mogelijk zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door PukjePuk, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

Ik heb een vraagje. Wij zijn sinds april bezig zwanger te worden. Elke keer ben ik toch ongesteld geworden.
    Deze maand zou ik eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden, maar ik werd zondagavond al ongesteld (twee volle dagen te vroeg). Nu (vandaag, woensdag) lijkt het of de ongesteldheid al bijna klaar is, terwijl ik normaal zeven of zes dagen ongesteld ben. Het lijkt ook of het iets minder hevig is (minder bloed). Normaal heb ik een dag van tevoren rugpijn en buikpijn, nu had ik dat zondag eigenlijk niet. Ik had alleen een wat raar en opgeblazen gevoel in mijn buik. Wel ben ik sinds afgelopen vrijdag in vlagen misselijk, en dat is zo gebleven. Nu ben ik nog steeds in vlagen echt misselijk.

Mijn vraag is, is dit normaal? Of kan ik toch mogelijk zwanger zijn? Indien mogelijk, wanneer zou ik dan moeten testen?

Ik moet er nog bij zeggen, dat ik nooit de pil heb geslikt, en dat mijn cyclus heel regelmatig is.

Vriendelijke groet, Pukjepuk

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Ik zou het zeker even testen inderdaad. Het kan een innestelingsbloeding zijn.

Groet Evelien

3. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beste Evelien,

Het was woensdagavond inderdaad gestopt. Donderdag was ik vrij (werk ik in de kinderopvang) en verloor ik eigenlijk niks, maar nu vrijdag verlies ik een beetje bloed. Maar ik til natuurlijk genoeg kindjes op het werk. Nu deed ik net test en deze was negatief.
    Dus het zal vast wel een gewone menstruatie zijn,of kan ik het beste zondag of zo nog een keer testen?

Groetjes, Pukjepuk

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als het bloedverlies niet doorzet kun je nog een test doen vandaag of morgen.

Mirjam

5. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alleen zaterdag nog een klein beetje en daarna niet meer.

Ik had vanochtend (maandag) weer getest, maar negatief.
    Dus toch gewoon een menstruatie, denk ik.

Ik denk dat het nu geen zin meer heeft om te testen, neem ik aan?
    Of kan het beter toch nog testen wat dagen later?

Deel Deze Pagina