Het voorweeen topic.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre82, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wat leuk! Ook jullie 3de meid!! Die van ons ook :D Die van jou zijn van t zelfde jaar als die van mij, (dec)2007 & (juli)2009 toevallig! Zijn de dames (oudste?) er klaar voor? ;)

2. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    #162 Sjarrel, 29 aug 2011
    Laatst bewerkt: 29 aug 2011
    zo das een tijdje terug.. maar hier ben ik even....
    ik ben natuurlijk bevallen van mijn zoontje Jayden Kay....

hij is geboren op 27 augustus 2011
    om 14:04...
    mijn bevalling liep niet zo soepel....
    uiteindelijk met 5 cm ontsluiting bleef ik hangen en heb 5 uur gelopen met weeen en 5 cm ontsluiting, toen weeenopwekkers gekregen en verdovingen voor de pieken en een relax middel om tussen de weeen door in te dutten en te rusten...

10 minuten persweeen gehad was hij ter wereld

52 cm
    3730 gram :)

hierbij een fototje

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Jaaa fijn iets van je te horen :D!

kei gefeliciteerd met jullie mannetje :D

4. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjarrel van harte gefeliciteerd!!!
    ondanks de niet soepele bevalling hoop ik dat je nu dubbel en dwars kunt genieten van je kleine spruit..:D

@Lydia, als ik op de link klik dan staat er op mijn scherm , je bent niet ingelogd en bla bla bla..ach dan typ ik lekker mee onder deze naam...;)

sinds een uurtje of 2 weer harde buiken en steken onderin..

Het zal wel weer niks voorstellen, had ik van het weekend ook en de dag erna had ik ook nergens geen last meer van...:(

jammer dat ze niet even een witte vlag naar buiten steekt om zich aan te kondigen...konden we ons daar ook geestelijk op voorbereiden...:D

5. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik grijp lekker even naar een bak ben & jerry ijs... :)

6. eyvie

eyvie Lid

7 mrt 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeli sjarrel, en wat een mooi kindje.
    ongelovelijk he dat dat in je buik zat.
    Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen dat dat ook bij mij in me buik zit. Zo groot al ongelovelijk gewoon.
    Was je erg dik?

Hier nog geen tekenen verders.
    31 aug heb ik weer controle. ik ga vragen of ze wilt kijken of er al iets op gang is, anders word het 8 sept inleiden...

maar die harde buiken soms zouden toch iets moeten doen zou je zeggen...

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, hierbij even een berichtje van mij :)
    Na een zeer snelle maar erg goeie bevalling ben ik bevallen om 16.45u. van een zoon :D De voorweeen waren dus niet voor niks ;) en ik gun iedereen zo'n bevalling.

"s Ochtends weer wat krampen/steekjes en om 11.00u zag ik dat ik wat bloed verloor. Ik heb nog staan strijken :).. maar toen kwamen wel serieuze weeen en wist ik dat het zover was. Om 13.00u ging het er nog vrij rustig aan toe maar om 14.00u was het al zo heftig dat we onze oudste zoon op hebben laten halen en de vk hebben gebeld. De vk kwam om 15.30u en constateerde al ruim 5 cm en zijn we gelijk naar het zkh gegaan. Toen we daar aankwamen rond 16.15/30u bleek ik ineens al 10 cm te hebben en om 16.45u is onze jongen geboren. Ik had nog wel een prik ofzo willen hebben maar dat ging dus niet meer en was achteraf ook niet eens nodig. Ik ben er ook ongeschonden vanaf gekomen :) Onze man weegt 3650 gram en is 51 cm :)

Ik hou jullie in de gaten meiden!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Zooo doe je goed sterre !! :D:D

van harte gefeliciteerd :) !!! genietzeee

hier voelt het alsof ik ongi moet worden.. meer niet..

9. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjarrel en Sterre; GEFELICITEERD!!!
    Geniet maar lekker van jullie mini's!:D
    Hopelijk is de rest hier ook snel aan de beurt ;)

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Sjarrel en Sterre van harte gefeliciteerd met jullie jongens! Liefs Michelle

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Heb ik ook gehad bij mijn eerste! Dat heeft een weekje geduurt en toen braken smorgens mijn vliezen. Mijn moeder had precies hetzelfde bij mij dus wist stiekem dat het niet lang zou duren ;)

Sjarrel; Gefeliciteerd met jullie zoontje!!

12. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Sterre wat een super bevalling!!! daar teken ik ook voor!!:D
    Vooral omdat het bij mijn 1 zo ontzettend zwaar was...:(

Vannacht is er niks gebeurd...had gisteravond wat krampen, maar dat is ook al weer verdwenen...
    Ik vind er echt niks aan dat wachten....

dus we gaan weer een dag wat dagelijkse dingen doen...wassen/strijken/stofzuigen...:(

Nou ik lees het wel weer wat en wie er nu aan het bevallen zijn!:D

13. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

hey meiden, meld me hier ook maar aan. donderdag zit ik op 37 weken en heb al vaak last van hardebuiken/voorweeen. bij de eerste ben ik met 40+1 ingeleid. hopelijk blijf ik nu niet zo lang doorlopen. vanochtend werd ik ook alweer wakker met hardebuiken die lichtelijk pijnlijk waren (zeg maar ongi pijn)

@sterre en Sjarrel: van Harte met de geboorte van jullie kindjes!
    Hopelijk doen ze het allebei heel goed en kunnen jullie er lekker van genieten.
    zag ook al een heel schattig fotootje voorbij komen. wat een knapperd zeg!

eergisteren is mijn beste vriendin bevallen van een dochtertje en gisteren ben ik trotse tante geworden van een nichtje:D vanmiddag gaan we haar bekijken...erg leuk weer allemaal.
    ik wil ook wel stiekem.....:)

14. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    hey sterre en sjarrel gefeliciteerd met jullie mannetjes wow super!

hier nog steeds niks. kan er echt chagerijnig van worden vannacht tussen 4 en 6 om het kwartier een wee en toen was het weer weg.
    bij vk was ik met 5 min weer buiten alles goed en moet er vanuit gaan dat het langer blijft zitten dan de uitgerekende datum!

bleh..

hoop dat er wat meiden met dit regenachtig weer lekker mogen bevallen!

liefs Hellen

15. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mariekebr: volgens mij ben ik idd als eerste haha, maar mijn andere meiden kwamen met 40+4 en 40+6 . Ben erg benieuwd wanneer het gaat beginnen!
    Fijn dat alles goed is met de baby en jou. Hier lag ons meisje vanaf een week of 35/36 vast, nu is ze al een tijdje erg diep ingedaald (en dat voel ik auw!)

Jolyn: lastig dat je problemen had met berichtjes versturen,gelukkig weer opgelost.
    Hier idd ook regelmatig krampjes, veeel harde buiken etc..maar ons meisje zit nog lekker in mijn buik..van ons mag ze komen! :)
    irritant steeds die voorweeen/krampjes etc, hier ook de hele tijd maar dus nog niks..
    was het ijs lekker?:)

Alieke: wat grappig en toevallig idd, dat ze ook nog eens van hetzelfde jaar zijn! ze schelen ook nog maar eens iets van 1 a 2 maanden, leuk! :)
    De oudste is eigenlijk niet ongeduldig,maar de baby krijgt wel elke ochtend als ze wakker wordt kusjes, als ze gaat slapen, tussendoor etc. En ze weet dat de baby in het ziekenhuis geboren wordt.
    Ben zooo benieuwd ook hoe de meiden op hun kleine zusje zullen reageren! Hoe vinden ze het bij jou allemaal?

Sjarrel: leuk en fijn van je te horen! Wat een mooi mannetje en wat een leuke naam!
    Balen dat de bevalling wat moeizaam ging maar hoop dat je nu lekker aan het genieten bent!

Eyvie: bij jou ook spannend dan, wanneer ben je uitgerekend?

Sterre:gefeliciteerd, en super dat je bevalling zo goed gegaan is!
    hoop dat het hier ook weer goed gaat verlopen

Lydia: hier de laatste dagen ook wat vaker ongi krampjes naast de harde buiken en andere krampen..hoop dat het iets betekent!

Ukkie2: Hier ook iemand met al heel lang pijnlijke harde buiken en voorweeen, ben nu 40 weken en 1 dag zwanger..hoop dat het hier gauw door gaat zetten, zou toch wel zeggen dat al die voorweeen wel iets gedaan hebben. Hoop dat je niet te lang rond hoeft te lopen dan.

Jolyn: wij denken (hopen..) dat het vandaag of morgen gaat gebeuren,spannend! maarja, de kleine heeft het voor het zeggen haha

Hellen: dat is idd niet wat je wil horen, hier zei de vk dat vorige week di ook tegen mij, ze dacht dat het rond 40+1 of 40+2 dagen zou komen..

Hier vanacht een rommelbuik (van darmen) en wat ongi krampjes weer..en natuurlijk weer veel harde buiken.
    krijgen veel telefoontjes en smsjes of het al zover is..niet dus :)
    (dan horen ze het wel haha)

16. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

oooh daantje!! wat spannend! hoop voor je dat het eindelijk een keertje doorzet! zou wel fijn zijn voor je!

@ jolyn: zou het werken als we een vast datum prikken?? haha. dan spreken we donderdag af goed?:D haha ;) jij ook sterkte met de laatste loodjes

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier nog niks hoor ;)
    heb wel heeeerlijk kunnen slapen :)

18. jolyn30

jolyn30 Lid

29 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    donderdag is goed! maar dan wel dat de weeen rond een uur of 15.00 gaan beginnen dan..want s"ochtends heb ik nog een afspraak gepland staan...:D

Maar ik ben benieuwd..donderdag is het ....ff denken...1 september!;)
    Nou beter kan niet toch???

@Daantje......het ijs was heeeeeeeeeeerlijk....lekker zon bak en dan blijf je aan het scheppen!:$:$

Verder vind ik het zo vervelend ..elke keer als ik op school kom..(om mijn oudste van 4 weg te brengen of op te halen) kijken ze allemaal om en vragen..nog niks????? Tsja nee anders loop ik hier niet...:x

zelfs in de supermarkt...wildvreemde mensen...hoe lang moet je nog?? is het er 1 of????
    of...dat duurt vast niet lang meer!

GRRRRRRRRRRRRR:x

oke ...ff om te kortsluiten..donderdag 1 september gaan er zowiezo 2 a 3 mensen bevallen....( met mijzelf erbij gerekend!) :p

19. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hoi meiden! Ik kom me ook weer even melden.

Daantje: Statistisch gezien ben jij de volgende :) Ik hoop het voor je hoor. Hoe gaat het thuis? Trekken jij en je mannetje het nog een beetje tot de uitslag? Erg dubbel zo allemaal lijkt me.. Knuff voor jou!

Hellen: Puuuuh had jij ook A.? Kreeg vorige week dezelfde mededeling haha :) Ik weet dat ze wss gelijk hebben maar ik hoor ook liever dat het niet lang meer gaat duren. Wie van de meiden heb jij het liefst bij je bevalling? Ik word helaas overgedragen aan de vk van het ziekenhuis maar ik zou het liefst A bij me hebben, snif.. Overigens vind ik het alledrie topmeiden hoor! Zag later trouwens pas iets over playdate met de kindjes. Misschien dat we van de week nog iets kunnen afspreken?

Ukkie: Welkom hier! :)

Jolyn29-30 hihi: Irritant hé al die goedbedoelde opmerkingen, zucht.. "Ben je nog niet bevallen" als je met je dikke toeter pal voor iemand staat kan ik echt niet begrijpen. Ik woon ook nog eens in een heel sociaal straatje dus heb iedere dag wel wat belangstellenden aan de deur, heel lief allemaal hoor maar als de kleine er is dan hangen we écht wel een paar slingers op ;)

Lydia: Wat fijn dat je zo goed hebt kunnen slapen! *kijkt heel jaloers* ;)

Ego:
    Beeb zit nog steeds lekker warm in mijn buik. 2 dagen flinke vooorweeen en harde buiken gehad maar ik trap er niet meer in :( Gisteren kreeg ik ineens heel sterk het gevoel dat het meisje er pas op 9 september uit gaat komen. Ik ben benieuwd. Hebben jullie ook zo'n voorgevoel over een bepaalde datum? Overigens ben ik voor donderdag 1 september gependeld en daar zeg ik ook uiteraard geen nee tegen. Verder is mijn humeur beneden alle peil, ik ken mezelf haast niet meer terug. Vooral mijn katten moeten het ontgelden hier, dat irritante gemiauw de hele tijd. (normaal vind ik ze heel lief hoor maar de hormonen hebben het overgenomen)
    Ik moet gewoon werpen denk ik :D

Straks komt vriendinnetje eten en gaan we voor de 300e keer zwijmelen bij Twilight:):):)

Fijne dag allemaal!

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hellen; Wat irritant die weeën die niet doorzetten! Het schijnt vaak wel een hoop werk te schelen als het echt begonnen is.

Daantje; Och wat lief!! Jij bevalt dus in het ziekenhuis.. Ik probeer deze keer ook wel weer thuis te bevallen, net als bij de anderen. Mijn oudste is ook niet ongeduldig maar ze merkt wel dat het dichtbij komt en dat mama het allemaal niet trekt op t moment hihi.

Auw, ik heb iets teveel gedaan vanmorgen. Kids zijn op het kdv dus ik kan dan juist wat dingen in huis doen. Helaas vinden mijn bekken het niet zo fijn, heb gelukkig wel een uurtje geslapen!

Heb gisteren bloed laten prikken om mijn nierfunctie en leverfunctie(?) te checken. Tenminste, dat waren de vakjes die aangekruist waren.. morgen kan ik voor de uitslag bellen, hoop dat alles goed is! Mijn nier word vanaf een week of 28 flink gestuwt en door mijn vreemde "klachten" wil hij deze dingen toch even checken.

Deel Deze Pagina