Spannend caatje !! Kan elk moment gebeuren hihi. Jaa voel van alles ar nog geen weeen helaas.. Donderdag controle vk weer.
@Bijzonder: pffff, balen dat je wel zoveel voelt, maar dat er niets doorzet. Hoop voor je dat het gauw op gang komt!
jeeh baby nieuws alieke en marni van harte meT jullie wondertjes geniet ze ben benieuwd naar jullie verhalen! bijzonder en caatje... ik lees ook met jullie nog mee hoor hoop dat er snel weer baby nieuws is! sterre het gaaat nu zeker beter, ka denkt ook kma en in nov krijgen we dubbel blinde provocatie test en tot die tijd nutramigen en motillium en nexium gebruiken. inc de vitamines en infacol en nystatine. en ik heb voor verstopping ook lactulose gekregen maar gebruik het niet alleen als het echt niet anders kan. liefs hellen
Alieke: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Vervelend dat het lichamelijk zo zwaar is Hopelijk trekt het snel bij allemaal. Ik heb tot 2 a 3 weken na de bevalling het idee gehad dat ik uit elkaar zou vallen bij mijn bekken maar dat is nu al bijna helemaal weg. Hellen: Fijn dat het beter gaat! Hopelijk blijft het zo Caatje en Bijzonder: Hopelijk mogen jullie ook snel jullie kindje in je armen houden
Joehoe ben om 17:02 bevallen van een dochter Nova !In een recordtijd dus heftige naweeen. Blijven nog een nachtje in het ziekenhuis.
Sterre; Ik hoop dat het bij mij ook snel wegtrekt!! Ik let erg goed op mijn houding en bewegingen, het lijkt nu wel wat beter te gaan. Bijzonder; Jeeehh!! Gefeliciteerd!! Ook een turbo bevalling dus! En wat een snelle update! Sterkte met de naweeën.. Ik heb ze helaas ook nogsteeds! Erg vervelend maargoed, ze is er! Genietse!
Whoehoe!!! Gefeliciteerd Bijzonder, met de geboorte van jullie dochter Nova!!! Heel veel geluk gewenst!
Bijzonder: Gefeliciteerd!!! Mooie naam zeg Ze is op mijn verjaardag geboren.. mooie datum dus ook Suc6 met de naweeen, dat is dus het nadeel van een snelle bevalling Pff ik heb er ook 2 weken last van gehad
bijzonder super gefeliciteerd van harte met jullie meisje.. valt me opdat bijna iedereen hier toch wel een super snelle bevalling heeft gehad. geloof 1 iemand niet maar dat moet ik even na lezen... doen voorweeen toch wel het nodige werk! caatje nu jij nog, en volgens mij nog iemand? liefs Hellen
Hier nog steeds niets. Gisteren voor het eerst CTG gehad. Alles was perfect met de kleine en ook duidelijk dat ik dus nog geen weeën heb. lol Alsof ik dat niet al wist! Ach, ik heb geduld. Die kleine van ons zal wel zo koppig zijn als z'n ouders en nog lekker ff op zich laten wachten! Liefs, Caroline
@Bijzonder: gefeliciteerd met jullie dochter, leuke naam! Ook al zo'n snelle bevalling, die van mij duurde 4 uurtjes inclusief persen, heb dus ook veel naweeen gehad.
Komen indalings weeën ook om de 5min verging van de pijn een half uur lang lag te slapen op de bank en werd er wakker van ,nu is t weer gezakt