Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by marleentje26, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Samantha: Dank je wel!
    Wat fijn dat alles goed gaat met jullie.
    Gelukkig gaat de bv ook nog steeds erg goed, daar ben ik erg blij om.
    Wat fijn dat Damian nog steeds zindelijk is, echt petje af voor hem, vind het erg knap.

Smokey: Begrijp je helemaal!Dat is ook zo, we zitten allemaal weer in een andere fase.Maar je kan hier alles kwijt hoor!:D:D
    We zijn hier allemaal ook voor jou en ik vind het ook heel erg interessant om jouw verhalen te lezen en te weten hoe het met je zwangerschap gaat.

Hier lekker van 15:00 tot 18:45 buiten gezeten, we hebben gebbqd, erg gezellig!

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi

Smokey begrijp wel wat je bedoelt, maar vind het ook erg leuk om jouw zwangerschapsbelevingen/ervaringen te lezen. Laat je niet weerhouden om je verhaal hier te typen want ik ben juist nieuwsgierig naar jouw en nijntjes belevenisen en natuurlijk hoe jullie kleintjes straks eruit zien.

Marianne: ja ben ook echt wel blij dat hij niet in zijn broek plast, want het is voor hem ook een hele verandering en je hoort zo vaak dat het dan met een zindelijkheid die er dan is mis gaat.

Vanmiddag nog even naar het pleintje gewandeld, damian heeft op school leren knippen en ik had nog geen kinderschaartje voor hem, deze hebben we dus gehaald, is wel zo'n bot ding hoor anders is het veel te eng en gevaarlijk. Ook hebben we nog waterverf gekocht.

Zojuist is het kraambezoek weg, morgen middag komen er vrienden op kraambezoek. Heb nu al zoveel geld gekregen ipv bonnen of kleding/speelgoed, is dat iets nieuws ofzo? Vind het eigenlijk wel jammer, vind cadeautjes uitpakken veel leuker en persoonlijker. Zou dan ook nooit zelf contant geld geven. Weet eigenlijk nu ook niet zo goed wat ik ervoor moet kopen, we hebben al een spaarbankboekje voor Yarno gekregen dus we storten daar het maar nu naar toe tot we een leuke bestemming ervoor hebben.

Hoe is het verder met jullie, ook allemaal zo genoten van het mooie weer. Vanmiddag haalde ik de laatste was van de waslijn buiten, heeft de kraamhulp mijn tentonderbroeken ook aan de waslijn hangen, gauw eraf gehaald;) hihih voor de buren het misschien zagen, als ze het niet al gezien hebben.

Zo om 23:00 uur voeden, mijn borsten voelen aan als bakstenen.
    Dus hij moet echt beide borsten goed leeg drinken voor de nacht en anders moet ik ook nog nakolven en daar heb ik echt geen zin in.
    Nou het is weer een heel verhaal geworden, slaaplekker voor zo en tot morgen.

3. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    hey meiden, ik heb deze ochtend weer getest (zie mijn foto-album)

prettige zondag nog voor allemaal

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen (nog net, haha),

Yaraah, ik zie een streepje hoor!! Leuk, leuk, leuk!! Alvast een voorzichtige proficiat!!! :D :D

Samantha, Super dat het Damian zijn zindelijkheid nog steeds goed gaat. En dat hij nu baldadiger is, tja, logisch... Je noemt de redenen zelf al op. Maar het wordt snel weer normaal voor hem, dus komt helemaal goed!
    Gister gevoetbald :$ En dan zegt iedereen tegen mij dat ik rustig aan moet doen?? Wel super!

Smokey, ik kletste ook bij een ander topic en daar was iedereen al een stuk verder dan ik. Ik ben daar afgehaakt, ook omdat zij in een andere fase zaten (en zij waren met veel meer meiden). Ik merk dat zij nog vaak informeren hoe het met me gaat, dus wat de anderen ook zeggen. Gewoon mee blijven kletsen!! En dat shoppen, helemaal super!! :D :D

Ele, lekker aan het genieten van de vakantie van je mannetje?? Hij heeft wel super weer uitgekozen, zeg!

Marianne, lekker gebbqt, super! Het weer was ook zo goed, en vandaag wordt het nog mooier!! T/m donderdag sowieso!! :D :D

Marleen, hoe is het hapje gegaan? Of ben je er niet aan toe gekomen?

All, Ik kom misschien nog energiek over, maar heb echt instortingsmomenten. Ik loop met een bordje om mn nek "pas op, instortingsgevaar" ;). Moet dan even een uurtje gaan liggen/slapen (terwijl dat niet mag ivm mn cvs, maar je moet iets) en dan gaat het wel weer.... even....
    Verder gaan mannetje en ik dadelijk lekker naar Oss, de laatste dingetjes kopen en dan nog even lekker eten. :D :D
    Dus tot morgen, denk ik!!

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Hey meiden,

sorry long time no speak, ben even druk geweest hier.

Hoe is het met iedereen, heb een poging gedaan om terug te lezen, maar eerlijkheidshalve heb ik het snel opgegeven.

Ele, hoe gaat het met de kleine man? Volgens mij ben je heerlijk aan het genieten wat ik zo ff snel las. Leuk he al die veranderingen, en dat het lijkt of ze elke dag weer wat erbij kunnen.

Nijn, lekker aan het genieten van de babyvakantie?

Smokey, het zijn idd fases, idd lekker lang in de shopfase blijven, die is erg leuk :p. Kan je een tip geven, van die boxpakjes (pakjes met voetjes eraan) kopen, die vond ik het meest ideaal in de eerste weken. En wel blijven komen want jij bent tenslotte de afsluiter van ons ozo trouwe forum! (best for last toch)

Marleen, al aan de fruithap, ben benieuwd hoe dat ging. Op hoeveel voedingen zit Jens nu? 4 of 5, want ik zag dat ie ook meer dan 6 kilo weegt nu en ik las op het pak Nutrilon (ben bv aan het afbouwen) dat babies > 6 kilo 4 voedingen mogen, dus dat doe ik vandaag voor eht eerst bij Erin (kijken of het werkt), maar ik weet niet of het eigenlijk te vroeg is voor babys van 3 mnd. Consultatiebureau heeft er woensdag niks over gezegd. Dus ben erg nieuwsgierig wat jij doet.

Marianne, Hoe gaat ie met de dames?

Hier alles goed, heerlijk aan het genieten van haar, neem haar overal mee naar toe en dat vindt ze gelukkig prima, drinken gaat opzich goed (sommige voedingen nog zo zo, maar de 200 haalt ze nu meerdere x op een dag). Het is een lekkere vrolijke dame.

Samantha, las dat bij jou ook alles lekker gaat. Staat je bevallingsverhaal (en zo ja op welke blz) hier.

Ik ruik allemaal bbqs om me heen, word helemaal gek, ben op dieet hahaha.

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

anouk: wat leuk dat je hier weer eens bent.:D:D
    Je klinkt heel erg gelukkig, maar wat wil je ook met zo'n wereldmeid als dochter.
    Hoe lang ben je al op dieet? Al vele kilo's kwijt.
    Het ene CB zegt vanaf 4 maanden 4 flessen en anderen zeggen weer anders.
    Volg je eigen gevoel hier in, dan komt het allemaal wel goed.:D:D

Samantha: Ook lekker genoten van deze zonnige dag?
    Ben je al met Yarno aan de wandel geweest.
    Wat een super mooie foto's heb je op je hyves staan.

Nijn: Heb je lekker geshopt?:D:D heb je nog veel gekocht?
    En uit eten geweest?
    Kan me heel goed voorstellen dat het allemaal zwaarder word nu e vooral als je zulk weer hebt als nu, dan is het nog zwaarder.
    Nog even................en dan is het heerlijk genieten van jullie wonder.

Marleen: Waar ben je?Ben heel erg benieuwd hoe het fruithapje is gegaan en wil natuurlijk de foto's zien.:D:D
    Nog even, dan beginnen wij ook aan het fruithapje, nog ongeveer 1-2 weken.

Hier weer lekker genoten van de zon.
    Alleen jammer dat tegen een uur of 4 de lucht dichttrok en het harder ging waaien.
    De meiden liggen nu weer heerlijk op hun nestje, dus wij zijn lekker aan het bankhangen.

Melissa is zo'n super vrolijke meid, ze schaterd het vaak hard uit van het lachen, en dan die pretoogjes, daar word toch iedereen verliefd op?
    En wat denk je???Had haar op de buik gelegd en ze rolde zo op haar zij en daarna op de rug.
    En toen ging ze van de rug weer op haar zij, zo weer op haar buik.
    Geweldig toch? Wij helemaal super trots.:D:D

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi meiden,

Even een snelle reactie, morgen ben ik weer in topvorm ;)

Anouk, super dat Erin goed drinkt! En meerdere keren 200cc is toch heel goed?? Zeg ik, als ervaringsdeskundige ;)
    Heb je verder gekrabbeld...

Marianne, goed dat Melissa al aan het rollen is. Elke nieuwe ontwikkeling is zo leuk om te zien. :D

All, Een aantal dingen gekocht (pyama, sokjes enz), maar mannetje was niet helemaal fit van gisteravond. Daarnaast moest hij voetballen en omdat het ineens warm is, valt dat wel tegen. Toch wat dingetjes gehaald. Verder niet gegeten in de stad, want ik was moe :( Dus maar frietjes gehaald. Net even Feyenoord gekeken en nu de douche in en lekker op bed tv kijken. Geen leuke uitslag :( :(
    Ik zal binnenkort (misschien morgen) wat foto's plaatsen van het kamertje...

Tot morgen!

8. Gerritsen

Anouk: heb wel het verhaal opgeschreven alleen weet niet op welke blz. Heb wel ervaring met flesvoeding bij Damian, alleen het is weer een tijdje geleden en weet helemaal niet meer wanneer ze overgaan naar een fles minder. Maar de andere meiden geven allemaal flesvoeding dus zij kunnen je er wel bij helpen.

Marianne: Wauw zeg weer een mijlpaal verder met Melissa, had je de camera in de buurt liggen? Verder ben ik vandaag helemaal niet buiten geweest, heb tot half 10 geslapen en na het eten en badderen was het zo weer middag. Toen ander half uur geslapen en toen kregen we kraambezoek. Deze ging tegen 18:00 uur weg.
    Ben met Yarno al naar buiten geweest in de wandelwagen, mannetje heeft gelijk allemaal foto's geschoten onderweg. hahah.

Nijntje: haha de energie is hier nog wel ver te zoeken hoor, maar ik wil Damian ook persoonlijke aandacht geven en gelukkig is hij naar een paar keer heen en weer schoppen al moe, haha. Maar ik ook hoor. Haha zo'n bordje om je nek, maar het lichaam geeft aan wat je nog wel en niet kan en je bent ook hoogzwanger dus het kan ook niet anders. Nog even. Enne lekker geshopt?

Marleen: hoe is jouw weekend geweest? Moet je nog met koninginnedag werken? Hier in apeldoorn is het centrum en boulevards allemaal open. Ben blij dat wij de winkel wel sluiten, dus mannetje is dan ook vrij.

Yaraah volgens mij ben je zwanger hoor. Spannend hoor.

Elegance: hoe is het met jou en herbie? Gaat het lekker?
    Trouwens ik had je foto's op hyves bekeken, mooie trouwjurk had je aan zeg, echt gaaf.

Smokey: lekker aan het genieten?

Eindelijk vond Yarno het badje lekker, hij heeft genoten en we hebben dan ook gelijk foto's gemaakt. Nu hebben we dus foto's in bad zonder een verdrietig koppie maar een ontspannen en genietend gezicht.

Volgens mij heeft hij een regeldag, wil alleen maar drinken en wilde amper slapen overdag. Nou misschien slaapt hij dan vanacht een uurtje langer. Zal lekker zijn en anders jammer dan.
    Heb afgelopen nacht 3 x moeten voeden, pff wat was ik moe zeg.
    Volgens mij krijg ik een overproductie melk, zelfs na het voeden loopt de melk eruit. Dat is wel minder, dus ik ga nu zo echt mijn borsten helemaal leeg kolven en maar een voorraadje invriezen. Weet het anders ook even niet, zal morgen is met de kraamhulp over hebben.

Nou ik ga even bankhangen en kolven.

Tot morgen.

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Hier even een updat van het weekend. Zoals ik al verteld had heeft jens afgelopen donderdag prikken gehad. Vrijdag was er nog weinig aan hem te merken. Alleen vrijdag avond toen ik uit mijn werk kwam heb ik hem getempt en had hij 36.1 vrij laag dus na een fles was het 36.6. Daarna is hij is slaap gevallen op bed en heb ik hem om 22.30 wakker gemaakt voor zijn laatste fles en toen had hij 35.5 aan temp dus erg laag. Toen heb ik de huisartsenpost gebeld en die zeiden dat ik er maar een kruik bij moest leggen en hem in de gaten moest houden.
    Hij heeft verder goed geslapen. En zaterdag morgen niets aan de hand netjes 37.2.
    Gisteren middag begon hij over te geven en diarree te krijgen en om 17.30 had hij weer 38.8 dus weer huisartsenpost gebeld moesten dus langskomen ivm koorts, spugen en diarree. Gelukkgi vond de arts Jens nog levendig genoeg en hij bleef gewooon lekker vrolijk lag me daar een partij te lachen tegen die arts haha dus naar huis met advies. Zetpilletje erin en in de gaten houden.
    Vanmorgen werd Jens weer vrolijk wakker en zonder koorts. Hij heeft heel de dag veel geslapen alleen wakker voor zijn fles en slapen maar weer. Gelukkig geen koorts meer.
    Dus hoop dat hij nu het ergste heeft gehad.
    Moet zeggen was gisteren best geschrokken van die koorts enz.
    Dit was ik gisteren morgen nog allemaal vergeten te vertellen.

Dus Jens heeft nog geen fruit op helaas. Zal wel komend weekend worden want we willen dit graag samen doen vidn ik ook wel zo leuk voor jeroen.

Yaraah: lijkt me ook positief hoor meid. Hoop dat je van de week een knaltest krijt meid!

Sam: gelukkig zijn we altijd alle koopzondagen en feestdagen dicht want mijn baas is zwaar gereformeer dus die werken niet op zondag mooi ideaal haha.Alleen 5 mei zijn we wel gewoon open want dat is voor hun geen feestdag. Dus moet dan wel werken want dat valt op een woensdag.

Anouk: Jens krijgt nu 2 weken 4 voedingen en dat gaat prima. Hij krijgt de fles om 08.00-12.00-16.00-21.30
    Nu krijgt hij bij zijn laatste voeding ook rijstebloem maar merk daar niets aan slaapt niet langer ofzo.

Butterfly: zo dat is snel dat rollen! En dan helemaal doorrollen. Dat is knap. Jens heeft zich toevallig van de week 2 keer van de rug naar een zij gedraaid en weer terug maar doorrollen zit er voorlopig nog niet in denk ik haha

Ele: hoe gaat het met jullie?

Nijn: lekker geshopt dus.

Smokey: kan me indenken dat je het soms anders vind hier in het topic. Je zit in een andere fase! Maar vind het wel altijd super leuk hoe je hier schrijft en om je verhalen te lezen. En ik hoop snel weer in het zelfde schuitje als jij te zitten haha maar dan moet ik eerst wel weer ongi worden want heb alleen na 6 weken 2 dagen een bloeding gehad en verder niet meer.

Sorry dat ik zo kort gereageerd heb en misschien niet overal op. Maar ben moe van het weekend en ga zo mijn bed op zoeken.

10. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sam: wow wat een mooi mannetje! zag ineens de foto voorkomen. EN daar moest ik natuurlijk nog wel even op reageren! Echt een lekker mannetje!

11. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    balen smokey dat je je zo voelt.. ik vind het wel altijd super om je verhalen en ervaringen te lezen.. ik hoop stiekem toch dat je vooral heir blijft meekletsen hihihi :) ( zo kan ik ook weer een beetje terugdenken aan de zwangerschap, het lijkt nu alweer veel te lang geleden.. )
    hoever zijn jullie nu met de babykamer? en hoe is het roze shoppen? :p

sam, mooie foto's van een heel mooi mannetje! :) ik weet niet hoe je het volhoud met bv, maar petje af! ik zou het niet gekund hebben! :)

marleen, jeetje ik schrok ook wel van de schommeling van de temp zeg.. hoe wiist je het dat je hem wilde tempen? doe je dat vaker? ik doe het nu eigenlijk nooit meer :S gelukkig dat hij er vandaag niet meer zoveel last van had..
    ik heb het nu al 2 avonden geprobeerd de 120.. en snachts 60.. tot nu toe geen succes.. :S
    we gebruiken nog steeds luiers maat 1 vraag me af wanneer we moeten overstappen naar 2, hoe zie je dat?

nijn, wat balen dat je zo snel nu achteruit gaat.. en het ging nog zo lekker vorige week.. doe het echt rustig aan he! je lichaam heeft het ook nu nodig.. waarom mag je niet slapen overdag dan? is het nu niet belangrijker dat je toch je rust neemt?
    Heb je nnog veel dingen op je lijstje staan die je nog wilt doen voordat je gaat bevallen?

marianne, super dat melissa al kan omrollen.. geniet van jullie meiden!

anouk, hoe gaat het met dieeten? volg je een bepaald dieet of gewoon aan het minderen?
    wat fijn dat het drinken nu een stuk beter gaat, ik heb ook geen verstand van 4 pf 5 hahaha.. hier zitten we nog op 7 :S

ik had het denk ik wat onhandig getypt, maar mannetje heeft nu nog geen vakantie, maar over 4 dagen :)
    we hebben een geweldig weekend gehad, vandaag mijn vriendin en vriend op bezoek gehad :):) gezellig naar de stad gelopen en daar een hapje gegeten.. zo gek om dan ook opeens met een baby te lopen! :)

even een hele ranzige vraag alweer hahaha.. maar de grote boodschap doen hier doet nog steeds gigantisch veel pijn.. en het is nu toch al 3 weken geleden.. is dat normaal? :S

ik tel de dagen af tot mannetje vakantie heeft :):)

12. Gerritsen

Marleen: ja lekker mannetje he, ben ook weer helemaal smoorverliefd.
    Echt wel schrikken, zal het wel even de volgende keer melden bij het cb. Bah wat zul je je ongerust zijn geweest zeg.

Elegance: de grote boodschap kon ik direct na de bevalling al, moet wel zeggen dat het wel zachter is dan normaal, maar heb tot nu toe wel elke dag ontlasting en sinds twee dagen weer echt zoals normaal. Denk dat flesvoeding ook wel zwaar is hoor, vond de nachtvoeding destijds ook vermoeiend. Naar beneden om de fles klaar te maken dan weer naar boven en dan nog geven en boeren.
    Nu is het zo dat ik hem uit de wieg haal ( slaapt bij ons op de kamer) en aanleg en tussen de twee borsten in verschoon en dan weer terug leg. Maar ik houd nou eenmaal van slapen, hou er gewoon van en nu heb ik het niet, hahahah.

Heb net miljoenenjacht gekeken, wat een afgang voor die vrouw zeg. Nou ik ga me vast klaarmaken voor de nacht. Kruik vullen en vast in de wieg leggen. Dan is zijn bedje zo lekker warm.
    Hij kan overdag zich nu warm houden, de nachten nog niet echt heel goed, kom telkens op 36,5. Dus doe nog telkens een kruik.

13. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    goedemorgen!

Poeh wat ben ik moe... vanacht om 12.. 4 en nu net om 7 .... die 4 uur moet echt snel verdwijnen! :):)
    sam, wij gebruiken alleen de eerste nacht een kruik gehad, hij was daarna altijd op temperatuur, toch weet ik niet of we het nu soms wel of niet moeten gebruiken.. ik temp hem nooit meer.. of is dat na 3 weken ook niet meer nodig?
    ik vond het ook moeilijk om gisteren naar buiten te gaan in de kinderwagen.. wist totaal niet wat hij nu wel of niet aanmoest en wel of niet de kap over de wagen.. en wel of niet muts etcetc.. ik zat stiekem te kijken naar andere kinderwagens, maar zag nergens zo'n kleintje inliggen.. had dus ook geen goed voorbeeld..

slapen is hier overigens ook een hobby! :) of moet ik was zeggen.. het lijkt alweer zolang geleden... :( op de hazenslaapjes na dan :)

ik ga nu weer probren iets te slapen, hijwas net super snel met een fles.. hopelijk valt hij nu ook in slaap.. kunnen we nog even 2 uurtjes meepikken.. :)

iemand nog iets leuks op het programma vandaag? :)

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Marleen, wat ontzettend schrikken van de temperatuurschommelingen van Jens... Toch hem nog maar even goed in de gaten houden en idd even aangeven bij het CB.
    Gelukkig gaat het nu weer goed met hem.

Samantha, heb net je foto's op hyves bekeken, leuk!! Ik wil dan ook....
    Miljoenenjacht heb ik niet afgekeken. Ben afgehaakt toen de koffertjes begonnen... Heeft ze het een beetje verkeerd gedaan? Ik had met €100.000,- ook al wel op de knop gedrukt hoor...

Anouk, over de voedingen, sorry, kan je daar nog geen advies in geven... Maar misschien eens even overleggen met het CB?
    Hoe gaan die kilo's er bij jou vanaf? Ik wil nl ook wat kilo's kwijt na de bevalling...

Ele, ik moet mezelf zo veel mogelijk aan een ritme houden ivm met die CVS en dat betekent overdag niet slapen. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik, wanneer ik al een dag of 2-3 super moe ben, ik de 4e dag wel even een dutje doe hoor....
    Ik heb nog wel dingen die ik gedaan wil hebben, maar mocht dat niet gebeuren, is dat niet zo erg. Op mijn klerenkast uitruimen na..... Dat moet echt.

Marianne, jij bent lekker aan het genieten van je meiden, geweldig!!

Smokey, weer aan het werk. Weet je al hoe lang je van te voren met verlof gaat?

All, morgen naar de gyn, ben erg benieuwd... Mini Nijn is volgens mij nog niet gedraaid, dus...
    Verder weinig plannen vandaag. Beetje aan de slag met wat foto's en de was doen (dat is mijn maandag klusje...).

15. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Helaas gisteren avond bij de fles weer 35.9 temp. Vanmorgen weer 36.6. Dus blijft tohc wel schommelen en weer laag.
    Verder is hij vrolijk kletst erop los en drinkt goed. Maar vind die lage temp toch maar niets.
    Sorry heb verder nog niet terug gelezen probeer ik straks even.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Je houdt het goed in de gaten en als je het echt niet vertrouwt, gewoon de ha bellen!

17. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    marleen wat vervelend dat de schommelingen toch blijven.. goed dat je het zo goed in de gaten houdt.. en gewoon aan de bel trekken als je het niet vertrouwd he!
    hoe gaat het trouwens met zijn bultje in de nek?

oejoej, mijn mannetje huilt en zijn flesje is pas 2 uur geleden.. had gehoopt nog een uurtje te kunnen slapen.. niet dus :(
    bah en mijn andere mannetje is werken.. watis het toch stil in huis zonder hem! gelukkig nog maar 3,5 dag.. en kan de vakantie beginnen!! :):)

ik ga toch maar eens even kijken waarom hij zo huilt..

18. Gerritsen

hoi,

Hier vanacht ook feest. Had voeding gehad tegen 23:00 uur.
    Had gehoopt dat hij dan tegen 03:00 uur zou komen, maar helaas.
    Kwam om 01:45 uur. Daarna weer 04:15 en om 06:45 uur.
    Maar nu zit er wel weer 3,5 uur tussen, dus ik denk dat hij echt een regeldag en nacht heeft gehad. Tenminste ik hoop het.
    Damian is naar school toe, inhaaldag van 15 april. Dus dat is wel lekker, harry komt het tegen 13:00 uur thuis brengen en in bed leggen. Ga dus nu ook zo plat en even bijslapen, als Yarno ook blijft slapen. Lees straks even bij.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, en heb je Herbie weer kunnen troosten? Misschien miste hij papa?? ;)

Samantha, feestnacht gehad, leuk :( Hopelijk gaat het vanaf nu weer wat beter. Welterusten, voor even

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    er zijn al 5 mei-baby's geboren :$ en nr 6 is onderweg....

Share This Page