Dag meiden, Hier nog even kort een berichtje. De bevalling is heel snel gegaan, bevond me ineens in een weeenstorm en ben vanaf 4 cm ontsluiting binnen anderhalf uur naar 10 cm gegaan. Vervolgens 3 persweeen en onze man was er. Dat was niet heel fijn en zeker ook niet omdat ik zulke krachtige weeen had en het hoofdje al zo aan het drukken was, dat ik vanaf 5 cm al persdrang had. Je kunt je misschien voorstellen dat ik dacht dat ik even gek werd! Ik ben een klein beetje ingescheurd en heb 4 hechtingkjes. Maar al met al ik klaag niet want ons kind is GORGEOUS! Lieve meiden, heel veel succes en Lydia ik hoop echt dat het gauw gaat gebeuren! Bedankt voor de felicitaties! Liefs chocotiof
Bloedverlies: Had ik ook toen de bevalling op gang kwam.. zolang het niet veel is maakt het niet uit maar bij twijfel inderdaad altijd even vk bellen! Lydia: Pff nou langer dan een week kan het nu niet meer duren meid! Hopelijk besluit je meisje toch uit haarzelf te komen Chocotof: Oef persdrang bij 5 cm is gewoon kl*te Gelukkig is het verder allemaal goed gegaan. En een weeenstorm is inderdaad niet grappig.. Ik zei tegen mijn vriend toen we net in het zkh waren dat ik misschien wel iets tegen de pijn wilde.. na een paar flinke weeen van ruim 2 a 3 minuten achter elkaar zei ik dat ik ZEKER wist dat ik wat tegen de pijn wilde Maar goed, toen bleek ik al 10 cm te hebben
Lydia; Pfoee.. je geduld word wel erg uitgetest zo he! 41weken alweer zie ik.. Chocotof; Dat klinkt inderdaad pittig! Zo'n weeënstorm is echt geen pretje! Gelukkig vergeet je het snel als de kleine er is. Geniet ervan!!
@Chocotof, woohhdat is snel gegaan, maar dus best wel heftig.. Gefeliciteerd in ieder geval..!! @Norah, In het ziekenhuis wisten ze zelfs niet precies waardoor het kwam en hadden ze ook niet veel vaker gehoord van mensen. Dus ik was eerst ook best in paniek. Maar wat het beste helpt is gewoon rustig blijven ademhalen. En des noods met kleine pufjes, dan verneem je het ook minder.. Net bij de verloskundige geweest. Kreeg een liggingsecho omdat de kleine met 35 weken op 3300 gram uit kwam met de metingen. De kleine ligt nu zo'n 2 weken voor op groei. Ze laten me niet verder lopen dan 40 weken, omdat dat echt niet nodig is en de kleine dan dus eigenlijk al zo groot is als 1 van 42 weken. (nou hoop ik wel dat ie voor 40 weken komt, zodat ik niet hoef te worden ingeleid en thuis kan bevallen) @Lydia, vanavond wel naar de volle maan kijken he in bed. Misschien helpt het.. haha
Hey dames, sorry dat ik z'n lange tijd niks van me heb laten horen. Wij zijn gister trotse ouders geworden van een zoon. Bevalling is even spannend geweest kleine had 2 keer heel strak de navelstreng op zijn nekje en kwam een beetje grijs blauw ter wereld. Maar verder maakt hij het erg goed.... Lydia, lees dat er bij jou weinig is veranderd. Hoop dat het goed met je gaat. Zal nou wel weer even stil worden vanaf mijn kant, bedankt dat we af en toe even lekker hebben kunnen klagen. En de meiden die nog moeten bevallen veel succes! liefs,
jee wat eng.. gelukkig dat alles nu goed gaat ! van harte gefeliciteerd!! friesland, dat is wel fijn dat ze je niet onnodig door laten lopen !
@Lydia, ja dat is het zeker. Al vraag ik me wel een beetje af hoe zwaar die zou zijn als ik precies met 40 weken beval, of met 39+6. Ik bedoel, met 35 weken al 3300 gram.. pff Ik weet niet. We wachten het wel af.. 3600 gram.. en je bent 41 weken? Een mooi gewicht hoor..!! Meisjes zijn vaak sowieso lichter dacht ik hé? Ik hoop echt voor je dat je voor het weekend bevalt. Dat zou een hele inleiding schelen
ja ze schate paar weken terug ong 7 pond dus hoop dat ze gelijk hebben maar ik wil voor t weekend dan ingeleid worden.. liever dan NOG n weekend wachten..
Gewoon wat extra overdrijven Lydia, een beetje medelijden crieëren bij ze Komt vast wel goed! Vrijdag heb ik de groei-echo, ik ben benieuwd wat ze deze dame inschatten!
Ben ik weer, heb een kuurtje gekregen van de dokter! Klinkt heel onschuldig, maar ik voel me redelijk schuldig als ik de kuur inneem -> heb de hele zwangerschap nog geen paracetamol aan willen raken, en nu direct zo'n kuur! Maar het is helaas niet anders, want zoals ik me nu voel kan ik echt niet bevallen! Geen druppeltjes bloedverlies meer gehad, dus afwachten maar! Moet vrijdag voor controle naar de VK! @ Vlinderss: gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje! @ Lydia: Tjonge jonge, wat duurt wachten lang hè! Hoop voor je dat je kleintje snel wat van zich laat horen!
vlinderss gefeliciteerd!!! geniet er lekker van.. Hier nog alles rustig..ga lekker op tijd naar bed even beetje bijslapen.. ( nu kan het nog?) heerlijk op bed liggen en dan tv kijken..ideaal.! nou voor allen een goede nachtrust en misschien morgen meer babynieuws?? morgen ben ik 40+2 dus mag van mij wel komen... lfs Jolyn
Nog iemand die geplaagd wordt met harde buiken?? Ik kan er echt niet van slapen. Inmiddels al 6 uur lang harde buiken om de 5-7 minuten. Zijn niet vreselijk pijnlijk, maar wel een rotgevoel in mn onderrug. En weer zo dat ik enorm benauwd wordt tijdens de harde buik. Morgen voor controle naar de vk... Ben benieuwd wat ze zeggen, want dit hou ik echt niet nog een nacht vol. Ben echt doodmoe
is aardig regelmatig....misschien dat het wat doet. ben benieuwd. succes bij de verloskundige. hoe is het met de anderen?
hii hier nog geen beebje.. ! dadelijke even urine inleveren voor blaasontsteking te chekken .. hoop t niet want heb geen zin in zoeen kuur..
hier sinds gisteravond veel harde,pijnlijke buiken gehad. ook slecht geslapen ervan, maar het zet niet door helaas. gisteravond kwamen ze om de drie minuten en hielden een minuut aan, maar vond het nog niet pijnlijk genoeg om te bellen....en het zakte dus ook weer af. nu wel regelmatig harde buiken, maar lang zo pijnlijk niet meer.....afwachten dus hopeijk idd geen blaasontsteking lydia! het wordt weer eens tijd voor een nieuwe baby haha! wie eerst?
is inderdaad niet te hopen dat je blaasontsteking hebt. Maar goed drinken....sinaasappelsap, water, cranberrysap...blah die blah...die dingen.... nog max. 6 dagen voor jou Lydia. nou ukkie wat irritant...zat er dan geen duidelijk begin, piek, eind in dan? al die belachelijke voorweeen ook. Waar jullie hopen dat het begint....hoop ik dat het bij mij nog even duurt. Valt me trouwens wel op dat veel meiden hier niet eerder maar later bevallen. of lijkt dat maar zo.