Dit filmpje is zo lief, ik smelt er helemaal van weg. Deden die van ons maar zo...zucht... http://video.google.nl/videoplay?docid=8434882076109097021&q=sweet+cat+and+dog Liefs, Tanya
aaaw wat lief! mijn ouders hadden een hond en mijn zus een kat en die deden ook altijd zo. die kat beet altijd in die hond zijn oor en dan keek die hond naar onszo van zeg er eens wat van. ze lagen ook altijd bij elkaar in de mand te slapen. het was een golden retriever. de honddie ze nu hebben die rent alleen maar achter de katten aan maar dat is een kruising tussen een jack russel en een maltezer
Hahaha wat lief! Dat katje wat zo zijwaarts aan komt huppen.. Als onze jongste kat dat doet, roep ik "indrukwekkend hoor!"
mooi he, zo stoer doen en die hond wordt er niet heet of koud van haha is hier wel anders, als onze 16 ponder kat de hond, een bouvier/ierse wolfshond van 35 kilo, boos aan kijkt dan is de hond weg haha
Lief hé Hier is het wat anders Zie je plots de hond voorbij rennen met een kat volledig rond z'n kop geklemd, net live-flipperkast dan. Beest ziet niks en holt overal tegen