Het voorweeen topic.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    is niet heel onregelmatig vind ik. Hoop dat het doorgezet isbij je.

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    weet ik ook niet. Ik heb me er vannacht nog suf over lopen piekeren. Heb bij de vorige keer wel bij de POP-poli gelopen, vanwege extreem zwangerschapsbraken en zag het allemaal daardoor niet meer zo zitten en hoop een meegemaakt, maar dat was meer procedure dan echt nodig. Ik had bij deze zwangerschap aangegeven geen hulp nodig te hebben, want het gaat goed. Wel ook weer een aantal keren in het ziekenhuis gelegen met weer veel spugen. Nu dus al weer een aantal keren contact met ze gehad over de voorweeen en ik denk dat ze me gewoon niet serieus nemen. Maar ik was zelf via die praktijk wel gesprekjes gaan voeren, maar dat gaat over piekeren over wat ik qua werk en opleiding wil gaan doen, want loop daar zelf nogal in vast. Maar ik was dus al bang dat ze me een aansteller zouden vinden als ik zou bellen met vragen, want ze reageerde al zo vreemd. Die counselor van die praktijk heb ik dus nu gebeld, dat dat van die psych tegen mij gezegd is en merkte dat die vrouw er nogal boos over was. Hoe ze daar nu bij kwam, want als dat zo was geweest dan had zij mij al doorverwezen, maar ik heb ze prima op een rijtje. Ze snapt ook niet dat als je met een lichamelijke klacht komt, ze dan beginnen over een psycholoog en ze hoopt dat ik dan wel normaal antwoord krijg op mijn vragen. Nou nee....ze houden het altijd vaag en ben juist altijd iemand die graag weet wat er met mijn lichaam gebeurd. Nou zo gek is dat niet. Dus ben boos en hoe langer ik erover nadenk, hoe erger ik het vind dat ik van hen afhankelijk ben.

sorry: lang verhaal

p.s. Heb vannacht 2 uur wakker gelegen en ben daarna weer in slaap gevallen, maar toen had ik dus weer krampen. Voelde het door mijn slaap heen, maar dus niet zo erg dat ik er weer wakker van werd. %&#*(%&*# ik moet nog 2 maanden. hoop niet dat dit zo blijft doorgaan, want word er niet vrolijker van.

3. vlinderss

vlinderss Lid

23 nov 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    marieke, lastig he dat ze je z'n gevoel kunnen geven, het weerhoudt mij er ook wel eens van om te bellen of eventueel de vraag te stellen aan de VK terwijl zij in deze tijden jou aanspreekpunt moet zijn voor dan ook echt maar alles.

hier weer wonderbaarlijk goed de nacht doorgekomen, gister weer de hele middag en avond met allemaal voortekens/voorween gezeten maar helemaal niks van dat alles dat er nu voor heeft gezorgd dat ik een kleintje in mijn armen heb.

lydia: ook vroeg uit de veren zie ik, lastig he deze laatste dagen zo door te brengen...

fijne dag!

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    haha....ik zat nog te grappen hier vanochtend.....Dat ze er maar goed voor moeten staan tijdens de bevalling, want met al dat voorwerk, wordt onze dochter straks gelanceerd. Mijn man....wat dacht je van ....ik ga 10 meter verderop staan! Maar het valt wel op dat de bevallingen hier allemaal wel vlot verlopen zijn. 4 a 5 uur als ik het goed heb.
    Maar leuk is het allemaal niet nee.

5. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames...

ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen..half uurtje wakker, half uurtje dommelen.. heerlijk!:D

vannacht ook wonderbaarlijk goed geslapen...joepie!

nu net pas aangekleed en nu ga ik zo mijn zoontje van school halen..
    Misschien,als ik nog in mijn mamalicious tankini pas gaan we lekker even naar het zwembad vanmiddag...

wat moet je anders met dit weer???

dan hoop ik niet dat mijn vliezen breken, want daar merk ik natuurlijk niks van in het water..:D

fijne dag allemaal...

en chocolate...(of zoiets) succes!! hopenlijk is het begonnen!!

liefs..Jolyn.

PS zoveel buikkrampen en voorweeen als jullie hebben , heb ik totaal niet...als jullie je kinderen dan lanceren...dan zal ik er wel 2 weken over doen!;)

hope not!!:$

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohke marieke thanx voor je uitleg..
    vind het indd belachelijk dat ze zo doen..
    en vooral dat het jou ervan weerhoud om ze te bellen .. wat dom zeg ! dat hun zo doen.. ook maar eens met hun bespreken misschien.... ?

hihi vlinders, heb daarna nog wel even geslapen hoor :) vriendje ging naar zn werk en had even n koppie thee voor me gemaakt :) lief he hihi.. dus moest even wachten tot die een beetje was afgekoeld..

hier beginnen de steken in mn onderste weer.. ze is weer lekker aant duwen..
    dat de weeén maar is beginnen ;) !

lekker jolyn zwemmen zou ik ook wel willen .. maar mn neefje (3)luisterd int zwembad voor geen meter ;) die loopt alle kanten op en dan zou ik erachteraan moeten .. nee dank u...
    vind het lekker om te zwemmen maar in bad kan ik dan weer niet word ik kei dol en verveel me kei snel haha

7. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Nog net aan goedemorgen meiden,

Hier helaas heeft het niet doorgezet, rond 6 uur half 7 stopte het. Nou ik voel me dus best opgelicht moet ik zeggen.. Ik wist ook niet dat die krengen echt zo pijnlijk konden zijn. Ik voelde echt een aanloop hoogtepunt en het weer wegvagen... Nu heb ik ook een beurs gevoel in mijn banden en ben niet helemaal lekker mezelf. En mijn arme man die die stond al half hyper naast het bed klaar om de baby zowat zelf op te vangen..!:D;)

Ah Lydia ik ben zo benieuwd wanneer het bij jou gaat gebeuren!
    En Marieke, waar halen mensen het lef vandaan een opmerking te maken over een psycholoog?! Alsof je gekke Henkie bent. Jeuj, wat irritant!

Nou meiden, fijne dag met hopelijk doorzettende voorweeen!

Liefs!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hahah geweldig zou zo ferdi kunnen zijn .. (dat opvangen :p ) !
    hopelijk zet het snel door.. !

hier hoop ik ook dat het snel gebeurd maar hier niks meer dan ongi krampen en misselijkheid die ik al dagen heb..

9. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Hahaha, Lydia! Ook al zo een man!

Blijf je dan nu voornamelijk thuis of ga je nog wel weg? Ik heb nu echt geen puf om een boodschapje te doen.. Maar ja aan de andere kant kan het nog wel weer een week duren en om dan maar thuis te blijven.. Kweethetniett!!

Wanneer gaan ze actie bij je ondernemen als het niet doorzet?

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Die heb ik ook niet gehad hoor daar was geen tijd meer voor:D Zelfs mijn bloeddruk hebben ze niet kunnen meten, iedereen stond meteen paraat om mijn dochter op te vangen :D:D:D

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    chokotof ik ben vooral veel thuis hoor.. maar af en toe moet ik er ff uit..
    net dus ff naar t centrum gewees maar pff steken in mn onderste en heb constant het idee mn buik te moeten ondersteunen.. dus niet echt een succes ;)

ik moet maandag naar de vk als ze er nog niet is en dan moet ik die week naar de gyn (41.5) voor echo voor vruchtwater + placenta chek .. en pas bij 42 weken gaan ze echt iets doen..

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh sorry michelle, heb ik t verkeerd gelezen .. :)

13. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Hoi,

Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben nu 15 weken.
    Ik vroeg mij af vanaf wanneer je harde buiken krijgt en hoe dat voelt?

Groetjes, Leonie

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm daar is dit denk niet echt het juistje topic voor ;)..
    denk dat als je even de onderwerpen bij zwangerschap doorspit er meerdere topics over zijn met meiden die deze vraag ook stellen

succes :)

15. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, net terug van het zwembad met mijn zoontje...

jeetje, het lijkt wel of ik met mijn onderste het hele zwembad opgeslurpt heb :$:$ zo voelt dat nu tenminste..:(

het zal wel normaal zijn...;)

Nu wachten we totdat mijn schat thuis komt met PATATJES!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D

dat doen we meestal op vrijdag, maar als je gezwommen hebt is dat volgens mij nog lekkerder als normaal..

Het ziet er naar uit dat ik over tijd ga...
    morgen ben ik 40 weken...

getverderrie...;)

maar goed...we wachten gewoon weer af..heb me nu wel trouwens voorgenomen om er niet op te gaan wachten, gewoon dingen doen die ik wil doen en geen dingen doen die ik niet wil doen..;)

eet smakelijk vast allemaal..en maybe vannacht babynieuws van iemand???:(

liefs Jolyn

16. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh stier 11....

als je nou eens een voetbal inslikt..en hem via de onderkant nog een beetje opblaast zo voelt een harde buik!:D

17. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ah Lydia balen zeg.. Ik hoop dat die kleine meid gauw dr neusje laat zien..

Ik ben net even een boodschapje gaan doen en ben even met de hond naar buiten geweest maarr dat was ook niet echt een succes. Heb zo een beurs gevoel in mijn buik na die voorweeen.:x
    Om Sjagerijnig van te worden..

Jolyn30: patat is inderdaad nog lekkerder als je hebt gezwommen!! Die smaak, aroma, knapperigheid, mayootje erbij. Heerlijk! Laatst zat een meisje in de tram een patatje achter me te eten.. Ohh ik hield het niet meer!! ZO lekker!

Eet smakelijk allemaal straks

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jolyn indd vind ik ook altijd lekker als ik gezwommen heb frietjes ( en dan t liefst daar eten ;) haha )

19. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar eten is ook lekker idd..maar ik vind het ook wel lekker om in mijn joggingbroek op de bank een lekker vet patatje te eten...

tv aan...en hoppa naar binnen schuiven die handel..dik zijn we toch al:D:D:D

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nogsteeds geen babys?!! Wat is dat nou!! :cool:

Ik ben weer goedgekeurd.. Volgende week heb ik een groei echo ivm de groote van onze 2de. De dokter schat het op 7pond bij de geboorte.. ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina