Dat ding is ons bed niet meer uitgeweest sinds mijn vorige zwangerschap. Wat kan ik daar lekker mee slapen. Ook heb ik er toen mijn zoontje nog heel klein was, vaak een wiegovertrekje omheen gedaan, dan had ik een klein bedje waar hij heerlijk op kon slapen naast mij.
Ik heb er een van Jolein. Ik ben er supertevreden mee. Slaap er al weken mee , ligt heerlijk, geeft steun. Ook als ik s avonds in bed tv kijk. Als ik hem niet gebruik ligt mijn vriend er tegenaan. Weet nog niet of ik hem ga gebruiken met voeden. Beeb is nog niet geboren. Ik vind het de aanschaf meer dan waard!
Ik heb hem de eerste 6 dagen gebruikt en daarna aan de kant gegooid. wat een onding is dat zeg. Ik had er zo één met balletjes erin maar Levi zakte er steeds in weg. was meer bezig met het kussen opschudden als met mijn kind voeden.
tja ik gebruik het kussen nu nog met de fles geven maar zoals op de foto leg je het kussen neer zeg maar grtz Ramona
Ik heb die van de Hema, maar die is een beetje slap vind ik. Maar goed, al met al heb ik er veel plezier van gehad. Tijdens de zwangerschap vanaf week 20 mee geslapen, heerlijk, kon haast niet meer zonder en zelfs mijn man pakte hem wel eens af om zelf mee te slapen ! Na de geboorte ook voor BV gebruikt of gewoon om haar lekker op dat kussen te leggen.
ik heb de COMFY die krijg je bij prenatal of babyplanet..40 of 45 euro kost die daar kan je ook nog verschillende kleuren hoezen voor bijkopen grtz Ramona