Hey irisje, PPPFF meid ik lees net pas je topic. Ik hoop echt van harte voor je dat jij gewoon 1 van de meiden bent die gewoon geen symptomen heeft, en dat je daar onzeker van word is begrijpelijk. Ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt en alles gewoon in orde is. Heel veel liefs en een dikke knuf Sancho
hoihoi precies wat ik dacht, geen spoortje van een zwangerschap te bespeuren, maar ook de eierstokken lijken leeg. dus niet buitenbaarmoederlijk. ik mag volgende week terugkomen om te kijken of dan wat te zien is, maar dat is voor mij uitgesloten. waarom het niet loslaat is voor de echosopiste wel een raadsel. nu maar de bloeding afwachten. bedankt voor al jullie steun. en sancho niet teveel hier rondhangen hè, het kan je onzeker maken. heel veel liefs irisje x
Vervelend voor je. Ook al had je het gedacht, de klap komt toch altijd na de bevesting. Nu weet je het zeker, sterkte met verwerking..!
Hoi Irisje, Wat jammer, ik had echt gehoopt op goed nieuws. Ik wil je veel sterkte wensen, liefs, Mir
Over voorspellend gesproken, Even terugkomen op een eerdere topic op dit forum. Ik droomde rond mijn nod over een lege baarmoeder vandaar dat ik toen ook zo bang was geworden dat het buitenbaarmoederlijk was. Dus ik had al positieve testen en droomde dat mijn baarmoeder een zwart gat was. en dat heb ik vandaag kunnen zien op de echo. Ook weer best bizar. maar ik droomde eergisteren dat ik een gezonde blonde dochter met grote blauwe ogen had, dus die zal dan ook wel een keer uitkomen.Daar ga dan maar gewoon vanuit. ik ben een zeer positief mens, Onze dag komt ook een keer! heel veel liefs irisje
en het allermooiste Net als vorige keer. Echo gezien en ik begin te bloeden. Mooi, kan ik dit hoofdstuk weer afsluiten. Op naar een echt mooi verhaal.
ooooh meid wat vindt ik dat vervelend voor je, ik was oprecht blij toen ik zag dat je weer zwanger was veel sterkte knuffel
Jeetje, nou... Wat ga je er sterk mee om. Vergeet je jezelf niet? Wel over blijven praten hoor! Een blonde dochter met blauwe ogen klinkt wel heel leuk, ga daar maar voor!
Lieve Irisje wat jammer wat hadden we nou afgesproken? IK vind het heel sneu voor je en was juist heel blij dat je weer zwanger was. Jij kend je lichaam toch wel erg goed zeg ik intussen ook. ik wil je heel veel sterkte toewensen en het komt een keer goed voor ons allebij! een dikke knuffie jennie72
irisje, jammer blijkbaar klopte je voorgevoel dus, ik wil je veel sterkte wensen en bovenal veel succes dat die mooie droom snel werkelijkheid mag worden! flyke
Wat ontzettend naar! Ik had nog zulke goede hoop voor je...maar ja, net als bij mij, is je voorgevoel vervelend genoeg wel vaak de juiste......Je hoeft gelukkig niet gecurreteerd te worden....maar goed, daar heb je niets aan... Nou meisje, heel veel sterkte!
Jeetje meid, dit vind ik echt heel sneu voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Heel veel liefs Divi
lieve lieve meiden nogmaals enorm bedankt voor al jullie steun. Voor jullie lieve en opbeurende berichtjes. Het helpt echt een beetje de wonden te verzachten. En aan al die meiden die zelf door diepe dalen gaan en toch iedere keer het op kunnen brengen om anderen een hart onder de riem te steken, daar heb ik veel bewondering voor. ik ga even afscheid nemen van deze site en kom ooit terug met beter nieuws. meiden, het ga jullie goed. tot later, veel liefs irisje
hoi irisje......kl*te dat je voorgevoel nu toch echt werkelijkheid is geworden.....petje af hoor voor je.....vindt het echt knap dat je er zo mee om kan gaan.....hoop dat alles gauw weer goed met je gaat....liefs en knuf tamara
Hey Irisje, Jeetje, wat erg voor je! En wat apart dat je vooraf ook een droom hebt gehad die het heeft aangekondigd. Het is net of deze dromen je alvast waarschuwen voor het verdriet dat komen gaat. Juist in dit licht bezien is het dan toch wel geruststellend dat je hebt gedroomd dat je een dochtertje kreeg. Ik heb net na mijn missed abortion ook gedroomd dat ik een gezond dochtertje kreeg. En dat soort dromen geven je dan zo'n positief gevoel, ondanks alle ellende. Als onze andere dromen zijn uitgekomen, dan moet dat toch ook met deze gebeuren? Ik vind het heel erg jammer dat je tijdelijk afscheid neemt, en hoop je dan ook snel terug te zien met beter nieuws. Heel erg veel sterkte toegewenst voor jou en je vriend/man. Ik hoop maar dat jullie samen veel steun aan elkaar zulllen hebben. Hopelijk tot gauw! Marla
Ook ik heb net een missed abortion gehad, vandaag ontdekt. En ik droomde ook elke keer dat er niks in mijn baarmoeder zat. Het bleek een vruchtje te zijn dat met 6 weken afgestorven is. Ik had nu 10 weken moeten zijn... Liefs Annie