Het voorweeen topic.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hier ook de nacht doorstaan. Helaas 10x mijn bed uit geweest om ongeveer 3 druppels per keer te plassen :( Gelukkig mocht ik vanmorgen even lekker blijven liggen en nu ben ik weer fit, laat de weeen maar beginnen!

Ik heb me vanmorgen ook weer eens gewogen. Nu met 39.6 heb ik er 17 extra kilo's aanplakken. Bij mijn eerste zat ik zo ongeveer op 30 met deze termijn dus ik ben best tevreden. Ook wel prettig om te weten dat het er allemaal weer af gaat hihi daar had ik na de eerste wat minder vertrouwen in.

Hoeveel zijn jullie nu aangekomen?

Jolyn: Beterschap, ik hoop dat je voordat het doorzet lekker opknapt!

Vlinderss: Spannend! Wie weet is het een begin

Iemand al iets van Daantje gehoord?

Liefs!

2. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    nou hier de nacht redelijk door staan alleen tussen 12 en 3 geregeld wat voorweeeen.

net even bij het haven festival geweest en als dochter zo in bed ligt even genieten van de zon.

ben nu bijna 10 kilo aan gekomen en bij de eerste 23 in totaal.
    hoop dat het er hoog uit 11 worden en dat het daar bij blijft!

liefs Hellen

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Die babys van jullie houden het spannend zeg!! Hopen dat het snel doorzet!

Aangekomen; Ik ben nu 5,5kg aangekomen.. Bij de 2de was ik totaal 18kg en bij de eerste 11kg. Nooit verwacht dat het deze keer zo "schappelijk" zou zijn na die 2de ;)

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Wauw.. Ik ben echt dik hahaha ;)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ikke 13 :) (laatste 3 weken niks meer :) )

6. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    sorry voor de laatste reactie, maar we weten nog helemaal niks..as woensdag is nu weer een afspraak voor de uitslag..erg slopend zo..en ook nog steeds geen baby..
    ik slaap erg slecht, sowieso was dat al door de klachten maar nu lig ik gewoon wakker van het nadenken,ook al wil ik het van me afzetten...
    De tumor is trouwens 13 cm, hadden we niet gedacht zo groot..ook komt dit soort tumor heel weinig voor, andere artsen gaan er ma en di naar kijken, voor verdere behandeling zal mn man dan ook naar een ander ziekenhuis gaan omdat ze er hier te weinig van af weten..

warm he,pfff..
    over het aankomen; ik ongeveer zo'n 15 kg, maar de laatse weken ben ik steeds wat afgevallen..dus iets minder dan15 kg dan momenteel.

nog geen babynieuws dus verder..ik zal zo even wat bij gaan lezen hier,of vanavond.

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh meis dat meen je niet!
    pff leef je eigenlijk zo naar die dag toe en dan weten ze nog niks..
    klinkt indd wel groot.. hoop echt heel erg dat het uiteindelijk mee valt en goed te behandelen is..
    nu dus naar een ander ziekenhuis. (is dat heel ver rijden ?! )

succes/sterkte met afwachten meis..

hoop dat jullie beebje zich snel aandiend ! (vooral met zoeen warme dag als vandaag!)

8. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb vandaag een ritje naar de huisartsenpost gehad.
    Ik heb zo liggen hoesten vannacht en had het zo benauwd dat ik maar eens langs moest gaan, en ja hoor een antibioticakuur en dat net op het laatst..:(

Maar ze zegt ook, als je zo aan een bevalling moet beginnen dan ga je dat niet redden..:$

Oke heeft ze gelijk in ben niet fit..klopt...

Nou hopenlijk slaat het snel aan..anders heb ik vanavond een stel longen op tafel liggen ipv gebakken aardappels...:D

hier al wel ruim 18 kilo aangekomen hoor....
    :)

liefs Jolyn:p

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oeh das niet fijn .. je zei al dat je er zoeen last van had..
    hoop dat je er snel vanaf bent en dat dan de bevalling zich aandiend :D

10. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    nou jolijn dan moet de antibiotica vanavond al wel een beejte aan slaan en morgen helemaal want morgen is het zondag en dan komen de kindjes :) beterschap

jeetje daantje weer wachten en 13 cm das wel erg groot, waar zit het nou precies? wat een dubbel gevoel moet het zijn... knuffel vanuit hier

verder was het hier net erg onrustig een paar heftige krampen en daarna wat voorweeen moest ze echt weg puffen. vriendlief dacht al dat het begon. maar ze waren zo onregelmatig.. en nu naar het eten is het weer afgezakt. hopelijk was dit mijn portie voor vandaag en slaap ik vannacht is door! of wordt ik wakker van echte weeen!

lfs Hellen

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    balen hellen :(....

12. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Wat balen dat er de laatste dagen geen meiden bevallen zijn. Tijd gaat zo langszaam met die vOOrweeen. Hier veel afscheiding en vochtverlies en kan niet goed plassen. Ook weer kramP in mIjn buik. En voelt gespannen.

13. eyvie

eyvie Lid

7 mrt 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik word ook gek van die harde buiken. ze houden dan niet heel lang aan, maar voel ze wel. zal hopelijk iets met ontsluitings weeen hebben te maken.. Of dat hoop ik zo.

Daan wat balen dat er nog niets is. En woensdag mag je terug komen. pfffff Ik weet gelukkig dat donderdag de dag is, mits het niet eerder komt. Das best fijn dat ik weet waar ik aan toe ben.
    Tjee dat van die tumor is wel ff schrikken he, ik hoop zo dat ze het goed uitzoeken in het andere ziekenhuis.
    Ik ben een jaar geleden nog geholpen aan lympfenklierk.....
    Alle klieren zijn bij mij verwijderd en dat was in september vorig jaar.
    Dit jaar september is beter voor mij, maar wat me daarna te wachten staat weet ik ook nog niet.
    Ik kon nu in me zwangerschap ook geen scan krijgen, dus die krijg ik einde van de maand, en dan weer afwachten of het bij mij verder is gegaan.
    Ik hoop zo voor je man dat er snel onderzoek komt Daan.
    Op naar woensdag nu mits je eerder weeen krijgt...
    Duim duim duim...

Ik vind het zo jammer dat harde buiken niet veel zeggen.
    Ik zit nu aan de tonic, zou dat wat helpen?
    ;)

14. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lydia: ja was/is echt een tegenslag dat we nog niks weten.
    Warmte vind ik maar niks zo, vooral de nacht is lastig,maarja,lig toch al veel wakker.
    Dat andere ziekenhuis is in nijmegen, wel een stukje rijden dus wel lastig straks maar het is wel te doen.

Jolyn: wat balen, hoop dat je gauw weer helemaal fit bent zodat je goed aan de bevalling kunt beginnen.

Hellen: ja wij schrokken ook van de grootte. het zit bij zijn enkel, hier heeft hij dus van de tumor een bult zitten. Het zou dan gaan om weke delen kanker, iets wat heel erg weinig voorkomt.
    Was even spannend dan die voorweeen bij jou!wie weet zet het straks wel echt door, zou zomaar kunnen!!spannend!!

Mariekebr: ja is nog even rustig hier, wie weet is het dadelijk ineens allemaal bijna tegelijk :)

Eyvie: jeetje meid, dat is ook wel erg heftig wat jij al hebt meegemaakt, hoop en duim dat het er straks allemaal heel goed uitziet bij je.
    ik heb ook nog steeds erg veel harde buiken, alleen worden ze nu echt pijnlijker als ik ze heb en ik voel dan onderin ergens een soort van druk ofzo, moeilijk uit te leggen.
    Hoop dat ze in ieder geval zorgen voor de verweking van de baarmoedermond..ontsluiting weet ik niet of ze daar voor kunnen zorgen, dacht dat je daar wel wat sterkere weeen voor nodig hebt. Maar is wel spannend ja.
    Maandag sowieso naar ziekenhuis voor controle en misschien lijden ze me dan ook wel in.
    En dan woensdag weer zo spannend..

hier verder niks nieuws, gewoon heel veel pijnlijke harde buiken

15. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Daantje: wat ontzettend vervelend dat de artsen je geen duidelijkheid willen/kunnen geven! hopelijk krijg je toch snel wat meer duidelijkheid..En laat jullie kleintje gauw van zich horen!
    Echt heel veel sterkte de komende tijd. kan me voorstellen/weet dat het veel stress met zich meebrengt.

nou, wou ook ff wat van mijzelf laten horen. het gaat hier (helaas) nog heel goed. de nachten blijven een ramp, mijn lieve broer heeft gisteren allerlei tabletten meegenomen (magnesium, calcium, vitamines etc) heel lief. het scheen bij mijn schoonzus goed te helpen tegen slapeloze nachten. dus kan het altijd proberen.

wel heel veel harde buiken, maar het zet gewoon niet door. ze zijn ook elke keer pijnlijk maar that's it! ben nu wel erg niewuschierig aan het worden hoor.:D

nou meiden! vanavond 22.00 uur he? dan gaan we beginnen! succes alvast hahaha!

16. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik sla de bevalling van vanavond over...:(

Jeetje wat ben ik aan het hoesten en heb ik het benauwd..
    Dit is de 2e dag van de antibiotica kuur dus ik heb denk ik nog 2 dagen nodig om weer een beetje op te knappen..

Als ik nu moet gaan bevallen dan sla mij maar knock-out;)

Ik hoop dat de natuur het ook zo regelt dat de bevalling zich aandient als je lijf er ook klaar voor is..:$

verder is het hier dus hoesten, hoofdpijn,zweten, en geen energie..dus een gezellige boel!

Nou meiden, als jullie wel van plan zijn om vanavond te gaan bevallen dan wens ik jullie heel veel succes!

Ik hou me weer aanbevolen voor een nieuwe datum..;)

liefs Jolyn...:p

17. vlinderss

vlinderss Lid

23 nov 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!
    wat een verhalen weer zeg:
    Daan, net als al de andere meiden wens ik je heel veel sterkte die onzekerheid dat is echt slopend..
    Jolyn beterschap en ja nou maar hopen dat moeder natuur het deze keer wel even met je mee denkt.
    lydia nog steeds alles onrustig maar toch rustig lees is.

Hier: een goeie nacht gehad, nadat ik gister toch echt weer even dacht hopen dat dit doorzet, gister bij het opstaan gelijk alweer last van mijn onderrug waardoor ook weer krampen en pijnlijke steken in mijn onderbuik ontstonden en die harde buiken die daar op volgen blijven ook langer aan. vanmorgen begon het gevoel gewoon weer opnieuw, Maar ja net als bij jullie geen pijl op te trekken, zou graag willen geloven meiden dat we vanavond allemaal gaan bevallen maar ik weet het nog niet.....hahaha!~
    fijne zondag!!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff nog geen beebjes.... :( ..

hier ook niks.. op zich wel goed geslapen maar stond vanochtend op (om naar de wc te gaan) en had me toch een knallende koppijn en mn buik voelde aan alsof ik kei hard had gesport! nu wel wat minder.. maar t idee dat ze komt.. Nee hoor ;)

19. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    lydia....ik denk dat jij op je uitgerekende datum bevalt. Morgen dus!!!!!!!! haha..hopelijk krijg ik gelijk...

20. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    nou eindelijk een goede nacht gehad! heerlijk ben er klaar voor laat de beeb maar komen

net nog even naar subtropisch zwemparadijs geweest met z'n drieen en nu even op de bank met de laptop. straks boodschapjes en dan eten en dan kan de bevalling beginnen hoor!

voor de meiden die al kids hebben hoe gaan jullie dat doen als je moet bevallen bv 's nachts?

ik ga zo alles even terug lezen maar zag zo snel geen baby nieuws en ook dat de antibiotica niet aan slaat jolyn, balen zeg.

lfs Hellen

Deel Deze Pagina