Als jullie het er mee eens zijn dat 16 weken verlof veel te kort is, surf dan naar http://www.babysabbatical.nl/ en teken de petitie!
boven op de site zie je ook verschillende tabs, waaronder eentje waar 'petitie' op staat. die kun je aanklikken!
Ik heb ook getekend... Zullen wij daar nog van kunnen profiteren? Denk het niet eerlijk gezegt, maar het is zeker wel goede zaak!
Ik ook getekend! hele goede actie! nee denk dat wij helaas ernaast vallen maar je weet niet voor een volgende zwangerschap!
ook ik heb getekent zou wel heel fijn zijn maar ja ik hoorde dat ze het per 1 juli 2007 in wilde laten gaan maar dat zal wel niet doorgaan. groetjes jane
Misschien gooi ik olie op het vuur, maar vind 16 weken wel goed......tenminste, zou het juist prettig vinden als ze in plaats van moeders langer vrij geven eens aan de papa's denken, die krijgen maar 2 dagen? Geef mij dus maar een petitie voor papaverlof, ook 16 weken! Ik hoef niet langer uit het werkproces te zijn, anders kom ik er volgens mij ook nooit meer goed in!