Annie, jammer dat je droom werkelijkheid geworden is, ik wil je heel veel sterkte wensen nu en in de komende tijd! sterkte! flyke
Shit meid, wat ontzettend vervelend voor je. En gek he, die dromen. Dat zijn toch signalen die je van je lichaam krijgt en waar het onderbewustzijn op reageert. heel veel sterkte toegewenst. Liefs irisje
Hi Irisje... Allereerst heel veel sterkte. En wat de dromen betreft... Bij mijn 1ste zwangerschap droomde ik dat ik heel hard " het is raak" riep, 3 wkn later was ik zwanger, kort daarna...(1ste) MK. Bij mijn 2e zwangerschap droomde ik over zw.testen en het getal 3 stond central, 3 wkn later was ik zwanger,vervolgens droomde ik 2x over bloed, en kort DAARNA...(2e) MK.... En deze maand, ik droomde dat ik op zoek was naar mijn kind, de box was leeg, maxi cosi was leeg en later vond ik " haar", 3 mnd oud, sabbelend op een speen, olijfkleurigeheid, donkerbruine bambi ogen en kastanjebuin haar met krulletjes... afgelopen woensdag droomde ik dat ik op mijn werk vertelde dat ik weer zwanger was.... GISTER EN VANDAAG weer positief getest... Eenerzijds geeft de laatste 2 dromen mij het gevoel dat het dit keer goed gaat, maar ja de angst blijft... Dus geloof er idd in meis dat je droom echt binnenkort uit komt! Veel liefs Silla
Silla, wat GEWELDIG voor je! Die dromen moeten je toch positief stemmen. Ik hoop zo enorm dat je droom uitkomt en dat het nu goed gaat! Super gefeliciteerd! Marla
eigenlijk zou ik even afscheid nemen maarja hier moet ik even op reageren: silla super voor je, GEFELICITEERD! dromen zeggen veel blijkbaar en dat deze maar heel fijn uit mag komen voor je. ik geloof erin. veel liefs irisje
hallo allemaal, sila gefeliciteerd......... ik hoop dat dromen inderdaad uit komen. droomde van de week dat ik aan het bevallen was van een meisje en het had heel veel haar... hope so........ groetjes peggy