liep vandaag bij de etos naar binnen, zij bestaan zoveel jaar en iedere klant krijgt gratis (haha, ja ben een echte ned.) een zakje drop. dus ik ff binnen rondgesluffeld, eigenlijk had ik niets nodig, dus ben gaan snuffelen bij het babygedeelte. daar zag ik dus het voornamen dagboekje liggen, er lag er maar 1 van, dus meegenomen. ben nu bijna 14 weken, en we hebben nog absoluut geen leuke knallende naam gevonden. vandaar dat ik dit boekje heb gekocht, en het is een harstikke leuk boekje, een aanrader. enne, de drop heb ik ook hoor
haha k liep der vanmiddag ook ff maar wat k nou net moest hebben was op duzz k dacht k ga nix extra halen voor die zak drop moet beetje aan me lijn denken hihi maar anders had k het echt wel gedaan
Ow ik herleef weer dat hele gevoel van het speuren naar leuke namen! Ik had veel namen op mijn lijstjes (meer meisjesnamen, die zijn makkelijker ), maar mijn wederhelft vond meer dan de helft niks Leuke tijd hoor, geniet er maar van! Ik heb ook uuuuuuuuuuren in die boekjes zitten spitten
Wij vonden een jongensnaam veel gemakkelijker. Omdat wij een meisjesnaam wilden die niet op een a,i of y eindigde.