wauw das een mooi kaartje zeg! super uitgezocht hoor! de tekst is ook schattig. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit of ik dit kaartje wel wil die we nu uitgekozen hebben. de naam hebben we gisteren ook pas besloten...haha...we zijn lekker op tijd
leukk ! die soort van spierpijn had ik iets eerder dan jouw termijn.. ook in mn dijen.. phoee zoeen sport gevoel .. fotoshoot is van 30 juli dus wel weer ff geleden
aha de baby gaat Hester heten??? Mooie kaartjes hoor... Wij hebben een behoorlijk simpel kaartje..maar toen ik het zag kreeg ik tranen in mijn ogen en dat maakte voor mij dat ik (we) die moest (en)kiezen.. Een ouder jongetje op het strand die zijn arm om een baby slaat.. We wouden heel graag ons ouder zoontje van 4 erbij betrekken...dus er staat ook een gedichtje op namens hem op de voorkant. Oh, ik vind onze meisjesnaam zoooooo mooi!! ik kan niet wachten totdat ik het de mensen kan vertellen... Ik ga het eten opzetten...boontjes, aardappels en worst..oja en appelmoes!!
Jolyn; Hahaha! Nee Hester gaat hem niet worden Ja het is zo leuk om het dan bekend te kunnen maken! Mijn eerste 2 dochters heten Loïs (zegt; Lo-is) & Dana.. Deze zal Maey heten Wij zijn van de korte maar krachtige namen.
die naam past er goed bij...mijn oudste heet Tim en de baby gaat.....heten...haha Ik hou het nog ff ies geheim hoor.... Hij komt niet zo heel vaak voor..iets vaker met een andere beginletter....
dames ik hoop ook snel de naam bekend te kunnen maken maken, ik heb namelijk nieuws... mijn vliezen zijn gister middag gebroken spontaan! alleen geen weeeen om 9 uur belt de vk weer en dan komt ze waarschijnlijk even weer langs als er niks begint vanmiddag naar zkh voor echo en ctg en dan horen we verder. hou jullie op de hoogte lfs hellen
@Hellen.....DAN WORD HET BINNEN 48 UUR GEBOREN!!!!!!!!!!!! JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE succes meid!!!! zet hem op!!! You go Girl!!!! hou ons op de hoogte!!! liefs...jolyn
goeiemorgen, zo dienen zich toch langzaam steeds meer baby's aan... gelukkig maar. en de geboorte kaartjes die zijn echt allemaal heel erg mooi! Wij hebben en kaartje uit moeten zoeken die voor een jongen en een meid kan omdat we niet weten wat we krijgen, spannend vind ik het worden. Hier verder nog steeds het zelfde, mijn vriend moet vandaag voor een lange dag weg en wat moeilijker te bereiken, wel nog een aantal nummers van collega's gekregen mocht het zo ver zijn maar toch, ik zei vanmorgen nog als mijn vliezen nou gewoon zouden breken weet je waar je aan toe bent, al dat andere "voorwerk" houdt ons in de ban en maakt mij af en toe wat onzeker. Fijne dag dames! ik ga maar eens een appeltaartje bakken ofzo....haha!
Vlinderss; Spannend dat jullie het geslacht niet weten! Hoever ben je nu? Ooehh appeltaart!! Heerlijk!! Ik heb smorgens en savonds eigenlijk alleen zeurende pijn in mijn bovenbenen (lijken erg op mijn beenweeën van de andere keren) maar zakt al snel weer weg.
Succes en sterkte Hellen! Vandaag is Lydia ook nog niet online geweest zie ik? Zou het dan toch? Hier net weer naar de VK geweest; morgen voor de zekerheid nog weer een groeiecho, omdat onze uk heel klein lijkt en ze wilden ter controle dan nog even zien hoe groot het nu ongeveer is! Maar de VK zei al: 'misschien komen we wel eerder bij jou!'
@ Elleke: dat zou fijn zijn als je eerder gaat bevallen... @Lydia: wat jammer dat het bij jou nog zo rustig blijft. vind je het zwaar onderhand lichamelijk? of ben je net als wij heel ongeduldig Ik ging gisteren op de weegschaal staan. de laatste keer dat ik dat deed (4 weken geleden) was ik 11 kilo aangekomen, gisteren zat ik ineens op 6 kilo. dus zou ik dan in 4 weken 5 kilo zijn afgevallen...?... bij mijn dochtertje kwam ik in totaal 16 kilo aan. dus dan ben ik heir uiteraard wel heel blij mee! verder geen regelmatige hardebuiken/oefenweeen gehad...helaas.
hmm das wel raar zoveel afgevallen.. hier totaal 12 kilo aangekomen (laatste 5 weken niks meer erbij ) ik trek het lichamelijk op zich nog wel ( als ik maar niet veel uitvoer... ) maar had indd mn kleine meisje toch wel verwacht..