Cursus samen bevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kwekkie4u, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Hallo,

Zijn er mensen die ervaring hebben met de cursus samenbevallen?
    Wij hebben ons onlangs ingeschreven en we zijn erg benieuwd naar zwangeren die deze al volgen of hebben gevolgd.

Thanxs!

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wij hadden ons ook ingeschreven via het contact formulier. Nooit meer iets van gehoord... Dus mijn tip: als je lang niets hoort, zelf even aan de bel trekken.
    Voor ons heeft het geen zin meer. Beetje kort-dag nu...

3. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebbem deze cursus gevolgd en vonden het echt de moeite waard! Ook omdat er ruim aandacht geschonken wordt aan beide partners en dus niet veelal alleen aan de vrouw. Mijn man vond het ook leuk en ook het contact met andere stellen was erg prettig. Kortom: aanrader dus!

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ja, tijdens mijn vorige zwangerschap hebben we deze cursus gedaan. We waren (zijn) er beiden zeer positief over. Juist ook omdat de partner er volledig bij wordt betrokken. Tijdens de bevalling hebben we er veel aan gehad. Mede dankzij deze cursus heeft mijn man mij goed kunnen steunen (en dat was ook nodig). Ook wat mij betreft een aanrader dus.

5. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Yes, ook ik was heel positief! Je leert vooral veel over en rond de bevalling. Ben uiteindelijk wel met een keizersnede bevallen, waardoor ik wat minder aan de ademhalingsoefeningen enz heb gehad. Het nam wel veel angst en onwetendheid bij mij weg, en het was leuk om samen met mn man te doen!

6. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Bedankt allemaal voor de positieve reactie's. Ik ben hier echt heel blij mee. Het is toch heel eng wat er allemaal op mij afkomt. Ik denk dat ik er veel aan zal hebben als mijn partner ook goed betrokken word bij deze spannende periode.

Deel Deze Pagina