poeh he! ben 1 middagje niet geweest en wat een lappen om bij te lezen haha! @ Daantje: ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag, hopelijk kunnen ze jullie ook nog goed nieuws geven. en kunnen jullie toch gaan genieten als de kleine er is *hug* @ datum geboorte: Helaas ALLE baby's zijn eigenwijs...gisteren wouden ze niet komen. Zondag avond vind ik een prima tijdsbestek! haha (stiekem mag hij ook nu wel komen hoor...ben het zo zat!) @Slapen: hier ook elke nacht wakker van de maagpijn, volle blaas of pijnlijke bekken. Ben ZO aan het genieten!
zo, daar zijn we weer.... de was hangt buiten, de volgende draait, en de afwas is gedaan. En dat is nog maar het begin van mijn lijstje van vandaag.. Boven stofzuigen, bedden opmaken..ect ect... Ik word al moe bij de gedachte alleen al...en ben de hele tijd in de weer met zakdoekjes en neusspray...en hoest me de longen uit mijn lijf.. Hopenlijk is dat gauw weer over, zodat ik fris aan de bevalling van zondag kan beginnen Maar dus nog geen baby"s???? Vol verwachting klopt ons hart laten we maar zeggen he?? fijne dag allemaal...en als er nieuws is ...laten weten!! liefs..jolyn @Daantje..sterkte...
Dankjewel meiden, om 13uur is de afspraak. Slaap al een paar nachten slecht (heb nl ook veel pijn) maar vannacht heb ik echt zowat de hele nacht wakker gelegen van het piekeren enzo..het is erg moeilijk om het van me af te zetten..en dan de kleine die maar niet komen wil.. Eyvie: ja geboortekaartje hebben we klaar, wel wat laat,nl met 36/37 weken maar hij is af Ukkie: ja vervelend is dat, al die zwangerschapspijntjes, hier ook al zo, is wat he, omdraaien is ook al zo'n ramp haha Jolyn: hier ook weer een wasje gedaan, heb eigenlijk maar weinig was, werk alles momenteel allemaal snel af, heb eigenlijk ook niks meer om te doen, dus doe ik dingen maar over (zoals extra dweilen dan maar bijv). Heb nu het beddengoed in de was zitten, is ook pas gedaan maarja, die nesteldrang he
Succes vandaag Daantje!! Het is allemaal erg dubbel zo! Fijn dat je vk er ook een beetje op in speelt. Uitslag van mijn bloedtest gehad, mijn HB(ijzer) is veeelste laag. Omdat ik richting de bevalling ga moet ik flink ijzer tabletten slikken (3! maanden). Ik ben sinds gistermiddag begonnen en merk nu toch wel wat verschil, gelukkig! Ik ben erg bang voor een groot kindje.. Mijn 2de was 4160 met 39 weken en zelf ben ik best klein (1.62). Het werkte heel erg tegen dat ze zo grof was en wil dat niet nog een keer. Mijn eerste was 6pond maar dat was met 37 weken, wat ik aardig wat vind..vriendinnen van mij bevallen met 41weken van een 6ponder. Ik heb bij de dokter al een gooi in de richting gegeven toen hij zei dat het allemaal "erg" goed groeide.. Het enige wat hij zei was; Je zal mij niet horen zeggen dat het deze keer niet zo is. Baal er erg van dat hij daar niet een beetje op in speelt.. Mijn 2de moest eruit getrokken worden omdat ze zo klem zat, ik wil niet weer voor zo'n verrassing staan!
kun je niet tegen het eind een groei echo doen en a.h.d afspraken maken ?! of werken ze daar niet aan mee ?!
We hebben het er nog niet zo duidelijk over gehad.. Ik weet niet zo goed hoe ik erover moet beginnen. Toevallig hebben wij 2weken geleden nog een (pret)echo gehad, die hadden we nog over van het 9-maanden pakket. Daaruit kwam dat het hoofdje groot was (net als mijn 2de dus!!) maar dat het met 40weken 6/7pond zal wegen. Ik weet niet of ik daar nou zo erg vanuit moet gaan en hoe zoiets met een "officiële" echo gemeten word.
aan de andere kant geeft het toch ook niet dat het kind wat groter is? die van mij was 4590 met de geboorte.. het enige waar hij last van had na die tijd was om zijn bloedsuiker op peil te houden.. Maar als jij je ongerust maakt dan kan je dat gewoon melden, maar ik weet niet of hun wat aan de groei kunnen doen? ik denk dat ze dan misschien voor de optie kiezen om het eerder te halen?
Neehoor geeft helemaal niet als het kindje zwaarder is! Als het voor mij zelf lichamelijk geen problemen zou opleveren.. mijn bekken zijn vrij smal, daarvoor zakte de kleine niet tijdens de bevalling. Mijn moeder en tante kunnen beiden niet op een natuurlijke manier kinderen baren (keizersnede) omdat hun bekken te smal zijn en de kinderen juist vrij groot zijn! Volgende week moet ik weer op controle, ik zal het er eens over hebben!
nou alieke ik zou dit wel van te voren even melden en het bespreken! wel zo'n veilig idee onze eerste was 3950 en 54 cm en lag ook nog is met haar kin bij mij rechterbeen en voorhoofd linker been! dat ging natuurlijk ook niet lukken met de vacuum gehaald maar wel aan drie kanten uit gescheurd. (heb ik weinig las van gehad hoor) nou hier dus geen baby geen gerommel dus de media markt man heeft nog geen gelijk. daantje je zal nu in gesprek zitten en we denken aan je! hier weer een slechte nacht was om 4 uur wakker en sliep om 6 uur niet om 6:10 dochter lief wakker maar die heeft gelukkig net als mama daarna nog ruim een uur geslapen. michelle ben je in bloemdaal gaan bevallen... heb al even niks gehoord! je bent toch niet de enige die 1 sept 15 uur heeft aangehouden! volgens mij was je ook gependeld toch op 1 sept? nou meiden ik hoop snel iets van baby nieuws te horen of te melden! liefs Hellen ps de nieuwe dag is dus zondag 4 sept rond 22 maar eerder mag altijd!
hier al 2 keer gependeld maar die dagen zijn al voorbij haha vond het grappig om te kijken wat eruit kwam maar dacht al.. '' gaat hem toch niet worden die datums ''
Pfffooee nou welke baby van jullie ook bedenkt om vandaag met die hitte te komen.. Pfoe veelste benauwd om te puffen!
ja en morgen word het nog warmer!! Wel lekker voor mijn was...nog 2 wasjes en dan kan dat morgen naar buiten en dan is de wasmand weer leeg! Maar voor mijzelf hou ik de gordijnen lekker dicht en word het luieren op de bank denk ik.. met een bak ijs! als het echt zo warm is en de zon schijnt volop ga ik er niet inzitten hoor, dan ga ik in rook op! nou, goede nachtrust weer allemaal, er is weer een dag voorbij..en dag dichterbij de bevalling... jolyn
Even snel melden Nog geen babynieuws en ik heb gelukkig een paar goede dagen dus ik vind het ook niet zo heel erg. Ik blijf er bij dat het de 9e gaat worden hier. Daantje: Ik hoop dat vandaag gunstig voor jullie is verlopen, hier iig een dikke knuffel voor jou.. Allemaal een hele fijne avond!
allemaal een fijne nachtrust toegewenst.. hier een drukke beeb al de hele middag / avond dus zie het hier ook niet gebeuren xx
Ik hoop dat bij Daan alles goed is verlopen vandaag. Het weer vind ik lekker en kan ik wel goed tegen. Ik mag verders niet klagen, maar kom op kleintje kom er nou es uit whahahahaha... Bij mij is die kleine altijd zo druk van binnen, ben zo beniewd hoe dat straks is. Ik vind het wel fijn om te weten dat als het niet zelf komt, dat ik 8 sept word ingeleid. Slaap lekker allemaal...
nou, hier de nacht weer doorgekomen...moet je niet kijken hoe, want ben echt strontverkouden..lig alleen maar te hoesten.. weten jullie of je een specifieke hoestdrank mag gebruiken? Verder kwa bevalling nog niks... vind ik nu ook even niet zo erg, je wil toch graag fit zijn voor zon bevalling..dus bij mij mag het nog ff 2 daagjes wachten...ff bijslapen en proberen dat ik van die hoest af kom.. ben benieuwd wie nog meer de nacht heeft overleefd...lol.. Jolyn
Goeiemorgen, hier ook een bijzonder goeie nacht gehad, heerlijk geslapen. wel sinds gister middag dat ik steeds meer last krijg van menstruatie achtige krampen en flinke pijnlijke steken, deze houden ongeveer een 20 seconden aan en dan wordt gelijdelijk mijn buik ook hard en dat blijft dan wel even zo. naja kan er geen pijl op trekken over wat of wanneer het gaat gebeuren dus we gaan er gewoon weer een leuk dagje van maken. succes dames!