Het voorweeen topic.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mag ik me hier ook melden ??

Zondag 37 weken en sinds vandaag echt behoorlijke steken en krampjes. Veel harde buiken ook en drukke beeb!
    Is vast voorwerk hoor ! Wel spannend nu !

2. sunny03

sunny03 Actief lid

16 feb 2009
    144
    0
    0
    morge dames,

hier babynieuws ik ben maandag 19 sept bevallen dmv keizersnede van een meisje chiara, het is me meegevallen om dit keer zo te bevallen, we maken het heel goed!

overige dames gefeliciteerd!!!!!!
    en wie nog moet bevallen heel veel succes en geniet van jullie wondertje!

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Gefeliciteerd !

Wat is het stil hier !! Heb ik iedereen weggejaagd haha, of is iedereen aan het bevallen?

Hier zijn de krampjes wat minder, maar voel wel dat er wat aan het gebeuren is van onder... zo spannend..

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Sunny; gefeliciteerd met jullie dochter!! Gaat alles goed? Genietse!

Bijzonder; ja gezellig! Weer nieuwe hoogzeangeren erbij :)

Hier is het rustig.. Wel erge last met lopen en mijn doos voelt beurs maar geen voorweeen, bij de 2de ook niet gehad. Toen begon het gewoon in eens..

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja dat beurse gevoel heb ik ook, al een tijdje trouwens. De beeb is trouwens echt een stuk rustiger sinds eergister. Verder nog weinig .. geen krampen en steken..

6. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Hoi meiden, mag ik ook meeschrijven? :)
    Ik heb ook erg veel last van voorweeen, bij de eerste nooit last van gehad en nu sinds week 32 al problemen er mee, m'n geduld wordt aardig op de proef gesteld dit keer ;)
    Morgen 37 weken dus de veilige zone is dan eindelijk aangebroken....

7. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Sunny: van harte!
    2 meiden erbij! Leuk! We hadden nieuwe aanwas nOdig hier. haha.
    Hier gisteren lichte krampjes en vervolgens en groot stuk slijmprop verloren. De baby is bIjna vast ingedaald.
    Ik ben benieuwd hoe het met het kindje van ukkie is. Hoop dat het goed gaat.

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Welkom marni, ik ben ook net nieuw hier.
    Dat is een goed begin marieke !

Hier net naar de wc geweest.. pff, hoe moeizaam het de laatste weken ging, hoe makkelijk nu. Kan niks verkeerd gegeten hebben, heb alleen 2 kiwi's op.
    Wel grappig, de dag dat ik van mijn dochter beviel aten we spaghetti.. stond ik nog met weeen te koken. Morgen staat spaghetti ook op de plannning!

Lees dat het kleintje van ukkie het niet zo goed doet? Sterkte !

Ik heb donderdag trouwens een extra groeiecho ( als ik dat nog haal :) ) omdat ik een krap bekken heb en mijn 1e bevalling een hel was daardoor.

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Marni; Welkom!!

Marieke; Ik zie dat je 33weken pas bent.. jou lichaam is zich al lekker aan het voorberreiden dan!

Bijzonder; Hihi!! Hier precies hetzelfde.. ik slik al een tijd ijzertabletten dus ontlastig is sowieso al wat moeilijker maar vanmorgen niet hoor :D Succes met de echo! Ik heb er vorige week nog 1tje gehad.. ook omdat mijn 2de erg groot was en zo klem zat dat de vk een handje moest helpen. Dit keer is het gelukkig wel een "ukkie" maar de dokter zegt dat ik me er niet teveel aan vast moet houden omdat ze er echt vaak naast zitten maargoed, een 8 of 9 ponder zal het sowieso niet zijn hihi.

Zo, de bovenverdieping is weer netjes en de was is weggewerkt (voor hoelang?). Stofzuigen heb ik nu geen puf voor, komt later wel.. Kids zijn met papa en oma aan het zwemmen, ik duik even mijn bedje in!

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik vind mijn buik er zo anders uit zien !
    Hij is veel kleiner .. wat raar zeg !

11. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hallo dames! Ik sluit me ook graag aan bij jullie: ben nu ruim 39 weken en heb de afgelopen week al best veel kramp gehad. Soms ook echt pijnlijke steken, maar er zet nog niks door helaas... Ben inmiddels erg ongeduldig aan het worden!!!

12. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    @Bijzonder: dat heb ik ook, dat mijn buik kleiner lijkt sinds ze ver is ingedaald. Gister zakte mijn broek ook de hele tijd af.. ;)

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Alieke: Oh jij ook al dus. Nou wat je zegt, het is toch afwachten ja! Lekker even liggen, geniet ervan.

Fishergirl: Welkom! ja raar he van die buik! Zal mijn vriend vanmiddag eens een foto laten maken en dan vergelijken..

14. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    @ Bijzonder, de dag voor mijn vorige bevalling had ik ook geen problemen met naar de wc gaan, dus wie weet ;)
    En mijn bekken is ook erg smal dus het was bij mij ook niet echt een fijne bevalling, hopelijk gaat het dit keer wat soepeler.

Ik heb vandaag ook erg last van nesteldrang, ben dingen aan het poetsen die ik nog nooit schoongemaakt heb :D
    En manlief is dingen aan het klussen die in mijn ogen echt overbodig zijn en hij heeft dus geen tijd voor dingen die ik wel belangrijk vind, erg gezellig dus.

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Marni: ja ik had het de nacht voor de geboorte van mijn dochter ook.. haha.

Hier ook flink aan de poets sinds gister, net alsof ik alles nog even af moet krijgen. Net gezogen en gedweild, dat dweilen viel even vies tegen, last van mijn buik nu, niet normaal!
    Hier is vriendlief aan het werk.. 6 dagen achter elkaar, nog 2 te gaan na deze :(

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Bijzonder; Grappig dat je dat zegt over je buik.. ik had vandaag precies hetzelfde! Volgens mij lijkt hij kleiner omdat die lager zit (voor mijn gevoel) Kleine zat wel tegen mijn schaambeen aan zei de dokter vorige week.

Nesteldrang; Oei, vreselijk.. Vriendlief word gek van mij, ik word pas rustig als ik alles wat ik in mijn koppie had gedaan heb!

Vanmorgen heb ik alle "gekleurde" kleertjes in de kast gelegt.. ik had het bewust nog niet erin gelegt voor spiekers en voor onze oudste dochter.. die is nogal kleur bewust. Ze heeft perongeluk onze roze bugaboo ook gezien en verteld tegen iedereen doodleuk "Wij hebben een roze wandelwagen!" Hmmmm..

Ik ben vandaag echt niet fit.. Heb uiteindelijk de hele dag op bed gelegen. Ik wil het liefste alleen zijn en niks aan mijn hoofd hebben, best vervelend. Heb al een aantal dagen een "gloei-hoofd", pijn aan mijn borsten/tepels en laten we het zuur niet vergeten! Ik heb het gevoel dat ik ziek word ofzo! Geeeen zin in!!

17. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    @Alieke, niet ziek worden inderdaad, ik hoor zoveel mensen om me heen die grieperig zijn!

Mijn buik is juist groter geworden naar mijn idee en hij hangt ook erg laag, de kleine zit ook al vast in het bekken dus veel druk van onder.

18. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Poeh ja die nesteldrang is af en toe vreselijk he... elke dag verzin ik wel weer iets wat schoon moet of opgeruimd, en of ik nou te moe ben of niet, het MOET gewoon gebeuren!! Vriendlief ziet het allemaal met lede ogen aan... hij weet inmiddels wel beter dan er tegenin gaan! ;)

Hebben jullie ook nog zoveel last van maagzuur? Ik dacht dat dat wel minder zou worden nu de baby zo ver is ingedaald, maar het lijkt de afgelopen week juist wel erger dan hiervoor... vooral 's nachts (alsof slapen nog niet moeilijk genoeg gaat..) of als ik overdag even heb gelegen, dan komt er weer zo'n golf... bah!!

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Fishersgirl; Ja heel erg vervelend die maagzuur, heb het gelukkig niet elke dag. Ik heb het idee dat ik dat van sommige dingen krijg.

Hier afgelopen nacht flinke buikkrampen en beenweeën gehad. Ik dacht dat het begonnen was!! Om 12uur even een douche genomen en een paracetamol, zodat ik toch nog een kans kreeg om in slaap te vallen. Dat is uiteindelijk ook wel gelukt.. Toen ik wakker werd was het nog lichtelijk aanwezig maar na een bezoekje aan het toilet was alles weg :x Tot nu toe niet zoveel last gehad behalve af en toe wat harde buiken.

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier ook alles nog rustig ...

Deel Deze Pagina