Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

nijn: succes morgen, lijkt me erg spannend.
    Balen van de werk zeg, maar nu eerst richten op de komst van de kleine.

Smokey wat fijn dat je meisje zo goed doet. Echt top.

Yaraah nog verder getest.

Marleen heerlijk dat zwemmen he, heb het met Damian ook gedaan. Alleen hij sliep na het zwemmen bijna de hele middag.

Ele. Zeg nooit nooit:D:D Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
    Hier ook geen zwangerschap meer, mannetje wordt binnenkort geholpen.

Marianne wat een geld zeg voor een operatie zeg ,pfff.

Het tikken wil niet echt met een kleine op de arm zeg.

Yarno heeft vanacht goed geslapen, maar ik niet want harry was echt alleen maar aan het kotsen. Daarna was het goed, eten is denk ik verkeerd gevallen.
    Kraamhulp vandaag voor het laatst gehad. Ben echt blij dat ik zelf alles weer kan doen, alleen balen ze deed de was echt goed en ook het strijken. hahah. Maar heb vanmiddag lekker in de tuin gewerkt. Yarno jasje aangedaan en in de wandelwagen gelegt onder dekentje en muskietennet ervoor en hij heeft heerlijk geslapen. Damian heeft mij geholpen en ondertussen op de trampoline gesprongen en op zijn driewieler gereden. Dus echt een heerlijke middag gehad met mijn twee mannetjes..

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ik zal eens even wat gaan spammen dames!
    heb in een dag tijd 63 foto's gemaakt:)

3. butterfly1984

wat worden ze snel groot he?!

4. butterfly1984

5. butterfly1984

6. butterfly1984

deze vind ik ook erg leuk!

7. butterfly1984

8. butterfly1984

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Marianne, wat je zegt. Ik zag de eerste foto en dacht :$ Wat is Melissa al groot...
    In één dag 63 foto's?? :$

Samantha, klinkt inderdaad als een super middagje. Het was echt lekker weer. Balen dat het eten bij Harry verkeerd gevallen was, maar gelukkig heeft hij er verder weinig last van gehad.

Marleen, gelukkig dat de temp van Jens weer wat beter gaat.
    Wanneer ga je weer sporten met je Personal Trainer?? Klinkt echt stoer :D

Yaraah, nog getest of contact gehad met de HA?

Smokey, proficiat met je 24 weken!! :D :D
    Nog plannen voor het komende, lange weekend?

Ele, hoe is het met picalilly? :D Vind het gewoon grappig hoe je het noemt...

All, om 11.55u dus naar de gyn, we blijven bezig, haha
    Daarvoor nog even langs de thuiszorg om klossen te gaan halen. Officieel mag het pas morgen, maar dan is de thuiszorgwinkel dicht...
    Toch heb ik een raar gevoel over vandaag, hopelijk is het gewoon de spanning, haha

Ik hou jullie op de hoogte!!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hah we halen ook makkelijk d 63 foto's per dag :p we hebben een digi spiegel reflex en hebben liever 50 foto's die niet leuk zijn en 1 wel dan 10 niet leuke :) we klikken gewoon maar wat, ik dan :)

maar wat is melissa inderdaad alweer groot zeg! bah bah veel te snel he! een hele leuke foto met beide meiden, die ogen springen er echt uit! mooi!

nijn, komt helemaal goed vandaag.. logisch is het spannend, maar ze weten toch echt wel wat ze doen he! ik zou het ook super spannend vinden, maar daarnaast heb ik nog nergens gehoord dat een draaipoging niet goed gegaan is.. opdat de beeb niet draaid... waarom wil ik iedere keer ze zeggen tegen jouw beeb.. hihi... terwijl ik niet zou weten, jongen of meisje.. bij beide een goed gevoel :)
    wel balen dat je dan weer een hele dag in het zh bent.. ik ga wel heel hard voor je duimen vandaag dat het gewoon lukt!

ons mannetje heb ik hier voor me even op bed gelegd, op zijn buikje.. zo lief! hij wordt echt boos als ik hem zit te pesten.. als ik me links van hem bevind wil hij naar links kijken,maar dat gaat nog niet zo soepel, maar toch wil hij dat perce.. :p en als hij eindelijk naar links kjkt, en ik ben rechts.. zie je hem echt boos worden hihihi.. beetje nektraining toch? :p nee grapje maar zo leuk om hem zo te zien.. wat kost het hem een moeite om zijn koppie zo te draaien :)

vanmiddag loop ik met mijn moeder de stad even in! heb er helemaal zin in! :)

11. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Het wordt heel slecht weer in Italie :(:(:(

Marleen, nog geen vast werk gevonden (moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel druk mee bezig ben geweest), wel afspraak binnenkort met oude baas, die heeft projecten over de hele wereld maar nu project in Rotterdam (beetje ver weg voor me), maar gewoon gezellig om hem weer te meeten en wie weet komt er wat uit. Ben wel druk met de oprichting van een stichting voor jeugdtheater, zodra alles in de lucht zit, laat ik het jullie weten.

Voel me niet zo lekker vandaag ga dus nog maar ff liggen,
    fijne dag iedereen

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even snelle reactie,

Nijntje heel veel suc6 vandaag in zh komt helemaal goed, en ik zou ook wel zenuwachtig zijn hoor, maar komt helemaal goed:)

verder niet echt veel tijd, zag wel erg leuke foto's weer voorbij komen de kleine word inderdaad groot.
    Super slecht geslapen vanacht bah bah

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Balen, Anouk dat het in Italië slecht weer wordt... Maar misschien nemen jullie het zonnetje mee van hier, want hier wordt het minder mooi volgende week...

Ele, dat pesten van Herbie is een hele goede oefening hoor! Ook al vindt hij het niet leuk, hij traint wel zijn spieren...

Nou kreeg ik telefoon en nou wete ik niet meer wat ik wilde typen....
    Was mn directeur, hij wilde vertellen wat hij het team ging mailen... Ik heb wel gevraagd wanneer hij de ouders gaat informeren, want ik ben benieuwd naar hun reacties. Ik was, niet om te overdrijven of zo, toch best een behoorlijk populaire en geliefde juf... en tja, die moet vertrekken...

Meiden, ik ga even naar de thuiszorg en dan horen jullie vanmiddag hoe het gesprek was...
    Mini Nijn is wel heel actief vandaag, jippiiee. Hopelijk wordt hij/zij niet boos, omdat de draaipoging niet leuk zal zijn voor hem/haar.
    Ele, ik neig trouwens ook meer naar haar/zij, maar dat is iets van de laatste 2 weken... Nog even wachten en dan weten we het...

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    smokey, moet je vandaag lang werken of weer een half dagje?
    Daarna genieten van een super lang, gezellig, feest?, uitslaap weekend!!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijn ik ben duimen aan het draaien voor je! :)

ben er ook gelijk vandoor mijn moeder staat zo voor de deur! aju! :)

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou, de knoop is doorgehakt.

Vanmiddag een draaipoging.
    Ik moet om 14.30u weer in het ziekenhuis zijn en wordt dan aan de CTG gelegd. Krijg dan meteen een infuusnaald (fijn he, Ele) en als de gyn komt om 15.00u-15.15u spuit hij er weeën remmer in. Dat kan behoorlijk wat vervelende bijwerkingen hebben, zei hij... Dan rond 15.15u probeert hij mini Nijn te draaien en dan als afsluiter weer een half uur aan de CTG.
    Als we willen mogen we morgen nog even terug komen om weer een CTG te laten maken. Ook omdat ik het erg spannend vind allemaal...
    Dus rond 15.15u weer even duimen, aub!! :D :D

Ik heb nog geen CTG gehad en vandaag meteen 2x... Ben benieuwd...

17. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Nijn wat spannend allemaal zeg. CT is niet eng hoor, zijn twee ronde schijfjes met iets gel eronder en worden vastgezet met banden.
    1 schijfje is voor het hartje en de ander voor de harde buiken/weeen.
    Zo kun ze het precies in de gaten houden. Neem iets leesvoer mee, of iets anders kan een half uur lang duren.

Heb je nog gekeken naar die moxa behandeling?

Nou veel succes.

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ctg is echt zoals samantha zegt totaal niet eng :)
    ik heb die toen ook gehad ook de dag nog voor de bevalling en de hele nacht tijdens de bevalling :) komt overeen met een angeksound alleen wordt hij met een riempje vastgezet om je buik zodat ie niet afvalt :)

maar je bent al weg denk ik :) heel veel succes!!! :):) komt helemaal goed! mini nijn is een kanjer! :):)

19. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Nijn, ben benieuwd of het gelukt is en hoe het gegaan is? Blijkt nog al pijnlijk te kunnen zijn, dacht ik, hoop dat het mee valt.

Vroeg me af wie van jullie z'n kind in een trappelzak heeft liggen? Ik heb er drie in de kast maar vind ze echt doodeng. Die van Ikea is gevuld met polyester dus die wil ik uberhaupt niet gebruiken en die van prenetal daar zwemt ze in dus dat is ook gevaarlijk, dacht handig voor vakantie, maar dat wordt dus alle dekens meezeulen.

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe ik zie nijn online! :)

Deel Deze Pagina