het voornamen dagboek!

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    liep vandaag bij de etos naar binnen, zij bestaan zoveel jaar en iedere klant krijgt gratis (haha, ja ben een echte ned.) een zakje drop. dus ik ff binnen rondgesluffeld, eigenlijk had ik niets nodig, dus ben gaan snuffelen bij het babygedeelte. daar zag ik dus het voornamen dagboekje liggen, er lag er maar 1 van, dus meegenomen. ben nu bijna 14 weken, en we hebben nog absoluut geen leuke knallende naam gevonden. vandaar dat ik dit boekje heb gekocht, en het is een harstikke leuk boekje, een aanrader.
    enne, de drop heb ik ook hoor ;)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja idd een echte nederlander
    hoop dat je er een mooie naam vind.

Liefs kaatje

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha k liep der vanmiddag ook ff maar wat k nou net moest hebben was op duzz k dacht k ga nix extra halen voor die zak drop moet beetje aan me lijn denken hihi maar anders had k het echt wel gedaan

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ow ik herleef weer dat hele gevoel van het speuren naar leuke namen! Ik had veel namen op mijn lijstjes (meer meisjesnamen, die zijn makkelijker :rolleyes:), maar mijn wederhelft vond meer dan de helft niks :(

Leuke tijd hoor, geniet er maar van! Ik heb ook uuuuuuuuuuren in die boekjes zitten spitten ;)

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wij vonden een jongensnaam veel gemakkelijker. Omdat wij een meisjesnaam wilden die niet op een a,i of y eindigde.

Deel Deze Pagina