So, hoe laat begint het bevallen vandaag ook alweer? Even snel uit mijn hoofd: Jolyn: Succes met de controle vandaag! Hellen: Niks aan zo'n halve nacht en dan vooral dat maagzuur. Hoop dat je je vandaag wel wat beter voelt. Vlinderss:Statistisch gezien zou het allemaal kunnen, je hebt wel allemaal goede voortekens maar helaas bepaalt alleen de baby hoe en wanneer (nu al haha) Eyvie: Fijn dat alles goed was bij de gyn. Hoever ben jij nu eigenlijk? Ben benieuwd of het dit weekend gaat beginnen. Lydia: Ik denk ook dat het hier nog wel even gaat duren, anders samen bevallen op 9 september? Daantje: Slijmprop verliezen klinkt toch wel hoopgevend al zou het nu fijn zijn als de kleine nog een dagje langer zou wachten met het oog op de afspraak morgen. Ik hoop en duim dat het nieuws toch nog allemaal positief mag uitpakken! @Baby's: Het is te lang stil, we hebben babynieuws nodig hier!! Hier: Gaat het eigenlijk super. Gisteren een leuk dagje met mijn gezinnetje gehad. Kinderboerderij, uit eten en vk geweest. Alles was in orde. Vannacht heeft de kleine man ook prima geslapen en ik heb van 23.00 tot 11.00 bij liggen tanken. Heerlijk! Straks gaan we naar mijn ouders in Bloemendaal, nog even genieten van het feit dat het eindelijk mooi weer is Ik wens jullie allemaal een fijne dag en ik hou het hier in de gaten. Liefs Michelle
Hahaha maar dan kan het eigenlijk alleen nog maar meevallen (het was hier eigenlijk onze trouwdatum maar er kwam een (overigens wel gepland) beebje tussendoor )
jezus wat een kolere-werk om je hele lijf te schrobben en vooral te scheren!!!:x Ik moet even bijkomen hoor!! ik dacht ..ik ga ff proberen te zitten onder de douche op de grond..BONK daar zat ik! verder niet zo slim maar hoe kom ik nu in godsnaam weer omhoog??? hoop gehannes en gedoe..ja ik sta weer..op beide poten welteverstaan.. toen even kalm aan doen, want was duizelig en het zweet liep me over de rug...of waren het nou waterdruppels? Nou, nu ff bijkomen van een uur onder de douche en dan zo op controle! toedeloe oh en het tijdstip is 15.00 vandaag!
*Proest* Wat een onderneming he! En je wil er nog wel een beetje schappelijk bijliggen tijdens de worp Arme jij, zie je al helemaal liggen in de douche hihi Ik heb hier een handige tip gevonden op zp, komt ie: - Zorg dat er niemand in je slaapkamer kan komen ivm maandenlang vreemd beeld op netvlies en bijbehorende lachbuien -Ga op bed liggen met een spiegel, scheermes en krantje binnen handbereik -Leg het krantje onder je billen -Richt de spiegel op het rampgebied en maaien maar! -Vang de vacht op met het krantje en gooi het geheel de prullenbak in Succes!
nog 20 min en dan mag de ween storm beginnen. al ben ik behoorlijk moe om te bevallen. gelukkig werd dochterlief pas om 10 voor 8 wakker en is vriendlief heerlijk met d'r wezen zwemmen en boodschappen gedaan met z'n 3en en nu ligt dochter lief op bed en ik op de bank. te wachten.... hoe is het bij jullie? liefs
nou hier ook niks hoor..die baby"s houden zich niet aan de afspraak!! net bij de gyn. geweest en nog niks geen vooruitgang..ja er zat een "tuutje" aan de weet ik veel wattes maar nog geen ontsluiting of rijping van de baarmoedermond. gatsie nu weer thuis en mag over een week weer terug komen.. hopenlijk begint het nog uit zchzelf as weekend.. Ik denk dat we maar een andere datum moeten prikken...want als het aan de baby"s ligt ..lopen we volgend jaar nog rond! ik ga nu ff plat..heerlijk! jolyn
hier rustig.. althans kleintje is druk! zit contant in mn zei te porren (elleboog?!) en dan af te zetten met dr hoofd dwars DOOR mn bekken zo voelt het althans denk ook dat we pas ergens volgende week ( of de week erop!help!) pas bevallen
Vlinderss: ja het is erg dubbel allemaal, ik ben nu 3 dagen overtijd. Ik moet ook erg vaak naar de wc voor grote boodschap, soms ineens diarree maar niet altijd, heb het idee dat ik zelfs na iedere maaltijd wel moet... Mijn slijmprop ben ik in gedeeltes aan het verliezen sinds gisteren..Ik hoop ook steeds dat dit wat betekent maar tot nu toe niks..mijn baarmoedermond is voor de helft verstreken en vandaag zei de vk (andere dan die ik di had) dat ze dacht dat het de komende dagen niet zou gaan gebeuren.. maar je weet nooit natuurlijk. Lydia, ja, het is wel echt moeilijk, zit er eigenlijk doorheen een beetje maar ik wil dit niet graag toegeven. Michelle: fijn dat het zo goed gaat! en allemaal leuke dingen gedaan,gezellig! Grappig ja, dat scheerritueel Hier doe ik het op gevoel zoveel mogelijk of met beetje hulp van mn man. Jolyn: ja hier ook, als ik op de grond ben gaan zitten dan kan ik eigenlijk ook niet meer omhoog komen, dan kruip ik naar een stoel ofzo waar ik me aan op kan trekken, ook dit gaat niet erg handig haha. Balen dat er nog niet heel veel gebeurd was, ga toch voor je duimen hoor, dat het snel begint Hellen: fijn dat je even tijd voor jezelf hebt gehad, is soms echt even nodig vind ik. Lydia: pijnlijk ja, als ze zo bewegen als ze zo diep zijn ingedaald,hier ook regelmatig, heb ook een erg beweeglijk meisje (de andere 2 meiden waren ook altijd aanwezig in mijn buik) Hoop dat het niet meer te lang gaat duren. Vandaag weer naar vk geweest voor strippen. Nu zei de vk (andere dan die ik di had) dat het waarschijnlijk niet in een paar dagen gaat gebeuren.. al weet je het natuurlijk nooit. Baarmoedermond is niet verder verstreken dan dinsdag helaas.. ook even over de situatie gehad..misschien kan ik zaterdag worden ingeleid. Daar moeten we morgen even voor bellen als we de uitslag van mijn man weten en wat er verder gaat gebeuren. Anders hebben we gewoon sowieso maandagochtend een afspraak in het ziekenhuis om 11.15uur, dan ben ik 41 weken. dan krijg je een ctg, echo, bloedonderzoek enzo..en anders dan kijken of ze me kunnen inleiden..best wel spannend maar hoop ontzettend dat het vanzelf gaat beginnen. Door de spanning kunnen de weeen ook wegblijven/niet doorzetten zei de vk (spanningen van de uitslag van mijn man)
hmm das dus weer afwachten.. ! laat het maar snel maandag zijn dan ( of je kindje al eerder hebben.. ! zou nog beter zijn.. )
HELLEN!!!!!!!!!! kan je de weeen wegpuffen???? Wat is het geworden?? hier niks! het word waarschijnlijk een cavia! ik prik maar ff een nieuwe datum...
JOLIJN pfff pffff pfff pffff ik puf me een ongeluk maar helaas zonder weeen dus weinig resultaat. het is een eigenwijs kindje geworden het luistert nu al niet naar me! nieuwe datum..zondag avond 4 sept! rond de klok van 22 en dan op voorwaarde dat we het hele weekend zonder klachten en met veel nacht rust door komen? daantje ik leef met je mee, zo dubbel allemaal! nou meiden ik heb er een hard hoofd in dat er vannacht nog iemand bevalt maar je weet maar nooit! liefs Hellen
okay..zondagavond 22.00 ga ik mee akkoord. ik denk ook niet dat er vannacht nog wat spannends gaat gebeuren. ik ben wel blij dat de zon weer schijnt en dat de was naar buiten kan. een lege wasmand geeft je toch wat meer rust..morgen de bovenverdieping maar weer schoonmaken... verder slaat de verveling wel toe...probeer zoveel mogenlijk rust te nemen...want je denkt de hele tijd wat als?? dan hoop ik dat zondagavond mijn verkoudheid weg is...en dat mijn neus weer open gaat..geeft mij ook wat meer lucht.. dat zal ik nodig hebben met de bevalling..zuurstof!!! nou, ik ga voor de buis hangen, vriendlief is voetballen.. fijne avond en een goede nachtrust alvast en tot morgen.. jolyn
Daan ik hoop dat het wat oplevert dat strippen.. duim duim duim.. balen he dat dat wachten zo lang duurt. Onze kindjes mogen komen, maar willen niet.. pfffff. Hier geen klachten gelukkig, maar ben er zo aan toe, net als jullie. Ik zeg iedere keer tegen dit kleintje.... je bent 39 weken bij me, kom nu maar alles is klaar.. ( moet wel ff geboorte kaartjes gaan uitkiezen morgen) Mijn 2 jongens zijn ook vollof en zeggen ook dat het kleintje mag komen, dat ze haar graag vast willen houden, dat ze graag een zusje willen.. Ben reuze benieuwd. kom op meiden, wie mag er deze avond nog? hihihihi
ik was vergeten om deze pagina af te sluiten (zwangerschapspagina) vergeet dat heel vaak, ben er dan dus helemaal niet. Heb erg veel pijnlijke harde buiken en moet steeds naar wc, net weer flinke diarree... maar ik ga lekker slapen,morgen is een spannende dag.. (sorry voor ego bericht, maar wilde even iets laten weten omdat ik nog online stond)
Nee erg he. Ik heb gewoon nog niets. ga morgen maar ff wat uitzoeken. De naam ben ik ook nog niet overuit, maar goed als het komt word dat het gewoon wat ik in me hoofd heb. Ben een beetje traag.. En een tekst verzinnen voor op de kaartjes? pffff ik heb werkelijk geen idee. Ik kies iets moois uit en dan zie ik het wel. Hebben jullie wel al alles klaar dan?
Dames waar blijven die baby's nou Ik zag nog iets over scheren.. had ik toevallig zaterdag gedaan.. ik lag er dus schappelijk bij Oja, en ik had ook knappe tenen want de veutjes waren ook net bijgewerkt haha. Nou komt op dames!!!