Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Fijn om te lezen dat alles zo goed gaat met iedereen, heerlijk:)

Yaraah voor jou helemaal spannend ik hoop dat je snel mee kan praten hier over het zwanger zijn:) Had je vanmorgen nou nog een testje gedaan?

Nijn hoe gaat ie bij jou word het al steeds zwaarder voor je, of kan je het nog goed vol houden.

Hier gaat alles prima, ene dag iets fitter als de andere dag maar over het algemeen nog nergens last van en geen klachten:D teken ervoor als het zo blijft.
    Gister naar de yoga weer geweest en dat bevalt me prima, echt lekker ontspannend. Jullie vroegen of ik nog paard reed maar dat doe ik al even niet meer, wil het risico niet lopen dat ik er vanaf val dat vergeef ik mezelf nooit dus gewoon even geduld hebben die tijd komt vanzelf weer. Werken gaat eigenlijk ook nog prima en heb nog geen idee wanneer ik met verlof ga, wil het zo lang mogelijk proberen vol te houden hier:)
    Heeeeeel misschien gaan mannetje en ik binnenkort nog een weekje naar Spanje heb er echt heel veel behoefte en zin aan:) en mannetje is ook een beetje aan het eind van zijn latijn gelukkig krabbelt hij langzaam weer op maar de zon zou ons goed doen denk ik:) weet alleen niet of ik mannetje zo ver krijg hoop het wel. Heb een heerlijke last minute voor volgende week gezien naar Tenerife:)

Morgen weer naar het ziekenhuis krijgen dan een groei echo en weer langs de gyn, vind weer reuze spannend ook omdat ik de kleine niet zo goed/veel voel, voel het wel maar echt zo weinig en zacht maar ja dat zal wel bij mij horen vorige week was alles nog goed bij de vk dus we wachten af. Morgen laat ik weten hoe het was:)

doei doei

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Smokey: Hopen dat je mannetje zover krijgt, zou wel heel erg heerlijk zijn een weekje weg naar tenerife!
    Gelukkig dat je je nog zo goed voelt, hopelijk blijft dat idd zo.
    Ben heel erg benieuwd naar de groei echo!Heel veel plezier en succes morgen.

3. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Marleen, vervelend dat Jens zo blijft schommelen, maakt ie verder een zieke indruk? Hoort dit bij de symptomen van prikjes? Ik heb Erin helemaal niet getemperatuurd de laatste x, ze was wel wat huilerig die dag, maar maakte verder geen zieke indruk, dus heb er niet aan gedacht.
    Ik zat zelf ook aan te denken om 4 om 5 te gaan doen, dus vind dat wel een heel goed idee, want als ze tot 9.00 uur slaapt dan redt ze het bijna niet 5 voedingen, maar dan kom je wel weer vroeger uit zodat je de volgende dag wel weer 5 kan doen, ik denk dat ik het zo ga aanpakken.

Ele, las je verhaal en moest weer denken aan het begin, idd slopend. Kan me de nachten nog wel herinneren dat ze alleen bovenop ons wilde slapen. Bed voorverwarmen met een kruik hielp bij ons heel erg, maar dat doe je waarschijnlijk al. Sterkte vandaag, hoop dat je vanmiddag ff je uurtjes kan pakken. Het wordt beter, echt :p

Smokey, fijn dat het zo goed gaat, hoop dat de vakantie gaat lukken, nog ff genieten met zn tweeën is een heel goed idee!
    Succes met de groeiecho!

Marianne, wel gezellig toch met zn 4en in bed. Mijn vriend moest deze afgelopen twee dagen heel vroeg weg, 7 uur van huis, dus hij moet heel zachtjes doen zodat ie ons niet wakker maakt hihi. Ik ben zo blij dat mn meisje zo'n onwijze slaper is, hihi, hoop dat het zo blijft, want behaalde resultaten in het heden bieden geen garantie voor de toekomt, zo heb ik gelezen ;)

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zo even weg en wat word er dan weer veel gekletst!

Butterfly: waarom ik getempt heb omdat Jens heel koud of juist warm aanvoelde haha En nu houd ik het een beetje in de gaten.
    Dus jij was ook al vroeg uit de veren! Hopenlijk is het een fase waar we snel doorheen zijn!

Ele: jij moet nog niet aan lijnen denken haha. Je bent net mama daar eerst maar eens aan wennen dan het volgende pas weer.

Yaraah: wat ga je nu doen. Nog een keer testen of toch langs de huisarts?

Fles: heb zojuist een fles van etos eigen merk gekocht en daar de bijhorende papspenen. Daar zit een kruisje in ipv een gaatje. Is misschien makkelijker.

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: dat klinkt lekker nog een weekje op vakantie! Dat word je charmes in de strijd gooien en boeken!

Anouk: ja zo zou ik het ook doen!
    Jens maakt nu gelukkig geen ziek indruk meer. Afgelopen zaterdag wel maar toen spuugde hij ook en had diaree.

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: haha er komt nog zoveel op je pad! Ik sta er ook telkens van te kijken haha

Jens mag mee naar de sportschool omdat ik toch een personal trainer heb is dat geen probleem die ligt daar lekker in de maxi cosi. En anders past mijn schoonmoeder wel even op.

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ben heel erg benieuwd marleen hoe de etos fles werkt met de papspeen, het klinkt wel heel goed iig een kruisje.
    Hier in het begin ook etos gehad, maar madam kon niet zo goed met de speen overweg, kreeg ze niet goed in haar mond.
    Denk dat ze dat nu wel kan, dus mocht het een succes zijn, koop ik die misschien ook wel, want dan hoef ik niet steeds de speen om te wisselen.

Anouk: Wat heerlijk zeg dat erin zolang slaapt, hopelijk blijft dat zo.:D:D
    Tot hoelaat werkt jouw mannetje dan?

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    heb weer getest, maar nog geen knaltest (zie album), heb ha gebeld en die zegt wachten tot eind deze week, dan nog geen duidelijke test of ongi, dan moet ik opnieuw bellen en bloed laten prikken

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jeetje yaraah, wat goed dat je de ha gebeld heb, maar wat sneu dat hij jou ook laat wachten...

jullie zijn zo gezellig aan de d klets, maar pff.. ikk zit hier met alweer een huilende baby.. al vanaf half 10 aan de huil.. hij huilt dat een paar minuten en valt weer in slaap.. daarom heb ik hem nog niet opgepakt..
    zo wordt slapen ook geen succes :(

10. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ow Ele, ik voel voor je, moet weer helemaal aan de begin periode denken, ik vond het zwaar hoor, die eersteweken, daarna is het in eens veel relaxter komen ze in een ritme, gaan ze meer slapen en lijkt deze periode heel ver weg. Sterkte ermee vandaag! Hoe laat komt je man thuis, zodat je ff kan gaan slapen?

Marleen, zielig he als zo'n kleintje ziek is. Erin moest na de eerste prikjes heel erg spugen (en spugen doet ze echt nooit) dus we wisten niet wat we mee maakte de hele avond voeding kwam eruit. Gelukkig gaat het alweer beter, hopelijk wordt zn temperatuur ook snel stabiel.
    Ik heb trouwens de drie standenspeen van difrax, heel tevreden over, is ook een kruisje dus ik denk dat wat jij hebt ongeveer hetzelfde is, werkt hier like a charme.
    Trouwens had de fruithap al plaatsgevonden? Heb je op hyves uitgenodigd zodat we elkaars fotos kunnen zien.

Marianne, hij moet tot 16.00 uur dus is zo rond half 6 thuis.
    Zit allemaal plannen te maken in mn hoofd, maar bedenk me net dat ik geen auto heb, onze auto staat bij de garage dus manlief is met mn koekblik (met bloemen) op pad hihi. Dat wordt lopen met de kinderwagen, is dan ook weer beter voor mn punten (dieet)

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ben ik er even een avondje en ochtendje niet, moet ik 5 blz bijlezen :$

Ik heb alles gelezen, maar niet alles onthouden... Dus sorry, als ik niet op je reageer...

Yaraah, goed dat je naar de HA gebeld hebt, alleen jammer dat je nog tot het einde van de week moet wachten... Maar dat is donderdag al, want vrijdag is het Koninginnedag....

Smokey, lekker nog even op vakantie. Ik keek ook zo uit naar het weekendje weg 3 weken geleden. Het was zo heerlijk!!
    Super dat het nog zo goed gaat met je, geniet er van!!
    Morgen weer even naar mini Smokey spieken, leuk!! Hoelaat moet je??

Ele, wat een leuke nacht heb je achter de rug ;) Balen zeg... Maar hopelijk is mannetje straks snel thuis en kun jij even plat.

Marleen, met Jens gaat het dus weer wat beter gelukkig.
    En weer aan het sporten, super! :D :D
    Ben benieuwd naar je ervaringen, al klinkt een personal trainer wel erg luxe! haha

Marianne, door die lijstjes zie je pas echt hoe snel de kids groeien zeg :$ Ik ga er echt van genieten als mini Nijn geboren is.
    Jij ook al zo'n rot nacht achter de rug, maar wel gezellig met z'n 4-en in bed gedoken.

Anouk, Je moet doen waar jij je goed bij voelt. En idd de dagen wisselen tussen 4 en 5 voedingen is een mooie tussenweg.
    Hoe heb jij de keizersnede ervaren? (Alvast een beetje voor informatie opdoen...)

All, net terug van de gynaecoloog en de kleine ligt nog in stuit (verrassend he? ;)). We moeten nu beslissen wat we willen een draaipoging of niet. De gynaecoloog geeft helemaal geen garantie dat de draaipoging lukt, zeker niet met mijn hartvormige baarmoeder. Maar hij wil het wel proberen als wij er achter staan, wij hebben dus de keus. Donderdagochtend hebben we een gesprek of we een draaipoging doen en dan evt 's middags al de draaipoging. Mocht de draaipoging niet lukken en de kleine in een stuit blijven liggen, dan mogen we kiezen voor een stuitbevalling of een keizersnede (de mogelijke datum hebben we al gehoord :)).
    Wel moeilijk hoor om te beslissen... We hebben nu informatie meegekregen en kunnen dus gaan lezen en denken...
    Verder was mn bloeddruk goed, wel krijg ik staalpillen, omdat mn HB wat laag was... Niet heel schrikbarend, maar toch... 6,8 Ik was daar op school altijd tevreden mee ;)

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    anouk: helaas werkte hier de 123 speen van difrax niet. De difrax speen 123 die ik heb heeft geen kruisje alleen een sneetje. En daar deed Jens veel te alng over om iets binnen te krijgen dus geen succes. Ik ga zo op hyves en je toevoegen!

Ik ga vanavond die etos fles met papspeen gebruiken. Kostte nu maar 3,00 euro fles en 2 losse papspenen. Dus kan het altijd proberen.

Fruithap: nog niet geprobeerd omdat Jens van het weekend niet lekker was en we graag samen de eerste fruithap willen bijwonen. Word het koninginnendag.
    Dus dan ga ik spammen haha

Yaraah: ik ga zo in je album kijken en wel goed dat je de ha hebt gebeld nu afwachten.

Ele: wat vervelend zeg datherbie zo huilt! Bah dikke knuffel voor jou!

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: haha luxe he vond ik ook al klinkt zo gooisch
    Dat is geen verassing he die stuit!

Moeilijke keuze waar gaat je voorkeur nu naar uit?
    Ook wel gek als je nu al een datum weet waarop je mama zou kunnen worden niet? Misschien ga je je wel beter voelen met die staalpillen.

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    De stuit was zeker geen verrassing. Gisteravond nog duidelijk het hoofdje en ruggetje gevoeld. O ja, de kleine is al wel een beetje ingedaald...

Gister ging mijn voorkeur nog uit naar een keizersnede, omdat ik geen risico wil lopen met de kleine...
    Maar.... na het gesprek van net, wil ik misschien toch een draaipoging proberen, mocht dat niet lukken, dan een keizersnede.... Maar wie weet...
    Wel raar idd dat we misschien de datum al weten... Maar dan moet ik nog zo veel doen..... Ik maak hier de datum trouwens niet bekend, want je weet nooit of er toevallig mensen meelezen of zo....

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Nijn, ik heb de keizersnede als goed ervaren, herstel duurt wel even maar ik weet niet hoe een stuitbevalling gaat. Ik vond de keizersnede heel erg meevallen, maar ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. De eerste dag na keizersnede, denk je mijn hemel kan niks, maar de tweede dag is al een wereld van verschil, je gaat met sprongen vooruit. Ik zou het zo nog een keer doen.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik denk dat ik mijn voorkeur gemaakt heb, al moet ik nog wel overleggen met mannetje natuurlijk....

Draaipoging proberen, lukt dat niet dan een keizersnede. We hebben het dan in ieder geval geprobeerd.
    Je leest nl nog best vaak dat een stuitbevalling op een spoedkeizersnede uitdraait en dat wil ik voorkomen...
    Anouk, jij had een spoedks toch? Heeft jouw gyn de risico's voor een volgende zw-schap besproken? De mijne nl wel en daardoor twijfel ik nu een beetje.... Maar ik ben verder goed gezond, heb een redelijke conditie, dus dat is weel allemaal positief...

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje nijn, spannend! al ben ik heel benieuwd naar de datum! goed dat je het niet verteld.. maar je begrijpt als de draaipoging niet gelukt is heb je elke dag een meldplicht hahaha.. ;)

door die staalpillen wordt je minder moe toch? hopelijk werkt het snel :)
    Dus as donderdag al een draaipoging? of lees ik echt scheef, ik ben ook zo moe.. spannend spannend nijn! en ik kan me herinneren dat ze al heel vroeg een ks doen als de beeb in stuit ligt :):):):)

als je het zo verteld lijkt het net voor mij een paar weken geleden, dat ik op vrijdag naar de gyno moest en moest aangeven of ik wilde inleiden of niet :) het komt dan echt dichtbij he :)

ons mannetje ligt nu voor me op bed op de domoo seat, daar slaapt hij nu in.. ga hem toch eens verplaatsen op bed anders kan ik nog geen oog dicht doen.. :)

oh nijn geweldig hoor! mama nijn met mini nijn :)

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Als het goed is, word ik inderdaad minder moe door die staalpillen. Ben dus benieuwd, kan ik er flink tegenaan met koninginnedag, haha

Ik zal me zoveel mogelijk melden, haha
    Meld ik me gewoon de ochtend van de KS ook nog, is het helemaal een verrassing, :D :D

Maar het komt nu wel dichterbij allemaal... En tja, ik moet/wil toch nog een behoorlijk aantal dingen doen voordat mini Nijn er is...

Zo'n Domoo seat is helemaal geweldig Ele. Hoe vindt Herbie dat? Ik vind ze nl wel best duur...

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik ook en mijn man heeft hem gekocht toen ik de woensdag na de bevaling in bed lag en niks kon en hem ook niet goed kon vasthouden.. :) hij nam er dus gelijk gebruik van dat ik niet nee kon zeggen haahaha.. :)
    nu ben ik er super blij mee, hij ligt er heerlijk in, als ie gaat slapen leg ik hem meer plat en soms geef ik hem het flesje erin en zet ik hem ietsje rechter.. en ideaal voor op bed tussen ons in :):)
    achteraf zou ik hem zo weer kopen :) vooral als hij straks iets ouder is :)

heeftt iemand nog speciale plannen voor koninginnedag?

volgende week hebben we elke dag een afspraak, op maandag na :).. 3 keer zh.. cb..

ojee en ik leg hem in bed en hij is weer wakker...

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Rondom Koninginnedag staat er bij ons in het dorp een feesttent. Hier willen we donderdagavond naar toe (als ik daar dan nog zin in heb) en met Koninginnedag gaan we overdag naar Oss en 's avonds ook weer naar de tent. Dit jaar is echter alles onder voorbehoud. Zaterdag hebben we een verjaardag en staat de tent er ook en zondag moet mannetje voetballen en wordt er een wereldrecordpoging emmer-trommelen bij de tent gedaan. Volop activiteiten dus...

Mannetje maakte dus misbruik van de situatie, haha Wel heel slim van hem. Wij zitten een beetje in dubio, vandaar dat ik benieuwd was naar jouw ervaring met de domoo seat.

Deel Deze Pagina