hey happyliesje van harte met jullie zoontje, leuke naam! wat betreft tepelkloven, purelan zalf van medela klein geel tubetje! ik had hele grote kloven bij de eerste en met 2 dagen purelan had ik er geen last meer van. liefs Hellen
zo even wat bij geschreven zodat het niet te stil valt. hoe gaat het met de rest al baby nieuws of beginnende weeen hoe gaat het met de al bvallen mamma's en hun kleintjes? liefs Hellen
@Alieke en Hellen, dank jullie wel, begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden! Deed het strippen erg pijn bij jou Hellen?
Ik ben vorige week gestript.. voelde er helemaal niks van! Ik kreeg vrij snel krampen maar niks wat op weeën leek.. geen resultaat dus! Ik kreeg gisteravond om 19.00 buikkrampen en pijn in mijn onderrug. Om 20.00 ben ik maar gaan klokken (geloofde het niet zo na al die valse starten) en om 22.00 dokter gebelt.. uurtje later was hij er. Helaas nog geen effect daarbinnen gehad. Mooi dacht ik, dan ga ik eerst lekker slapen. Het zou morgenochtend wel doorzetten verwachte hij (net als mijn 2de dochter). Om 06.00 werd ik wakker en voelde niks meer!! Hooguit wat weeig gevoel in mijn bovenbenen maar thats it.. Hele dag is het al rustig, ik kan wel huilen.. Door al die valse weeën word ik zo onzeker! Het begint nu wel weer een beetje te zeuren maar ik wil niks meer sirrieus nemen. Ik denk dat ik pas bel als t hoofdje eruit steekt
Balen Alieke, had je wel al ontsluiting? Bij mij gaat ze de vliezen breken als het niet genoeg doorzet.
Ik had vorige week 1cm ontsluiting maar nog wel een "staande" BMM. Gisteravond had ik een kleine 2cm dus ietsjes meer maar nogsteeds geen verweekte BMM Spannend zeg!! Jij hebt dus wel wat meer ontsluiting? Oja 3cm natuurlijk (hihi lees ik net nog, was t alweer vergeten) Wel lekker joh, die cm's hoef je in ieder geval niet meer
Nou ik ben net gestript, had nu al 3 a 4 cm ontsluiting dus het ging goed, was niet echt pijnlijk maar wel heel gevoelig. Nu afwachten......
Happyliesje: Gefeliciteerd met je zoontje en wat een leuke naam.. mijn oudste zoon heet ook Noah Goed van je dat je bv bent gaan geven maar vervelend van de kloven zeg Dat doet inderdaad pijn! Hoe gaat het er inmiddels mee? Marni: Suc6, hopelijk is het vandaag inderdaad het laatste zetje geweest Hellen83: Oei verdenking op kma Gaat het op de nutramigen inmiddels wel goed? Jeetje, de bv vraagt wel veel van je he.. vervelend zeg. Ik val er 0,0 van af.. zit nog 5 kilo boven mijn startgewicht Hier gaat het gelukkig beter nu. Ik geef hem een paar theelepeltjes nutriton voor een voeding (erna krijg ik het er écht niet meer in) en hij heeft een lage dosering zantac. Voor de rest natuulijk veel recht houden, bedje omhoog.. je kent het wel Alieke: Pfff nee he, is het weer gestopt, wat balen zeg Haha bellen als het hoofdje eruit steekt
nog geen baby nieuws?? ik ben benieuwd of marni al bevallen is, ik hoop dat ze d'r wondertje al heeft! @sterre het lijkt beter te gaan met de nutramigen hij had wel last van krampen (denk door overgang van bv naar fv) maar vandaag was dat al stukken beter. alleen ondekte ik vandaag dat hij spruw heeft. hij is 4 weken en krijg nu al zoveel troep binnen aan medicatie (nexium mottilicum infacol nystatine vit d vit k het hele nachtkastje staat vol) ik wordt er niet vrolijk van. lfs hellen
Hier ook nogsteeds geen baby! 1dag overtijd.. Had ik nooit verwacht!! Afgelopen nacht voor t eerst sinds een week door kunnen slapen ipv allemaal voorweeen.. Stilte voor de storm? Of gewoon dikke vette pech
Wie weet! Ookal verwacht ik het niet.. ik heb mijn verstand maar op 0 gezet.. al die dagen "wachten" word je een beetje depri van! Vanmiddag naar de kinderboederij met de meiden geweest, ook om even mezelf bezig te houden Eventjes een stukje gewaggelt.. als resultaat daarna wel veel harde buiken maar waar krijg je nu geen harde buik van. Hebben jullie nu ook zo'n last van je banden/liezen?
Hoi meiden, Ik ben vrijdag ochtend bevallen van een gezonde zoon: Tijler, het was een heftige en snelle bevalling van 4 uurtjes, nu lekker genieten! Jullie alvast sterkte
Gefeliciteerd marni !!!! Alieke, ik heb ooj veel harde buiken. Staat helemaal gespannen. Vandag ook flinke wandeling gemaakt en heb behoorlijk pijnlijke steken onderin gehad..maar verder nog niks..
Hellen83: Wat vervelend dat hij spruw heeft Hopelijk is hij er snel weer vanaf! Ik word ook niet goed van al die dingen die ik L moet geven. Zantac, nutriton, cinababy, vit d, vit k .. en als meneertje honger heeft moet het per direct dus drinkt hij ook nog eens onrustig doordat hij even heeft moeten wachten v.w. die nutriton met als gevolg weer darmkrampjes.. pff Marni: Gefeliciteerd met je zoon! Jeetje ook weer zo'n snelle bevalling. Vervelend dat het zo heftig is geweest. Bijzonder en Alieke: Hopelijk is het voor jullie ook snel zover!
Hier een korte update. Om 03.55 is onze dochter Maey geboren! Ze weegt 3800gram. Het is allemaal erg snel gegaan, ik vond het erg heftig. Om 01.00 was de dokter voor t eerst langs gekomen en toen leek er wel wat werk te zijn maar nog niet heel veel. Om 02.15 heb ik manlief de dokter weer laten bellen omdat ik het niet meer trok. Ik bleek toen bijna volledige ontsluiting te hebben. Ik ben lichamelijk erg kappot mede door mij bekken en de naweeën. Maey is een lieverd en doet t goed.. De zussen vinden het prachtig en praten de hele dag over haar.
@Alieke: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Maey! @Bijzonder: jeetje, nog steeds niets?!?!?! Hoe voel je je??? Hier nog niets, maar ja, ik heb officieel ook nog een week te gaan. Heb zelf heel sterk 't gevoel dat onze kleine laat op 't feestje zal verschijnen. Eerste week van november ofzo pas! Ach, heb geduld! Tot nog toe geniet ik volop van het zwanger zijn! Liefs, Caroline