Geboortekaartje met eigen foto

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door , 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wij willen graag (zoals de titel al zegt :p ) een geboortekaartje waar een foto van ons zoontje op komt.
    Opzich geen enkel probleem maar in de boeken van de drukker staan maar een paar kaartjes waarin dit mogelijk is. Nu vroeg ik mij af of er geen hele collectie ofzo is met kaartje waarmee dit mogelijk is?

Ik ben namelijk echt te lui om zelf een kaartje helemaal te gaan ontwerpen. :oops: :) Ik wil gewoon een kant en klaar kaartje hebben (een leuke) waar wij dan alleen een foto bij kunnen doen.
    De drukker hier vertelde dat de enige mogelijkheid is om (indien we bij hun het laten drukken) het kaartje helemaal zelf te ontwerpen. Is dit bij iedere drukker zo?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

nee hoor, ik heb toevallig 2 boeken nu in huis, en in 1 boek staan ook kaartjes waarvan je bv de hele voorkant als foto kan hebben. is trouwens ook een leuk idee, hoef je alleen aan de binnenkant nog tekst te plaatsen

ik vind dat er te veel keuze is, waar wij als eerste zijn gaan kijken hadden ze 13! boeken, heb er nu 2 thuis staan, maar om nu te zeggen ja dat is hem.
    er zitten wel hele mooie en hele grappige bij.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Ik heb er zo eentje bij geboortepost.nl besteld, nou, daar hoef je echt geen computergenie voor te zijn om dat zelf te maken, is best leuk geworden.

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
  5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    De collectie kaarten op www.geboortekaartjes.nl kunnen de meeste drukkerijen bestellen, en anders kun je ze ook bij hen laten drukken. Zit vast wel iets tussen zoals je bedoeld, en je kunt er 3 gratis aanvragen om te kijken of 't echt is wat je zoekt.

6. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    baby-cards.nl kan je leuke en ook nog voordelige kaartjes maken met foto.

Zelfs een poster of een tijdschrift met de foto van jou kindje erop.

Leuker kan zelfs niet!

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb ze ook via geboortepost.nl besteld. Zo moeilijk was dat niet, en ik vond het ook niet duur. En erg makkelijk, we hoefden geen enveloppen te schrijven, alleen maar een adresbestandje te uploaden en alles werd er rechtstreeks verstuurd.

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    *subtiele hint*: ze hebben bij geboortepost momenteel (al heel wat maanden inmiddels) een drukprobleem waardoor je foto er in hele rare kleuren uitkomt... ik zou het dus NIET daar laten drukken...!

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wij gaan ons fotokaartje bij http://www.droomfotograaf.com/ bestellen. In overleg kan je het ontwerp naar je eigen smaak aan laten passen. Ik vind ze zoooo mooi 8)

10. Niet meer actief

Thnx allemaal voor de tips.
    Over geboortepost hoor ik veel negatieve verhalen dus dat doen we maar niet. En de kaartjes van droomfotgraaf.nl vind ik absoluut niet mooi.

Nu heb ik wel een andere site gevonden waar ik de kaartjes erg mooi vind. Alleen die is echt ontzettend duur. Zou ik deze kaartjes ook zelf na kunnen maken? Heeft iemand hier wel eens zoiets gedaan?

11. Niet meer actief

Kleinwonder ik ga ook een kaartje maken met fotootjes.. maar ontwerpen is niet heel lastig of je moet iets heel speciaals willen?

Als je een mooie foto hebt, vind ik, is het het mooist om de rest van het kaartje rustig te houden..

12. nathalie1977

22 sep 2008
    13
    0
    0
    geboortepost zou ik echt niet doen, vreselijke kleuren en heeeel lang wachten :(
    Kijk eens bij, Art Foto in Diemen
    http://www.artfotoservicegroep.com
    Misschien vindt e dit wel mooi.
    Je kunt via e-mail bestellen, in de winkel of online en wij vinden echt dat
    zij de mooiste geboortekaartjes collecties hebben met foto!
    Ze hebben fantasie kaartjes met foto als die Droomfotograaf maar dan echt veeel mooier.
    Ze zijn supersnel en echt heel erg goed, hele mooie kleuren.
    Ik heb hier in heel nederland nog nooit zo iets gezien en ik heb echt alle boeken gezien bij drukkers en alle websites beken
    Wij hebben bij Art foto onze geboortekaartjes besteld, nadat mijn schoonzusje hier was geweest en die had echt hele mooie kaartjes ( die staat ook als voorbeeld op hun site) ik blijf er over praten :oops: , gewoon WAANZINNIG mooi :D

13. Niet meer actief

14. Niet meer actief

Wauw Nathalie.. is idd WEL een erg mooie site met die kaartjes zo !

15. nathalie1977

22 sep 2008
    13
    0
    0
    Ja he? Dat vind ik nou ook :D Ik lijk wel een reclame bord maar ik vind hun kaartjes echt waanzinnig mooi. Bij die pinco polino vind ik de ontwerpen niet zo mooi gedaan, een beetje rommelig en nep en hebben die babies een beetje een grauwe kleur net als bij die droomfotograaf, de babies lijken wel niet meer levend :confused: . (Vind ik tenminste, ik moet wel even vermelden dat ik een ongelooflijke zeurpiet ben hoor. Alles moet kloppen) :rolleyes: :oops:

16. Niet meer actief

Nou ben het ZEKER met je eens na deze kaartjes te zien!
    Heb jij daar al een kaart laten maken? Hoe snel ging dit..? Heb je je eigen foto aangeleverd?

17. nathalie1977

22 sep 2008
    13
    0
    0
    Mijn beste vriendin woont zelf niet in de buurt van Diemen maar in Barneveld en heeft de kaarten via e-mail besteld. Zij heeft zelf de foto gemaakt voor het geboortekaartje en die hebben ze zo vreselijk mooi gemaakt. ( dat zat allemaal bij de prijs inbegrepen) Ze kon bijna niet geloven dat zij die foto had gemaakt. Ze lappen de foto helemaal op ( op een natuurlijke manier). :)
    Ze heeft net als wij zo'n fantasie geboortekaartje gekozen maar ze hebben ook zonder fantasie ( die zijn ook heel mooi)

Wij laten door hun de foto's maken. Ze komen naar het ziekenhuis of thuis. Wijzelf wonen in Amsterdam ( naast Diemen zeg maar) en ik ben samen met mijn man in hun winkel geweest en wij hebben ze daar dus ook besteld.
    Ik had al een gedichtje en de naam wisten we ook al.
    en de volgende ochtend kregen we al een voorbeeld via e-mail.
    Een paar dagen geleden zag ik een ander gedichtje op hun website en vroeg of ik dat kon gebruiken en dat was geen probleem, ik kreeg een paar uur later een voorbeeld van ons kaartje met het nieuwe gedichtje :D.

Ik ben over een kleine 4 maanden uitgerekend en alles is al klaar behalve de gegevens en de foto van de kleine, dat geeft voor mij althans heel veel rust.
    De vrouw die de kaartjes ontwerpt bij hun (Sandra) is echt heel aardig en laat alle keus aan jou. Ze zegt ook dat het kaartje helemaal naar onze zin moet zijn en dat je in principe bijna alles kan toevoegen of weglaten zonder extra kosten wat mij meteen al heel erg aansprak.
    Ze rekenen ook geen verzendkosten als je wilt dat je kaarten worden opgestuurd. De enveloppen kregen we direct mee en mijn vriendin kreeg ze vooraf toegestuurd.
    Wij hebben aleen de ontwerpkosten betaalt bij de bestelling en de rest is bij het ophalen van de kaartjes.

Ik persoonlijk vind hun ook helemaal niet duur als je ziet wat ze maken en hoe.
    En wat ik helemaal super vind is dat ze hardstikke druk hebben maar echt alle tijd voor je nemen. Ze zegt ook heel eerlijk wat wel en niet kan en geloof me er is weinig wat niet kan :) . Kortom voor mij is dit echt een top bedrijf.

Oh ja en om je vraag te beantwoorden :oops: ( draaf een beetje door geloof ik :oops: ) mijn vriendin had na de geboorte van de kleine een dag later de kaartjes in huis! Zodra je de foto's opstuurt heb je binnen 24 uur de kaartjes in huis. ( Dit kan ook via e-mail, ze leggen helemaal uit hoe je de foto moet maken en hoe je het beste kan versturen via informatie die je toegezonden krijgt van hun).

18. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Jeetje Nathalie...ik begin nu wel te twijfelen over die droomfotograaf. Op die site die jij gaf staan EEEECHT mooie dingen :confused:
    Ik vind hun prijzen alleen een beetje onduidelijk. Ik heb een stuk of 50 kaartjes nodig, en ik kom er niet echt uit wat dat zou kosten bij hun.
    Ik ga het morgen even aan mijn vriend laten zien, en misschien switchen we dan nog wel. Wij wonen niet ver van Diemen, dus we kunnen er ook makkelijk heen rijden :)

Bedankt voor de link 8)

19. nathalie1977

22 sep 2008
    13
    0
    0
    Oh Mikki sorry dat ik je aan het twijfelen heb gebracht hoor :oops:
    Ik gaf alleen maar mijn mening, ik vind ze persoonlijk bij die droomfotograaf echt niet mooi maar zoals ik al zei ben ik nogal een pietje precies ( hoor het de hele dag :rolleyes: ;) )
    De prijzen vind je onder de geboortekaartjes in hun gallerie is inderdaad een beetje moeilijk te vinden als je het niet weet..
    Onze kaartjes kosten 2,45 per kaart inclusief enveloppen .Wij hebben een drieluik fantasiekaartje van 13 cm hoog, de achtergrond loopt aan de achterkant door, echt heel mooi ;)
    Mijn vriendin had enkele foto kaarten, fantasie ontwerp ( ook echt heel mooi) en die heeft 1,85 per kaart betaald ook met enveloppen.

Ik hoop dat het lukt voor je Mikki, en nogmaals sorry dat ik aan het twijfelen heb gebracht ;)

20. Jessyca

Jessyca Nieuw lid

23 okt 2008
    2
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben het helemaal met nathali eens. Wij hebben voor onze dochter geboortekaartjes bij Art Foto besteld en ze waren inderdaad waanzinnig mooi en ze bieden echt een hele goede service. Nu hebben wij ze wederom daar besteld en hun collectie word alleen maar mooier. Een echte aanrader!

Deel Deze Pagina