Hallo meiden! Flink wat gerommel nog hier zo te lezen, niemand nog daadwerkelijk aan het werpen? Hier alles rustig. Net bij de vk geweest en alles helemaal in orde. Mijn kleintje is geschat op 3000/3200 gram, ik ben erg tervreden. Nu snel de eerste uit bed halen en dan de verjaardag vieren van mijn lief. Fijne dag allemaal!
Netjes van het gewicht! Volgens de vk Zijn het rugklachten. Heb even gelegen en toen was het over. Net even weg nu weer terug. Wel harde buiken en ongesteld gevoel. Ga zo even wandelen. Dan is het weer weg. Word er moe van. En om 1 of andere reden voel ik me de kaatste tijd niet meer gerustgesteld door de vk
Ik heb vandaag dus precies hetzelfde!! Ik ben ermee wakker geworden en lig al de hele dag plat op bed. Tot nu toe is het nogsteeds niet weg.. Ik denk dat het toch iets met BI te maken heeft, dat heb ik al vanaf 15weken. Heb er nog nooit op deze manier last van gehad maar de dokter had mij toen al gewaarschuwt dat het aan het einde een stuk erger kan worden totdat het ingedaalt is.
Misschien dat je baat kan hebben aan een bezoekje bij de (bekken)fysio? Vervelend want je moet nog wel een tijdje
Het is zo'n vermoeiend trekkend gevoel. Maar bij jouw dus ook rugklachten. Als het weeën zouden zijn, zou de rugpijn komen en gaan. Bij mij wisselt de pIjn wel maar niet duidelijk een komen en gaan
Zoals jij het omschrijft herken ik het als bekkengerelateerde klachten maar ik ben natuurlijk geen arts Ik heb wel tot vorige week bij een bekkenfysio gelopen en ik heb daar heel veel aan gehad. Je kan daar iig zonder verwijzing heen voor een consult en in de meeste gevallen vergoed de verzekering het ook nog.
nou hier ook al een ruime week voorweeen. vandaag en vannacht is het eindelijk wat rustiger. alleen wat harde buiken als de eerste niet naar boven wil lopen en ik moet bukken om haar aan te spreken op d'r gedrag. ze heeft het de hele dag over de baby en als ik even stil staen mijn hand op mijn buik houdt of een voorwee weg moet puffen zegt ze zo lief; baby? mama au buik! en geeft ze een hele dikke kus op mijn buik. ben ook zo benieuwd hoe ze reageert als de baby er echt is dus van mij mag het wel beginnen. kan ik ook niet meer klagen over voorweeen en harde buiken. liefs Hellen
Dit klinkt zo bekend...zou ik zelf geschreven kunnen hebben..en juist door het niets kunnen duren de dagen zo lang en ga je juist zitten wachten... Ik zie dat we op dezelfde datum zijn uitgerekend...
Hey Hellen jij ook hier!! Vervelend hé die valse weeen. Stond van de week al op het punt om de vk te bellen maar toen zwakte het af. Ik ben benieuwd wanneer het bij jou gaat beginnen, het klinkt al veelbelovend
Ik heb komend weekend al 3 weken last van die voorweeen die je cht wel voelt zeg maar...dus hou jezelf er niet teveel aan vast dat het snel kan gaan beginnen...Het valt anders zoo smerig tegen...Ik ga ervoor mezelf nu maar vanuit dat ik de afspraak die komende dinsdag staat met 40+2 gewoon ga halen...
@michelle ben ook erg benieuwd maar ben bang dat het nog wel even duur aangezien elise ook rustig 12 dagen lang bleef zitten en het nu weer rustig is. denk dat jij eerder bent dagmar had de beeb bij mij op ruim 3300 gram geschat maar als het het weer zo'n lange beeb is dan iets zwaarder! is de baby kamer al klaar bij jouw? er is inderdaad niks op tv daarom zitten we ook op zp denk ik ben ondertussen ook maar iets leuk voor de baby kamer aan het schilderen moet de tijd toch door komen. heb gister ruim 7 9 meter gordijn gestreken en dat was niet handig met die harde buiken. vandaag dus alleen rustige en leuke dingen lfs Hellen
Hey meiden, lekker aan het kletsen Alieke: Nee sorry ik herken het ook niet. Bijzonder: Oke dus de weeen kwamen bij jou ook overdag, fijn te weten. Sjarrel: Fijn dat het fietsen goed ging! Hopelijk volgende week ook of ben je dan al 'lekker' bevallen Marieke: Jeetje jij bent er ook vroeg bij met 24 weken, lijkt me naast erg vervelend ook eng hoor. Ik heb deze keer ook veel last van mijn rug. Ook inderdaad al bij het opstaan.. lijk af en toe wel 80 Lydia: Ah jij ook alleen overdag .. ik dacht al dat ik de enige was hihi. Pff ja die misselijkheid! En moe ook, getver he Melisa: Gefeliciteerd met je lief! Hier wordt de kleine nu ook 3000 gram geschat Hellen: Awh wat schattig van je dochtertje Mvl: Pff al 3 weken last.. dat belooft wat. Ik verveel me eigenlijk ook best wel omdat ik niet veel doe door al die klachtjes. Best vervelend want m'n kleine man is best wel een energiek mannetje. Gelukkig gaat het wandelen nog redelijk en duik ik ondertussen gewoon hier en daar even een speeltuintje in. Met een simpele glijbaan is hij al blij Verder heb ik me nu even gestort op het schoonmaken van de combi magnetron.. was ook wel nodig
@ mvl tja, tis echt een ramp dat wachten... ik zie zelfs dat we beide op 30 augustus naar de VK moeten.... toeval he heb vandaag met mn zoontje muffins gemaakt, even naar de c1000 voor wat spikkels voor erop... maar kwam terug en had rugpijn, en witte vlekken voor me ogen, licht in mn hoofd... weet niet wat het is... zoontje is nu even spelen bij een vriendje.. dus ik ben weer hangen op de bank met me laptop op schoot.... en bedenken wat ik allemaal nog wil doen, maar toch niet kan.. zometeen als manlief thuiskomt maar even laten koken meneer heeft me vandaag 7 x gebeld of alles wel goed ging en dat ie me mist
ahh lief he die mannen hier belt vriendlief ook heul vaak of het niet al begonnen is omdat ie lekker 2 weken vrij wil hihi .. ( en hijs natuurlijk heel benieuwd naar zn meisje )
ik ben benieuwd wanneer het bij jullie dan eindelijk echt gaat beginnen. ook bij mezelf, maar dat moet nog even wachten.
Alieke ik heb ook sinds 17 weken last van BI. Sinds een week of 30 veranderden bij mij de pijnklachten ook (werden nog erger), en ging ik het veel meer in mijn liezen en schaambot voelen (daarvoor zat het vooral rondom mijn stuit) Nu ze deels is ingedaald word de bekkenpijn ook wat minder. Maar nu beginnen dus de rug en buikpijntjes en echt dat bowlingbalgevoel tussen mijn benen.
Hier helemaal geen mannetje die me belt.. awhh Maar ik val hem wel veel lastig met de meeste stomme dingen en moet ook steeds gelijk zeggen dat er niks is als ik bel anders wordt tie sacherijnig hihi
Haha ja dat heb ik ook opgedragen gekregen als je belt zeg dan eerst dat het niet is omdat je aan het bevallen bent ! haha
Hallo dames, denk zet hier dan toch nog maar een keertje mijn verhaaltje neer, heb op 1 van de eerste pagina's ook even lopen "klagen" ik zei gister nog tegen mijn partner dat ik er zo moedeloos van wordt dat je zo voor de gek gehouden kan worden, elke keer denk je weer van ja nou zet het door en dan zakt alles weer af. ik loop ook al enkele weken met voorweeen. waar ik sinds de laatste dagen last van heb is lage rugpijn, buikkrampen gevoel alsof je menstruatie er aan zit te komen en heel veel harde buiken waardoor de banden op spanning komen, en pijnlijke steken in mijn vagina, gister de hele dag om de 8 of 6 minuten een harde buik. Nou ben ik gister middag rond een uur of 3 mijn slijmprop verloren. een witte prop met wat rozig ter grootte van een knikker, dus weer dacht ik het zet nou vannacht vast wel door. Niet dus.....heerlijk geslapen nergens last van gehad ja, wat harde buiken dan. wat denken jullie zou dit alles nog lang gaan duren?? blijft natuurlijk gissen he! ben inmiddels 38w3 dagen. liefs,
hmm vlinders.. Wou dat ik je antwoord kon geven maar dat weet niemand!... Hoop dat de bevalling snel doorzet (bij mij ook ) maar wanneer.. grr zou toch lekker zijn als t gewoon is ECHT begon!!