Het voorweeen topic.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderss

vlinderss Lid

23 nov 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alieke: Het ruikt hier heerlijk!! straks maar even een stukje proeven....
    ja zeker spannend het is onze eerste, mijn gevoel zegt een jongen maar het maakt me echt niks uit als het maar gezond is.
    ik ben nu 40 weken en 1 dag.

liefs,

2. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Lydia: ja kan me voorstellen dat je wat teleurgesteld bent dat ze er nog steeds niet is. ik liep met mijn dochtertje ook over tijd. ik had ook verwacht dat ze rond de 38-39 weken echt wel een keer geboren zou zijn. willen ze je niet een keer gaan strippen ofzo dan??

Vlinderss:wat leuk dat jullie nog niet weten wat het is. jij kunt dus ook elk moment bevallen.

ik zit nu geloof ik meer dan ooit op zp. ben zo nieuwschierig wie de volgende is:D

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee hier zijn ze zo flauw dat ze pas bij 42 weken wat gaan doen !...

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    vlinderss; Lekker hoor! Oohh spannend ook alweer overtijd!

Lydia; Pfoe zou gek worden, wat duurt wachten lang he! Mijn eerste werd met 37w geboren en de 2de met 39, iedere week die langer dan 37weken duurde vond ik al vreselijk hihi. Hoop dat deze ook optijd komt ;)

5. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    hier nog geen nieuws hoor!
    geen weeen niks dus wordt over een uur overgedragen aan het zkh moet dan waarschijnlijk langs voor controle

als ik pech heb dan wordt ik pas vrijdag ingeleid als er niks begint!

hoop dus dat het vandaag of morgen als nog begint want voel me nu een beetje aan huis gekluisterd en zie niet voor me nog tot vrijdag rond te lopen met maandverband en lekkage ;)

ik hou jullie op de hoogte en meiden ik denk dat daantje ook wel aan het bevallen is of is geweest want ze is al even niet meer geweest

liefs hellen

ps heerlijk appeltaart!

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    huh.. als je vliezen zijn gebroken moet je toch binnen 48 uur bevallen .. ?!

denk heee berichtje van hellen ze zal wel bevallen zijn ..

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hellen; Wat raar!! Je moet het niet pikken dat ze je vrijdag anders pas inleiden hoor! Als je vliezen gebroken zijn moet je binnen zoveel uur bevallen. Vriendin van mij hebben ze ook te lang ermee laten lopen en t kindje is er niet beter op geworden. Bij mijn eerste braken ook als eerste mijn vliezen, smorgens vroeg.. ik moest de volgende dag om 7.00 in het zh zijn als er nog geen weeën waren. Gelukkig kreeg ik die snachts.

8. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ik dacht zelfs dat je binnen 24 uur weeen moest krijgen.
    ik zou er ook zeker niet meer accoord gaan hoor tot vrijdag!
    laat ze zelf lekker 2 dagen plassend in een maandverbandje rondlopen.
    nou hopelijk komen die weeen dan toch snel!!! sterkte iig.

9. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Volgens mij moet je dan toch inderdaad binnen 24/48 uur bevallen zijn als je vliezen gebroken zijn?! :( Hopelijk komen je weeen gauw Hellen!

Ik heb vandaag een dip-dag! (mag ik even klagen? ;))
    Pfff, ik ben moe, down, heb nergens geen zin in en kan om het kleinste wel janken! De hele dag vragen mensen al: 'hoe lang moet je nog? Oh, wat leuk!' maar vandaag heb ik er gewoon even geen zin in! Hebben jullie ook wel eens van die dagen? Had gister ook al zo'n 'bleeehhhh-dag'! Had vanmorgen zoiets: 'huh, toch niet weer zo down?!' Hopelijk is dat straks allemaal weg als die rot-hormonen je lichaam uit zijn! ;)

10. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    binnen 24 uur moet je worden overgedragen aan het zkh en dan mogen ze je nog 48 uur laten lopen maar denk dat het wel donderdag wordt hoor.

het is zaterdag ook 1 jaar geleden dat ik daar in het zkh lag met een bbz en dus mijn kindje ben verloren en ik zou het fijn vinden als dat niet de datum wordt waarop dit wonder wordt geboren en al helemaal niet als ze me gaan in leiden

nou nog niks gehoord van vk als ik meer weet laat ik het jullie weten

lfs Hellen

ps wel wat menstruatie achtige krampen hier.

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hihi elleke je mag van die dagen hebben hoor :)
    ik had gister & eergister echt zoeen dag..
    vandaag tot 11.00 in bed blijven liggen ( normaal 9.00 ) en dan duurt de dag al korter.. toen mn slaapkamer gaan poetsen ( met pijn!) en over 3 kwartier is vriendlief weer thuis.. dan gaat de dag tenminste snel voorbij en hoef ik niet zo na te denken ;).. proberen bezig te blijven dus ;)

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    vind het echt apart hoor helen.. je kindje heeft nu toch geen vruchtwater meer.. ? ..mja..
    hoop dat de krampen doorzetten en je je kindje snel mag verwelkomen :) !

13. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hellen; Hopen dat het snel doorzet!

Lydia; Oohh heerlijke dagen heb jij hihi.. hier met 2 kids is het erg lastig als ik me zo voel. Dagen duren voor mijn gevoel steeds langer.. Oudste word sinds kort om half 7 wakker. Blegh! Gelukkig kijkt ze dan nog een tijd tv bij ons op bed en ik slaap dan verder ;)
    Vanmorgen dacht ik even met ze mee te dansen op K3.. nou vergeet het maar! Alles deed pijn haha!

14. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Michelle: gefeliciteerd!!
    Hellen: oh wat spannend!!!

Rest: degenen die mogen bevallen; hoop dat het snel gaat beginnen!

even een berichtje van mij:

Ik ben afgelopen maandag bevallen van een gezonde dochter!
    voor wie meer wil weten mag me een pb sturen :)
    Ze is wel flinker dan we gedacht hadden!
    Alles gaat goed, weeen begonnen niet vanzelf nadat ze de vliezen hadden gebroken maar na weeenopwekkers kwamen ze meteen, en behoorlijk ook!weeenopwekkers hebben ze toen uitgezet want ging super (en snel), vanaf de eerste wee duurde het maar 3 uurtjes, toen was ze er al.
    Super trots weer op dit lieve mooie meisje!

Helaas ook wat minder nieuws in deze mooie tijd van genieten...tumor blijkt helaas kwaadaardig te zijn bij mijn man..spannende tijden dus hier..

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jeetje wat dubbel !

van harte gefeliciteerd met jullie dochter !

en tegelijkertijd ook heel veel sterkte de komende tijd! met hubbie..

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Daantje; Gefeliciteerd met jullie dochter!! Hoe vinden de meiden het?! Jeetje wat een ongemakkelijk en dubbele situatie! Ik hoop dat jullie alsnog lekker kunnen genieten!

17. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    jeetje daantje wat een dubbel gevoel, maar super van harte met jullie meisje hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten in deze roerige tijd!

hier bijzonder nieuws, geen baby nog maar ook geen gebroken vliezen volgens het zkh
    na verschillende testen en 3 uur later zijn we naar huis gestuurd met de mededeling geen gebroken vliezen.

er druppelt wel wat maar kan urine zijn en of waterige afscheiding en of vrucht water ik moest opvangen en onde microscoop en was twijfel maar waarschijnlijk wel vruchtwater toen een inwendige test en dat moest indrogen en toen net al een zwangerschapstest moesten er 2 strepen komen maar er kwam er naar verbazing maar 1.

op de echo was ook nog voldoende vruchtwater te zien en ook het kindje maakt het buitengewoon goed en ook mijn temp is constant dus we wachten gewoon weer mee af wat er komen gaat.

enige advies af en toe tempen en wat vocht opvangen.
    mijn verloskundige die het gecheckt heeft was al uit dienst dus ben benieuwd wat ze er van gaat zeggen.

oja lydia vruchtwater wordt wel telkens weer aangemaakt zeggen ze alleen als je veel blijft verliezen dan wordt het telkens minder bij de eerste ben ik echt liters verloren.

liefs Hellen

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jee.. dus geen vruchtwater...
    en nu wel vrijdag ingeleid worden of dat niet ?!

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nou wat vreemd Hellen! Denk je dat het begonnen is en dan toch misschien niet! Nouja wie weet..

Ik wil even klagen! Heb zo'n pijn.. Het lopen is al en tijdje geen pretje meer maar heb sinds vanmiddag continu weer felle steken op verschillende plekken op mijn buik. Dit is echt geen doen met 2 kids om me heen en dan gaat je schuldgevoel/hormonen ook nog spelen. Blegh!!

20. vlinderss

vlinderss Lid

23 nov 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus geen vruchtwater.... ja ik meende het vorige week ook bij mij ook mijn VK twijfelde, uit die test bij het ziekenhuis bleek het ook waterige afscheiding te zijn.
    Wel een kleine domper of niet, je denkt echt even Yes binnen nu en .. uur heb ik mijn kleintje in mijn armen dat is dus niet zo.
    nou meid sterkte.

voor al andere dames een goeie nacht en tot morgen!!

Deel Deze Pagina