2dagen voor nod !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angeloflove, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    hallo dames
    heb ff een vraagje .. kan je 2dagen voor je nod al testen en of de kans bestaat dat er dan al positief kan zijn..of is het verstandig om nog ff tewachten

groetjes

2. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ook al is het moeilijk, ik zou toch nog even wachten! Dan heb je wat meer zekerheid met het testen!

3. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Ze zeggen dat het kan maar ik zou het ook niet doen,gewoon ff wachtte zou ik zeggen.
    groetjes jeslin

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik zal ook wachten als ik jou was. Stel dat je ongesteld wordt is het zonder van het geld. Mocht je nou overtijd zijn dan zou ik wel testen.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.476
    113
    het is verstandiger om even te wachten.. kon ik zelf alleen niet haha, heb dus positief getest voor nod!

6. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    ik kon het niet laten en heb stiekem toch een testje gedaan en zag een vaag 2de streepje maar ga er nog niet gelijk vanuit dat ik zwanger ben ik wacht nog tot dinsdag dan ben ik 1 dag overtijd dan nog een testje dr tegen aan dan weten we het pas zeker....

maar dames geniet van de avond ..

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Toch veelbelovend zo'n vaag streepje. Ik hoop voor je dat ie dinsdag een stuk duidelijker is.

8. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Een vaag streepje is natuurlijk al goed ze zeggen een streep is een streep..maar goed sucses dinsdag en hopelijk heb je dan een super positieve test in handen.

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    je zal niet de eerste zijn die posi test voor de Nod en uiteindelijk toch ongi wordt... er is hier al veel over geschreven op het forum. De testen van tegenwoordig zijn supergevoelig en daardoor kun je dus vaak al voor je nod een posi test hebben.

sterkte met wachten en hopelijk blijft ie posi!

10. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    dank jullie welvoor jullie antwoorden
    geniet van het weekend en voor wie lekker gaat klussen klusse ;)

Deel Deze Pagina