Hoi meiden, Vandaag (vanochtend) is/was mijn NOD. Ik kan er echt altijd de klok op gelijk zetten. Gister had ik overdag opeens iets bruinige afscheiding, het was nog te weinig voor een inlegkruisje (sorry voor de details..). Ik dacht dat mijn menstruatie gewoon te vroeg was. Het was echt heel weinig. Sindsdien is er niets meer gekomen. Vanacht werd ik opeens wakker met hevige buikpijn, vervolgens omgedraaid en verder gaan slapen, in de hoop dat het vanzelf weer over zou gaan en inderdaad.. Gisteravond voor het eerst gebootcampt, dus misschien kwam daar die buikpijn wel van Wij zijn inmiddels al 1.5 jaar bezig en volgens de fertiliteitsarts is er maar een hele kleine kans dat het bij ons natuurlijk kan lukken. In april beginnen wij ws met IVF. Zou het dan misschien toch nog gelukt zijn? Dan zou het toch wel een echt wonder zijn..
Wauw spannend zeg! Misschien een innesteling? Wel aan de late kant dan maar met de krampen erbij?? Zou echt fantastisch zijn als het dan toch zo mag lukken! Ik hoop het echt voor jullie!! Zal duimen dat je snel een positest in handen hebt!!