Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gelukkig viel Melissa nog even lekker in slaap...
    Als ik jullie tijden zie, ga ik echt even heel erg genieten van mijn tijden waarop ik nu wakker wordt (al vind ik die ook wel vroeg).
    En vanmiddag naar de dierenarts, spannend hoor. Misshcien is het een ontsteking of zo...

Gister hebben ze geen groeiecho gedaan. De vorige keer is mini Nijn opgemeten en het lag allemaal mooi op schema, dus dat was nu niet nodig....

Ben er nu echt vandoor!

2. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Mijn meisje werd vanochtend om 8.50 wakker, ik dacht laat ik haar eens niet wakker maken en kijken hoe laat ze wakker wordt. Ik hoop dat ze deze tijden volgende week op vakantie ook aanhoudt dat zou erg fijn zijn hihi. Nog een paar daagjes dan lekker vliegen naar Italie, heb er zo'n zin in..........

Ga zo ff met de beeb naar mijn oude werkgever op visite, baby showen want dat was er nog niet van gekomen, dus dat is wel gezellig, voor de rest wordt het super lekker weer dus daarvan genieten.

Marleen, hoe vond Jens het babyzwemmen, ik blijf het geweldig vinden.
    Nijn, succes met de draaipoging, wat raadt het ziekenhuis eigenlijk aan ks of stuitbevalling?
    Smokey, jij ook succes straks, ff spieken naar de baby

Fijne dag iedereen,

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Leuk, Erin even showen op je oude werk!! Veel plezier!!
    En volgende week lekker naar Italië?? Goed bezig hoor!!

Het ziekenhuis volgt een protocol draaipoging ->stuitbevalling -> ks. We zijn nu bij de eerste stap aangekomen, en daarna zien we weer verder. Mannetje wil het protocol volgen, maar ik denk ik niet.... Maar misschien lukt de draaipoging en is al dat denkwerk niet meer nodig...

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    so wat een gekletst!

wilde vanmorgen al reageren op iedereen, maar iemand liet dat niet toe ;) nu ligt hij weer rustig in zijn bedje.. is dat normaal dat hij dan uren voor zich uitstarat zonder geluid en zonder te slapen? en gewoon beetje met zijn armen zwaaien? hij doet dat nml best vaak.. zo krijgt hij niet de slaap die hij nodig zou moeten hebben toch?

nijn, jeetje ook vervelend dat hij je dat zo komt vertellen vlak voor je gaat bevallen? wist hij dat nog niet tijdens je laatste werkdag? had je in iedergeval een normaler afscheid gehad lijkt me.. gelukkig voel je je er niet rot onder en zoeken ze automatisch een andere school voor je :) waneer krijg je te horen welke?

smokey, oh ik mag het niet zeggen he, maar ben jaloers hihihi! de charme die het met zich meebrengt nu je lekker zwanger bent! lekker gluren naar de beeb en fantaseren hoe het zal zijn en wie er in je buik zit! :) dat vond ik altijd wel heel leuk ook al was de zwangerschap klote :)
    en de spanning herken ik helemaal! altijd spannend of het allemaal nog goed gaat daarbinnen.. maar je bent nu al zover! jeetje, de leukste weken vond ik dat! iedereen ziet dat je zwanger bent en toch kun je nog heel veel! :)
    succes vanmiddag en vooral veel gluurplezier :)

melissa ook al vroeg wakker! maa rik lees dat je haar dan niet gaat voeden klopt dat? als ze ouder zijn wacht je daar dus mee?
    hier heb ik inderdaad midden in de nacht de kleerkast opgeruimd.. ik moest toch iets.. hij wilde niet boeren.. en ik zag het ook niet zitten dat als ik terug naar bed zou gaan ik 10 minuten later weer zou kunnen opstaan omdat een boer dwars zou zitten.. en tijdens het opruimen bleek mijn theorie wel te kloppen :) een boer en hij was weer stil :)
    vond het inderdaad heel moeilijk om die kleren aan de kant te doen.. zijn eerste pakje.. slik.. en ik dacht ook nog eens stiekem.. misschien krijgen we ooit nog een kindje.. foei elegance!!!! dan zou ik zeker moeten weten dat ik een ks zou mogen anders zou ik het nooit meer doen.. :)

anouk, heerlijk italie! lekker hoor! en het is er nu ook nog niet zo overdreven warm voor erin! ik wil ook!! :):) dit jaar moeten we het helaas zonder vakantie doen.. des te mer verheug ik me al op volgend jaar :):)
    en wat slaapt erin lang! heerlijk hoor, je zou gewoon kunnen uitslapen... ( vraagt zich eigenlijk af wat uitslapen ook weer is) :)

marleen, hoe was babyzwemmen? hoe vond jens het? doe je dan ook zo'n waterluier om ofoziets en een zwembroekje? ik wil nml ook gaan babyzwemmen, maar kan pas met 3 maanden he :)
    Hoe had jij de babymassage trouwens in het algemeen ervaren? ik start half mei.. en vraag me af hoe hij het gaat vinden... en ikzelf natuurlijk! bij ons zal het op zaterdag zijn en kan mijn man dus ook mee! :)
    veel plezier met werken vanmiddag! je hebbt het maar druk zeg! wel heerlijk! :) mensen zijn altijd vrolijker met goed weer, toen vond ik het altijd leuk om te moeten werken in de winkel, toen ik nog studeerde dan :)

Mannetje is dus nog steeds wakker! waren jullie beebs dat ook? we zijn wel vanmorgen de laatste keer naar de osteopaat geweest, het gaat dan ook al een stuk beter!

en nu heb ik honger! :)

ik geloof dat ik niks over het hoofd gelezen heb toch? ben nog steeds wel een beetje moe :p

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Spannend nijn, ben ook wel heel benieuwd hoe je het gaat ervaren de draaipoging..
    mijn broer is ook met een stuitbevalling geboren.. mijn moeder vond het niet veel verschil tussen mij de normale bevalling en die van mijn broer.. :) fijn om te weten toch :)
    en zoals je zegt, wie weet is denken niet eens meer nodig na morgen! :)
    hoelaat moet je in het zh zijn?

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: in het begin voedde ik haar wel als ze snachts kwam, maar op gegeven moment vond ik het genoeg, vond haar toen oud genoeg om haar te laten overslapen.
    Heb haar toen ze dus wakker werd, bij me in bed genomen en gewacht tot half 7.Sindsdien slaapt ze over.
    Alleen is ze nu de laatste anderhalve week best vroeg wakker.
    Niet elke dag, maar de meeste dagen wel.
    en voed echt niet eerder dan 6 uur.

7. butterfly1984

Ele: Wil je trouwens geen 2e of ben je bang voor een volgende bevalling?

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, vandaar dat je de kleertjes vannacht hebt uitgezocht. Een goed moeder-voor-gevoel, daar kun je dus op vertrouwen!!
    Morgen moet ik om 11.55u in het zh zijn en dan bespreken we de mogelijkheden. Willen we de draaipoging, wara het dus naar uitziet, dan wordt die waarschijnlijk rond 16.00u uitgevoerd. Morgen een zh dagje dus...
    Fijn om te weten dat je moeder niet veel verschil ervaarde tussen jou en je broer. Je hoort zo veel verschillende verhalen, maar ik ben bang voor een spoedks. Veel stuitbevallingen eindigen nl zo en dan heb je eerst een gewone bevalling (misschien pas bij 41+ weken) gedeeltelijk en uiteindelijk een ks onder volledige narcose...
    Dus we gaan morgen maar weer eens luisteren....

Hoe zou het met Smokey zijn??
    Ze zal wel weer helemaal verliefd zijn op haar meisje!!

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi hoi,

Daar ben ik weer, moest lang wachten zeg in zh pff.
    Maar alles was goed zag er allemaal prima uit, qua groei loopt ze super op schema zelfs iets voor nog steeds:) is nu al 682 gr haha dat is ook nog niks eigenlijk he?
    Ook leuk ze had het geslacht voor ons nog een keer bekeken en ze lag er goed voor;) kon het meteen zien. Dus een extra bevestiging, toch wel prettig:)

Butterfly veel suc6 bij de dierenarts zou niks voor mij zijn om mee te gaan, vind zoiets altijd zo erg.

Anouk heerlijk lekker naar Italie, ben jaloers....

Nijn ben benieuwd hoe het gaat met de draaipoging en misschien lukt dat wel gewoon!!:) en gaat dat heel goed, hoe laat moet je er morgen naar toe?

Geen zin meer om te werken, maar moet nog wel wat dingen doen helaas, net lekker gelunched in het zonnetje nu weer binnen, heb mannetje nog niet zover dat ie mee wil naar de zon helaas. Nou ja dan moeten we het hier maar gezellig gaan maken.

10. butterfly1984

Smokey: wat fijn dat alles goed was en dat de kleine super goed op schema ligt, zelfs iets voor.:D:D:D

De hond van mijn oom en tante heeft borstkanker.
    nu moeten er 2 tepels verwijderd worden, dit kost 350 euro:$

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zo dames wat is er weer veel gekletst!

Vanmorgen zijn we lekker naar babyzwemmen geweest! Wat was dat leuk zeg! Al die ukkies spetteren in het water. Jens was daarna erg moe en heeft goed geslapen. Het is echt een feestje! En Jens heeft echt genoten. Dus volgende week weer!

Zo ga even alles teruglezen en reageren!

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ele: fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad!
    Hoe was het bij de osteopaat?
    En ja kleertjes opruimen blijft moeilijk. Ik heb het nog steeds als ik een stapeltje kleertjes opruim.

Nijn: spannend hoor nijn morgen de draaipoging! Ik hoop dat het gewoon in een keer lukt zodat je verder geen keuze hoeft te maken. Ben je al een beetje gewend aan het idee dat je op een andere school gaat werken?

Butterfly: tjee Melissa was ook vroeg wakker! Hoop dat het vanacht beter gaat! Tjee wat balen van die hond. Heeft hij er ook pijn aan? En gaan ze hem laten opereren?

Laatste fles gisteren: het ging wat beter sneller maar heb het idee dat Jens het gewoon niet lekker vind. Want hij liet weer 100 ml staan wat hij nooit doet. Heb daarna nog 90 ml gewone forte voeding gegeven en die dronk hij zo leeg. Dus denk nu dat hij het gewoon niet lekker vind. Vanavond dus gewoon alleen forte voeding zonder rijstebloem!

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: goed dat nijn nog op schema ligt!

Anouk: leuk he dat showen met je wondertje! Heb je trouwens al werk gevonden of heb je dat al verteld?
    Zo lekker naar italie op vakantie heerlijk! Dat had je hier nog niet verteld toch?

ele: Jens krijgt een zwemluier aan van kruidvat eigen merk. Sluiten beter aan dan huggies zwemluiers. En daarover een zwembroekje. Staat echt super stoer haha
    En in elke zwembad hanteren ze andere leeftijden hier mag het vanaf 8 weken. Dus even nakijken waar je wil gaan zwemmen.
    Babymassage: Ik en Jens vonden het allebei erg leuk. Alleen waren het hier maar 3 lessen en dat vind ik persoonlijk erg weinig. Maar is leuk om te doen en om zo met je kindje bezig te zijn.

Smokey: super nieuws dus vanuit het ziekenhuis! En de uk loopt dus ook een beetje voor.
    Meid je bent al ver over de helft dus over een paar weken mogen jullie ook eindelijk genieten van al het moois!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe geweldig smokey! en ze is toch redelijk zwaar voor 23w toch? ik hoor vaker dat kindjes van 26w de 500 gram niet halen.. dat las ik vooral toen ik net 25 -26 w was en ze de kindjes in leven houden :) ik las toen dat als het kindje onder de 500 gram weegt ze meestal ook overwegen het niet in leven tehouden.. vandaar dat ik dat weet :):) dus.. :):) mini smokey doet het meer dan goed toch! :):)

een 2de.. ik zei altijd nee... waarom, omdat ik een beetje egoistisch ben.. ik wil namelijk als ik weer werk heb dan.. ook weer gaan reizen.. ik wil nog naar japan... etc etc.. ik heb al veel gereisd en dat beviel altijd super goed... en zo wil ik nog heel veel zien en mijn voormoeden is dat we dat niet meer doen met 2 kids.. een beetje duur he.. je moet al snel volle bak voor een kindje betalen.. dat is dus een van de redenen..
    nu de zwangerschap en de bevalling ook nog eens zo tegenviel, weet ik ook niet of ik het zou kunnen opbrengen om dit alles weer mee te maken.. maar ok, daar kan je nog overheen stappen als je eenmaal weer zwanger bent.. dan moet je weer.. maar om bewust te kiezen voor een 2de nee.. maar.. haha ik stop nog niet met dit verhaal.. hahaa.. het idee nooit meer dit alles mee te maken, lijkt me ook weer heel jammer..
    voor alsnog een dikke nee.. met een knipoog naar de ja.. :p

marleen wat super om te lezen dat jullie het zwemmen zo leuk vonden! daar verheug ik me ook heel erg op, al denk ik dan weer neee dan is hij nog groter! we schatten hem nu al 5 a 6 cm gegroeid! en zeker 1 kilo ofzo.. en hij lijkt echt elke dag helderder uit zijn ogen :) hij volgt nu ook al iets van een grotere afstand! zo leuk om die kleine veranderingen te zien.. al denk ik ook nog steeds iedere dag.. wat gaat het snel, veel te snel!

marleen, ik ben sowieso heel erg tevreden over de kruidvat luiers en c1000 luiers, de pampers en huggies maat 1 sluiten ook minder aan.. zou je toch zeggen he, ze zijn een stuk duurder..

hoe is het met de rest van de dames?

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, super goed nieuws!!
    En nogmaals de bevestiging dat het inderdaad een meisje is, leuk!!
    En het allerbeste nieuws, mini Smokey ligt helemaal goed op schema. En die grammen, dat gaat echt snel omhoog, hoor...

Marleen, ik ben ook altijd kapot na het zwemmen, dus laat staan zo'n klein mannetje. Wel super dat hij het zo leuk vond.
    Hoe gaat het trouwens nu met zijn temperatuur??

Morgenvroeg ben ik nog wel even hier te vinden. Ga morgenvroeg nl ook even naar de thuiszorg om klossen te halen. Dan om 11.55u naar de gyn en dan om 16.00u weer terug.
    Ik merk wel dat ik het super spannend vind... En dan dat geouwehoer met mn werk... Je hebt wel zekerheid, maar toch. Krijg nu ook heel veel lieve berichtjes van mn collega's (die hebben het vandaag te horen gekregen) en dat zegt wel heel veel...

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, het reizen gaan wij ook zeker missen...
    Maar over een jaar of 20 gaat dat wel weer hoor. Gaan de kids zonder ons op vakantie en kunnen papa en mama ook weer zelf op vakantie.
    Maar je hebt regelmatig gezegd dat jullie één kindje willen, maar plannen zijn er om gewijzigd te worden ;)

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ben ook benieuwd wat herbie nu weegt en hoeveel hij gegroeid is! Wanneer moet je voor de 1e keer naar het cb?

Ik heb hier eigenlijk altijd pampers luiers. En ben daar tevreden over. Ben zo bang als ik andere koop dat dat niet fijn is en ik dan een heel pak voor niets heb gekocht.

Nijn: zijn temp gaat redelijk. Nog wel wat aan de lage kant maar niet meer zo heel laag en geen hoge koorts mee.

18. butterfly1984

Marleen: zou het ook zo kunnen zijn dat hij altijd een iets lage temp heeft, niet zo laag als laatst maar wel onder de 37 graden?
    Wat fijn dat het zwemmen goed is bevallen, ik heb het nog niet gedaan, maar lijkt mij ook wel erg leuk.
    Heb je ook foto's?Ben gek op spam.:D:D
    Heb je rijstebloem met een smaakje?

Luiers: nummer 1 hadden we wel van pampers, new born.
    Nu hebben we c1000 luiers, met pampers hadden we altijd met esther destijds lekkage aan 1 kant en met huggies voelde het net of de luiers telkens vochtig waren.
    C1000 eigenlijk nog nooit geen lekkage gehad, misschien een enkele keer, maar niet noemenswaardig.
    Dus van deze kant uit een aanrader.

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: helaas geen foto's gemaalkt gaat zo lastig als je zelf mee in het water zit haha
    Je hebt het wel met een smaakje vanille maar weet weer niet of dat te vroeg is want daar zitten neem ik aan wel wat meer suikers in.
    En om nu al aan die smaak te laten wennen weet ik ook niet.
    We kijken het vanacht gewoon aan wat hij doet op een normale fles.

Sam en yaraah: hoe gaat het met jullie?

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    But: normaal heeft Jens over het algemeen 37.1 of 37.2 als temp.

Deel Deze Pagina