ohja en de vk zei dat een bevrucht eicelletje wel tot 6 weken kan innestelen. dus kan zijn dat hij nog rondzwemt.?!?!?! nooit van gehoord. irisje
irisje, ik herinner me nog die dagen die ik moest afwachten voor de definitieve echo, MK of niet, een echte beproeving! sterkte meid, ik duim vr je! flyke
raar, ik dacht dat het zich eerst moest innestelen, vooraleer je kan weten of je zwanger bent (zw.test) en dat de innesteling zorgt voor het zw.hormoon,
hoi hoi Donderdag dus echo, helaas niet bij de gyneacoloog. Daar voor ga ik naar de huisarts (heb de afspraak verzet).Dan gaan we het hebben over verhoogde bloedstollingsactiveit wat ik zou kunnen hebben. Ben nl vorig jaar op verdenking van een longembolie in het O.L.V.G beland voor allerlei controles, testen en o.a een CTscan. die uitslagen waren negatief behalve de d-dimeer waarde en dat gaat over bloedstolling, die was positief. In hoeverre dat negatieve invloed zou hebben op m'n zwangerschappen daar gaan we het over hebben. gek he? nog geen bloed gezien, maar al 7 dagen overtuigd dat het iedere dag kan gebeuren. Na ja, donderdag weet ik meer en dat is alvast een gerusstelling. groetjes irisje
Hi Iris, Ik herken absoluut je gevoel, 1 november had ik na een MK in mei eindelijk weer een positieve test. het ging erg goed tot week 7 toen een klein beetje bruin verlies, daarna niets meer! Wij kregen een spoed echo bij de VK, hier was allleen een leeg vriuchtzakeje te zien. Een week daarna een afspraak bij de gyn. deze weet het niet 100% zeker. Morgen nogmaals een echo als hier niet op veranderd is zal ik donderdag geopereerd worden. het zijn dus spannende tijden. heel veel suc6 met wa88 ik zal voor je duimen op een goede afloop. greetz
Hoi Irisje, zeer onzekere tijden meis, ik wens je het allerbeste, hoop dat je het een beetje volhoud tot donderdag! veel suc6! liefs Jette
hey irisje.......ik duim heel hard voor je meid........hoop dat je donderdag positief nieuws krijgt..........dikke knuf van mij tamara
Hoi Irisje, Ik zal ook heel hard voor je duimen voor aanstaande donderdag. Het is inderdaad een goed teken dat je geen bloed hebt gezien. Ik hoop zo enorm op het beste voor je! Veel liefs, Marla
ahhh meiden, juliie zijn echt lief. Tsja morgen krijg ik te zien wat ik al vanaf het begin af aan al denk (zeker weet), dat er niets te zien is. maar waarom blijft het, na z'n korte bevruchting, zolang in mijn lichaam? Nog steeds geen bloed gezien behalve een stipje bruinverlies weer gisteren. ik heb geen zere borsten geen donkere tepels geen opgezet buikje geen rood hoofd geen misselijkheid geen hongergevoel geen dorst niet vaker plassen geen obstipatie niet moe, had ik vorige keer allemaal vaak wel. Kortom gewoon niet zwanger, maar wel positieve testen en ondertussen 11 overtijd. liefs irisje p.s. stel dat ik morgen krijg te horen dat er niets aan de hand is en dat ik gewoon zwanger ben, dan mag ik wel 1100 x mijn excuses aanbieden. aan mijn ouders schoonmoeder vriend 3 collega's de verloskundigen praktijk afd. gyneacologie en alle lezers van m'n topic, omdat ik zo verschrikkelijk heb gezeurt om niets. maar daar geloof ik niet in.
Je hoeft heus je excuses niet aan te bieden voor je angsten hoor. Ik denk dat iedereen alleen maar blij is als je straks met goed nieuws terugkomt. Dan juichen we gewoon een potje met z'n alleen mee. En als dat niet zo mocht zijn, zijn we er ook voor je. Zo gaat dat op forums... (De leuke forums dan wel hoor!)
Hoi Irisje, Ik ga mijn duimen blauw duimen voor je. Heel veel succes! Het is zoals Cynthia zegt, je hoeft absoluut geen excuses aan te bieden, mocht het goed zijn. Maar ik hoop natuurlijk dat de uitslag dusdanig is dat je je excuses moet aanbieden . Heel veel sterkte en ik denk aan je! Marla