Eyvie: Gefeliciteerd met je dochter! Inderdaad ook al zo'n 'lekker' snelle bevalling. Het ligt echt aan die rottige voorweeen hoor ..
En ja hoor exact met 40 weken is onze zoon Thijn geboren.. Hij ligt nu lekker in zijn wiegje naast me tevreden te snurken...! Ik ben verliehieffdd!
hoihoi gaat dit topic nog over voorweeen? Ik heb nl een vraagje ons meisje ligt al ingedald volgens de VK en sinds vanavond heb ik best veel harde buiken en steken onderin mijn buik Ben al 2 keer eerder bevallen maar ken dit niet of herinner het me niet die steken lijken me bij de bmm te zitten alsof er een naald in geprikt wordt van buitenaf Ben vandaag 35weken zwanger en nog lang niet klaar om ook maar ff aan bevallen te denken Kindje is wel rustig voel haar wel wiebelen maar niet zo hyper en op d e momenten dat ze beweest voel ik die steken ook niet trouwens .
ohh chocotof van harte met jullie zoontje ook zo 'n rappe bevalling? hoop dat alles voor spoedig is gegaan en en geniet van dat snurkende mannetje naast je hier ga ik zo mijn bedje hier nog geen beeb die aaanstalten maakt dus hoop dat ik lekker kan slapen lfs Hellen
evie en chocotoff gefeliciteerd met jullie wonder! gisteren schreef ik dat alles rustig is, ben gistermorgen mijn slijmprop verloren en ben voor de zekerheid naar ziekenhuis gemoeten, daar aan ctg gelegen beebje zijn hartslag daalde tijdens een wee, maar het zakte weer af toen ik aan de ctg lag, vandaag moet ik nog eens extra gaan voor controle ctg. gisteravond bijna een uur echte weeen gehad was bang het niet meer te weten waneer nu voorweeen en echte weeen waren maar het is niet te missen, het is ook weer afgezwakt helaas. toch nog alles klaar gemaakt zover als alles, vrij goed geslapen vanacht en nu pijn in mijn rug rechts, en weer de twijfel is het rugpijn of zou het rugweeen zijn want het komt en gaat maar er zit geen regelmaat in. dus vol spanning afwachtten straks moet toch op controle.
Chocotof: Hartelijk gefeliciteerd met je zoontje!!! Hopelijk is alles goed en vlot verlopen. Sunny: Spannend meid!
Vandaag 40 weken en nog niets. Afgelopen dinsdag en vrijdag pfff ruim 12 uur harde buiken, overgaand in voorweeen. Pijnlijke! Dit is mijn 2e en wist niet dat die voorweeen zo pijnlijk waren. Kon niet liggen of onderuit zitten. MOest echt naast bed gaan staan. Pfff warme douche hielp niet en een paracetamol ook niet direct. Pfff... Toch afgewacht en niet de VK gebeld. Hoopte dat het door zou zetten, niets is minder waar. Het begon namelijk met om de 10/15 min. Naar mate de uren volgde steeds sneller, tot rond 1900 uur om de minuut maar ze hielden rond de 40/45 sec aan. Voor een echte wee zou dit te kort duren. Rond 21 uur zakte het af, de pijn niet, maar er kwam meer tijd tussen de voorweeen. Pfff dit is doorgegaan tot 0200 uur 's nachts. Toen was het ook nog gevoelig, maar kon ik wel slapen. De volgende ochtend had ik op wat onregelmatige gevoelige harde buiken niets meer. Woensdag en donderdag af en toe wat harde buiken, vrijdagavond begon het weer. Pfff de hele nacht door. Tegen 6 uur dummelde ik wat weg. Pfff gisteren en tot nu toe wat harde buiken, enkel het voorwerk dus, want het zet niet door. Donderdag de 15e (ben dan 40w4d) mag ik voor controle naar de VK en heb dan een extra lang consult (dubbele tijd). Weet niet wat ze dan zullen zeggen, mss strippen, maar las dat ze dat pas vanaf 41 weken doen? Pfff ben het wel zat. Ons dochtertje had ik met 39w1d in mn armen en nu heb ik de 40 weken gehaald (uitgerekend 11-9-2011)... Het is onze laatste zwangerschap, dus geniet er wel van en weet dondersgoed dat ik mn buik nog missen ga strakkies, maar op dit moment, duurt wachten gewoon zo lang Allemaal reacties, is het er nog niet? Ehh nee heb nog steeds een dikke buik volgens mij. Ach meid hoor je ze dan zeggen, hou maar 43 weken aan, valt het altijd mee of verhalen van bij mij kwam ze pas met 42 weken. Bah...zeg dan het kan elk moment gebeuren. Komt wat beter op me over, want pfff ach zijn mijn hormoontjes weer natuurlijk
oh vervelend he starlady. ik ben terug van controle ctg, die was goed, ik had inderdaad weeen om de 10 a 15 min maar zette niet door en zaktte weer af, inwendig onderzoek gedaan en alles zit nog dicht nog geen ontsluiting niks. maar ik heb nu alweer weeen, pfff loop ook al dagen te sukkelen, ze moeten toch iets gaan doen. dus ja maar rustig aan doen, en maar weer afwachtten en hopen dat ik niet de hele week loop te sukkelen
ohh balen starlady.. en vooral die domme opmerkingen dan he.. word er hier ook simpel van.. gewoon 1ne oor in proberen andere oor eruit.. hoop dat ze wat willen doen bij je bij t dubbele consult.. ! hmm sunny ookal niks dus..
lydia ik dacht nog niks gehoord misschienben je wel aan het bevallen? maar niet dus! en jolyn jij dan? hier niks hoor. lijkt wel telkens rustiger te worden voor ween zijn er nauwelijks meer. sunny en starlady hoop dat het wel door zet en dat jullie snel kunnen genieten van jullie kindjes lfs Hellen
hier ook geen voorween meer gehad.. alleen tussen week 37-38.. nu alleen een druk meisje en ongipijn met steken..
hellen...hier ook nog steeds niks.. Net een boswandeling gemaakt van 1,5 uur ...ik dacht gewoon in beweging blijven...misschien zakt het dan sneller haha Vandaag is mijn uitgerekende dag..dus 40 weken... Het ziet er nu niet naar uit dat het vandaag nog komt..morgen ook niet trouwens.. Maar goed, ik ga er niet meer op zitten wachten ik ga gewoon de dingen doen die ik nog wil doen en dan zien we het wel.. maar stiekum ben ik het wel heel erg zat... ik ga nu een paar eieren bakken...lekker een uitsmijter! fijne zondag nog... liefs,jolyn
@hellen en Lydia hoelijk is het nu bij jullie stilte voor de storm!frustrerend zooo lang wachten! hier lekker gewandeld vandaag in de hoop dat het wat zou doen, haha, maar nee. we blijven dus geduldig wachten hebben jullie dat nu ook, dat als je iemand belt dat ze meteen vragen of je bevallen bent? haha. krijg dan altijd zo'n stilte voor de telefoon die ik dan moet invullen met: Nee, hij is nog niet geboren hoor! durf niemand meer te bellen, want lijkt haast dat ze dan teleurgesteld zijn...achja...zolang ons kereltje maar lekker gezond is.
heel herkenbaar vanochtend belde mijn vriend zijn zus met mijn mobiel (stonden aan het voetbalveld bij mijn neefje en zij zag ons niet. ze dacht meteen dat hij belde om te vertellen dat het er was of dat de bavalling is begonnen. verder moet ik mijn ouders nog bellen om ze te feliciteren met hun 30 jarig jubileum maar nog steeds niet gedaan want ben bang dat ze denken dat ik bel om te zeggen dat ik bevallen ben. na het eten denk ik maar even bellen of bevallen denk het eerste want het is zo rustig hier! liefs Hellen
Hier ook nog geen teken van een komende bevalling! Of ik het op dit moment zo heel erg vind --> nee! Was gisteren zó ziek, dat ik amper op m'n benen kon staan! Ook nu nog heel erg verkouden, dichte oren, veel hoesten enz., maar ik merk wel verbetering met gisteren gelukkig! Maarrrrr..... tot overmaat van ramp kom ik vanmorgen met een koortslip uit bed! Grrrr.. heb nu ineens van alles tegelijk en dat zo vlak voor m'n uitgerekende datum! :x Ben nu echt bezig met het slikken van vitamines, stomen, neusspray enz., want ik moet me beter(der) voelen wil ik gaan bevallen! W.b. voorweeen: helemaal niets meer! 't Is zo rustig! Ik hoop dat het deze week komt hoor! Heb nu wel lang genoeg gewacht, en hoewel ik toch steeds meer spanning voor de bevalling krijg ben ik echt wel aan bevallen toe! De pijn is maar hooguit een dag laten we maar zeggen en we horen zoveel mooie bevallingsverhalen hier, hopelijk ook voor ons!