jammer daantje! hopelijk komt het vanavond en anders doe je gewoon donderdag na 15 uur mee met jolyn en mij hier ook alles rustig, goede nacht gehad en zoals het nu voelt lijkt het wel of het nog 3 weken kan blijven zitten! hoop snel op baby nieuws vauit hier?! liefs hellen ps namen zijn topsecret hier! mag het van vriendlief niet eens te vaak tegen ons meisje zeggen, bang dat ze de namen gaat noemen
oow jammer daantje! hopelijk vanacht dan ik heb toch nog redelijk kunnen slapen...tot 8.50 uur dochtertje was lekker lief aan het spelen in bed, dus dat gaf mij even de mogelijkheid wat bij te slapen hier kan ik onze naam ook niet noemen, want heb ook bekenden hier op de site helaas... nou....lekker aan de poets hiero! en vanavond denk ik nog even de laatste dingetjes ophangen in de babykamer....
Jammer Daantje! Maar wat niet is kan (vandaag??) nog komen Hier ook nog niks behalve weer een gebroken nacht. Zoontje gaat steeds slechter slapen, ben de halve nacht met hem in de weer. Zo zie ik het echt niet zitten met een 2e erbij.. Pff even dipje hoor, men wat ben ik moe Naam: Zeg ik ook nog even niet. Er zit hier ene Hellen83 die ik een klein beetje ken hihi Vanavond weer naar vk verder straks even naar de kinderboerderij als het tenminste droog blijft. Fijne dag allemaal!
vind het zelf ook echt jammer,maarja, niks aan te doen. Hellen: ja, anders wordt het donderdag samen met jullie haha Onze dochtertjes weten de naam ook niet, vooral omdat we weten dat veel mensen de naam proberen te weten via onze oudste..maar die zegt dan: dat is een geheimpje!Ze weet de naam zelf dus ook niet haha. (de oudste is 3,5). Lydia: ja, dan kun je het beter stil houden ik ben hier zo anoniem mogelijk ivm vervelende persoon die me overal probeert op te zoeken, maar ben toch bang dat ik gevonden ben ofzo, dus wil niet alles online zetten. wel jammer dat ik zo weinig kan vertellen over waar ik woon enzo, omdat het mij ook leuk en gezellig lijkt om met andere meiden uit de buurt te praten maar helaas. Ukkie: ja ik hoop het! Fijn dat je dochtertje nog even lief heeft gespeeld zodat je even wat bij kon slapen. Hier net ook weer gedweild, vies is het niet maar wil het gewoon heerlijk schoon hebben haha. Nu komen straks schoonvader en schoonzus, waar ik eigenlijk om eerlijk te zijn helemaal geen zin in heb..vooral rond deze tijd niet, wil nog even rustig aan doen, genieten en missschien begint het dadelijk wel weer, maar dan echt..heb dan geen zin in bezoek van vooral schoonvader... hoop dat ze heeeel kort blijven
goh wat jammer Daantje.. Nou hopen dat het vannacht dan wel door gaat zetten, en dan beval je idd morgen na 15.00 met mij en Hellen. ik snap dat als je bekenden hier hebt dat je niks gaat noemen... hier ben ik vanmorgen even naar bed gegaan (zoontje was op school) even een uurtje geslapen nog..echt vervelend om net nu ziek te worden!!! heb ik dadelijk helemaal geen kracht meer om te gaan bevallen..had ik toch zowiezo al niet! maar goed, we klagen lekker even verder en zoontje lief zit even achter de WII. ga ik zo even de was nog ophangen en dan nog saampjes wat doen met mijn kleine schat. doeiiiii
hii! michelle is er geen man in huis dan die je zoontje snachts kan 'vermaken en weer laten slapen' .. snap dat jij daar niet echt meer toe in staat bent.. daantje, je kunt toch zeggen dat je je j niet lekker voelt en liever gewoon op bed gaat liggen.. jolyn, rustig aan hier, niks bijzonders.. net gedouced en mini me heeft nu de hik dat ze dr maar es uitkomt
Hallo dames, het is even stil geweest maar daar was ik weer even... lees dat er al 2 kleintjes geboren zijn...Gefeliciteerd!! vandaag even voor extra controle geweest ik meende sinds gister dat ik vruchtwater verloor bij wat druk of als ik ging staan verloor ik vocht. Nu blijkt het hele waterige afscheding te zijn, baal wel een beetje, ik dacht even 39w2d en na alle rommelige nachten, voorweeen, maagzuur, verliezen van slijmprop, dat het nu dan echt op gang zou komen maar helaas.... er was zelfs nog helemaal geen ontluiting of niks. Vrijdag weer gewoon voor controle ik ga er maar vanuit dat nog rustig anderhalve week moeten wachten. tot horens!! liefs,
hey dames... Morgen mag ik om 13.30 weer op controle, gaan ze kijken of er al wat rijp is daar onder... Ik hoop het zo..ik heb er zoals allemaal genoeg van! maar ik kan maar zo teleurgesteld worden en dat er nog helemaal geen vorderingen zijn... Bij mijn zoontje ging ik ook 13 dagen over tijd... En dan is het wachten op helemaal geen pretje meer.. Nou ik hou jullie op de hoogte.. Fijne nachtrust allemaal !!! ik lig er over een uurtje echt wel in!! ben moe.. liefs, jolyn
Jammer nog geen baby.. Hier ook niets. Ben wel bij de gyn geweest, maar alles was goed. Niets aan het handje, gewoon wachten op donderdag dan inleiden. De pijn in me bil is gelukkig nu wel ff te doen, maar ja wachten duurt lang. Morgen maar ff dagje weg, vrijdag zien we wel en dan weekend en dan lekker naar school. Ik heb een kleine hoop dat er het weekend wel wat kan gebeuren. Maar wie weet, we hopen allemaal op een kleine in ons armen. Heeft er hier ook iemand last van pijnlijke harde buiken? Ik heb wel harde buiken, maar het zet helaas niet door. Eyvie
ik ben al twee uur wakker alleen helaas niet van een naderende bevalling. ik weet niet hoe ik moet liggen,mijn hoofd stopt niet met nadenken, pff wat haat ik dat zeg ik kom dus gewoon even klagen hier! weet je wat ik het liefst wil: of nu een voorspoedige bevalling en zo snel mogelijk mijn kindje vast houden of een dagje wellness met sauna's, een heerlijke beautybehandeling en lichaamsmassage. om vervolgens heerlijk een fles wiijn (of 2) te drinken en alles te eten wat ik niet mag. om dan in een 5* hotel in slaap te vallen. maar nee ik zit met mijn glaasje water pakje rennies om 5 uur 's ochtends op de bank beneden met een dikke buik die nog geen aanstalten maakt om een baby te werpen. mijn excuus maar ik moest het even kwijt. hopelijk lukt het slapen zometeen want om 7 uur zal dochter lief zich wel melden. meiden ik hoop straks baby nieuws te lezen, liefs Hellen ps ik waardeer wat ik heb hoor! een nieuw wondertje in mijn buik een prachtige dochter een lieve zorgzame vent etc..
goeiemorgen, Hier een bijzonder goeie nachtrust gehad, naja ook net als jou Hellen83: veel last van maagzuur jakkes.... heb ook het idee dat er geen rennie meer tegen bestand is. hoop dat je nog even hebt kunnen slapen. Lydia: inderdaad erg jammer dat het allemaal toch niet zo was, 24 uur later ga je dan toch vol spanning naar de VK en hoop je dat ze zegt ja je verliest vruchtwater we gaan je kindje halen. Maar nee we zaten binnen een half uur na dat controle en een testje weer terug in de auto...knak dat was even zuur. dames wie weet dient zich vandaag nog wat aan en anders sterkte! liefs,
nog geen babynieuws hier dus.. Ook bij mij zit de kleine nog in mijn buik... heb vandaag een wat minder dagje..zou zo graag willen dat de kleine komt..morgen een spannende dag met de uitslag van mijn man..al is de kans eigenlijk al zo goed als zeker dat het kwaadaardig is...ook zullen er dan een hoop andere onderzoeken plaatsvinden de komende tijd.. zul je zien dat ik morgen ga bevallen of aan het bevallen ben als mijn man eigenlik die afspraak heeft...morgen wordt sowieso dus een moeilijke dag voor mijn man en mij.. maar we houden moed en houden vol. Kleine meid, kom nu maar gauw! ik hoop dat jullie ook snel mogen bevallen,het is vandaag donderdag he! Oja, ik ben wel de slijmprop aan het verliezen in gedeeltes..
Daantje: wat zullen jullie op dit moment met een dubbel gevoel zitten, zorg goed voor jezelf! hoe ver ben jij eigenlijk? hier nog even een vraagje: onze kleine is sinds maandag echt heel erg onrustig in mijn buik iemand hier ook ervaring mee en sinds ik vermoedelijk vorige week donderdag mijn slijmprop al ben verloren kan ik ook heel gemakkelijk naar de WC (grote boodschap) hoorde gister van de VK dat dat ook te maken heeft met voorbereiding op een eventuele bevalling hormonen kwestie... maar waarom duurt het dan zo lang ik heb wel heel vaak geroepen ik beval op een donderdag maar zie het vandaag toch echt niet gebeuren. tot horens!!
hoii .. Helen logisch hoor dat je baalt.. ! en hier mag je ook lekker klagen daar zijn we voor ! ik hoop ook echt dat alle beebjes snel komen !! , hier heb ik t opgegeven en denk echt dat het nog wel ff gaat duren.. t is alweer donderdag joh.. ! pff daantje wat lijkt me dat moeilijk.. aan de 1e kant aan het wachten op zoeen geweldig mooi nieuw wonder maar aan de andere kant zoeen slecht nieuws kunnen krijgen.. je bent nu 3 dagen overtijd ?! toch ? .. vlinders.. hier afgelopen dagen ook echt een hyper kindje in mn buik.. ( vandaag nog erg rustig.. ) ..
hey dames... @hellen, ik begrijp jou verhaal..op een gegeven moment ben je het gewoon helemaal zat ..vooral als je met maagzuur op bed ligt en daardoor uit je slaap gehouden word. Gelukkig heb ik van maagzuur geen last..ik heb wel dat als ik te laat eet..bijv als ik nog zin in een pizza heb om 22.00 dan heb ik daar snachts wel last van. vanmiddag naar de gyn. krijg weer inwendig onderzoek.. hopenlijk gebeurt er al wat..anders kan ik nog een week wachten en dat wil ik niet!!!! die buik zit echt in de weg, met bukken/tillen van mijn oudste zoontje..en dan vooral het scheren onder de douche...gatver! nah ja...even een diepe zucht en dan gaan we maar gewoon weer verder... ik zal vanmiddag laten weten hoe het bij de gyn. was ... jolyn