41+6 pas??? pfff hopelijk wil mijn gyn wat sneller actie ondernemen. die slapeloze nachten breken echt op. Daantje hopelijk krijg je snel bericht dat ze je vliezen gaan breken! hoop het zoo voor je! @Lydia: bij jou nog helemaal niks? hoop ook voor jou dat beebje snel komt!
Ik lees al een tijdje in dit topic mee, maar plaats niet echt veel berichten.. Jullie zijn namelijk al een stuk verder dan mij.. Maar nu wordt het wel heel spannend. @Michelle, heel veel succes..!! Zet m op..!! Wat spannend zeg @Daantje, ik duim voor je dat ze vandaag nog wel je vliezen gaan breken.. En dat de weeën daarna meteen goed doorzetten. hopelijk hebben jullie allebei een voorspoedige bevalling @Lydia, ik zie dat je vandaag op je uitgerekende dag bent. Nog geen weeën? Spannend hoor..!! Jij ook alvast heel veel succes
jep, 41+6 kan me er wel heel druk om maken maar denk niet dat dat veel verschil maakt. Leg me er maar bij neer zolang alles maar goed blijft gaan met onze kleine. hier toch we heel veel last van pijnlijke steken onderin en vreselijk krampen, de pijn blijft niet zo heel lang denk ongeveer een 20 seconden en de banden die zijn ook erg gevoelig opstaan en lopen voelt echt niet prettig, mag toch hopen dat allemaal voorbereidingen zijn op, ik ben morgen 40 weken. liefs,
hier vanmiddag weer naar de huisarts...ben al vanaf 3.00 vannacht wakker..kan niet liggen want krijg het dan flink benauwd....en maar hoesten en hoesten....dus heb gebeld en moest idd vandaag langs komen... Mooi! Ik ga lekker lopen klagen in de hoop dat ze me eerder inleiden haha nee hoor, ik hoop dat de kleine spruit nog een dagje of 2 blijft zitten zodat ik (hopenlijk) medicatie krijg...en ik op kan knappen. 41+6 pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Moet er eigenlijk niet aan denken...dan zou ik nog 2 weken moeten...brrr...
hier nog niks aan de hand... wou dat ik 40.6 was.. dan weet ik waar ik aan toe ben en of ze er al is..
Hoi meiden! Hier even snel een berichtje van mij. Vanmorgen is na een supersnelle bevalling, 4 uurtjes na de eerste wee, onzo dochter geboren. Ze heet Olivia Charlee en weegt 3600 gram. We gingen met 3cm naar het zh voor pijnstilling maar het ging daar zo snel dat ik binnen een half uur onze dochter heb gelanceerd. De verpleegkundige had niet eens de tijd om mijn bloeddruk te meten We maken het allebei supergoed, ik ben zo gelukkig! Ik wens jullie ook allemaal een goede en snelle bevalling toe! Veel liefs van een hele trotse mama
@ Michelle, van harte gefeliciteerd, wat geweldig zeg! Heerlijk gaan genieten samen! Hier ook eentje die lekker even gaat klagen in dit voorweeen-topic! Heb elke avond en nacht last van een hele druk van onderen, en heel erg last van rommelende darmen en lucht! Vind het lopen nu ook steeds moeizamer gaan, alles steekt en drukt van onderen! Heb ook echt 's avonds alleen last van harde buiken die soms pijnlijk zijn! Afwachten maar he!
Michelle gefeliciteerd..!!!!!! Wat fijn dat het een voorspoedige bevalling is geweest.. Nu lekker genieten en je laten verwennen!!
@ Lydia: Is frambozenbladthee-capsules niet wat voor jou? Weet niet of het een fabeltje is of niet hoor, maar ze zeiden dat tegen mij, dat dit goed zou zijn als je tegen de uitgerekende datum loopt! Misschien mensen die hier ervaring mee hebben?
michelle gefeliciteeeerdd !! elleke, klinkt indd bekend.. jeetje hoop dat ook jij niet meer zo lang hoeft te wachten ! x
michelle gefeliciteerd met jullie dochtertje!! wat heerlijk dat de bevalling zo voorspoedig is gegaan! geniet lekker van je kraamtijd!
hey michelle van harte super zeg ik hoop dat het bij mij ook zo snel mag gaan. heeft je ventje zijn zusje al gezien? en hoe reageerde hij! ik ben erg benieuwd en ik zal het nu geen twee jaar laten duren voor dat de kids elkaar zien geniet ze met jullie 4en daantje ik hoop dat ze je vliezen al gebroken hebben en dat je ligt te puffen. jolyn fijn dat je terecht kan bij de ha ik zou gek worden er nu nog een verkoudheid bij lydia jij krijgt dus met 40,6 te horen hoe en wat? als de kleine zich niet heeft aangediend! ik hoop dat ik met 41 weken gestript wordt morgen moet ik weer naar vk en wil dit dan wel voor leggen. meiden ik hoop dat er snel meer baby nieuws is, ik ga mijn nieuwe gordijnen zo halen en op hangen! liefs Hellen
ik moet nu met 41 weken weer naar de vk als ik niet bevallen ben en dan een afspraak met de gyn maken voor die echo .. maar wanneer die dan komt ?!
Michelle; Gefeliciteerd met jullie dochter!! Super! Leuke naam ook! Genietse! Hier ook eventjes klagen.. Mijn ribben doen zo'n pijn en het lopen doet echt heel veel pijn. Lijk wel een stijve hark!! Ik kan niet met mijn benen over elkaar zitten, dat zal wel met het indalen te maken hebben. *grumble* Hebben jullie trouwens ook zoveel dorst? Ik drink echt non stop water..
MICHELLE meid van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Wat een super bevalling zeg!!! oh wat wil ik graag dat het bij mij ook zo mag gaan... ik ben vanmiddag naar de HA geweest en die heeft met de gyn. gebeld..moest gelijk komen...dus heb vanmiddag in het ziekenhuis gelegen aan de CTG en de longarts is erbij geweest... Moest het nog ff aanzien en gewoon de antibiotica doorslikken... vanaf 16.45 om de 8 a 10 min een flinke harde buik.... Maar dat zal wel niks zijn...we wachtten af... nou ik kijk vanavond nog ff voor misschien nog meer babynieuws??
Irritant he die harde buiken. Zeker als het niets doet. Ik heb ook in een uur heel veel harde buiken, maar het zijn geen weeen. Ik zou zo graag willen dat het over gaat in een wee. Maar ben bang dat ik op donderdag moet wachten. Het is wel een gek idee dat ik nu me laatste weekend heb gehad zonder kleintje. kom op meiden en weeen hihihii...
MICHELLE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Weer zo'n bliksembevalling!. nou jolyn...misschien ben je nu zelf wel begonnen. wat naar dat je nu zo benauwd bent. wel goed dat ze je doorgestuurd hebben.