Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by marleentje26, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    hahaha nou nijn hij had picalilly tot onder zijn oksel :)
    logisch dus dat hij zo huilde :):) voor de rest is hij na de fles zo weer in slaap gevallen en ik dus ook! heb anderhalf uur geslapen zojuist.. zo lekker!!!
    en nu lijkt hij weer uitgeteld na de fles! zou ik nog eens een poging wagen? :):)

samantha wat is een regeldag? jij dus ook een hopeloze nacht gehad.. heb je nog wat bij kunnen slapen?

marleen hoe is het met jens?

nijn, joehoe!! spannend he, bij ons in april waren er ook al gigantisch veel beebs geboren in maart! :):) en ja ik inderdaad de 4de.. bah dat lijkt alweer zo lang geleden! nu hoeven er nog maar 4 april mama's te bevallen en wordt het stokje doorgegeven..

en ik heb het hier nog niet verteld.. maar vonden jullie het ook niet erg onverwacht dat ik was bevallen hahaha.. de avond ervoor heb ik een fles bitterlemon gedronken.. dat was zoo ranzig, maar neus dicht en doordrinken hahaha. en.. een hele ananas.. die smaakte vond ik niet vies.. maar omdat ik geen voorweeen, krampjes of wat dan heb gehad denk ik echt dat het gehlpen heeft! ik vind die waan in iedergeval helemaal leuk om te geloven hahaa.. dus nijn? :):)

smokey, hoe is het op je werk? hoeveel dagen ben je van plan om te gaan werken na de bevalling? en rijdt je nog af en toe paard?
    ik geloof dat nijn het vorige week vroeg, ik weet het niet meer, maar gaan jullie nog een pretecho maken?

2. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    trouwens ik schrok vanacht..

ons mannetje ligt vanaf dit weekend in zijn eigen bedje en niet meer in de reiswieg.. maar toen ik op zijn kamertje kwam om hem de fles te gaan geven, lag hij helemaal boveninin bed???
    en zojuist alweer.. ik had hem heel strak ingestopt.. maar weet niet hoe ik dit kan verkomen..
    hij ligt helemaal zonder dekens, die liggen onderin bed.. dus hij krijgt het ook nog eens veel te koud zo.. is iemand hier bekend mee?

jeetje al die vragen hahaa. nooi gedacht dat ik zo'n vraag zou gaan stellen ahahhaa.. begin trouwens nu heel langzaam aan het idee te wennen dat ik mama ben.. en dat ons mannetje er helemaal bij hoort! hij is ook alweer veranderd in het gezicht.. het gaat echt zo snel.. het innieminie is er echt al vanaf! al is hij wel nog heel klein.. hij tekt nog heel erg zijn beentjes op en armpjes.. zodat hij nog kleiner lijkt :) maar zijn gezichtje, zojuist eens gekeken in hoeverre hij me volgt met zijn ogen, maar of ik me nu links of rechts van de fles bevind, hij vind me met zijn ogen.. zo gek he! voor mijn gevoel wordt het dan ook ietsje leuker! al vind ikhet niet leuk dat het kleine er nu al af gaat!! :)

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Marleen: Jeetje, die temp.wisselingen is idd even schrikken.
    Hoe gaat het nu?
    Misschien een hele blonde vraag, maar is het niet omdat hij het te koud heeft, s nachts is het nog aardig fris.
    Hoop dat het snel weer beter gaat.

Nijn: Jeetje zeg, allemaal te vroeg bevallen mama's.
    Nu komt het dan echt dichtbij he?

Samantha: Nog lekker even kunnen slapen?
    Wat zul je moe zijn geweest zo vaak voeden, hopelijk was het idd een regeldag.Die heb je toch vaker als je bv geeft?

Melissa had wat last van harde ontlasting, merkte gisteravond al dat ze er last van had, was zo'n harde plak dat zat vast aan haar bips.
    Na de 1e fles poept ze ook altijd erg veel, maar vanmorgen dus niet, pas na de 2e fles.
    eerst ook weer hard, maar daarna toch zacht erbij. (Lekker he dames?:D:D)
    Dus hopelijk is het nu weer over.
    Ze ligt nu heerlijk in haar bedje te slapen.
    Papa is ook weer aan het werk na een weekje vakantie, dus ben weer alleen met de meiden.
    straks even aardappelen schillen voor mij en esther, daar ben ik dus zo mee klaar.:D:D

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Picalilly, harde poep, zachte poep, meiden, ik ben nog niet bevallen, haha :D :D

Maar gelukkig Ele, dat jullie vanmiddag even lekker hebben kunnen slapen. Wat kun je doen om te voorkomen dat Herbe het te koud krijgt, misschien een slaapzakje? Hij ligt dan in ieder geval warm en misschien ook minder afzet ruimte voor zijn benen? Geen idee, ik noem maar wat... haha :) :)
    Ja, het stokje wordt bijna overgegegeven, aan de mei-mama's....

Ik had het er gister met mannetje over dat ik ook binnenkort aan de ananas en bitter lemon ga. Al is het maar voor het idee...

Marianne, aardappelen voor 2 personen, is niet veel... Ik schil tijdens mijn zwangerschap maar voor één persoon, want sinds ik zwanger ben, hoef ik echt geen gekookte aardappelen meer...
    Nog plannen met de meiden? Zal wel weer even wennen zijn zo zonder papa...

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Ele, ja leuk he wennen aan alles :) (waarom huilt ie nou, is 't honger, poepbroek, koud en dan maken ze ook nog sprongetjes in de ontwikkeling door waardoor ze het moeilijk kunnen hebben)
    Erin vind ik ook geregeld boven in haar bedje, of schuin met hoofd tegen de spijlen. Een trappelzak kan helpen maar dan moet je wel goed oppassen dat ie goed past zodat ie er niet in weg kan zakken.
    Ik hou me vast aan het feit dat babys aangeven wanneer ze het koud hebben dan gaan ze huilen (zeggen alle babyboeken), anders om niet, daarom is het te warm hebben gevaarlijk.

Ik heb vandaag ff consultatiebureau gebeld en ze moet echt nog 5 voedingen, moet niet op het pak Nutrilon letten (ook vreemd toch), elke 4 uur moet ze, maar ze mag wel 10 uur doorslapen dus dan kom je weer in de knoop met je tijden, mmmm blijft puzzelen. Doe nu elke 3.45 dan kom ik rond 23.00 uit en maak ik haar wakker om 8.00, je moet wat.

Ze probeerde om te rollen vandaag, maar blijft steken op haar zij, dan wordt ze een beetje pissig, echt heel grappig. Wel zelf teruggerold van buik naar rug, maar de andere kant op is dus nog ff lastig. Moet haar misschien ff op hardere ondergrond leggen, ons bed is vrij zacht.

Marianne, ben afgelopen woensdag bij cb geweest, alles was prima, ze vonden haar heel sterk, ze is nu 6105 en 62 cm.

6. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    oja en over dat dieet, ben pas een week bezig hoor, dus moet nog ff maar wel al 3 kilo kwijt, doe weight watchers, vind ik een goed systeem. Ben nl gewoon een x uit eten geweest en gister poffertjes gegeten en toch gewoon 3 kilo kwijt.

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Anouk: Heeft ze nog last gehad van de 2e prikjes?
    Wat een super gewicht zeg en de lengte ook!:D:D
    Kijk naar mijn handtekening: ook 62cm.:D:D
    Hebben ze ook aangegeven waarom je nog 5 flessen moet blijven geven?

Nijn: Nog heel even en dan kun je gezellig meekletsen over de lekkere poepbroeken.:D:D
    Niet echt plannen met de meiden, wel lekker rondwandelen en naar de speeltuin, maar echt weg kan niet, want mijn man heeft de auto mee.
    Wat eet je nu zoal nu je geen gekookte aardappelen meer eet?
    Lust je wel gebakken?Gefrituurd ook wel he?:D:D

Smokey: Vind je een volle werkweek werken nu ook zwaarder worden naarmate je langer zwanger bent en je buik dus steeds groter en groter word?

Mijn lieve meiden liggen nu lekker weer op bed.
    Ze waren beide heel erg goed te pas.
    Esther heeft melissa een aantal keer op schoot gehad, dit wou ze heel graag en gaf haar de hele tijd kusjes..........zo lief he?!
    Ga straks gtst kijken en daarna grey's anatomy.

8. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    hey meiden, had vandaag met middagurine weer een licht posi test

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, weight watchers werkt idd heel erg goed!
    Goed dat je toch nog even naar het CB gebeld hebt. Nu heb je in ieder geval duidelijkheid.
    Op een hardere ondrgrond is het natuurlijk wel gemakkelijker om om te rollen, maar als het hoofdje dan tegen de grond stoot, gaat dat ook weer harder... ;)

Marianne, wij eten 1x in de week gekookte aardappelen, omdat we vinden dat dat moet. Alleen zijn wij beiden meer van pasta's, rijst enz... Dus de rest van de week kom ik wel door, hoor.
    Naar de speeltuin is erg lekker nu met dit weer hoor, dus lekker genieten, want vrijdag is het afgelopen met het lente-weer...

Meiden, fijne avond, misschien nog even tot morgenvroeg, maar waarschijnlijk spreek ik jullie pas na de gyn...

Doeiiii

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    wat gezellig hier!
    Niet veel gekletst vandaag.

Anouk: knap afvallen gaat goed bij jou! ik ben vandaag ook begonnen tot nu toe gaat het me redelijk goed af. Ik ga moregn voor het eerst sporten bij zlim en daar ook een dieetiste dus moet nu eens goed komen!

Nijn: succes bij de gyn!

Smokey: hoe gaat het met jou?

Yaraah: hier alvast een proficiat! Meid ik gun het je zo en steek een kaarsje voor je aan dat je ook eindelijk zwanger mag zijn.

11. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: jou heb ik straks nog even gesproken. Fijn dat het zo goed gaat met herbie en dat hij zich goed herstelt van de ok.
    Wat hebben we lekker gekletst op msn echt lol!

12. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    marleentje bedankt hoor

13. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: vervelend van de harde ontlasting van melissa misschien kun je een beetje laxo van roosvicee geven werkt als een trein

14. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    yaraah: graag gedaan! Ik gun het je echt zodat je ook lekker kan spammen met zwanger zijn

15. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: balen dat het wat minder met je gaat! Echt de laatste loodjes nog even doorbijten meid en dan krijg je het mooiste wat er is!

Sam: knap hoor bv geven kost zowiezo heel veel energie! Lekker genieten van al je mannen!

Ele: die ontlasting van jou dat je daar zoveel last van hebt herken ik zelf niet. Misschien toch eens langs de huisarts gaan voor de zekerheid.

16. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    anouk, wat super dat erin ook al begint om te rollen! en wat een leuke foto's op hyves!! ze is echt een stoere meid he! wat een geweldige bos met haar! :)
    en welke maat heeft ze nu in haar kleren als ze 59,5 cm is?

yaraah, hoe voel je je verder?

marleen, ik loop achter op schema!

nijn, succes met de foto's :p ik kon het niet laten om te reageren :) en jij schijnbaar ook niet hahaha :)
    en natuurlij k heel veel succes bij de gyno morgen ben heel benieuwd wat hij zal zeggen en wat je opties allemaal zullen gaan zijn.. en natuurlijk wat jullie keuze zal worden :)
    hoelaat ben je aan de beurt?

marianne leuke dag gehad?

Ik ga onze man zijn speen weer eens teruggeven.. :) wordt tijd dat hij hem zelf kan vinden ahahhaa :):)

17. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Jens heeft er toch nog steeds best last van van die prikken. Gisteren avond weer lage koorts en vandaag komt hij ook niet boven de 36.6 uit. Zo vreemd.

Marianne: en nee hoor hij heeft het niet koud door te weinig kleertjes/ dekentjes. Want hij ligt gewoon in pyama in slaapzak en lakentje en dekentje in bed en nog heeft hij 35.9 dus echt gewoon lage koorts. En zo ligt hij altijd in bed dus daar kan het niet aan liggen.

18. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ik zie net jullie onderschrift, in de dezelfde tijd dat jens en erin geboren zjin scheelde ze maar 1 cm en nu 5 klopt dat?
    dat jens nu 5 cm groter is maar 1cm kleiner was bij de geboorte?

19. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    anouk: ik ga ook even op je hyves spieken naar de spam!

20. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ja klopt jens is nu zelfs al 65,5 cm lang. Dus die groeit echt heel hard. Iedereen schat hem ook veel ouder dan hij is. Is wel grappig als je hier door het dorp loopt en ze horen dat hij pas 3 maanden is haha

Share This Page