Werd vannacht weer wakker met dezelfde soort pijn als darmkrampen. Ook echt pijn helemaal onderin, bij m'n schaambot. Kunnen dit ook voorweeën zijn? Heb het vaak 's nachts, nu is het weer weg! Spannend nu allemaal hè! Voelen jullie jullie uk nog veel bewegen? Ik voel hem/haar zó goed, echt de hele dag door! Een echt druktemakertje!
Lydia: Haha ja inderdaad, en als je dan zegt dat er niks aan de hand is lijkt het wel alsof je voor de rest dan ook niet meer interessant bent.. Ik krijg vaak de vraag 'of ik daarvoor bel'.. Vlinderss: Sorry, ik heb je helemaal gemist de eerste keer Tja wanneer het begint is inderdaad giswerk helaas. En het klinkt inderdaad als je slijmprop maar ja, ook dat wil helaas niks zeggen.. balen hoor Elleke: Hier is de kleine ook opvallend druk! Dit kindje is tot vorige week (toen die voorweeen begonnen) eigenlijk heel rustig geweest. Soms moest ik er echt bij nadenken wanneer ik hem voor het laatst gevoeld had en nu.. poeh.. Soms rekt hij zich zover uit dat het gewoon pijn doet Oja, darmkrampen en voorweeen voelen toch anders vind ik persoonlijk. Maar echt uitleggen kan ik eigenlijk ook niet.. ik heb bij voorweeen meer het idee dat ik ze 'weg moet puffen/blazen' omdat dat wat verlicht. All: Hier is het vannacht weer lekker rustig geweest en vanmorgen wel weer wat voorweeen gehad maar ik kan er geen pijl op trekken hoor Al worden ze wel steeds pijnlijker.. Ik probeer iedere ochtend even een stuk te gaan wandelen met mijn zoon en toen moest ik ze soms echt even weg blazen. Leuk zo midden op straat dus geprobeerd om het zo onopvallend mogelijk te doen
Sterre: Hier ook een druktemakertje in mijn buik, ons meisje is altijd zo beweeglijk! Ik heb wel klachten maar kan nog wel het een en ander doen..nouja, ik doe het gewoon haha,moet eigenlijk toch wat meer rust nemen..maar dan zie ik weer iets wat ik gedaan moet hebben..irritant! Wil alle bedden steeds netjes, schoon en fris hebben, alles zoveel mogelijk opgeruimd (laat de meiden natuurlijk wel gewoon spelen), boven is bijv alles altijd super netjes en schoon, behalve als ik de was ga doen en de meiden even boven mogen spelen, dan ruim ik het weer netjes op als mijn man er is (dan kunnen de meiden gewoon beneden blijven) Keuken glanst ook zo ongeveer 24/7..alleen tijdens het koken niet dan he haha. en ga zo maar door. Ben dan s avonds echt helemaal op, vooral ook omdat de meiden zoveel aandacht vragen..zou toch wel handig zijn rond deze tijd als de meiden beiden eventjes bij 1 van de oma's kunnen gaan spelen..dinsdag gaan ze wel allebei naar mijn ouders toe en blijven daar 1 nachtje slapen. Sjarrel: rustig aan doen hoor, anders voor de zekerheid de vk bellen. Lydia: bij jou ook al zo spannend! Hier belt manlief sowieso elke dag een paar keer en schrikt hij ook niet als ik hem bel ofzo. Al vindt ie het s avonds wel weer spannend, vooral als ik weer eens voorweeen heb... Bonbonnetje: herkenbaar ja dat bowlingbalgevoel tussen je benen haha Vlinderss: klinkt allemaal erg spannend!Slijmprop verliezen klinkt goed maar dan kan het ook nog wel een tijdje duren, hoop voor jou dat het niet lang gaat duren Elleke: kunnen heel goed voorweeen zijn idd. Hier ook heel veel beweging in mijn buik, ons meisje is zo beweeglijk, altijd al geweest vanaf dat ik haar voelde (12 weken voelde ik het al elke dag) Hier blijven die pijnlijke steken in mijn vagina ook nog steeds erg aanwezig, echt zo pijnlijk! ook nog veel harde pijnlijke buiken. Ene keer meer last van voorweeen dan de andere keer maar wel altijd s avonds/s nachts.
Ik voel mijn meisje sinds het gerommel echt beter dan ooit. Ze is altijd vrij rustig geweest. Maar nu draait en strekt ze aan alle kanten. Soms krijg ik daardoor het gevoel dat ze krap zit en zich niet meer fijn voelt. Is dat raar?
hier is alles weer rustig... niet echt weeen... alleen harde buiken zo af en toe.. maar ik time ze niet eens.. ik heb eigenlijk niet zo heel veel last... soms als ik loop wat irritante gevoelens beneden... heel veeeeeel witverlies, maar niks wat op een knikker lijkt :S mn afspraak bij de vk is van dinsdag verzet naar maandag... dan wordt ik gestript.. ben benieuwd... hoop toch dat ie dit weekend zn hoofdje om het bochtje steekt
hoii ! elleke, hier ook nog een hele dag door hyper meisje! vandaag echt veel pijn onderin mn buik.. maar t houd vooral aan en neemt niet zo vaak af.. auw! haha Sterre ja indd dat krijg ik dan ook te horen .. '' bel eens niet zo vaak voor niks '' snapt ie dan niet dat we ons zo vervelen haha.. hihi bonbonnetje dat idee heb ik ook dat ze er voort uitwil omdat ze niet genoeg ruimte meer heeft maar ik ben claustrofobisch en vind het ook niet fijn in kleine ruimtes lijkt ze daarin iig op mij ! haha
ik sluit me ook lekker aan bij jullie. hier sinds vorige week last van voorweeen. ik herken het nog van mijn dochtertje en weet helaas ook dat dat bij mij niks te zeggen hoeft, zij is geboren (met inleiden) met 40+1...de vk dacht toen dat ik al met 38 weken ging bevallen...helaas.. zie dat er al veel meiden bijna moeten/mogen bevallen! spannend. Ik hou het lekker in de gaten. ben zelf niet altijd heel fanatiek met reageren, maar zal wel regelmatig wat van me laten horen
Daantje: Hier is ook alles spik en span Ik doe nu ook echt dingen die ik niet zwanger niet eens doe en nu met een dikke buik doe ik de gekste dingen Hier wordt ook steeds alles achter zoonlief zijn kont opgeruimd.. zelfs zijn speelgoed wordt goed gesorteerd opgeruimd.. ik schaam me dood Wel lekker dat je meiden nog een nachtje weggaan. Bonbonnetje: Nope niet raar hoor, hier ook een kindje dat flink duwt en rekt sinds die voorweeen begonnen zijn Sjarrel: Spannend zeg dat je maandag gestript wordt.. ik ben benieuwd of het gaat werken bij je! Of wie weet ben je dan inderdaad al bevallen Ik time ze ook niet eens.. weet nu al dat het toch niks voorstelt Lydia: Haha ja inderdaad.. ik verveel me soms zo ontzettend. Hij snapt dat inderdaad niet. Hij ging de hele dag spelletjes op de pc doen zegt hij steeds Mannen Ukkie: Welkom! All: Tis vrij rustig hier. Even goeie afleiding gehad en nergens last van en net ga ik even zitten en ja hoor.. harde buik en kramp Nou ja.. we hobbelen voort
He wat een leuk onderwerp Ik ben nu 40 + 1 dag zwanger (Min onderschrift klopt niet helemaal) heb witverlies en af en toe een scherpe steek van onder. Bevalling lijkt me zo pijnlijk en eng, maar kijk er ook wel naar uit om het kindje te zien Ben benieuwd wanneer het echt doorzet. Succes allemaal he
Vind het wel een spannend topic dit hoor, leuk om elkaar zo op de hoogte te houden en wie weet de eerste echte weeen te delen Ukkie: gezellig dat je mee komt kletsen!iedere bevalling is anders, dus vanaf 37 weken altijd weer spannend (hier eerste 2 meiden met 40+4 en 40+6 geboren) Sterre: ja is wat he maar oh wat fijn als het zo netjes en schoon en fris is, heerlijk!!kan er echt van genieten haha. Nu is ook alles alvast schoon, kids waren buiten met papa. Alleen zo nog ff stuk van de huiskamer dweilen (al 1 stuk gedaan maar is best grote kamer dus veel werk) Alles is weer schoon voor de avond/nacht als het begint Ramen heb ik ook pas gedaan en de voordeur ook. Mijn man heeft de voortuin nog wat gedaan (wat kleine beetjes onkruid weggehaald). hier ook de hele tijd heel snel harde buiken.. Oja, ik mag dinsdag weer naar de vk,ben afgelopen dinsdag ook geweest. Alles was oke en kleine is gewoon echt heel diep ingedaald. Ze zei als dat ik dinsdag dan nog bevallen ben, ze wel wil kijken om te strippen eventueel, als we dan zelf oke vinden..ja, dat ik eigenlijk best wel, dan zien we wel of er iets meer gaat gebeuren dan alleen voorweeen. Ben dinsdag 40 weken en 1 dag zwanger...hoop dat het ervoor nog gaat gebeuren maar we zullen zien! Vind het toch best wel spannend, als ik dinsdag nog niet bevallen ben en dan de kijken wat er na het event strippen gaat gebeuren.. welkom ook Poohbear!spannend ook voor jou!!
Helaas zegt dat niks....slijmprop ben ik zo'n 1,5 week geledwn verloren en al een weel of 3 veel voorweeen...maar meneer zit nog gewoon in mn buik
Poohbear: Join the club Jij bent dus eigenlijk al over de datum haha.. spannend hoor! Daantje: Inderdaad, het is wel ontzettend spannend. Ik ben benieuwd wie het spits af gaat bijten hier! Ik hoop ook echt dat iedereen een goede en vlotte bevalling krijgt. Spannend dat je dinsdag eventueel gestript gaat worden.
Om te strippen moet de verloskundige een inwendig onderzoek doen en voelen of de baarmoedermond al iets open staat. Vaak heb je aan het eind van de zwangerschap al iets ontsluiting. Als de baarmoedermond al aan het verweken en verstrijken is en er is 1 cm ontsluiting, dan kan de verloskundige met een vinger de baarmoedermond ingaan en de vliezen losmaken van de wand van de baarmoeder. De vliezen worden alleen losgemaakt van de wand, ze worden dus niet kapot gemaakt! Door dit losmaken wordt de baarmoeder geprikkeld en komt er oxytocine vrij, net voldoende om je lichaam aan te zetten tot de bevalling *bron: Strippen - Medic Info*
Hey meiden, hoe is het bij jullie? Hier is het ineens opvallend rustig aan het worden.. ik snap er niks van. Niet dat ik het erg vind hoor, die voorweeen zijn ook niks maar nu denk ik dat de kleine nog wel even op zich gaat laten wachten.
Sterre, hier precies hetzelfde, al een paar nachten helemaal niets meer...Alleen overdag een enkele harde buik als ik veel heb gedaan..Ik snap er niets meer van en ga er ook maar vanuit dat ik overtijd ga...Ik zie het nog niet zo snel meer gaan gebeuren...
hoi dames! nog allemaal in volle afwachting lees ik wel, dat het bij sommige van jullie weer helemaal rustig is snap je toch niks van. Naja het heeft het nog wel fijn bij jullie! Succes hoor dames. Hier blijft het rommelen, heel veel harde buiken en alle andere "klachten". gister VK gebeld omdat ik het even niet meer wist, kwamen ze weer met hetzelfde antwoord misschien blaasontsteking laat maar even testen, ben al 6 keer geweest maar heb geen blaasonsteking en of andere infecties..... Geduld het enige medicijn wat er voor deze tijd bestaat.... liefs,
nou hier de hele nacht (moet blij zijn als ik 1,5 uur geslapen heb ) kei erge buikkrampen gehad... pfff.. nu af en toe nog wat pijn maar veeel! minder dan vanacht.. hmm vlinders das ook lekker als ze het elke keer op BO gooien..
Ik kom me ook weer even melden, nog net zo zwanger als gisteren. Toch spannend dat het bij een hoop van ons elk moment kan gaan gebeuren, ik vind het wel heel gezellig om zo die laatste periode een beetje met lotgenoten mee te lezen en te leven Lydia als ik het zo bij jou lees dan lijkt het of er al het eea begonnen is. Spannend hoor! Vandaag hier een beetje een offday, bijna de hele nacht met mijn zoontje op gezeten, ruzie met manlief gehad en mijn darmen werken al 6 dagen niet meer. Je zou dus kunnen zeggen dat het beter kan haha. Maar goed we laten het hoofd niet hangen. Ik heb net een heerlijke voetmassage (incl darmstimulatie) van mijn schoonmoeder gehad. Zij heeft een praktijk in voetreflexologie en dat was echt even genieten. Manlief is naar de apotheek om voor mij klysma's (IIEEEKSS ENG!) en medicijnen voor mijn darmen op te halen. Zijn er nog meer meiden hier die door de zwangerschap compleet verstopt zitten? Ik hoop echt dat ik voor de bevalling de boel weer een beetje op gang heb, lijkt me zo genant als alles er dan ineens uitkomt Nou genoeg ego (en poep) praat van mijn kant weer. Op naar de eerste baby in dit topic! Liefs Michelle
Spannend Lydia! Hoop dat het snel doorzet, zet hem op! Michelle; Hier ook slecht werkende darmen.. soms dagen niet en soms vaak op 1 dag. Bij mijn andere zwangerschappen eigenlijk geen last van gehad maar helaas, wel ontlasting bij de bevalling gehad Bij mij is 1 ding duidelijk geworden. De krampen in mijn rug/heupen zijn waarschijlijk indalingsweeën geweest. Vanmorgen op controle geweest en ze ligt mooi ingedaald maar nog niet vast. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. mijn andere 2 waren niet ingedaald totdat het begon, ik hoop dat het mij wat weeën schelen nu! Ookal zijn mijn bevallingen wel snel gegaan