Het voorweeen topic.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    @alieke ik hoop dat het wat werk scheelt want bij de eerste heb ik 17 uur er overgedaan en dat was toch wel lang hoor!

@michelle
    ik had ook A, mij maakt het niet uit wie er bij is, maar denk dat ik het meest heb met D. ik wordt ook overgedragen zodra ik pijn bestrijding wil en ik laat al een nood infuus aanleggen.
    wat betreft de date, ik hoop dat jou pendel en mijn media markt man gelijk hebben en dat we 1 en 2 sept bevallen, morgen wordt het wat lastig ik moet naar cb en S gaat mee naar de radiotherapeut met zijn mams en dan horen we verder.

@jolijn ik doe wel mee donderdag na 15 uur lijkt mij uitstekend!

@daantje ik hoop dat het doorzet

@all ik heb het gevoel dat er vandaag iemand aan het bevallen is van dit groepje weet niet waarom maaar iets zegt me dat het zo is!

maar ja ik ben het niet dus ik ga zo maar is koken en wachten op de man van de nuon.

lfs Hellen

2. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    oja michelle ik pb je anders morgen wel even over hoe en wat met S zijn mams en dan weet ik een beetje wat ik af kan spreken. heeft E weekend dienst of is ie vrij?

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hellen; Pfoe 17uur.. ja dat is lang! Kom ik met 5,5 en 4,5 uur.. en toen moesten ze tijdens de weeën nog indalen. Deze is deze keer wel ingedaald, volgens mij word die op de wc geboren :D

4. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja...pfff wat moeten we anders doen dan koken en wassen en strijken en boodschappen doen...oja en stofzuigen;)

Ik heb hier een kruimeltje van 4 lopen en ik vind het erg lastig wat ik met hem kan gaan doen..vooral omdat ik moe ben en mijn buik flink in de weg zit..:( voel me schuldig..:(

Maar aan de andere kant is mama wel de hele dag met hem thuis.
    Hij hoeft niet naar een oppas of zo.,.dus dat is wel weer relaxter voor hem.;)

Maar goed..oke donderdag na 15.00 uur een weeenstorm....dat zal ik vast noteren in mijn agenda.

dat ik dan geen afspraken meer plan.:D

Ik kan niet wachten totdat het begint, en totdat het voorbij is..:cool:

ik wil weten hoe ze eruit ziet, hoe haar handjes en voetjes zijn, of ze haartjes heeft en op wie ze lijkt..(heel belangrijk..mij dus!):D

en haar broer kan ook niet meer wachtten...elke dag als ik hem naar school breng zegt ie, als je me op komt halen is de baby er dan?:(

Ik weet het ook niet schatje, maar meestal gebeurt het als je slaapt..;)

Vandaag heb ik het makkelijk...spaghetti!!!! maar wel lekker!!
    en de wasmachine maakt overuren vandaag;)

Nou toedeloe, en als er iemand eerder begint...MELDEN!! kunnen wij in spanning zitten...

lfs Jolyn

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier iig niet aant bevallen haha !
    ben benieuwd hoor wiens beebje zich nu aandient !

jolyn schattig je zoontje.. hier mn neefje die elke keer als ik m spreek ( hij is 3 ) vraagt.. ''tante Ly ! is mijn nichje al uit jou buik? '' hihi.. en dan zeg ik nee en zegt hij '' WAAROM nieeeejj '' haha hoezo in de waarom fase :p

6. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Is goed! Alvast veel sterkte morgen en hopen op goede berichten. E is weekend vrij maar heeft zaterdag alleen vrijgezellenfeestje (hij wel puuhh:()

Net boodschappen gedaan met zoontje van ruim 2, geen buggy mee en meneer wilde zelf zijn karretje duwen. Het mondde uit in 1 groot wegloop, krijs en frustratiedrama:x (opeens ben je die moeder uit de supermarkt waar iedereen altijd vol verwachting naar kijkt: "wat gaat ze doen?") Ik ben helemaal gesloopt en heb 1 grote harde pijnlijke buik. Dit doen we dus pas weer als de baby er is, ik heb mezelf echt een beetje overschat:)

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm das indd niet heel slim nee ;) ..

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Maar wel even 2 pakken Felix kattenbrokken voor de prijs van 1 naar binnen gehamsterd :D;)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hahah :p ! daar heb je t dan voor gedaan..

ik liep daarstraks met een doos met 6 pakken barléduc ketst die doos uit elkaar.. 1 pak kapot heel de grond nat daar.. haha oepss!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Helaas, geen baby's geboren meer hier.. Ik dacht, als 1 schaapje over de dam is.. maar nee :p
    Hier alles goed, lekker aan het genieten maar als ik jullie banners bekijk besef ik toch wel dat het weer écht over is :( Ik vind het heerlijk hoor dat de kleine man er is maar die buik mis ik stiekem toch ook wel. Ach ja wie weet.. ooit een 3e :$:p:D

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha dat je daar al aan denkt joh :p

ik wil wel ruilen hoor :p je mag mn buik zo hebben.. als ik dan mn meisje krijg :p

12. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    even een snelle reactie, sorry!
    maar ik ben gestript en dat voel ik! meer krampen, pijnlijk. doen meer pijn dan tot ik nu toe heb gevoeld,dus misschien wel positief toch!
    baarmoedermond was al helft verweekt en was ook beetje open al, ze kon hierdoor goed strippen (voelde zelfs hoofdje van de baby!

dus ik ga rustig filmpjes kijken met de krampen..ben benieuwd, laten we hopen dat het door gaat zetten!

13. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    oehhh daantje spannend ben erg benieuwd, bij de eerste ben ik ook gestript op zondag eind van de dag en toen braken mijn vliezen een dag later.

sterre ik wil net als lydia wel ruilen hoor!
    geniet lekker van je mannetje

michelle ik pb je sowieso even voor een eventuele playdate voor de kids en dan kunnen wij lekker klagen ;)
    en dat van de supermarkt dat heb ik 1 keer gedaan en voorlopig zit mevrouw in het wagentje en mag ze om te helpen de spullen in de kar doen en op de band maar dat is ook alles. knap dat je het aan bent gegaan hoog zwanger

hier nog geen veranderingen maar zoals af gesproken met jolyn donderdag na 15 uur! ;)

liefs Hellen

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oeh daantje! spannend! hoop dat het doorzet ... zoja:
    SUCCESSS :D

15. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Even snel: Daantje zet 'm op!! Ik hoop op goed babynieuws :D
    Sterre ook ik wil wel ruilen hoor ;)
    Hellen: Ik hoor/lees/merk het wel :)
    Lydia: Beter een fles barleduc dan je vliezen in de supermarkt breken ;)

Nu weer terug naar visitie (kijkt stomme film (twilight vergeten, dus kom even snel spieken verslaafde die ik ben)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    WHihi dat doe ik ook altijd sneaky als ik bezoek heb :p kan t dan ni laten om even te spieken :p

17. eyvie

eyvie Lid

7 mrt 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daantje heel veel succes en ik hoop ook dat het door zet.
    Ik ben 39 weken en oppeens last van me boven bil/onderrug.
    Ik ga het morgen aangeven bij de gyn en ik hoop dat ze ff wilt kijken of er al schot in komt.
    Ik heb af en toe harde buiken en soms doen ze wat zeer.
    Maar het doet niet zeer genoeg. dus zijn geen weeen.

Laat er maar een baby komen vanavond...
    Ben reuze benieuwd....

Eyvie

18. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

hier weer een slapeloze nacht, dus tijd om ff te reageren.

donderdag na 15.00 uur is een prima tijdstip. staat genoteerd:D haha

@Daantje: Hopelijk is het al doorgezet bij jou! succes!!!
    @eyvie: Jij ook succes, hopelijk betekent het wat.....spannend..;)

nou voor iedereen alsnog een fijne nacht toegewenst:D

19. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    allereerst Daantje Succes!!!! hopenlijk krijgen we goed bericht!!

Hier vannacht ook een slapeloze nacht, sinds gister flink verkouden geworden dus vannacht zat alles vast en had het benauwd..
    Ik had al zo weinig lucht en nu helemaal!!:x

Maar goed, nog even volhouden, morgen om 15.00 beginnen de weeen dus ik neem nu nog even een paracetamolletje, gooi er een wasje in en ga nog even "relaxen" op bed.

@ sterre, je mag mijn buik ook hebben! met blubber en al!! alleen de inhoud wil ik terug!;)

wie wil zijn of haar naam al stiekum verklappen??
    Ben altijd zo benieuwd naar de namen!:D

20. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kom me melden...met baby in buik..
    helaas dus..
    wel allemaal bedankt voor het succes wensen!:)
    Heb vannacht wel echt lichte weeen gehad, dacht echt: yes, eindelijk gaat het dan nu echt beginnen, spannend!
    maar viel nog wel steeds in slaap tussendoor, en werd dan weer wakker van een wee...(en dan kwamen er weer een aantal)
    maar helaas dus...op een gegeven moment zwakten ze verder af en nu dus niks meer...echt zo balen! Misschien later op de dag, of vanavond/vannacht...

Hellen: dus wie weet gebeurt het vannacht dan wel hier idd, lees vaker dat het de nacht na het strippen gebeurt. weeen of gebroken vliezen.

Eyvie: hopelijk betekent het voorwerk bij je, scheelt weer voor als het echt gaat beginnen!

Ukkie: wat vervelend van de slapeloze nacht, hopelijk heb je nog wat uit kunnen slapen.

Jolyn: wat een slecht moment om verkouden te worden, hopelijk is het gauw weer over. beterschap!
    de naam houden we hier nog ff geheim hihi :)

Deel Deze Pagina