Wat belachelijk dat je zo lang moet wachten! Het zou goed kunnen dat de testen negatief zijn omdat je net een AB kuur achter de rug hebt. Ik zou persoonlijk vanavond gewoon de huisartsenpost bellen en eisen dat je langs kan komen. Koorts en bloed plus de blaasontsteking klachten kunnen namelijk op nierbekkenontsteking wijzen. Als ze echt blijven weigeren dan kan ik je de Cystiberry van Roter pillen aanraden. Die kan je bij de drogist halen en helpen ook redelijk.
Die Cystiberry pillen zijn inderdaad schreeuwend duur, maar die gebruik ik al wel sinds de eerste klachten. Merah, ze hebben zowel een bloedmonster urinemonster en uitstrijkje afgenomen. Dus een soa is echt uitgesloten. Hoe die kuur heette weet ik niet meer, heb de verpakking niet meer.. ik kreeg privé ook al de tip om gewoon in het weekend de huisartsenpost te bellen, dan zullen ze me toch aanraden om te komen en misschien ook gelijk een echo maken. Ik heb sowieso een aantal cystes in mijn rechter eileider, maar die waren volgens de laatste check goedaardig. Heb ook een opgezwollen buik, ik zou wel 30 weken zwanger kunnen zijn
Bij mij bleek het een poliep te zijn in de baarmoeder. Ik had ook bloedingen en het gevoel van een blaasontsteking. Eerst was het echt een normale blaasontsteking, maar die is nu weg. Maar de bloedingen bleef. Na een aantal weken ben ik toch maar een afspraak gaan maken bij de gynaecoloog.
Herkenbaar idd! Ik weet het ook al van te voren en dan geven de testen van de HA nog niets aan. Pas als het echt heel erg is.