofd tegen bovenkant ledikantje.Daarna is zij weer gaan slapen tot wel kwart over 9 Dus heerlijke nacht en ochtend gehad. Marleen: Hier geen ze dat advies niet dat je voor de 4 maand al met fruit mag beginnen.Ze hebben dan hier ook nog nooit gezegd dat onze meiden meer calorieen binnen moesten krijgen omdat lengte en gewicht niet echt bij elkaar passen. Zo zie je maar elke cb is anders en dat je beter je eigen gevoel kan volgen. Zou denk ik zelf nog niet beginnen met het geven van fruit, omdat het niet voor niets vanaf 4 maand is, ben er wel terughoudend mee. En flessen van 210 daar zat je al aan he?Dus dat heb je goed gedaan. Samantha: Heerlijk lief en mooi mannetje!! Doe maar lekker rustig aan en geniet maar lekker. Dat lakentje hebben wij ook, wij hebben hem in het turqouise. Nijn: Spannend vanmiddag zeg!
goedemorgen! wat een mooi mannetje samantha! leuk he zo'n klein koppie in zo'n groot bed! nijn, bij jou gaat het dus ook echt minder nu he? alles met fases? heerliijk marianne dat je zo hebt kunnen slapen! ik verheug me op dit weekend!!! goed weer en mannetje heeft vrij! en volgende week 2 weken vrij! joehoe!!! hij hoeft dan nog maar dagen te werken.. en we zien het als kraamvrij he dat heeft hij immers nauwelijks gehad
nijn, nog gefeliciteerd met 35 weken! vaag he zo ben je alleen over op de vrijdag! het idee dat ik vandaag 41 weken zou zijn!! pf.. wel gek, want afgelopen 3 weken dacht ik nog, je had in mijn buik kunnen zitten nog.. ook al werd hij groter, dan dacht ik nog, jeetje het had echt niet meer gepast! maar nu de 41 weken..weet ik zeker ddat ze hem hadden gehaald.. en nu kan ik dat dus niet meer dneken ahaha.. weer een mijlpaal verder.. en hij lacht trouwens echt veel nu.. ookal zijn het stuipjes.. het zijn er best veel en zo lief
Heb weer een korte pauze verdiend Marianne, klinkt idd als een heerlijke ochtend Ja, Ele, hier gaat het nu ook echt wel wat minder, maar nog even volhouden en dan is als het goed is mini Nijn er!! Mei klinkt nog ver weg, maar dat is het al bijna Ben benieuwd wat de gyn dinsdag te melden heeft... Of wat de plannen zijn...
Ik denk nu al wel eens, groei maar niet meer want dat past echt niet meer. Mini Nijn steekt heel vaak een voet uit, haha au au. Duw ik m maar weer even terug Dus laat staan als de mini's groeien tot 41-42 weken (want ik weet niet wat het beleid in ons ziekenhuis is)... Ik voel me nu wel alleen hoor In het begin zijn we met z'n 3-en op vrijdag en nu ben ik ineens alleen En de volgende (en op hetzelfde moment denk ik slik...)
ik herken dat slik gevoel maar al te goed hahaha.. maaar wat is het toch leuk om mama te zijn! jeetje hij zit met zijn ogen al alles van dichtbij te volgen!!! dus zo snel gaat het! vorige week keek hij wezenloos rond en de week ervoor keek hij nog nauwelijks.. en echt.. hoe vaak ik ook dacht slik hahaha.. het gaat echt te snel! volgens mij is dat landelijk, dat ze met 41 weken inleiden, mocht moeders dat willen he.. zo liet de gyno ons dat weten.. omdat ze landelijk de babysterfte willen terugdringen.. leuk he die voetjes die uitsteken! gisteren had ik een steek in mijn buik, alsof herbie aan het bewegeen was in mijn buik, zo;n gevoel.. ik schrok er zo van.. al was het heel fijn om nog eens datgevoel te ervaren alsof hij er nog zat.. even een flashback zeg maar.. dat vind ik ook het jammere aan mijn zw, omdat ik niks meer kon, heb ik ook nauwelijks kunnen genieten van het getrappel in mijn buik.. gewoon te moe en te pijnlijk.. ik merk ook nog steeds dat ik het nog niet allemaal verwerkt heb.. het begint wel.. maar ook nu, geen slaap.. en dat vind ik zo erg, heb ik een geweldige baby uitgepoept is het genieten gewoon moeilijk omdat ik alleen maar aan slapen kan denken.. is dat herkenbaar voor de mama's? maar joehoe nog 3 uurtjes en dan is papa thuis!!!
even heel snel, ele, baby's kunnen al bewust lachen met 2 weken!!! Dus denk dat herbie misschien ook al bewust lacht. Hier was het een aantal dagen voor de 2 weken
Allemaal lekker aan het genieten? Nijn: Gefeliciteerd met je 35 weken! Wat gaat het hard nu zeg, nog 2 weken en dan mag hij/zij al komen. Ik zal ook een gokje wagen: Ik denk dat je een meisje krijgt. Ele: Heb je nog gebeld naar de osteopaat? Kunnen ze dat zo snel al hebben, een voorkeurshouding? Heb er niet veel verstand van, hier hebben de meiden dat niet. Smokey: Ook lekker weekend? Ga je ook nog naar een zwangerschapsgym of yoga of misschien zwemmen? Anouk: al een tijdje niet gezien, gaat alles goed? Yaraah: inmiddels al en bloedtest gedaan? Hier vanmiddag lekker met ons 4en gewandeld en naar de speeltuin geweest.Melissa lag onderweg al heerlijk te slapen. Mannetje is nu aan sporten, dus ben even alleen met de meiden. Melissa krijgt tegen half 7 de fles.
het is geen echte voorkeurshouding, maar het kiss- syndroom, dat kunnen ze overhouden aan een tang verlossing. dan is hun nekwervel geblokkeerd, hij kan ook niet goed naar links kijken.. en zjin hoofdje draaien heeft geen zin, want hij draait het zelfs in zijn slaap terug en hij kan het hoofdje niet helemaal naar links houden.. ik weet zeker dat hij nog niet bewust lacht, hij doet dat vooral na de fles als zijn buukkie gevuld is dit doet hij al vanaf vorige week maandag, toen was hij 8 dagen.. daarom weet ik dat het stuipjes zijn hij volgt wel al duidelijk met zijn ogen nu.. dat is zo lief.. hij heeft van die hele grote blauwe ogen die heel erg indringend lijken, ik zeg lijken hahaha, te kijken yaraah, waarom doe je jezelf deze onzekerheid aan en ga je niet langs de ha? smokey, heel lang geleden haha, vroeg je aan mij of ik iets aan de yoga gehad heb tijdens de bevalling.. ik kon toen no gniet goed zitten en wilde iedere keer al op die vraag antwoorden. maar ik heb er wel en niet iets aan gehad.. de eerste weeen kon ik goed opvangen door rustig te ademen... ook tijdens het inbrengen van het infuus en ruggenprik had ik er iets aan.. maar doordat ik zo'n enorme weeenstorm had en alles zo snel ging en ik dus ook niet op adem kon komen.. heb ik er niet aan gehad wat ik gehoopt had... zoals de oefeningen als je weeen etc hebt.. bij mij ging het zo snel.. dat ik probeerde via de buik te ademen maar ik blij was als ik gewoon al lucht kreeg.. wel deed mijn mannie mij voor met de ademhaling.. dat had hij bij yoga geleerd en dat heeft me wel geholpen.. zo werd ik iedere keer weer teruggeroepen om rustiger te ademen.. wat wel minder was, dat de yogalerares zei dat ze tegenwoordig geen tang verlossing meer deden.. en ik dus doodleuk een tangverlossing kreeg.. ik bedoel.. dat wilde ik dus niet weten ahhaha marleen, ik had nog niet gereageerd op jou fruithapjes wat goed dat hij dat nu al eet..ik zou het ook eerder geven hoor.. zo kreeg mijn broer met 2,5 maand al wat fruit omdat hij echt voedsel nodig had.. en ze ddit toen bij het cb ook aangaven.. en mijn broer is toch echt een gezonde man geworden hij heeft ook nooit last van krampjes gehad.. ben ik nog iets vergeten waar ik op wilde reageren?hmmmm ik dacht van wel al weet ik het nu weer niet meer :S maar idd anouk waar ben je? alles goed met je? zojuist een babyboek gekocht, ben even de naam kwijt.. maar kwam aan de kasse enmoest40 euro betalen... het is wel een hele uitgebreide.. maar dan nog... hij is wel echt mooi
ele: leuk he dat ze je zo aankijken? Melissa deed dit direct al, toen we nog in het zh waren. De verpeegsters verbaasden zich erover dat ze al zo naar mij aan het zoeken was en me zo doordringend aankeek. Ze was er lekker vroeg bij. mama super trots. 40 euri, dat is niet mis zeg!
sorry voor mijn opmerking, maar mij interesseert het niet wanneer esther of meilssa wat deden... ik ga die strijd niet aan.. ik vind het bijzonder dat mijn kind dat doet.. en ik ga niet bij alles reageren. oh wat leuk dat ze het eerder deden.. dat lees ik nml echt te vaak.. en ga ik ook niet op in.. volgende keer reageer ik helemaal niet meer op zulke reacties.. joehoe x-factor time.. altijd zo gezellig onze vrijdagavonden.. of mannie slaapt of ik ahahahah.. ( meestal ik)