Het voorweeen topic.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolyn29

jolyn29 Lid

8 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    oja dat ken ik ...opstaan van de bank is een heel feest! haha
    En als je soms opstaat dat je een flinke pijnscheut onderin je kruis voelt...oeioeieoei....
    Nou bij mij is het vandaag weer een beetje afgezakt..behalve beetje menstruatie krampen.
    ja hopenlijk mogen er vannacht een paar bevallen van ons!
    Ik ben nu toch wel benieuwd en hoe eerder het begint hoe eerder we er weer vanaf zijn...

We shall see...

ik heb zelf wel het idee dat de buik flink naar onderen is gezakt...

liefs..jolyn..

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd die steken ken ik ..
    heb er nu ook last van zonder dat ik op moet staan..

3. vlinderss

vlinderss Lid

23 nov 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames, hoe gaat het bij jullie?
    Sjarrel zal ondertussen haar kleintje al in de armen hebben, jeetje wat verlang ik ook naar dat moment, helemaal met weer z'n dag als vandaag....Vanmorgen werd ik wakker van enorme krampen, voelde het van onder opkomen zo over mijn hele buik en die werd dan echt heel erg hard, werd er zelfs een beetje benauwd van, ze kwamen eerst om de 8 minuten na een half uur al om de 5 en uiteindelijk een uur lang om de 4 minuten ze hielden allemaal een kleine minuut aan. Op een gegeven moment zakte het weer helemaal af naja helemaal het was niet meer te pijlen dan weer om de 8 dan weer 10 of soms nog meer. Ben dus weer in huis wat gaan rommelen, nu de avond weer valt begint het weer....
    We zien wel wat de nacht gaat brengen.

doei doei!!

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik heb die steken down under nu ook al een paar dagen..
    Niet de hele dag maar dan een keer of 10 achter elkaar en dan is het weer weg....
    Iemand een idee wat het eigenlijk is en welk nut het heeft??

5. jolyn29

jolyn29 Lid

8 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    die steken onderin heeft met het indalen te maken dat het kind ergens op drukt...
    we moeten met zn allen nog ff volhouden..maar echt leuker word het er nu niet op..
    elke keer denken we hey het gaat eindelijk beginnen maar dan zakt het weer af...
    wachten duurt altijd lang...pffff..
    Alhoewel ik ook nog geen zin in de bevalling heb met die enorme weeen..
    hier dikke opgezette enkels en voeten..en handen..
    bij jullie ook?

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hoop dat het meevalt....heel veel sterkte meid *knuffel*

7. Lenthe09

Lenthe09 Lid

14 aug 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

Wat n heerlijk topic dit! Echt heel herkenbaar al die verhaaltjes over pijntjes hier en daar.

Hier af en toe ook van die ferme steken onderin! Hebben jullie tijdens het lopen ook last van jullie liezen? Wat zou dat kunnen zijn?

Hier rommelt het ook maar dan buiten:p

8. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @Pandora....Moet jij onderhand niet eens gaan bevallen???

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm vlinders hoop dat het nog gaat doorzetten !

hier CONSTANT buikpijn.. als het nou es gewoon begon!

jolyn hier gelukkig geen last van opzwellingen ;)

10. eyvie

eyvie Lid

7 mrt 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me ook graag aan bij jullie.
    Ik heb af en toe harde buik en ik voel ze wel.
    Het zijn geen echte weeen, maar oefen weeen.
    Het is mijn derde kindje.
    8 sept word ik ingeleid. mijn andere kinderen zijn beide 2 weken te laat, dus ingeleid. Nu word ik met 40 weken ingeleid.
    maar ik hoop zo dat deze eigenwijs is en eerder komt.
    Ik heb nu ieder half uur wel een harde buik, soms om de 10 min, maar goed dat zegt niets. Het zijn denk ik gewoon voor weeen.
    Wel jammer, want ik hoop zo dat deze wat eerder komt...

Wat voelen jullie precies als jullie een harde buik hebben en is het ook maar ffies?

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd maar eventjes.. dan krijg ik kei pijn onderin mn buik en mevrouw duwt dan vaak ook nog even mee..
    ook vaak steken in mn onderste ;) ..

maar of dit echt harde buiken zijn weet ik niet..

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    was ik wel van plan....en volgens mij is het zo'n beetje begonnen, tenminste HOOP IK...sinds een paar uur erg veel roze afscheiding ( begon met sliertjes bloed er in ) alleen zit er totaal nog geen regelmaat in buik en rugkrampen :(:(:(:(

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lydia: Oef ja opstaan.. m'n vriend vraagt weleens of hij een takelwagen moet halen.. de stommerd :x:p
    Mm contstant pijn klinkt toch ook niet lekker hoor. Heb je je vk er al eens over gebeld?

Jolyn: Hier ook dikke veutjes en alles erop en eraan, niet zo leuk :(

Pandora: Jemig, ben je nog niet bevallen.. Oh lees al dat je dat wel van plan bent haha :p Rose afscheiding en slierten klinkt wel goed! Hopelijk zet het door!

Lenthe: Ik had heel veel last van mijn liezen toen de kleine in aan het dalen was.

Eyvie: Hier harde buik, kramp en steken in de fruffel / menstruatie-achtige pijn.. alles onregelmatig en niet langer dan een 30 seconden ofzo.

All: Ik begon d'rstraks toch echt even te twijfelen of het weleens begonnen kon zijn dus ik heb lekker in bad liggen dobberen maar toen zwakte alles weer af :( Nu ben ik er weer uit en begint het weer... Ik snap er niks meer van maar ze zeggen toch dat als het afzwakt in bad/douche het niks is?

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja volgens mij wel...
    hou het maar in de gaten misschien dat het toch begint..

hier niet gebeld nee.. heb net paracetamol ingenomen en hoop zo te kunnen slapen.. maar als die pijn zo blijft en morgen weer zo erg is denk ik wel dat ik ga bellen.. dit trek ik ni nog 2 weken hoor..

15. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Spannend voor sommigen hier!! Misschien is het bij sommigen al goed doorgezet, zet hem op girls!

Ik had gister allemaal "slierten" in mijn urine.. heeft iemand dat wel eens gehad?

16. eyvie

eyvie Lid

7 mrt 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit iets in me urine gehad, maar dat komt waarschijnlijk doordat geen van mij beide kindjes spontaan kwam.
    Maar voor de utgangwaar de kleine ligt, daar ligt wat troep, misschien komt dat er uit?

Ik hoop zo voor een ieder hier dat het snel gaat beginnen.
    Die buiken zitten lekker in de weg he.
    Ik kan dan gelukkig alles nog goed, me bed uit komen, de was doen, de bedden opmaken, eigenlijk alles wel, maar dat moet ook wel met 2 kids.

Ik vraag me af of die harde buiken inderdaad voor indalen zorgen en voor het weken van de baar moeder.
    Mijn kindje is namelijk echt niet ingedaald, maar ben dus nieuws gierig wat het dan terweeg brengt.
    Woensdag op controle, en dan zal ik het wel vragen.

Een harde buik voel je heel goed, als je dan op je buik drukt, druk je als het ware tegen een leren knikker aan. zo hard is je baarmoeder.
    Als je geen harde buik hebt, kun je gewoon je kindje voelen. en ik voel ook dat ik genoeg vruchtwater heb, want ik voel ook leegtes.

Eyvie

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    alieke hier ook niet..

eyvie, hier ligt meisje wel vast ingedaald zei de Vk maar ze zei wel dat het zorgt voor weker worden indd.. moete morgen naar de vk en zal dan s zeggen dat ik t zo geen 3 weken trek ! ..

als dat een harde buik is heb ik die nog ni vaak gehad ... want mini beweegt ook nog vaak mee.. mn buik is dan wel kei hard..

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier trouwens wel enigsinds goed geslapen voor mijn doen :D! gelukkig maar.. beetje bijkomen :)

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, wil even melden dat het hier nu toch echt begonnen is :$:$:$:D Redelijk goed geslapen en vanmorgen werd ik wakker van steken in m'n fruffel en toen wist ik het eigenlijk al. Nu zijn het inmiddel duidelijke weeen en verlies ik slijm met bloed. Ik moet ook veel poepen hihi :) Lekker genant maar ja :)

Ik zweet me helemaal rot en wat doen die krengen pijn.. was ik weer vergeten.. Wish me luck! Nu lach ik nog hihi :)

20. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Nog niet alles teruggelezen maar Sterre you go girl!!! Wat ontzettend fijn dat de bevalling nu echt begonnen is. Ik wens je heel veel succes en ik hou het hier in de gaten voor babynieuws ;)

Deel Deze Pagina