Het voorweeen topic.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    whaaa Sterre cool ! heel veel succes :D!!

2. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Oh en goedemorgen lekker oplettend maar ook Pandora jij heel veel succes! Ik hoop dat het bij jou ook goed op gang is nu, zet 'm op!!

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik wil eigenlijk ook wel bevallen vandaag, verveel me kapot hier ;)

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik wil ook graaaag bevallen :D

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Laten we hopen dat het besmettelijk is al die bevallende meiden hier:D;)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha indd ja !

hier nu bijna nergens last van.. alleen druk op mn onderste.. (op en aan )

7. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    sterre en pandora succes meiden ben benieuwd! wacht vol spanning af!

hoop dat bij sjarrel alles goed is gegaan en dat ze geniet van d'r kleine wondertje!

michelle en lydia ik wil ook wel hoor, zeker met dit weer!
    ben net maar naar de ikea geweest om de ochtend door te komen, maar net op de a9 en a1 40 km per uur ivm enorme regen das dus niks voor mij en al helemaal niet met af en toe een harde buik.

hoop dat er snel zich iets aan dient zowel bij jullie meiden die wachten als bij mij.
    Nu even op de bank, kop thee, zp en voetbal!

liefs Hellen

ps laatst was er een wild vreemde man die in de media markt naar mij toe kwam en zei je bent eind eerste week sept uit gerekend en het wordt een meisje. hij keek me aan en zei 2 sept komt het en in de tijd zit ook het getal 2! toen kwam zijn vrouw aan lopen en ze; val d'r niet lastig met je voorspelling niet iedereen wil het weten. hij bleek het bij zijn 4 kinderen en 9 klein kinderen allemaal goed te hebben. mijn vent is er nu dus van overtuigt dat het vrijdag komt!
    weet niet wat jullie hier mee moeten maar moest het even kwijt.

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hadden we het zelf maar voor het zeggen, ik vind vandaag ook écht een topdag om te bevallen :) Ik ben echt een beetje door mijn repertoire heen hier, alles is schoon, ligt klaar, de upc box is kapot, ik heb geen auto vandaag, het regent en volgens mij kom ik nu per dag 3 kilo aan door oncontroleerbare vreetbuien (en mijn slechte stoelgang haha)

Wauw Hel wat bijzonder! *gaat snel naar Mediamarkt voor ook een voorspelling hihi*Ik ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen. Het zou wel lekker zijn om dit keer eens eerder te bevallen ipv overtijd te gaan. Jullie wilden toch het geslacht niet van te voren weten? Zou het echt heel bijzonder vinden als het dan ook nog een meisje blijkt te zijn.

Zo zeikmodus weer uit:)

Ik ben trouwens ook benieuwd hoe het Sjarrel is vergaan! Hoop dat alles goed is verlopen. Joehoe, melden!;)

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hier even een berichtje vanuit het ziekenhuis.

Gister avond hebben we de verloskundige gebeld, want ik had al een paar uur harde buiken die niet pijnlijk waren maar om precies om de 7 minuten kwamen. Op de seconden af te tellen. De verloskundige was er in een kwartiertje en heeft getoucheerd. De baarmoeder mond was half verstreken, maar nog geen ontsluiting. Toch moest ik wel even naar het ziekenhuis om een ctg te laten maken.

In het ziekenhuis moest ik een half uur aan de ctg. De hardebuiken kwamen nu om de 5 minuten en de gynacoloog vond het noodzakelijk dat ik wel de nacht zou blijven. Weer getoucheerd, maar nog geen ontsluiting. Ook getest op blaasontsteking, maar dat is het niet. Nog een echo gehad, om te zien of het vruchtwater voldoende was, en alles was goed, ook de placenta. De kleine is alleen niet zo klein!! Want de meting kwam uit op 3300 gram, dus bijna 7 pond!!!!
    Voor de nacht kreeg ik een slaappilletje.

Vanmorgen om 9 uur weer aan de ctg en de harde buiken komen nog steeds om de 5 minuten, maar nog steeds niet pijnlijk, geen vochtverlies of bloed. Vanacht moet ik weer blijven hier. En vanavond weer een ctg en toucheren. Het is nu maar afwachten of het doorzet of afzakt. Geen idee wat er gebeurd als beide niet gebeurd, dat zal ik dan vanavond of morgen ochtend wel horen.

10. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    nou het lijkt wel besmettelijk hier. Het gaat toch ineens hard met de start-bevallingsmeldingen. Spannend!!!

hier gaat het goed. Heb alleen een zere buik.

11. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    hey michelle even off topic, ik had wel bij je langs kunnen komen hadden de kids kunnen spelen en wij samen een vreetbui kunnen hebben.
    Zit hier ook op de bank me in te houden om niet de koelkast en voorraadkast te plunderen, maar dan check ik even een foto van net voor mijn bevalling van elise en dan weet ik weer wat de gevolgen zijn; 3 weken tijd bijna 10 kilo dus hou me in.

ik ben ook benieuwd of die man gelijk krijgt. wij wilde inderdaad niet weten wat het wordt dus hij zegt een meisje en volgens het thuis experiment wat hier op zp staat wordt het een jongen dus.... het blijft 50 50

soory voor het of topic gaan hoor! volgende post is weer on topic en hopelijk met het nieuws dat ik aan het bevallen ben *hoop hoop* ofik reageer omdat een ander aan het bevallen is en of de eerste te feliciteren met een beeb

liefs Hellen

lfs Helllen

12. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Friesland: Spannend meid! Wel fijn dat je kindje op deze termijn al zo'n goed gewicht heeft. Ook jou wens ik heel veel succes en mocht het doorzetten uiteraard een hele goede bevalling :)

Marieke: Fijn dat het allemaal goed gaat, hou het nog maar even lekker warm binnen allemaal ;)

13. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik ben wel benieuwd nu of dat uit komt. Zulk soort mensen kom ik niet tegen. jammer hoor.

14. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    "Ik ben vanmorgen im 8.00 bevallen was een rappe want we waren om 4.45 in het.ziekenhuis"

Ik heb dit even uit een ander topic gepikt maar dit is een post van Pandora! De eerste baby is er!!

15. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    pandora gefeliciteerd!! rap bevalle....wie weet door de voorweeen.

16. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    meiden, bedankt voor de lieve reacties. Het is nu afwachten op de punctie maandag en de uitslag as vrijdag...ze hebben dus gezegd dat de kans heel groot is dat het een kwaadaardige tumor is..
    Als het idd zo is dan gaan ze ook een longfoto maken om te kijken of daar geen uitzaaiing is..pffff..echt wel spannend zo en moeilijk. we gaan hopen dat het allemaal meevalt. Als er geen uitzaaiing is, zal hij zsm geopereerd gaan worden.

Sterre: jaaa, spannend!!!ben heel benieuwd!!zet m op, of je bent misschien al bevallen!

Pandora: jeetje meid, valt allemaal niet mee zo zeg, hoop dat het eens echt door gaat zetten bij je, toch wel weer spannend! ik duim voor je

Gezellig zo met zn allen, we willen allemaal graag bevallen! morgen ben ik 40 weken!

Sjarrel: hoop dat je lekker aan het genieten bent van de kleine!

Hellen: dat is ook apart zeg, ik zou dan ook meteen zo'n gevoel hebben van: zou het inderdaad die dag gaan beginnen/komen?Zou wel heeeeel apart zijn als dat echt zo gaat zijn zeg.

Michelle: ja ik vind het ook een mooie dag om te bevallen!het weer is goed (hier tenminste, niet warm, gewoon lekkere temp voor een bevalling :) )
    hier is ook eigenlijk alles klaar, dadelijk weer een keer de wc poetsen (iedere dag he) en de trap nog een keertje stofzuigen (ook niet echt heel erg nodig,maar doe ik nu ook om de dag, alles moet perfect zijn)
    en ik heb 2 meiden hier rondlopen dus na het spelen wil ik ook weer alles netjes hebben (al is het hier nooit echt een grote rommel, hebben we een grote huiskamer dus dat scheelt ook wel, alleen veel werk met schoonmaken!)
    oja, de badkamer ga ik straks nog een keertje doen, houd hem goed bij maar toch nog een keertje extra :)

Lydia: fijn dat je nu beter hebt kunnen slapen. Ik weet er ook alles van, die slechte nachten, heb al weken pijn bij het slapen. Natuurlijk kan ik alleen op mijn zij liggen maar als ik dan wakker wordt heb ik echt heel erg veel pijn onder mijn borst , de kant waar ik gelegen heb, een stekende felle pijn, waardoor ik even moeilijk kan ademen en om kan draaien, echt apart, herken dat niet van de andere zwangerschappen..ook rugpijn etc..nouja, laatste loodjes denk ik dan maar weer, wou dat ik er iets tegen kon doen..
    en dan het eruit moeten om te plassen iedere keer maar weer, ook weer een hele toer! haha

Friesland: wat spannend bij jou, hoop dat de kleine toch nog zeker tot 37 weken blijft zitten.
    Succes alvast.
    is idd wel een flinke dan, hier was de kleine tegen de 36 weken 2600 gram.

sorry als ik niet iedereen heb gehad.

Hier gisteren weer flinke krampen gehad, vannacht even en vanmorgen ook een beetje, was meer menstruatieachtig..maar verder niks (ja harde buiken ook nog steeds, pijnlijke,maar heb ik al lang, al zijn ze de laatste tijd soms een stuk pijnlijker)
    en steken onderin natuurlijk, auw, wat zijn dat gemene steken zeg!
    maar ben wel blij dat ons meisje zo diep is ingedaald.

17. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    zooo, lees het nu van pandora!!!
    is dan toch heeeeeel snel gegaan idd!!!Zijn al die voorweeen wel goed geweeest!!!!

GEFELICITEERD PANDORA!!!!!!

18. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    voorweeen kunnen idd juist heel goed zijn, ben van de 2e ook snel bevallen, om 6.30uur eerste weeen om de 5 minuten meteen en daarna al snel om de 3 minuten. waren toen om 10.45 uur in het ziekenhuis en was om 12.13uur bevallen.
    (eerste bevalling duurde juist heel lang, al had ik toen ook wel veel voorweeen gehad)

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii

Helen wat gek! zou wel heel typisch zijn als ze dan echt komt !

hier zijn allebij mn neefjes van de 29e dus die roepen al dat ze morgen komt.. (ik wil wel hoor ;) )

nou friesland wat apart indd.. ook dat er verder eigenlijk niet echt een verklaring voor is en geen pijn..
    ben benieuwd..!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pandora gefeliciteerd.

hier de kleine weer de hik :p vandaag nog ni gehad haha..

Deel Deze Pagina