dankjewel meiden voor alle lieve reacties. Ukkie: hoop dat je nachten vanaf vannacht beter worden. wel spannend dan ja, steeds die harde buiken die pijnlijk zijn. Jolyn: veel beterschap, hoop dat je snel weer fit bent zodat je fit aan je bevalling kunt beginnen. Vlinderss: klinkt wel erg spannend zeg! wie weet begint het wel vanavond! Lydia: ik hoop dat je je beter voelt nu, en geen hoofdpijn meer hebt. Hellen: wat fijn dat je je zo goed voelt!en heerlijk zeg, een subtropisch zwemparadijs!! Hier is de vk vanmorgen geweest..ivm de omstandigheden (van mijn man, ook hebben beiden vaders ongeneeslijke kanker) willen ze kijken of ze kunnen helpen..ben weer gestript. De verweking van de baarmoedermond was nu meer!! ze geven het aan met getal, was di en do hetzelfde, nl voor de helft , een 5. Nu was het vanmorgen 7/8 dus dat is goed! omdat we in een vervelende situatie zitten en het misschien zo is dat door de omstandigheden de weeen niet beginnen breken ze morgen mijn vliezen...dus erg spannend! we willen sowieso naar het ziekenhuis maar tussen 13 en 15.00 moeten we naar het ziekenhuis als de weeen niet begonnen zijn. Tussen 8 en 10uur (morgen, maandag dus) komt de vk om de vliezen te breken. dan bespreken we wanneer we naar ziekenhuis gaan als de weeen beginnen, willen dan nl zo snel mogelijk daar naartoe (kraamsuite, afhankelijk van de situatie, als het meteen medisch zou zijn dan verloskamers) dus heeel spannend!heb net nog de laatste dingen gedaan, nog maar een keer schoongemaakt (kon het nog schoner??nee eigenlijk niet maargoed ) weet dus niet wanneer ik weer iets laat weten, heb niet echt internet op mijn mobiel, alleen hier thuis gratis dus kan misschien even duren voor jullie iets horen! Oh, echt spannend!
Daantje, wie weet begint het nu nog wel spontaan... en anders heel veel succes. Ik weet niet wat ik hier kan verwachten moet zeggen dat mijn rug klachten erger worden ze komen wel met vlagen, ook blijven de steken en krampen maar net wat ik zeg ik durf nergens meer op te hopen ben net zoals velen van jullie al veel te vaak teleurgesteld.... tot horens!! liefs,
Ik lees al een tijdje dit topic mee, leuk te lezen wanneer bevallingen beginnen! Iedere keer denk ik steeds: Zou het? Maar doe ik maar niet meer, want gebeurt steeds niet helaas.. MAAR: kan niet wachten!!
Heel veel succes morgen en we zien je weer verschijnen als je thuis bent... Voor mij is het weer beter als de kleine donderdag pas komt, omdat mijn man zijn zus is overleden en dinsdag word begraven. Zo dubbel, iemand gaat dood en iemand word geboren. is logisch, maar niet fijn als het in 1 famillie is. Maar goed, het gaat hier verders goed, geen steekjes, alleen harde buiken, maar het stomme is dat ik die alleen over dag en in de avond heb en in de nacht niet en dus prima kan slapen. Vroeg nou iemand hoe dat gaat met kinderen? Nou mijn kinderen gaan morgen weer naar school. En wat als ik plots in de nacht weeen krijg? Nou, dan maak ik ze lekker wakker leg het aan ze uit en we bellen opa en oma, ( ik woon alleen met 2 kids vader woont elders) De kinderen zijn bijna 5 en 6 dus die begrijpen dan wel wat er speelt. Mijn vader zorgt dan ff voor de kids en me moeder gaat mee naar het ziekenhuis. Maar goed, dat zal bij mij hoogste waarschijnlijk niet gebeuren, maar als het toch gebeurt, komt het allemaal op zijn pootjes terrecht. Morgen weer vroeg er uit.. pfffff had van mij nog wel ff mogen duren de vakantie.. maar goped we moeten er aan geloven. Iemand nog steekjes deze avond?
daantje hoop dat het begonnen en is en anders succes morgen. Wat een rare tijd voor je...Je baby wordt bijna geboren en je man ziek (en je vader en schoonvader ook nog). Ik heb weinig woorden, maar heel veel sterkte. Hoop dat jullie met zijn allen straks wel kunnen genieten van de baby. ------------ Hier wil mijn man dat ik mijn ziekenhuistas ga klaarmaken morgen. Hij is bang dat ik zeer binnenkort ga bevallen. Ben vanavond gaan spugen en heb last van mijn darmen en voel me onbestendig. Ook heel warrig en een continue harde buik. (verlies ook wat meer afscheiding, waterig en soms elastisch slijm).Ik dacht hetzelfde als mijn man en heb het gevoel dat mijn lichaam zich klaar aan het maken is. Vind het dan wel apart dat ik daar niets over gezegd heb tegen mijn man en die zich dus zorgen maakt terwijl hij altijd zo nuchter en rustig is. Weet ook niet wat ik er mee aan moet. Volgens mij heb ik niet echt een reden om de vk te bellen. Ik heb geen weeen. Er klopt alleen iets niet. heb trouwens ook al een paar dagen moeite met plassen. Ga net zo vaak als normaal, maar het zijn wel kleine beetjes of er zit weinig druk achter.
marieke wanneer moet je weer naar de vk.. anders vragen of je wat eerder mag komen om je zorgen uit te spreken.. ziekenhuistas is zoiezo wel slim om klaar te hebben ..
Allereerst Daantje ontzettend veel sterkte en succes!! Je hebt morgen gewoon een klein wonder in je armen..hoe mooi is dat! (al weet ik wel dat je gevoel erg dubbel is..maar je moet nu ff positief zijn) Eyvie, als ik jou verhaal lees, en het spijt me als ik er te diep op inga, maar de vader van je kinderen woont ergens anders? hebben jullie een lat-relatie of hoe moet ik dat zien? sorry ik ben gewoon erg nieuwschierig aangelegd...als je niet wilt antwoorden is dat natuurlijk ook prima Hier heb ik de dag weer overleefd...ik hoop dat mijn kleintje nog ff 3 daagjes kan wachten zodat mama weer fit is.. we houden elkaar op de hoogte, maar aan de tijd te zien moeten er nu een paar aan het bevallen zijn..of niet Hellen?? liefs jolyn
oh en Marieke?? Je bent pas 30 weken zie ik? Zou ik nog niet doen hoor..gaan bevallen... Maar je tas klaar hebben is niet verkeerd...(moet ik zeggen trouwens) Ik ben nu 39+1 en heb nog niet eens een tas...hahahahaha
Hier de vriend van Michelle, ik moest even doorgeven (aangezien zij de website al had openstaan) dat de weeen begonnen zijn. Sinds 05:30 om de 2 minuten al en iedere keer een dikke minuut serieuze weeen. Groetjes Erno
OHHHHHHHHHHHHHHH SPANNNENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!! SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!! we denken aan je!!!!! kom op meid ...je kunt het!!
wow michelle ik draai duimen hoop op een goede en snelle bevalling ook voor jou erno dat jullie snel je meisje in jullie armen hebben. liefs Hellen ps hier een beroerde nacht veel en lang wakker veel plassen. ben dus erg moe!
ooh michelle!! als de baby er nog niet is, heel veel sterkte en succes met je bevalling! hoelijk gaat alles goed!! hier vannacht ook weer last van weeen gehad. kwamen om de 7 minuten en deden tot in mijn benen pijn (Gaat nog wat worden) Maar na 2 uurtjes ongeveer hielden ze weer op! helaas...ik begin het wel spannend te vinden hoor!
even een reactie van mij, heb niet alles gelezen, alleen wat op deze pagina staat(30) Michelle: succes, super spannend!!!Wat fijn dat het is begonnen!!Zet m op! Hier een kleine tegenvaller (baal er zelf best wel veel van eigenlijk maarja) ziekenhuis ligt momenteel 'vol' , dus ze mogen mijn vliezen nog niet breken... tussen 12 en 12.30uur belt mijn vk ziekenhuis hoe het er voor staat daar en dan kan ze hopelijk snel komen om mijn vliezen te breken.. heb gisteravond heel veel pijnlijke harde buiken gehad en ook erge menstruatie krampen maar niet doorgezet dus.. hopen op dat de vk straks toch nog gewoon kan komen!
whoee michelle zet m op !! Daan dat meen je niet!!!.... pfff komop mensen eruittt ! daantje heeft een plekkie nodig! hoop dat er zo wel plek is meis! ohh lees t volgens mij verkeerd, de vk is bezig en heeft dan geen tijd.. xx
michelle: heeft wel een babytje die zich aan de afspraken houdt...hahah! succes meid en hoop dat alles goed gaat! Daan: begrijp dat het balen is, maar er zit schot in de zaak en ze doen er nu in ieder geval alles aan om je te helpen. succes meid het komt allemaal goed! Hier: een onrustige nacht gehad, heel veel pijnlijke voorweeen, en dat dan wel een hele tijd, uiteindelijk om half 5 weer in slaap gevallen en vanmorgen om half 8 werd ik er weer wakker van. Ik begrijp er gewoon helemaal niks van waarom zet dit alles niet door. en het jammere is mijn VK zegt gewoon keihard ja vanaf 41 weken sturen we je door waar je dan uiteindeilijk met 41+6 zal bevallen... Natuurlijk moet je moeder natuur niet te veel in de weg lopen maar ik ben er zo ontzettend klaar mee. zo weer even lekker lopen klagen haha! nu maar weer verder met de orde van de dag! tot horens dames!!
pff balen zeg !! hier indd ook ja.. 41.5 een echo bij de gyn voor vruchtwater en placenta en pas bij 42 iets doen.. pff