@ hoe ik me voel: niet echt veel speciaals, ben wel sneller moe, heb ijzersmaak in de mond en mijn borsten voelen wel anders...
Nijn: Maar pasta's en rijst zijn ook heel erg lekker, dus kan me voorstellen dat je de week heel goed doorkomt. Marleen: oke! Hopelijk gaat snel weer beter. Hier lekker aan het bankhangen tot melissa de fles moet. Dacht nog even kletsen hier!
Nee, Erin is inmiddels ook alweer 62 cm (afgelopen woensdag bij cb geweest, maar handtekening nog niet aangepast), maar Jens is idd wel langer. Zij gaat nu naar maat 68, sommige dingen van 62 past ze nog maar shirtjes en broekjes 68 zitten mooier. Marleen vervelend zeg die wisselende temp, zit je ook niet heel relaxt en zeker 's nachts niet. Hoeveel voedingen geef jij Jens nou nog? Ik heb gister 4 gegeven en vandaag drinkt ze wat meer, maar ze heeft wel gewoon doorgeslapen, maar blijf nog wel ff 5 doen. Marianne, ze gaven aan bij cb omdat ze nog maar drie maanden is dat ze 5 voedingen moet, na 4 mnd mag het 4 of als ze 7 kilo is.
dames, ik ben verliefd.... wat nu? het is de miniversie van mijn man! en.. en.. het gebeurde gewoon hij keek me aan en lachte! ( stomme stuipjes ook) maar jeetje wat een lekker ding zeg! nijn en smokey, hou jullie vast! het mama zijn is zoooooo mooi!
ps ik ben ok op dieet.. denk ik, hahhaha, ik ben al 10 kilo kwijt in 3 weken whhaahhaa.. ( die gingen wel heel easy,... nu de andere kilo nog... :S respect voor de lijners.. ik weet niet hoe het moet.. net weer zitten snoepen..
Ele: wow! wat lief zeg! En hoe je dat ook zegt hier,vol van liefde en geluk!Geniet er volop van ele! Ga nu snel de fles maken, ik ben weg! Weltrusten!
Ele, lekker nog ff niet aan lijnen denken joh, dat komt later wel, nu alleen maar genieten (ik heb onwijs zitten snoepen afgelopen twee maanden, maar kwam niet aan, gaf nog wel bv natuurlijk, maar er ging ook niks meer af dus vandaar dat ik nu na 3 mnd het wel tijd vind worden). Maar met dat genieten zit het wel goed als ik dat zo lees, haha Succes met je crush hihihi, is de enige man naast je man waar je ook verliefd op mag zijn!
goedemorgen dames, Anouk: Jens krijgt nu 2 weken nog maar 4 voedingen op een dag van 210 ml water en 7 schepjes voeding. Dit gaat prima. Het cb vond dit ook goed omdat Jens het zelf duidelijk aangaf en hij boven de 6 kilo zit en dan mag dat. Anouk je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Het cb heeft vaak een richtlijn voor alle kinderen en niet ieder kind is hetzelfde. Dus gewoon doen wat jij denkt dat goed is voor je kindje! Anouk anders kijk je het per dag soms 5 voedingen soms 4 voedingen. Butterfly: jij geeft ook rijstebloem toch? Merk jij verschil dat melissa langer slaapt? Het lijkt er hier namelijk op dat het niets toevoegd. Sinds de rijstebloem is Jens zelfs vroeger wakker nou ja wakker vanaf 04.30 slaapt hij heel onrustig moet telkens zijn speen gaan geven en dan slaapt hij meteen weer verder. Dus honger heeft hij niet echt maar wel heel licht/onrustig slapen. Rond 07.00 begint hij dan echt te brabbelen in zijn bed en haal ik hem eruit. Voorheen was dit netjes 08.00 uur. Maar misschien ligt het ook wel aan de prikjes omdat hij daar zo heftig op reageerd. Maar hoop dat hij straks wel weer echt lekker doorslaapt. Ele: super wat je zegt het is ook zo waar als wat! Geniet van de verliefdheid is het mooiste wat er is!
goedenmorgen dames, Melissa was vanmorgen om 06:30 wakker en had me toch een honger!Ben ik helemaal niet gewoon dat ze zo'n honger heeft dat ze er echt om huilde.Dus direct haar uit bed gehaald en even bij papa neergelegd, zodat ik de fles klaar kon maken, maar ze bleef dus huilen. En daardoor is esther ook wakker geworden! Dus daar zaten we met ons 4tjes in het grote bed. Ook wel gezellig en fijn hoor, maar wel vroeg! Maar goed................toen er nog 70ml in de fles zat, wou ze weer stoppen en begon me toch te spugen, kon direct ook haar truitje verschonen. Daarna de fles weergegeven en ging allemaal op, maar toch nog weer spugen nadertijd, kwam zelfs een aantal keer melk uit haar neusje, vind dat zo zielig he?! Ze had dat al een tijdje niet gehad gelukkig.Nu slaapt ze gelukkig alweer eventjes. Vanacht heel erg slecht geslapen, lag er zelf om 22:50 in, mannetje kwam om 00:20 weer en kon daarna niet meer in slaap komen, uiteindelijk wel gelukt, maar daarna nog heel erg vaak wakker geweest, elke keer maar weer draaien, draaien en nog eens draaien. Ben nu al gaar en de dag is nog maar net begonnen! Ele: Hoe is het vanacht gegaan met Herbie?Kwam hij om de 3 uur of misschien toch nog iets langer ertussen? Marleen: Hoe is het nu gegaan vanacht met Jens? gelukkig is hij zelf nog wel lekker vrolijk en drinkt hij goed. Weet niet meer wie het vroeg hier, maar er werd een vraag gesteld hoe je er zo bij kwam om het steeds te tempen? had eigenlijk nog geen antwoord voorbij zien komen en was wel heel benieuwd nijn: Hoe bevalt de babyvakantie tot nu toe?
Marleen: Heb hier ook het idee dat het niet echt wat toevoegd eigenlijk! Zoals je weet is melissa de laatste tijd ook erg op tijd wakker, heel af en toe slaapt ze dan wat langer. Misschien dat Jens nu ook in die periode zit dat hij eerder wakker is.Geef jij ook 2 schepjes rijstebloem erdoor? Gelukkig kun je het wel rekken want 04:30 is erg vroeg zeg! Melissa is wel eens om 05:20 wakker, maar laat haar dan wel liggen en als het echt niet anders is geef ik haar om 06:00 de fles. Hopelijk is het maar een fase. Gaat het voor de rest weer goed met Jens?
butterfly: ja hij krijgt ook 2 schepjes rijstebloem. Maar toevoegen heb ik eigenlijk het idee van niet. Jens huilt dan ook totaal niet maar slaapt dan zo onrustig je hoort hem heel de tijd en zoekt continu naar zijn speen als hij die heeft slaapt hij meteen weer beter maar na 10 minuten is hij zijn speen kwijt en begint het opnieuw. Ik vind 04.30 veel te vroeg. Maar gelukkig slaapt hij telkens wel weer dat scheelt. Ik kan het ook nog wel rekken als hij wakker is tot acht uur want als ik hem in de box leg 's morgens begint hij vrolijk te spelen dus honger is het niet. Jens voelt zich volgens mij een stuk beter. Had gisteren avond l weer 35.9 als temp en zojuist 36.8
Afvallen: Ik ben gisteren bij zlim bodystyling geweest en ga daar beginnen met afvallen. Ik ga vanmiddag om 12.00 voor de 1e keer sporten! Je hebt daar ook een dietiste en je krijgt individuele begeleiding tijdens het sporten een soort pesonel trainer haha. EN die heb ik wel nodig. ik val altijd de eerste 10 kilo makkelijk af maar dan sta ik zo een maand of 3-4 helemaal stil er gaat geen gram af en dan ben ik mijn motivatie kwijt dus schiet niet op. Nu met die personal trainer hoop ik dta het beter gaat en ga hier 2 keer per week op afspraak sporten dus dan moet ik ook echt helpt ook wel denk ik.
Marleen: Knap hoor!Hoop dat het werkt en dat je lekker afvalt. Ik moet eigenlijk ook wel afvallen, maar ben echt een zwakkeling wat dat betreft. Is dat eigenlijk duur zo'n sportschool als waar jij heengaat? Als het jou goed bevalt, misschien begin ik daar ook wel mee.
butterfly: ik betaal 79 euro per maand en mag dan onbeperkt sporten en krijg dan die personal trainer er altijd bij en 1 x per week mag ik in een ozon cabine is goed voor je huid. En heb dan advies van de dietiste. Kost wel wat maar je krijgt er ook veel voor terug. Anders kijk je eens op hun website. Het heet zlim.
Ik ga zo even naar de dokter de vitamine b12 injectie laten zetten. En dan even snel het dorp in voor Jens een betere papspeen halen want de 123 van difrax werkt niet. Daar krijgt hij zowat niets uit. Butterlfy: heb jij misschien nog een tip voor goede papspeen?
Marleen: Ik gebruik een difrax s-fles en gebruik als ik er rijstebloem bij doe, de M-speen.En dat gaat echt erg goed. Overdag gebruik ik de S-speen. Hoop dat je er wat aan hebt.
jeetje ik dacht dat ik al veel wist... papspeen, vitamine injecties.. rijstebloem.. en weet ik wat ik allemaal nog lees! zwanger zijn was toch wel een stukje makkelijker hahaha maar euh, jeetje nu ben ik kwijt wat ik wilde vragen hahaha.. Oh ja wat doe je met jens als je gaat sporten? ik zou over een tijdje ook weer willen sporten, maar weet niet waar ik dan met ons mannetje naartoe moet.. vanacht was echt gezellig hier.. flesje om 8.. half 12, er zat 3,5 uur tussen! joepie toen begon hij te huilen om 2 uur.. fles gegeven om half 3.. hij viel alweer in slaap tijdens de fles.. lukt ons niet om die fles erin te krijgen.. in bed gelegd en toen begon hij te huilen tot 4 uur.. nou ja als we de kamer opkwamen was ie stil.. en als we dan weer weggingen en net in bed lagen begon hij weer... echt heel slopend.. dus om 4 uur maar een nieuwe fles gemaakt, omdat hij die van 2 niet opgedronken had.. en wederom valt meneer in slaap.. en we leggen hem inbed en hoppa huilen.. toen hebben we hemm maar even laten huilen... maar hij stopte echt niet.. speen erin speen eruit etc.. en toen is ie om 6 uur in slaap gevallen! en om half 8 werd hij wakker.. en heeft net een fles opgedronken... het ziet er niet uit als krampjes.. mijn man heeft zich dan ook zojuist voor het eerst verslapen.. zal hem zo weer in bed leggen, ben benieuwd of hij dan toch gaat slapen ofgaat huilen.. maar ben echt zo moe.. wilde allemaal leuke dingen doen vandaag met dit leuke weer, maar wil alleen nog maar slapen... sorry voor ego bericht, heb net alles gelezen, maar ben echt zo moe..
Ik vind het altijd leuk om een lijstje te maken, hoop dat jullie het ook leuk vinden. Jens: Geboorte: 3914 gram en 53 cm. 3maand: 6450 gram en 65 cm. gegroeid: 2536 gram 12 cm Erin: Geboorte: 4840 gram en 54 cm 3maand: 6105 gram en 62 cm gegroeid:1265 gram en 8 cm Yarno: Geboorte: 3160 gram en 47 cm Herbie: Geboorte: ? gram en 49 cm. Melissa: Geboorte: 3160 gram en 47 cm 3 maand: 5710 gram en 62 cm Gegroeid: 2550 gram en 15 cm Leuk he om te zien dat ze zo goed groeien en dat iedereen weer anders groeit.