Daantje: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Maar wat is het dubbel zeg, sterkte met je man Het zal heel moeilijk worden
nee vrijdag niet ingeleid worden als ik vocht verlies weer mijn eigen vk bellen dan kunnen zij het evt checken in zkh als weeen starten gewoon weer met mijn eigen vk in zkh bevallen als er niks komt wordt ik maandag gestript en dinsdag voor 41 wk controle naar zkh allemaal met mijn eigen vk das wel weer fijn! verder terleurgesteld een beetje, omdat je uit gaat van voor het weekend ons kindje zien maar vindt het vooral spannend zowel ik als mijn eigen vk waren er van overtuigd dat het vruchtwater was mijn vk heeft het over 24 uur zowel gezien en gecheckt 3X dus ga ik wel dingen doen buitenshuis en hoe gevoelig ben je voor infectie (wassen met zeep e.d.) en lekker klagen hoor alieke daar is het topic toch ook voor! lfs Hellen
Hey dames, Sorry dat ik even kom 'crashen', want jullie zijn al een hechte groep, lijkt me. Doet zo'n deugd om jullie verhalen te lezen. Natuurlijk niet om de ongemakken die jullie ondervinden, maar omdat ik het zo hard herken. Hier ook af en toe wat voorweeën, had ik ook niet bij m'n eerste zoontje. Wel wat gerommel toen, maar niet zoals nu. 't Is altijd zo dubbel, omdat het nog 4 weken kan duren, maar gelijk kan het ook voor morgen zijn. 't Is gewoon zo spannend. Morgen terug controle. Had 2 weken geleden zo'n centimetertje opening, ben eens benieuwd morgen. Aan alle dames: veel succes met de bevalling!! Daantje: Dikke proficiat met jullie dochtertje en tegelijk veel sterkte! Groetjes ...
Daan gefeliciteerd meid.. En het tegenstrijdige met je man. Moeilijk om dan de juiste woorden te vinden. ik wil jullie heeel veel sterkte wensen. Ik mag morgen!!. Ik mag me om half 7 melden in het ziekenhuis, dus ben benieuwd. Ik heb ook geen idee of ik moet blijven, dus ik wacht het af. Het gaat me toch wel veel te snel. Soms dacht ik. pfff nog zo lang.. maar morgen is het alweer 8 sept. Voor de meiden die ook 1 dezer dagen gaan bevallen... Heel veel toi toi toi. en genieten van die kleine. Ik ben eigenlijk blij als het morgen avond is whahahaha. Tot snel dames enne ik hoop straks meer geboortes te lezen. Eyvie
@Daantje: van harte met jullie dochter! ik hoop dat het goed met je is gegaan en jullie dochtertje het ook goed doet. Tegelijkertijd ook heel veel sterkte met je man. wat dubbe voor jullie zeg! @aevy: heel veel succes in het ziekenhuis vandaag. ben benieuwd! @hellen wat een teleurstelling zeg. dus toch geen gebroken vliezen.. hopelijk toch heel gauw wel gebroken vliezen van 38 weken bereikt....morgen naar de gyn. ga me even heeel zielig opstellen en hopelijk wil die dan kijken of ik ontsluiting heb en wil strippen....
@happyliesje: klets gezellig met ons mee hoor! jij ook sterkte met je laatste loodjes en hopelijk willen ze vandaag nog wat bij je doen
1 Goedemorgen!! OHHHHHHh hellen....dat had ik nou vorige week donderdagavond..ik had op de wc geplast en wou opstaan om af te vegen (ja sorry) en er kwam me een straal achteraan...ik dacht das mijn vruchtwater want had net al geplast.. Ik gebeld moest toch maar langskomen en werd aan de CTG gelegd om te kijken hoe het kindje het maakte, toen een test met een soort wattenstaafje, maar volgens hun was het geen vruchtwater..:x Dus we zijn weer naar huis gegaan...domper he... Maar goed we wachten wel weer af..meer kunnen we toch niet doen.. Soms denk ik dat het gaat beginnen, en dan word ik helemaal zenuwachtig en denk ik ...NEE niet nu ik ben er niet klaar voor, en de andere dag denk ik jeetje wat duurt het toch lang voordat het begint... raar maar waar..... Vanmiddag mag ik weer op controle (hopenlijk voor de laatste keer) dus spring (nou ja spring) straks onder de douche en ga het heugelijke drama aan van het scheren... krijg inwendig onderzoek dus wil er toch netjes gespreid bij liggen hopenlijk dat er nu wat verstreken is, of evt al 10 cm ontsluiting! haha hier nog steeds flink aan het hoesten, op zich niet zo erg, maar elke keer heb ik het idee dat ik in mijn broek plas.. nou, ik zal vanmiddag laten weten hoe het op controle was en of er al vorderingen zijn...wish me luck... Liefs Jolyn.. en welkom nieuwkomer (ik weet je naam niet meer) klets gezellig mee..!!
Hè meiden! Ik ben morgen 39 weken en heb al een tijd last Van harde buiken ! Maar nu sinds een kwartier worden het Meer lichte krampen onder in me buik en keren elke paar min terug ! Vind het nu toch wel erg spannend worden hoor!!!
Momhairy; Ik heb het net op je hyves neergezet!! Hahaha! Neehoor geintje Spannend joh!! Hou ons op de hoogte!
zo het douche en scheer ritueel weer achter de rug...wel met een franse slag.. phoeh, ik moet daarna altijd even bijkomen.. zo op controle, maar eerlijk gezegd heb ik helemaal geen zin om te gaan....heb vandaag een off-day...liefst wil ik slapen... geen energie niks!! nou ik ga ervandoor...ben benieuwd.. jolyn
nou hier nog niks hoor. merk al dat het vocht verlies ook minder wordt al drup ik nog steeds, heb vanacht en vanochtend wel veel slijm verloren zometeen maar even douchen en tempen en weer afwachten... lfs Hellen
hier ook nog alles steeds hetzelfde.... vanmorgen ook naar VK geweest, staat voor volgende week weer een afspraak. nou baby's wanneer dienen jullie je nou eens aan, alle mama's op dit forum zijn wel klaar met wachten....?! liefs,
hier ook nog niks... Net terug van controle, ze vroeg of ik nog een inwendig onderzoek wou...ik zeg nee doe maar niet, ik ga nar huis en slapen tot aan januari.. dus meiden ik ga ff plat..heerlijk..ff bijtanken... doeii