Nou, het zakte net zo mooi weer af, gisteravond... Dus ben nog gewoon thuis... Vandaag maar eens een pjama kopen, die heb ik nog niet eens voor de kleine... Van nesteldrang heb ik helemaal geen last van.. Ik doe altijd alles op mn dooie gemakje, en haal in de laatste paar dagen nog de laatste spulletjes ... nou fijne dag, en ik hoor het wel hoe het met de rest gaat?!
het is 4 jaar geleden dat ik een baby-tje had.. ik twijfel, hebben ze nu gelijk ook al een slaapzak aan???
nou hier ook weer vals alarm, vanacht echt ontzettend veel plassen en rond half 1 krampen en dat werd rond 1 uur om de 8 a 9 minuten maar om kwart 2 zakte het weer af en om 3 uu rsliep ik eindelijk dus net urine weg gebracht en wat administratie gedaan en straks naar vk ik hoop dat ze rond het weekend mij wil strippen maar denk dat ik moet wachten tot 41 wk. ik ben zo moe maar zie gewoon op tegen de nachten tegen woordig. sorry voor mijn geklaag. vandaag is mijn uitgerekende datum volgens de vk van 20 wk echo en gister was de uitgerekende datum volgens de gyn. helaas dus geen baby nieuws ik hoop dat daantje al bevallen is en ik heb ook nog niks van lydia gehoord dus wie weet. lfs Hellen
pyama? O dat koop ik geen eens.. Ik leg der lekker in der romper of pakje wat ze aan heeft. Ik moet vandaag maar eens kijken hoe ik dat bedje ook alweer op maak. Niet dat ze er in gaat slapen gelijk, maar zal wel moeten denk ik van de kraamzorg. Ik leg de kleine lekker te slapen in de kinderwagen bak of in de box. Dan kan ik haar goed zien. hihihi. Begin wel een beetje zenuwachtig te worden hoor. Voor mij komt donderdag zo dicht bij. Ik ga vanmiddag me kaartjes regelen. Maar o wat is dat moeilijk. Gedichtje uitzoeken... pffff vind er zo veel leuk. Slapen doe ik prima, geen gerommel of wat... Nu is die kleine weer druk, maar gelukkig is ze overdag goed aanwezig en snachts voel ik haar niet. Hoe is dat bij jullie, voelen jullie de kleine goed?
eyvie.. Nu nog kaartje uitzoeken! Heb ik gelukkig al gedaan.. Was wel een heel puzzelwerk dat wel hier heb ik trouwens ook geen pyama gekocht.. En ook geen slaapzak.
goedemorgen allemaal! Vanacht bij iedereen alles rustig gebleven helaas? Ben benieuwd of Daantje al bevallen is. Ik heb gisteravond om de 2-3 minuten weeen gehad. deden ook echt pijn en moest ze echt opvangen, maar na een uurtje viel ik in slaap en was het afgelopen....ben benieuwd of ik dit nog weken vol ga houden. bij mijn dochtertje had ik ook weken lang gerommel..
Michelle: Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter! En ook al zo'n snelle en goeie bevalling, fijn is dat he?! Zou dat onze beloning zijn na al die voorweeen Jolyn: Hier nog geen slaapzakje aan hoor. Dat heb ik bij de vorige ook pas gedaan toen hij onder zijn dekentje vandaan begon te stuiteren dus dat zal bij deze ook wel zo zijn. Nu nog gewoon lekker in zijn pakje onder z'n dekentje/lakentje
Zo kaartjes zijn gelukt. ook weer gedaan. Heb zelfs enveloppen, die mag ik dus wel gaan schrijven. Hebben jullie veel kaartjes?
maar dat komt ook omdat wij allebij geen/weinig contact hebben met familie alleen de opa's en oma's . (dus geen tante/oom/neefjes/nichtjes/enz enz )
dag dames! ook hier nog geen baby.... wel heb ik heel veel harde buiken en zijn ze nog steeds pijnlijk vanmorgen onder de douche en een groot stuk van de slijmprop verloren... durf me nergens meer op vast te pinnen want zoals je wel weten heeft deze kleine me al weken voor de gek, de geboorte kaartjes zijn al een tijdje geleden uitgezocht envelopjes ook al keurig geschreven denk dat ik een 80 kaartjes de deur uit doe... en ja er is veel keuze we hebben gewoon 1 map mee naar huis genomen en daar 1 uigezocht anders blijf je bezig. we horen van elkaar!! groetjs!
Hier ook nog niets! Vannacht 3x een hele erge buikkramp en nu steeds een zeurderig gevoel in m'n buik, net of ik ongesteld moet worden, maar nog niets aan de hand! Geen slijmprop i.d. wat al is los gekomen! Afwachten maar he!
wij hebben de geboortekaartjes zelf gemaakt (althans ik dan ) met toevoeging van foto vond ik wel gaaf!
Vandaag zou een heerlijke dag (met dit weer) zijn om te bevallen zeg! Voor jullie dan.. ik mag nog eventjes wachten. Elleke; Jou gevoel herken ik erg van mijn eerste zwangerschap, ik hoop dat het zo aan blijft houden en dat de bevalling snel begint! Lydia; Leuk dat je de kaartjes zelf gemaakt hebt! Wij hebben een kaartje uitgekozen waar een foto bij gedaan kan worden. Daar doen we een foto van de 2 meiden tussen de roze met witte muisjes
klinkt ook leuk alieke ! ja goeie dag, zo blijft het de hele week een beetje dus doe mij deze week maar
Deze word het waarschijnlijk.. Agh, ik heb gelukkig geen bekenden hier op t forum Haal hem er later wel weer af. *weg* Ik kom alleen niet uit met de tekst, ik vind het allemaal zo zoet sappig!
Super leuk!! Jij hebt ook een mooi net buikkie! Hebben jullie ook zo'n druk van onder? Alsof die spieren aan der binnenkant van je benen verrekt hebt ofzo. Vooral als ik mijn bene wijd doe is dat erg gevoelig (sokken uittrekken, broek aan e.d hihi).