lydia gefeliciteerd!!! eindelijk zeg!! geniet lekker van je kraamtijd en je dochtertje!! weet zo niet wie: maar diegene die vandaag gaat bevallen heel veel succes toegewenst!! begin echt jaloers te worden nu hoor!! ben het zo vreselijk zat!!
@ Elleke, Ik ben ook al aan de thee, maar dan de frambozenbladthee! Las dat die beter werkte met weeen opwekken ofzo. Haha, drink het trouwens al een week, dus zoveel zal het niet doen bij mij! @Starlady, succes vandaag! Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine Ik wil ook heeeeel erg graag bevallen. En vandaag vind ik wel een mooie dag. Manlief is vrij, lekker weekend erachteraan zodat ouders en broers/zussen makkelijk kunnen komen. En vind de 16e wel een leuke datum haha Maar ik voel helaas nog niets!
Hoi dames, hier was ik weer... Nou na een bevalling van 19 uur had ik het wel gehad hoor...lees dat het hier bij de meeste snel gegaan is, maar ik ben het tegenovergestelde... dinsdagnacht om 3.00 braken mijn vliezen en woensdagavond om 20.39 is onze dochter pas geboren. (en dan die tussentijd wel volledige weeen hebben he) Maar ik ben supertrots!!! Hopenlijk mag het bij jullie ook snel nu gaan gebeuren... Ben benieuwd Hellen wat jij krijgt! en wanneer! nou liefs van deze kant..Jolyn
hier nieuws en ja baby nieuws; ik ben donderdag avond om 21:29 bevallen van een gezonde jongen koen. om 18 uur hebben ze gevoeld had ik lichte contractie en 6 cm en toen hebben ze mijn vliezen gebroken. om half 7 zaten we in de auto naar het ziekenhuis. ging dus lekker snel maar wel pijnlijk en toen ik mocht persen waren de weeen weg! dus op eigen kracht onze 8 ponder er uit geperst. ik moest nog blijven ivm bloedverlies maar ben nu lekker thuis. en volg aandachtig of er nog baby nieuws is! liefs hellen
hellen gefeliciteerd met jullie gezonde zoontje koen!! wat een leuke naam. wel een zware bevalling op het laatst dus! hopelijk knap je snel op en ga je lekker genieten van jullie wondertje!
Hellen gefeliciteerd met jullie zoontje!! Jeetje dat is snel gegaan!! Jolyn pfoe pittig zeg! Nu lekker genieten!!
HELLEEEEEEEEEEEEEEEEEEN EINDELIJK!!!!!!!!! GEFELICITEERD MEID!!! NU KUNNEN WE GAAN GENIETEN!! nou ja, het is hier niet alleen maar genieten.,..de hechtingen doen behoorlijk pijn, en Ninthe draait het dag/nacht ritme om... Maar verder ben ik supertrots op mijn 2 kinderen!!!!!!
ja jolyn eindelijk kunnen we gaan genieten, op een harde ondergrond gaan zitten met de hechtingen even door de pijn heen bijten en je hebt bijna geen last meer! heb ik vandaag ook gedaan en heb nu nergen last meer van! verder iedereen bedankt voor de felicitaties lfs Hellen
Hallo allemaal! Al vanaf kwart voor 2 vannacht heb ik last van beenweeën. Het begon met weeën in m'n rug, wat voortkwam uit pijn bij m'n liezen. Heb ook een paar uur buikweeën gehad, maar nu zit ik echt alleen nog op beenweeën. Zijn dit ook weeën die voor ontsluiting kunnen zorgen?? En is mijn bevalling nu begonnen? Krijg de beenweeën om de 5 min., de buik-en rugweeën zijn op 't moment afwezig. Kan de buikweeën niet wegpuffen en ook onder de douche krijg ik ze gewoon!
Ik heb even voor je gesPeurd en lees dat je bed weeën oOk in je buik beginnen, maar dat voel je soms niet. Ik zou even bellen met vk. Ik denk dat je begOnnen bent. Hoe is het nu? Alle anderen gefeliciteerd! Het is hier wel een leeglooP.
Hier weer een nacht met Voorweeen. Volgens mij heb ik niet zoveel baarmoedermond meer over. Donderdag naar de vk. Kijken of ze het wil controleren.
Elleke; ik heb beide keren beenweeen gehad, echt geen pretje!! Wat bij mij het meeste hielp was om mijn zij liggen in de foetus houding, als ik ging staan werd t alleen maar erger! Misschien ben je ondertussen al aan t bevallen.. Succes!!
Jippie! Vanaf volgende week mag ik thuis bevallen.. Het komt nu toch wel dichtbij. Ik heb nogsteeds af en toe zeurende minimale beenween en het lopen doet zo'n pijn, die kleine drukt goed! De overbuurvrouw riep gister; oh kijk dat gaat goed! Het zakt al! Ik dacht; is t zo? Ik ging voor de spiegel staan en schrok! Wat is me buik ineens verandert!
elleke, spannnend ik hoop dat je inmiddels bevallen bent! dank voor de felicitatie meiden. loopt inderdaad wat leeg maar ik denk dat de meeste nog wel mee lezen hoor! liefs hellen
hier gebroken vliezen moet voor woensdag morgen weeen krijgen en anders wordt ik die ochtend meteen ingeleid. hoop dat deze baby spontaan komt, want ben bij mijn dochtertje ook al ingeleid...
spannend ukkie!!! ik hoop dat de weeen op gang komen of al op gang gekomen zijn. hoe is ht nu? hier is mijn buik lager en verlies slijm en vocht. Volgens mij geen vruchtwater hoor. Slijm lijkt slijmpromp in delen en verder gewoon waterige afscheiding denk ik. Heb last van mijn buik ook. Ben benieuwd wanneer deze uk hier gaat komen. Het loopt allemaal wat raar alsof je zou verwachten dat ze vroeger gaat komen.
Elleke is niet meer op het forum geweest sinds gisteren half 2, dus zal toch echt serieus zijn geweest. Intussen bevallen misschien?!
Hoi meiden, Ik lees ook mee hoor, vind het heel leuk om te lezen hoe jullie het beleven. Daar in tegen vind ik het ook weer fijn dat ik het heb gehad.. succes.